Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti yleensä muista uniani.

Vierailija
2/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny ketään.

Vierailija
4/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Yksi hörhö näki mielestään "enkelin", kun kameran linssissä oli ollut vesipisara, joka näkyi kuvassa sumeana rinkulana.

"Se on vesipisara", sanoin. "Ei, kyllä se on enkeli. Mä oon tämmönen että tunnen nämä asiat."

Toinen tyyppi oli sitä mieltä, että kaikki mikä elämässä sattuu on tarkoitettu niin. Eli fatalisti. Eli turha yrittää mitään, kaikki menee ennalta määrätysti.

Molemmista tuli nopeasti ex-tuttavia.

Vierailija
5/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti yleensä muista uniani.

En minäkään niitä juuri muistele mutta nämä ovat niin selviä ja erikoisia unia olleet, ettei jäänyt arvailun varaan, että niissä oli tärkeä sanoma. Minulle oikeastaan näytettiin totuus ja enteen. Sain sellaista tietoa, joka osoittautui todeksi ihmeellisellä tavalla. Tuo viimeisin kerta oli oikeastaan niin kamala painajainen ja enne, että olisinpa vain kuunnellut. Se kävi toteen todella. 

Ap 

Vierailija
6/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekevät virheitä, ei se ole mikään syy hylätä, älä huoli.

Mutta opitko mitään siitä? Oliko siinä jokin opetus?

Vierailija
7/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

No mulla on neuvova esihenkilö, mutta hän on kyllä ihan elävä ihminen.

Vierailija
8/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tekevät virheitä, ei se ole mikään syy hylätä, älä huoli.

Mutta opitko mitään siitä? Oliko siinä jokin opetus?

Opin sen, että itseään täytyy kuunnella. Sisintään. Se ei ole minulle enää mikään muu kuin itsestäänselvyys enkä enää koskaan hylkää sitä tiedostaen kuten viimeksi. Ap

Vierailija
9/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku aktiivinen enkeli tai henkiopas tms, joka on vuosien varrella varoittanut yhdestä miehestä. Ihan syystäkin. Erikoinen juttu, että on puuttunut elämääni niin konkreettisella tavalla ja tietysti myös hienoa.

Vierailija
10/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli, henkiopas, unet ja usko.. 

Miten nämä edes liittyvät toisiinsa.

Oletko sukeltanut pimeälle puolelle.

Vierailija
11/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on höpöhöpöä. Et voi olla varma minkälainen tuo henkioppaasi on voi olla pahuuden edustaja mutta naamioituu hyväksi. Nämä on näitä joogahörhöilyn tuloksia. Aasialaisten uskontojen magiajuttuja. Kannattaa miettiä järjellä ettei moisiin lähde moni on seonnut lopullisesti kuten se yksi joogaopettaja joka surmasi läheisiään kun henkiopas kehotti.

Vierailija
12/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neuvo, mutta jostain syystä olen vielä hengissä kun viisi kertaa olisin voinut kuolla tai ainakin loukkaantua pahasti. Tuntuu, että mul on ollut jokin suojelusenkeli matkassa. Omaa elämäntarkoitusta en tiedä silti. Ehkä se on vaan haastavan nepsylapsen äitinä olo. 

Vierailija
13/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(I)

14/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enkeleitä kun äitini kuoli .Oli minun katto täynnä enkeleitä. Ikinä en unohda. 

Vierailija
15/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unessa monia asioita jotka ovat sitten toteutuneet. Ja poismenneet läheiset käyvät unen kautta aika usein. Vähän aikaa sitten rakas koirani kuoli vanhuuteen ja muutaman päivän päästä kävi unessa vielä luonani ja halusi ilmeisesti käydä niin  kertomassa että koiralla on nyt hyvä olla. Äitini kävi samalla lailla kuolemansa jälkeen unessa. Heräsin siihen kun tunsin jonkun koskettavan ja silittävän hiuksiani. Näistä unista tuli hirveän kova ikävä mutta silti hyvä ja levollinen olo, kun tiesin sen jälkeen että he ovat päässeet perille ja voivat hyvin. Sukulaisten kuolemia ja muita ikäviä tulevia asioita on unissa ilmoitettu, ne unet eivät ole mitenkään mukavia. Aina kun unessa näen karhun, jonkin ajan päästä joku sukulainen kuolee tai sairastuu. Mummoni oli unennäkijä, olen varmaan häneltä perinyt tämän. Olen usein tuntenut poismenneen minulle rakkaan ihmisen läsnäolon ja jos tarvitsen apua, niin kysyn sitä yksikseni ääneen. Ja apua on tullut. Ennen nuorena en näihin asioihin kiinnittänyt mitään huomiota mutta monet tapahtuneet asiat elämässäni ovat opettaneet sen että henkimaailma on ja se uskokoon siihen kuka haluaa. 

Vierailija
16/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joku aktiivinen enkeli tai henkiopas tms, joka on vuosien varrella varoittanut yhdestä miehestä. Ihan syystäkin. Erikoinen juttu, että on puuttunut elämääni niin konkreettisella tavalla ja tietysti myös hienoa.

Eikö sun järki sitten toimi kun kerran todistettavasti sen olisi pitänyt sua varoittaa?? Vai onko se vaan hienoa, että saa hieman leveillä?

Vierailija
17/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota.

Pysykää kaukana sellaisista.

Vierailija
18/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Olen nähnyt enkeleitä kun äitini kuoli .Oli minun katto täynnä enkeleitä. Ikinä en unohda. 

Jaa. Mitä ne teki ja miltä näyttivät?

Vierailija
19/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Niin, mutta jollekin ne on saatettu lähettää juuri sitä varten

20/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Jaa. Mitä ne teki ja miltä näyttivät?

Jos et olisi aloittanut sanala JAA , olisin kertonut lähemmin. Oli jännä kokemus . Surullinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme