Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joku aktiivinen enkeli tai henkiopas tms, joka on vuosien varrella varoittanut yhdestä miehestä. Ihan syystäkin. Erikoinen juttu, että on puuttunut elämääni niin konkreettisella tavalla ja tietysti myös hienoa.

Eikö sun järki sitten toimi kun kerran todistettavasti sen olisi pitänyt sua varoittaa?? Vai onko se vaan hienoa, että saa hieman leveillä?

Tässähän se hienous onkin. Miksi meitä ei aina varoiteta selkeästi oppaidemme toimesta ja huolehdita että on aina turvassa kaikelta pahalta?

Vierailija
142/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Eivätkä ole mutta voivat esiintyä millaisena hahmona tahansa ja kertoa vaikka asioita tai tarinoita meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Niin, mutta jollekin ne on saatettu lähettää juuri sitä varten

Kyllähän se näinkin on mutta mitä varten ne siis onkaan lähetetty?

Vierailija
144/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä voidaan myös koetella? Tuntuuko sinusta joskus ristiriitaiselta tai onko sinulla ollut ahdistusta tai muuta?

Vierailija
145/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aistijärjestelmä toimittaa aivoille havaintoja ympäristöstä. Aivot tekee simulaation aistisyötteiden perusteella. Tulkinta on subjektiivinen. Siihen vaikuttaa tiedot ja uskomukset. Aivot on ennustava elin, eli ne luo kapasiteettinsa rajoissa ennusteita. Jos tietoa on niukasti (kognitiivista resurssia), tai vahvaa uskomusta, niin se tietenkin vaikuttaa havainnon tulkintaan. Siis kokija oikeasti kokee nähneensä jotain, mikä todellisuudessa onkin ihan muu fysikaalinenkin ilmiö.

Vierailija
146/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen asenne täällä, kaltaiseni esim. skitsofrenian mahdollisuuden mainitsevat yritetään nauraa ja vähätellä ulos keskustelusta, teillä enkeli-ihmisillä kun on totuus olevinaan hallussa ja kolmas silmä auki, ja minä tyhmä täysin sokea. Ihan normikuvio.

Kävin aikanaan pitkän keskustelun erään vakavasti paranoidiseen skitsofreniaan sairastuneen kanssa, joka oli pakkohoitoon passittamisen myötä saanut toimivan lääkityksen, terapiaa, ja uuden elämän. Hän kertoi hyvin yksityiskohtaisesti elämästään ennen diagnoosia, psykoosit oli kirkkaasti muistissa, vaikka lääkityksen myötä myöhemmin ne harhoiksi ymmärsikin.

Kaikki alkoi kevyesti uskonnollisuudesta, joka lähti hiljalleen lapasesta. Tarinassa viuhui suuressa roolissa nimenomaan enkelit ja muut henkiolennot, jotka eivät lopulta vain näyttäytyneet, vaan alkoivat hallitsemaan miehen elämää, muka kertoen mitä pitää tehdä. Niitä käskyjä ja viestejä tuli aluksi unissa, myöhemmin hereillä ollessa, ja lopulta jo tyyliin radion kohinasta ja vastaavaa.

Mies vietiin omaisten toimesta pakkohoitoon vahvasti hoitovastaisena, kunnes lopulta lääkitys alkoi auttamaan, ja mies ymmärsi sairautensa ja hyväksyi diagnoosinsa. Oli siinä vielä keskustellessamme surullinen siitä että hänelle rakkaiksi tulleet enkelit ja vastaavat eivät olleetkaan todellisia, mutta oli helpottunut siitä että sai apua. Ymmärsi kyllä, mihin se sairaus olisi pahimmillaan voinut johtaa.

Vierailija
147/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen aistijärjestelmä toimittaa aivoille havaintoja ympäristöstä. Aivot tekee simulaation aistisyötteiden perusteella. Tulkinta on subjektiivinen. Siihen vaikuttaa tiedot ja uskomukset. Aivot on ennustava elin, eli ne luo kapasiteettinsa rajoissa ennusteita. Jos tietoa on niukasti (kognitiivista resurssia), tai vahvaa uskomusta, niin se tietenkin vaikuttaa havainnon tulkintaan. Siis kokija oikeasti kokee nähneensä jotain, mikä todellisuudessa onkin ihan muu fysikaalinenkin ilmiö.

