Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan usein viestejä henkioppailta unissa. Voit myös opetella harjoittelemaan, että nukkumaan mennessä pyydät henkioppaita antamaan sinulla viestin unessa johonkin asiaan, johon haluat ohjausta. 

Kyllä mutta täytyy aina muistaa että kaikki eivät siltikään saa koskaan eli kun te kerrotte kokemuksia tai omia hienouksianne, erikoisosaamisianne tms niin muistakaa että näissäkään asioissa emme ole samanlaisia tai pysty välttämättä koskaan samaan. Ammentakaa tietoa myöskin muiden kokemuksista sillä niistäkin oppii paljon itsekin niin halutessansa.

Toiset ovat herkempiä tämä on totta, mutta on myös paljon keinoja millä voi kehittää niitä omia taitojaan.

Vierailija
62/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritti joku varoittaa eräästä tulevasta tapahtumasta jostain "tuolta". Menin paniikkiin ja kirjoitin sen ylös. Se oli kuitenkin niin hirveää, että ajattelin tulleeni hulluksi enkä sitten enää uskonut sitä tapahtuvaksi.... noin puoli vuotta myöhemmin se tapahtui. Kyseessä on järkyttävä henkirikos erästä läheistäni kohtaan ja jos olisin kuunnellut henkiopastani, niin olisin voinut estää sen. Elämäni suurin virhe oli jättää varoitus huomioimatta. Nyt maksan siitä järkyttävällä syyllisyydellä, jonka kanssa elän varmaan lopuelämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on käyty lohduttamassa. Ihan valveilla.

Vierailija
64/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henget alkavat puhua n. tunti- pari hernekeittoaterian jälkeen.

Vierailija
65/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatun mukaan Jumalan ja Kristuksen Henki eli Pyhä Henki, jonka ihminen saa tullessaan uskoon, ohjaa ihmisiä.

Myös ns. Herran palvelevat henget eli Herran pyhät enkelit voivat toimia Jumalan sanansaattajina ja varjella ihmisiä. Nekin toimivat aina Jumalan käskyvallan alla. Ihmiset eivät niitä voi käskeä tai muutakaan. Eivätkä ne toimi ihmisten kanssa ilman Jumalalta saatuja käskyjä.

Lisäksi on ISO joukko muita henkiä, joiden kanssa ei tule pyrkiä mihinkään yhteyteen, eikä edes kuunnella niitä, sillä ne ovat eksyttäviä henkiä. Siksi Raamattu kehottaa olemaan henkien kanssa tarkkana:

1. Joh. 4:1-2 älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta...<

Entäs jos ei tarvitsisi ajatella pahaa raamatusta mutta ei oppaistakaan? Maailma kehittyy mutta itekin kyllä ymmärrän edelleen raamatun aitoja oppeja.

Vierailija
66/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henget alkavat puhua n. tunti- pari hernekeittoaterian jälkeen.

Syöt ehkä hernekeittoa aika usein vai etkö niin pidä hengistä sitten? Aika kamalaa jos saisi kuulla henkiä vain hernekeittoaterian jälkeen. Olisi kohdallani varastot pullollaan hernekeittoa. 😂

Vierailija
67/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeli, henkiopas, unet ja usko.. 

Miten nämä edes liittyvät toisiinsa.

Oletko sukeltanut pimeälle puolelle.

Unet tulee alitajunnasta, uni on myös tärkeää ihmiselle. Enkelit, henkioppaat ja usko on taas todellakin uskon asioita ei todellisia. 

Vierailija
68/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo henkioppaat ja enkelit on niin sitovia?

Vierailija
69/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkeli, henkiopas, unet ja usko.. 

Miten nämä edes liittyvät toisiinsa.

Oletko sukeltanut pimeälle puolelle.

Unet tulee alitajunnasta, uni on myös tärkeää ihmiselle. Enkelit, henkioppaat ja usko on taas todellakin uskon asioita ei todellisia. 

Jokainen täällä päättää mikä on todellista mutta hetki takaperin kuulin jonkun kertovan täällä palstalla että elämäkin on harhaa joten mihinköhän sitä kuuluu uskoa? Kertokaa nyt jo hyvänen aika meille kaikille mihin täällä kuuluu uskoa, mikä on se todellinen totuudellinen usko? Mitä jää enää jäljelle?

Vierailija
70/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä? En ymmärrä kysymystäsi.

Vierailija
71/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Eikö hyviä henkioppaita sitten ole?  Jos ei, niin miksi ihmeessä ei?

Vierailija
72/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että minulla on henkiopas. Joku auttaa ja suojelee minua. Saan apua rukoilemalla. Aina ratkaisut eivät ole sitä, mitä toivoin. Mutta jälkeenpäin ajateltuna ovat olleet oikeita. 

Vierailija
73/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, viimeksi kun kohtasin todellisen vaaratilanteen, enpä kyllä aistinut sitä mitenkään etukäteen. Päinvastoin olin vain tosi iloisella, jopa euforisella fiiliksellä liikkeellä. Että näin.

Vierailija
74/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla henkioppailla näkyy olevan surkeat taidot. Yleensä heillä, jotka opastusta saavat, menee huonosti verrattuna heihin, jotka eivät koskaan saa.

Vierailija
75/151 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Ei vaan ovat pelkästään puppua. Aivan kuten sinun raamattusi.

Vierailija
76/151 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on käyty lohduttamassa. Ihan valveilla.

Alakerran Rami?

Vierailija
77/151 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkien horinaa, voivoi.

Vierailija
78/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti yleensä muista uniani.

Ei se aina ole tarpeellistakaan muistaa niitä unia.

Vierailija
79/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

Henkioppaat ovat joko enkeleitä tai muita auttajia, meidän oman henkemme oppaita. Monet ovat ymmärtäneet väärin koska luulevat että henkiopas tarkoittaa jotakin ihmishenkeä tms. Periaatteessa henkiopas on sama kuin sanoisi henkiauttaja. Meillä on tietoisuus, meidän henkemme joka elää täällä maan päällä ja on osana meidän tietoisuuttamme eli meitä ihmisenä.

Vierailija
80/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä sitovuudella, siis millä tavalla sitovia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi