Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja ihmettelen välillä miksi miehet ei lähesty. Olen kuullut olevani kaunis ja mukava. Katselen mielelläni tuntemattomiakin silmiin ja koetan näyttää avoimelta/ystävälliseltä. Harrastusporukan ihastusta olen silmäillyt jo pidemmän aikaa, mutta hän ei ole vieläkään tehnyt aloitetta vaikkakin myös silmäilee minua. Olen eronnut eikä ole sormusta. Asun pääkaupunkiseudulla. En todellakaan tiedä mikä on ongelma. Tinderit yms. ei ole juttuni. 

Ongelma on se, että et lähesty itse.

Niin, kenen ongelma se on? Minä en edes haluaisi miestä, jota joutuisin itse lähestymään.

No miksi mies haluaisi sinut? Naisen, jota mies joutuisi itse lähestymään.

Vierailija
62/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kerrot kohteliaista ja vähemmän kohteliaista kieltäytymisistä. Kieltäytymisistä mistä? Keskustelusta, treffipyynnöistä, mistä? Mitä sinä ehdottelet?

Liian suorat ehdottelut yleensä torpataan.

En ehdotaakaan mitään. Tykkään jutella siinä missä muutkin ihmiset. Keskustelusta voi edetä tai ei riippuen siitä millä mielellä kukin on. 

AP

Eli tykkäät rupatella ihmisten kanssa? No mikä on siis ongelma? Aloitat keskustelun naisen/miehen/kauniin/ruman/vanhuksen/bussipysäkillä odottavan/baarissa olevan/naapurin/kenen tahansa kanssa ja keskustelu joko alkaa tai sitten ei. Ei se naisten kohdalla ole sen ihmeempää kuin muidenkaan. 

Kuitenkin odotat saavasi naisilta jonkin merkin, että voit lähestyä. Huomaatko ristirii

Mistä tiedät, haluaako joku jutella? Aivan yhtä hyvin se toinen voi odottaa sinulta merkkiä, että on sopiva lähestyä. Odotat siis naisen iskevän sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 38-vuotias nainen ja ihmettelen välillä miksi miehet ei lähesty. Olen kuullut olevani kaunis ja mukava. Katselen mielelläni tuntemattomiakin silmiin ja koetan näyttää avoimelta/ystävälliseltä. Harrastusporukan ihastusta olen silmäillyt jo pidemmän aikaa, mutta hän ei ole vieläkään tehnyt aloitetta vaikkakin myös silmäilee minua. Olen eronnut eikä ole sormusta. Asun pääkaupunkiseudulla. En todellakaan tiedä mikä on ongelma. Tinderit yms. ei ole juttuni. 

Jos on tarpeeksi kaunis, niin miehet lähestyvät. Jos on jotain muuta, niin kaikki vastuu jää naiselle.

Se on aivan sama miehenkin kohdalla. Naiset lähestyvät itse juuri niitä miehiä, joiden naiset haluaisivat lähestyvän itseään. Lopuilla miehillä on oma käsi.

Vierailija
64/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, yksikään nainen ei halua lähestymisyrityksiä joltain täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Ihmissuhteet alkavat ihan toisin.

Tää on se ongelma, kun muutama nainen kailottaa muka kaikkien puolesta ja pilaa kaiken.. Aikamoista röyhkeyttä.

Näetkö itse, että näinä aikoina miehen on Suomessa fiksua lähestyä tuntematonta naista keskellä kirkasta päivää? Ei ehkä ole.

No jos ei voi edes tavanomaista keskustelua aloittaa, niin kyllä silloin vika on oikeesti muualla kuin siinä miehessä! Haloo nyt. 

Minä naisena juttelen ainakin kaikkien kanssa ja jos mies ei voi samaa tehdä, kun joku vihainen ja katkera seksisti on niin kaikkien puolesta yksinvaltijattarena päättänyt, niin se on sitten epäkohta, jolle tulee jotain tehdä.

Alkaa riittää jo tämä. 

Vierailija
65/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP viime aikoina ihmetellyt, miksi syntyvyys vähenee?

Vierailija
66/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kenen ongelma se on? Minä en edes haluaisi miestä, jota joutuisin itse lähestymään.

No miksi mies haluaisi sinut? Naisen, jota mies joutuisi itse lähestymään.

Olen kaunis, seksikäs, hauska, mukava ja monessa asiassa taitava.

Vierailija
67/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarpeeksi kaunis, niin miehet lähestyvät. Jos on jotain muuta, niin kaikki vastuu jää naiselle.

Kyllä he lähestyvät baarissa, mutta ei koskaan muulloin. Lainausmerkit ei toiminut ongelma-sanan kohdalla. Kummastelen vain miksi minua ei koskaan päivänvalossa lähestytä. Toki jos itse tekisin aloitteen, olisi vapaa mies varmasti helppo saada. Uskaltaisin väittää olevani kaunis ja melko pitkäkin olen. 