Kyllä ja kuulostaa loogiselta mutta tiesitkö mitä kaikkea selittämätöntä ihmiset kokevat? Nämä ilmiöt eivät mahdu tähän muottiin ikinä. Tietoisuuden muutokset sekä tietoisuudessa tapahtuvat asiat ovat hyvin moninaisia eikä niitä kaikkia pysty soveltamaan jo tutkittuun tietoon tai ymmärrykseemme koskaan. Herrat tiet ovat tutkimattomat mutta hän on sallinut meille kehitystä myös ihmisen tutkimisen suhteen. Voisimme vielä ymmärtää hieman lisää mutta meille olisi hyväksi palautella mieliimme luonnollisia asioita ja perusasioita jotta meidän jokaisen kiinnostuneen olisi helpompi oppia lisää. 

Vierailija
148/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

Tämä on höpöhöpöä. Et voi olla varma minkälainen tuo henkioppaasi on voi olla pahuuden edustaja mutta naamioituu hyväksi. Nämä on näitä joogahörhöilyn tuloksia. Aasialaisten uskontojen magiajuttuja. Kannattaa miettiä järjellä ettei moisiin lähde moni on seonnut lopullisesti kuten se yksi joogaopettaja joka surmasi läheisiään kun henkiopas kehotti.

Suomessa tuo joogailu on kyllä lähinnä venyttelyä.

Vierailija
149/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

Tämä on höpöhöpöä. Et voi olla varma minkälainen tuo henkioppaasi on voi olla pahuuden edustaja mutta naamioituu hyväksi. Nämä on näitä joogahörhöilyn tuloksia. Aasialaisten uskontojen magiajuttuja. Kannattaa miettiä järjellä ettei moisiin lähde moni on seonnut lopullisesti kuten se yksi joogaopettaja joka surmasi läheisiään kun henkiopas kehotti.

Suomessa tuo joogailu on kyllä lähinnä venyttelyä.

Kyllä onkin, sitä voi yhdistää moniin asioihin myöskin mutta mikä tärkeintä, olemme jokainen yksilö ja joku yksilö voi sairastua, joogasi tai ei.

Vierailija
150/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillinen asenne täällä, kaltaiseni esim. skitsofrenian mahdollisuuden mainitsevat yritetään nauraa ja vähätellä ulos keskustelusta, teillä enkeli-ihmisillä kun on totuus olevinaan hallussa ja kolmas silmä auki, ja minä tyhmä täysin sokea. Ihan normikuvio.

Kävin aikanaan pitkän keskustelun erään vakavasti paranoidiseen skitsofreniaan sairastuneen kanssa, joka oli pakkohoitoon passittamisen myötä saanut toimivan lääkityksen, terapiaa, ja uuden elämän. Hän kertoi hyvin yksityiskohtaisesti elämästään ennen diagnoosia, psykoosit oli kirkkaasti muistissa, vaikka lääkityksen myötä myöhemmin ne harhoiksi ymmärsikin.

Kaikki alkoi kevyesti uskonnollisuudesta, joka lähti hiljalleen lapasesta. Tarinassa viuhui suuressa roolissa nimenomaan enkelit ja muut henkiolennot, jotka eivät lopulta vain näyttäytyneet, vaan alkoivat hallitsemaan miehen elämää, muka kertoen mitä pitää tehdä. Niitä käskyjä ja viestejä tuli aluksi u

Tässä sinä sekoitat sairauden näihin hänen kokemuksiinsa. Olen myös hyvin huolissani tavastasi ilmaista onnesi siitä että hän kertoi asian näin sinullekin. Miksi kenenkään tarinoita ei voida kuunnella ja ymmärtää. Itse ymmärsin tästä myös ne hienot ja olennaiset asiat. Jos ette ymmärrä myöskään sairauksista niin ei kannattaisi puhua niin itsevarmasti. Parasta lääkettä sairauteen tai sairastumiseen on rakkaus sekä hyväksyntä. Itsekin tällaisena enkeli-ihmisenä loukkaannuin tavastasi niputtaa kaikki enkeleihin uskovat yhteen ja samanlaisiksi ihmisiksi. Hienoa kuulla että hän sai apua ja ilmeisesti voi paljon paremmin, se olkoon pääasia tarinassa kuitenkin.

Vierailija
151/151 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ystäväni on pelastanut elämäni/henkeni kolme, neljä kertaa. En ymmärrä, miten hän aina onnistui soittamaan tai ilmestymään paikalle juuri silloin kun olin ottamassa askeleen suoraan helvettiin. Olen hyvin vakava, jalat mutaisessa maassa kiinni olevaa tyyppiä, mutta joitakin asioita en ymmärrä. Ihan outoja. Joko täällä on jotain enemmän tai sitten olen pahasti vinksahtanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän