Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen38, tuntuuko sinusta usein,  että olisitkin mies?

Ei, järjestäen kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat sanoneet minua erittäin naiselliseksi. Ja se on minulle tärkeää. Haluan tuntea olevani nainen suhteessa. 

-nainen 38v

Ja miksi tätä alapeukutetaan? Nainen ei saa olla enää nainen? Ehkä olen sitten liian vanhanaikainen. . .

Vierailija
122/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet koskaan sinkkukavereiden kanssa, kuinka monen suhde on alkanut selväpäisen miehen tehdessä aloitteen keskellä kirkasta päivää?`Vai onko kuitenkin suhteet alkaneet baarissa, opiskelijabileissä, työpaikalla, työpaikan bileissä tai netissä?

Tää voi tulla yllätyksenä, mut kaikkien vuorovaikutustilanteisiin ei tarvitse aina liittyä alkoholi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Kyllä minullakin on selkeästi tuo syynä ollut, kun tein itse aloitteita, niin huomasin olevani yhtäkkiä suhteessa jossa ulkonäkönikään ei alusta lähtien ole kelvannut, ja muita on haettu koko ajan selän takana. Useat miehet ovat näin röyhkeitä eivätkä pelkää hukata edes aikaa suhteessa vain jonkun epämiellyttävän itseään tarjonneen kanssa, kun voi samalla hakea muita, niitä nuoria ja nättejä.

Vierailija
124/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on. Introverttina en "osaa" antaa sellaisia merkkejä miehille, kun ehkä toivottaisiin. Itselle olisi helpointa, jos lähestyttäisiin ensin "normaalisti", eikä kättelyssä heti tulisi ilmi, että mies on kovin ihastunut. Näin kävi siis kahdella viimeisellä kerralla, miehet ihastuivat välittömästi, mikä oli myös hyvin näkyvää ja ujona ja herkkänä menin lukkoon. Tuloksena molemmilla kerroilla särkynyt sydän. Tietenkin kaikki vaikuttaa kaikkeen, ehkä vaan vedän puoleeni itselleni sopimattomia ihmisiä.

Elikkä menit kaksi kertaa jonkun pelimiehen lankaan, annoit pillua miehelle joka oli hyvä esittämään välittävänsä sinusta ensiminuuteilta lähtien, ja nyt syytät pimppivaistojesi virheistä (meitä) introverttejä ja epäsupliikkeja miehiä, jotka ei olla ikinä kelvattu sinulle?

Juu näinhän se meni! Not . Olisinkin jou helppo tapa (muualla kuin tinderissä) introverttina löytää toisensa 😔

Vierailija
125/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä etten poistu kotoa kuin kauppaan, työpaikalle, joskus harvoin muille asioille tai metsään kävelylle.

Vierailija
126/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko keskustelleet koskaan sinkkukavereiden kanssa, kuinka monen suhde on alkanut selväpäisen miehen tehdessä aloitteen keskellä kirkasta päivää?`Vai onko kuitenkin suhteet alkaneet baarissa, opiskelijabileissä, työpaikalla, työpaikan bileissä tai netissä?

Korjaan: parisuhteessa olevien

Kyllähän työpaikalla selvin päin ollaan myös. Pientä flirttiä olen töissä havainnut, mutta ei koskaan numeron pyytämiseen tai lähdetkö treffeille -asti kukaan ole uskaltautunut. Eikä tosiaan harrastuksissa. 

-nainen 38v

Jos yrittäisit kerrankin valita työpaikalta miehen, joka 1) ei ole varattu ja 2) ei ole parantumaton pleijeri ja naistenjallittaja, ja kun olisit sen sopivan miehen löytänyt, tekisit vähän tikusta asiaa, vaikka jotain vähän "turhia" viestejä Teamsissa, niin olisit treffeillä kuukauden sisään ja luultavasti miehen kanssa, joka haluaa kanssasi avioon ja perhettä perustamaan.

Vierailija
127/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen38, tuntuuko sinusta usein,  että olisitkin mies?

Ei, järjestäen kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat sanoneet minua erittäin naiselliseksi. Ja se on minulle tärkeää. Haluan tuntea olevani nainen suhteessa. 

-nainen 38v

Ja miksi tätä alapeukutetaan? Nainen ei saa olla enää nainen? Ehkä olen sitten liian vanhanaikainen. . .

Ihmetteletkö alenevaa syntyvyyttä?

Vierailija
128/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipyyntö on aina miehen vastuulla!

Vierailija
129/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aapee hävisi? Huhuu, vastaa nyt, kun nainen 38v haluaa keskustella.

Vierailija
130/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset eivät halua, että heitä lähestytään. Vielä vähemmän haluavat itse lähestyä.

Onneksi nainen lähestyi minua ulkomailla yli 20v sitten. Ollaan oltu siitä asti yhdessä. Hauska lueskella näistä suomalaisten lähestymisongelmista :)

Vierailija
131/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää voi tulla yllätyksenä, mut kaikkien vuorovaikutustilanteisiin ei tarvitse aina liittyä alkoholi

Eli useat tuntemasi ihmiset ovat löytäneet kumppaninsa keskellä päivää esimerkiksi kaupan kassajonosta? Sitäkö tarkoitat?

Vierailija
132/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Vierailija
133/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, yksikään nainen ei halua lähestymisyrityksiä joltain täysin tuntemattomalta vastaantulijalta.

Ihmissuhteet alkavat ihan toisin.

Tää on se ongelma, kun muutama nainen kailottaa muka kaikkien puolesta ja pilaa kaiken.. Aikamoista röyhkeyttä.

Sinä et päätä mitä naiset haluavat ja mitä eivät halua, se on naisten itsensä päätettävissä.

Joten painu takaisin ulilaudalle ulisemaan, mikää ei todellakaan ole mennyt pilalle koska et saa enää ahdistella naisia.

Vierailija
134/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen eri, mutta nuorena ajattelin, että tämä on se avain hyvään suhteeseen. Valitettavasti sillä, että itse lähestyin, päädyin vain suhteisiin jotka alkoivat koska olin saatavilla, eli parempaa odotellessa.

En enää ikinä halua huomata olevani se, johon tyydytään kunnes parempi löytyy. Joten nykyään odotan, että minulle tehdään aloite, tai sitten olen vaan yksin. Joka sekin on ihan mukavaa elämää, ei mikään kamala kohtalo."

Tämä on toki yksi vaihtoehto. Päädyit kuitenkin huonoon suhteeseen muista syistä, et sen vuoksi, että sinä teit aloitteen.

Kyllä minullakin on selkeästi tuo syynä ollut, kun tein itse aloitteita, niin huomasin olevani yhtäkkiä suhteessa jossa ulkonäkönikään ei alusta lähtien ole kelvannut, ja muita on haettu koko ajan selän takana. Useat miehet ovat näin röyhkeitä eivätkä pelkää hukata edes aikaa suhteessa vai

No ole onnellinen, että miehet ovat sentään olleet vapaita!

Vierailija
135/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin on selkeästi tuo syynä ollut, kun tein itse aloitteita, niin huomasin olevani yhtäkkiä suhteessa jossa ulkonäkönikään ei alusta lähtien ole kelvannut, ja muita on haettu koko ajan selän takana. Useat miehet ovat näin röyhkeitä eivätkä pelkää hukata edes aikaa suhteessa vai

Itselläni kokemusta myös siitä, että yritetty muokata mieleiseksi.

Eli kun tavatessa olin värjäämättömillä hiuksilla ja neutraaleilla vaatteilla, alettiin kertoilla kuinka hyvin minulle sopisi räikeän punaiset hiukset ja tuollaiset paljastavat vaatteet sopisi niin hyvin ! 

...ja suuri yllätys kun totesin, että antaa olla. 

Vierailija
136/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole, kun naiset kyllä ovat nykyään hyvin aloitteellisia sellaisia miehiä kohtaan, joita naiset haluavat.

Vierailija
137/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Mites, huomaatko itse tavallisia naisia? 

Vierailija
138/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö päivän todella olla kirkas? Ja mitä "aloite" tarkoittaa, riippuu varmaan siitä.

Mutta sanoisin, et valtaosa tuntemistani pareista ei ole tavannut missään bileissä tai netissä. 

Työpaikan ja koulun kautta osa pareista 

Entäs nämä muut? Keskellä päivää Ryan Goslingin näköinen mies on tullut tekemään elokuvamaisen lähestymisen ja on "ottanut naisen rohkeasti"?

Kuka missäkin. Yhteisten tuttujen kautta, jossain tilaisuuksissa tai tapahtumissa, poliittisissa, uskonnollissa tai esim järjestötoiminnassa. Koiralenkillä tapasi yksi pari ja yksi liikennevaloissa, aattele!

Mikähän sun ongelmasi oikeesti on?

Kyllä Suomessakin jotkut ihmiset osaa tutustua toisiin luontevasti. Ei se koske pelkästään parisuhteen muodostamista. 

Minä, heteronainen aloin esimerkiksi juttelemaan tuosta noin vaan erään toisen heteronaisen kanssa ja siitä seurasi poliittista yhteistyötä. 

Olen kuule ihan ventovieraiden kanssa juttelemalla löytänyt uusia ideoita, kontakteja, vinkkejä, yhteistyötä.

Älkää pelätkö normaalia vuorovaikutusta! 

Vierailija
139/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samat naiset sanovat varmasti, että: "ulkonäöllä ei ole mitään väliä siinä vaiheessa, kun kemiat kohtaa. On ihan puhdasta sattumaa, että mieheni on tuuheahiuksinen, pitkä ja urheilullisella vartalolla varustettu"

Vierailija
140/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat rumia ällötyksiä.Kivoja,ja tai mukavia naisia ei ole sinkkuina.