Vierailija
68/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, yksikään nainen ei halua lähestymisyrityksiä joltain täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Tää on se ongelma, kun muutama nainen kailottaa muka kaikkien puolesta ja pilaa kaiken.. Aikamoista röyhkeyttä.

Näetkö itse, että näinä aikoina miehen on Suomessa fiksua lähestyä tuntematonta naista keskellä kirkasta päivää? Ei ehkä ole.

No jos ei voi edes tavanomaista keskustelua aloittaa, niin kyllä silloin vika on oikeesti muualla kuin siinä miehessä! Haloo nyt. 

Minä naisena juttelen ainakin kaikkien kanssa ja jos mies ei voi samaa tehdä, kun joku vihainen ja katkera seksisti on niin kaikkien puolesta yksinvaltijattarena päättänyt

No jos juttelet niin helposti kaikkien kanssa, niin mihin ihmeeseen tarvitset joitain randomeja miehiä lähestymään? Miksi hyvin kasvatetut kohteliaat suomalaiset miehet alkaisivat ahdistella naisia kaduilla?

Vierailija
69/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kaunis, seksikäs, hauska, mukava ja monessa asiassa taitava."

0/5

Vierailija
70/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ketjun luettuasikaan ymmärrä, mikä on ongelma?

Vierailija
71/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he lähestyvät baarissa, mutta ei koskaan muulloin. Lainausmerkit ei toiminut ongelma-sanan kohdalla. Kummastelen vain mi

Niin. Suomessa ennen nettiaikakautta lähestymiset tehtiin humalassa ja baarissa. Nykyisin vain netissä. Päivänvalossa lähestyvät jollain tavalla häiriintyneet tai itseoppineet pokaajat/pelimiehet.

Vierailija
72/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mieskokemus oli leikkivä 'pelimies' . Miehet saa olla vähäksi aikaa, keskityn elämässäni muuhun.

Vierailija
73/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he lähestyvät baarissa, mutta ei koskaan muulloin. Lainausmerkit ei toiminut ongelma-sanan kohdalla. Kummastelen vain mi

Miksihän tosiaan.. Mietitään oikein huolella.. Mikähän siinä on, ettei miehet enää lähesty.. HMM....

Vierailija
74/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähesty enää naisia koska miehiä ei kiinnosta. Naiset on haukkunut miehet kaikilla mahdollisilla tavoilla viime vuosien aikana... ketä miestä enää kiinnostaisi naiset? Ainakaan suomalaiset? Ei ketään. 

Ps. Olen nainen. Kerron tämän jiäotta säästän teidät taas siltä miehen haukkumiselta. 

Vierailija
75/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena juttelen ainakin kaikkien kanssa ja jos mies ei voi samaa tehdä, kun joku vihainen ja katkera seksisti on nii

En tarvitse yhtään ketään lähestymään, enkä ole sellaista missään sanonut. Olen ollut vuosikymmeniä samassa parisuhteessa.

Puhun seksismistä nyt. En halua tuollaista tulevaisuutta omille lapsilleni.

Vierailija
76/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei enää uskalla lähestyä naisia. Siis tavalliset hyvät miehet ei uskalla. 

Vierailija
77/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät lähesty enää naisia koska miehiä ei kiinnosta. Naiset on haukkunut miehet kaikilla mahdollisilla tavoilla viime vuosien aikana... ketä miestä enää kiinnostaisi naiset? Ainakaan suomalaiset? Ei ketään. 

Ps. Olen nainen. Kerron tämän jiäotta säästän teidät taas siltä miehen haukkumiselta. 

Et voi naisena puhua miesten puolesta. Kuinka moni mies jää mielummin yksi, kun saa perheen/parisuhteen?

Vierailija
78/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähestyin kiinnostavaa miestä baarissa mutta hän vain puuskahti "Ei kiitos todellakaan!" Vaikeaa on.

Vierailija
79/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tarvitse yhtään ketään lähestymään, enkä ole sellaista missään sanonut. Olen ollut vuosikymmeniä samassa parisuhteessa.

Puhun seksismistä nyt. En halua tuollaista tulevaisuutta omille lapsilleni."

Lastesi tulevaisuus on yhä enemmän siinä, että miehet ja naiset yrittävät lähinnä tulla toimeen ja olla kavereita keskenään. On vaikea kuvitella tulevaisuutta, missä yhtäkkiä poikia rohkaistaisiin olemaan romanttisesti aloitteellisia tyttöjä kohtaan, kun suunta on jo pitkään ollut täysin päinvastainen.

Vierailija
80/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei enää uskalla lähestyä naisia. Siis tavalliset hyvät miehet ei uskalla. 

Mutta tällä palstalla naiset ovat puhuneet juuri päinvastoin. Eli normaalit miehet lähestyvät naisia ihan helposti, mutta sosiaalisesti estyneet "naisia saamattomat miehet" eivät lähesty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi