Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipyyntö on aina miehen vastuulla!

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Mites, huomaatko itse tavallisia naisia? 

En ole komea enkä sulava mies, joten totta kai huomaan tavalliset naiset. 

Vierailija
142/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet koskaan sinkkukavereiden kanssa, kuinka monen suhde on alkanut selväpäisen miehen tehdessä aloitteen keskellä kirkasta päivää?`Vai onko kuitenkin suhteet alkaneet baarissa, opiskelijabileissä, työpaikalla, työpaikan bileissä tai netissä?

Tää voi tulla yllätyksenä, mut kaikkien vuorovaikutustilanteisiin ei tarvitse aina liittyä alkoholi

Eli useat tuntemasi ihmiset ovat löytäneet kumppaninsa keskellä päivää esimerkiksi kaupan kassajonosta? Sitäkö tarkoitat?

Mikäs fiksaatio sulla on tiettyyn vuorokauden aikaan...

Olet jo saanut esimerkkejä. Kassajonossa tutustuneita en tiedä, mutta muuten on annettu esimerkkejä. Moni muukin kuin minä.

Ehkä jos olisit mukava ja avoin, huomaisisit, että on ihan kivaa jutella ihmisten kanssa. Ei se ole niin pelottavaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassa 35-50 naimisissa olevat miehet ja parantumattomat pleijerit on ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
144/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, yksikään nainen ei halua lähestymisyrityksiä joltain täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Ihmissuhteet alkavat ihan toisin.

Tää on se ongelma, kun muutama nainen kailottaa muka kaikkien puolesta ja pilaa kaiken.. Aikamoista röyhkeyttä.

Sinä et päätä mitä naiset haluavat ja mitä eivät halua, se on naisten itsensä päätettävissä.

Joten painu takaisin ulilaudalle ulisemaan, mikää ei todellakaan ole mennyt pilalle koska et saa enää ahdistella naisia.

Olen ihan nainen kylläkin. Hae apua tuohon miesvihaan. 

Vierailija
145/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Sillä on vähemmän tekemistä sen kanssa, minkälainen mies itse on kuin sen kanssa, minkälaista mediaa tämä päivittäin kuluttaa.

Vierailija
146/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka missäkin. Yhteisten tuttujen kautta, jossain tilaisuuksissa tai tapahtumissa, poliittisissa, uskonnollissa tai esim järjestötoiminnassa. Koiralenkillä tapasi yksi pari ja yksi liikennevaloissa, aattele!

Mikähän sun ongelmasi oikeesti on?

Kyllä Suomessakin jotkut ihmiset osaa tutustua toisiin luontevasti. Ei se koske pelkästään parisuhteen muodostamista. 

Minä, heteronainen aloin esimerkiksi juttelemaan tuosta noin vaan erään toisen heteronaisen kanssa ja siitä seurasi poliittista yhteistyötä. 

Olen kuule ihan ventovieraiden kanssa juttelemalla löytänyt uusia ideoita, kontakteja, vinkkejä, yhteistyötä.

Älkää pelätkö normaalia vuorovaikutusta! "

Eli tässä tapauksessa lähestyviä ihmisiä pitäisi olla joka puolella. Eli miehetkin voivat keskittyä odottamaan näitä naisia, joille normaali vuorovaikutus on normaalien ihmisten hommaa kenen tahansa kanssa. Eiköhän siitä parisuhde sitten synny! 

Vierailija
147/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikäs fiksaatio sulla on tiettyyn vuorokauden aikaan...

Olet jo saanut esimerkkejä. Kassajonossa tutustuneita en tiedä, mutta muuten on annettu esimerkkejä. Moni muukin kuin minä.

Ehkä jos olisit mukava ja avoin, huomaisisit, että on ihan kivaa jutella ihmisten kanssa. Ei se ole niin pelottavaa ollenkaan."

Saada esimerkkejä vauvapalstalla on täysin eri asia, kuin todellisuus oikean maailman pariutumisissa.

Vierailija
148/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En tarvitse yhtään ketään lähestymään, enkä ole sellaista missään sanonut. Olen ollut vuosikymmeniä samassa parisuhteessa.

Puhun seksismistä nyt. En halua tuollaista tulevaisuutta omille lapsilleni."

Lastesi tulevaisuus on yhä enemmän siinä, että miehet ja naiset yrittävät lähinnä tulla toimeen ja olla kavereita keskenään. On vaikea kuvitella tulevaisuutta, missä yhtäkkiä poikia rohkaistaisiin olemaan romanttisesti aloitteellisia tyttöjä kohtaan, kun suunta on jo pitkään ollut täysin päinvastainen.

No onneksi tässä maailmassa ollaan vielä yksilöitä kuitenkin loppupeleissä. Itse opetan samat säännöt kaikille lapsilleni. Jos ilmapiiri täällä tästä muuttuu edelleen ankeammaksi, niin ainahan voi laajentaa muihin maihinkin.

Mutta tämä suomalainen ilmapiiri on kyllä ihmeellinen! Monien onnellisuustutki

Jos kyseessä on nainen, niin hän haluaa ilmaisen juoman tai taksikyydin Konalaan.

Vierailija
149/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) En iske tai ole kiinnostunut varatuista

2) Kuten jo aiemmin sanoin, että jos itse teen aloitteen niin minun ei ole vaikea löytää miestä. 

3) Avioon pääseminen ei ole ensisijainen toiveeni ja lapsilukuni on täynnä. Olen tosiaan eronnut. 

Pointti on se, että miehet eivät lähesty avointa, kaunista, naisellista ja mukavaa naista. Olen oikea ihminen, enkä trolli ja näin se vaan on. 

-nainen 38v

Vierailija
150/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ap:ko täällä nyt rupesi jankuttamaan varsin ilkeämielisesti, vaikka alussa vaikutti asialliselta?

Vierailija
151/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokassa 35-50 naimisissa olevat miehet ja parantumattomat pleijerit on ainoat vaihtoehdot.

Kyllähän ihmiset eroaa. Ja sitäpaitsi jossakin vaiheessa fiksu 30-kymppinen mies selvästi kokeili jossain vaiheessa jäätä, mutta torjuin, kun olin vielä pelurissa kiinni :/. No totuus tästä toisesta henkilöstä selvisi, niin tosissaan yritän jatkossa olla järkevämpi.

Paitsi että et ole yhtään järkevämpi. Olit jo haikailemassa 30-vuotiasta "fiksua miestä", joka kokeili kepillä jäätä. EIköhän hän ole kokeillut kepillä muutakin.

Vierailija
152/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka missäkin. Yhteisten tuttujen kautta, jossain tilaisuuksissa tai tapahtumissa, poliittisissa, uskonnollissa tai esim järjestötoiminnassa. Koiralenkillä tapasi yksi pari ja yksi liikennevaloissa, aattele!

Mikähän sun ongelmasi oikeesti on?

Kyllä Suomessakin jotkut ihmiset osaa tutustua toisiin luontevasti. Ei se koske pelkästään parisuhteen muodostamista. 

Minä, heteronainen aloin esimerkiksi juttelemaan tuosta noin vaan erään toisen heteronaisen kanssa ja siitä seurasi poliittista yhteistyötä. 

Olen kuule ihan ventovieraiden kanssa juttelemalla löytänyt uusia ideoita, kontakteja, vinkkejä, yhteistyötä.

Älkää pelätkö normaalia vuorovaikutusta! "

Eli tässä tapauksessa lähestyviä ihmisiä pitäisi olla joka puolella. Eli miehetkin voivat keskittyä odottamaan näitä naisia, joille normaali vuorovaikutus on normaalien ihmisten hommaa kenen tahansa kanssa. Eiköhän

No sinä teit nyt oman johtopäätöksesi jollain kumman logiikalla, josta en pääse kärryille.

Otapa huomioon, että valtaosa pareista on keski-ikästyvistä eteenpäin aina vanhuuteen asti (itse olen 38, eli N38 itsekin - vaikken tuo sama olekaan) Moni ollut siis yhdessä jo ennen tätä keskustelukulttuurin muutosta. 

Kyllä täällä löytyy vielä puheliaitakin ihmisiä, ja varmaan me harvinaisuudet sitten löydämme toistemme seuraan. Ehkä se on sitten joku "tutka"

Vierailija
153/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) En iske tai ole kiinnostunut varatuista

2) Kuten jo aiemmin sanoin, että jos itse teen aloitteen niin minun ei ole vaikea löytää miestä. 

3) Avioon pääseminen ei ole ensisijainen toiveeni ja lapsilukuni on täynnä. Olen tosiaan eronnut. 

Pointti on se, että miehet eivät lähesty avointa, kaunista, naisellista ja mukavaa naista. Olen oikea ihminen, enkä trolli ja näin se vaan on. 

-nainen 38v

Jos olisit oikeasti mukava, ymmärtäisit miksi, koska sulla olisi kyky asettua toisen asemaan ja tarkastella asioita siitäkin näkökulmasta. Nyt vaan jankutat samaa täällä uhrina. 

Vierailija
154/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin muistaa se, että nykyaikana vain komeat ja pitkät miehet saavat lähestyä naisia.

Vierailija
155/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No sinä teit nyt oman johtopäätöksesi jollain kumman logiikalla, josta en pääse kärryille.

Otapa huomioon, että valtaosa pareista on keski-ikästyvistä eteenpäin aina vanhuuteen asti (itse olen 38, eli N38 itsekin - vaikken tuo sama olekaan) Moni ollut siis yhdessä jo ennen tätä keskustelukulttuurin muutosta. 

Kyllä täällä löytyy vielä puheliaitakin ihmisiä, ja varmaan me harvinaisuudet sitten löydämme toistemme seuraan. Ehkä se on sitten joku "tutka""

Mitä keskustelukulttuurin muutosta? Ainakin vielä 1980-luvulla suomalaiset miehet olivat umpikännissä, jos uskaltautuivat jollekin puhumaan/sönköttämään jotain. Suomalaiset eivät uskalla nykyään vastata edes vieraaseen puhelinnumeroon. Saatika keskustella jollekin tuntemattomalle ihmiselle. Missä maailmassa oikein elät?

Vierailija
156/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on selkeästi tuo syynä ollut, kun tein itse aloitteita, niin huomasin olevani yhtäkkiä suhteessa jossa ulkonäkönikään ei alusta lähtien ole kelvannut, ja muita on haettu koko ajan selän takana. Useat miehet ovat näin röyhkeitä eivätkä pelkää hukata edes aikaa suhteessa vai

"Itselläni kokemusta myös siitä, että yritetty muokata mieleiseksi.

Eli kun tavatessa olin värjäämättömillä hiuksilla ja neutraaleilla vaatteilla, alettiin kertoilla kuinka hyvin minulle sopisi räikeän punaiset hiukset ja tuollaiset paljastavat vaatteet sopisi niin hyvin ! 

...ja suuri yllätys kun totesin, että antaa olla. "

Joo no minä kuulin varsin nopsaan olevani "kaksoisleukainen läski" "valas" jne. Myöhemmin selvisi että jo kuukauden sisällä tuo oli lupautunut tapaamaan jonkun toisen, eikä myöhemminkään käytös muuttunut.

Tuo mies ei olisi ikinä lähestynyt minua. Ihan en ekoilla treffeillä edes tajunnut sitä syömisteni kommentointia varoitusmerkiksi.

Minä en vaan ollut tarpeeksi laiha, ja 2 vuotta häntä nuorempana en tarpeeksi nuorikaan. Jaha, ja nyt juuri hän taas laittaa viestiä.

(Ps. kalju, ruma, alipainoinen työtön mies että jättäkää nyt ne kalsarimallikirurgit pois tästä)

Vierailija
157/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huomaatko aidosti tavalliset? Eli ettei esimerkki tavallisesta nyt ole Hollywood-elokuvan näyttelijä, joka ammattimaskeeraustiimin voimin meikattu "meikittömäksi", hiukset laitettu kampaajan laittamana jne.

Ja jos huomioit aidosti tavalliset, niin tuotko jollain tavalla ilmi sitä, ettet olisi hänen kanssaan jos yhtään olisi mahdollisuus kauniimpaan (itselleni on näin nimittäin tehty)?

Vierailija
158/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan lähestynyt komeat, eikä vähemmän komeatkaan. Ei kukaan.

-N38

Vierailija
159/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No sinä teit nyt oman johtopäätöksesi jollain kumman logiikalla, josta en pääse kärryille.

Kyllä täällä löytyy vielä puheliaitakin ihmisiä, ja varmaan me harvinaisuudet sitten löydämme toistemme seuraan. Ehkä se on sitten joku "tutka""

Mitä keskustelukulttuurin muutosta? Ainakin vielä 1980-luvulla suomalaiset miehet olivat umpikännissä, jos uskaltautuivat jollekin puhumaan/sönköttämään jotain. Suomalaiset eivät uskalla nykyään vastata edes vieraaseen puhelinnumeroon. Saatika keskustella jollekin tuntemattomalle ihmiselle. Missä maailmassa oikein elät?

Ok, eiköhän tämä ollut sun kanssasi tässä. Ei sinulla ole aitoa halua käydä rakentavaa keskustelua.

Vierailija
160/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huomaatko aidosti tavalliset? Eli ettei esimerkki tavallisesta nyt ole Hollywood-elokuvan näyttelijä, joka ammattimaskeeraustiimin voimin meikattu "meikittömäksi", hiukset laitettu

Miehiä kiinnostaa yllättävän vähän se, miten kampauksesi on laitettu tai millainen meikki sinulla on. Usko, että se kiinnostaa yllättävän paljon vähemmän, kuin vartalon kunto.