Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yritti joku varoittaa eräästä tulevasta tapahtumasta jostain "tuolta". Menin paniikkiin ja kirjoitin sen ylös. Se oli kuitenkin niin hirveää, että ajattelin tulleeni hulluksi enkä sitten enää uskonut sitä tapahtuvaksi.... noin puoli vuotta myöhemmin se tapahtui. Kyseessä on järkyttävä henkirikos erästä läheistäni kohtaan ja jos olisin kuunnellut henkiopastani, niin olisin voinut estää sen. Elämäni suurin virhe oli jättää varoitus huomioimatta. Nyt maksan siitä järkyttävällä syyllisyydellä, jonka kanssa elän varmaan lopuelämäni.

Miksi et kuunnellut tätä opastasi?

Vierailija
82/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiopas alkaa puhumaan n. tunti tukevan hernekeittoaterian jäljeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on käyty lohduttamassa. Ihan valveilla.

Nämä ovat hienoja kokemuksia. Niistä saa lohtua, tukea, turvaa mutta myös luottamusta sille totuudelle että emme ole koskaan yksin ja luottamusta sillekin totuudelle että meillä on oikeasti auttajia henkimaailmasta käsin auttamassa meitä.

Vierailija
84/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas alkaa puhumaan n. tunti tukevan hernekeittoaterian jäljeen.

Okei. No mitähän tämä henkiopas mahtaa puhua tämän ruokasi jälkeen? Onko hänellä hassuja ääniä joilla hän hauskuuttaa sinua?

Vierailija
85/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Vierailija
86/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla henkioppailla näkyy olevan surkeat taidot. Yleensä heillä, jotka opastusta saavat, menee huonosti verrattuna heihin, jotka eivät koskaan saa.

Ai miten huonosti menee? Mitä tarkoitat?

Vierailija
87/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Ongelmat ovat luotu ratkaistaviksi. Akat hoitaa asiat kuntoon.

Vierailija
88/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös syöpä paranee ajattelulla. Tutustukaa: https://marianordin.blog

Vierailija
89/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Itkemällä Suomen talous kuntoon! 😆

Vierailija
90/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, viimeksi kun kohtasin todellisen vaaratilanteen, enpä kyllä aistinut sitä mitenkään etukäteen. Päinvastoin olin vain tosi iloisella, jopa euforisella fiiliksellä liikkeellä. Että näin.

Tarkoituksella tietenkin. Meistä kukaan ei ole niin suojeltu elämässä että aivan pumpulissa kasvatettaisiin, valitettavasti näin on ja tämähän on täysin selvää jos hyväksyy elämän sekä oppimisenkin vastoinkäymistenkin kautta. Karma hoitaa kaiken kurituksen, kaikki asiat mitä tapahtuu eivät onneksi ole isoja tai pahoja asioita. Saatat tipauttaa vitosen maahan ja joku tarvitseva löytää sen. Mieti erilaisia tilanteita ja pohdi mikä merkitys tai tarkoitus niillä voisi olla. Aina voi pohtia.

Vierailija
91/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Itkemällä Suomen talous kuntoon! 😆

No eikös nyt olekin sitten hauskaa. Hyvä ajatus kuitenkin tämäkin on!

Vierailija
92/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Miksi nimenomaan joihinkin henkioppaisiin USKOMINEN on jotenkin harhaista? Eihän kukaan (tietääkseni) ole todistanut yhtäkään uskontoa (esim. luterilaisuutta) todeksi. Yhtä lailla uskontoihin USKOTAAN, ei tiedetä. Tuskinpa väität, että jokainen luterilaiseen kirkkoon kuuluva on mielenterveysongelmista kärsivä. Vai väitätkö?

Vierailija
93/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: Mitään enkeleitä ja henkiä ei ole olemassa.

Vierailija
94/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Miksi nimenomaan joihinkin henkioppaisiin USKOMINEN on jotenkin harhaista? Eihän kukaan (tietääkseni) ole todistanut yhtäkään uskontoa (esim. luterilaisuutta) todeksi. Yhtä lailla uskontoihin USKOTAAN, ei tiedetä. Tuskinpa väität, että jokainen luterilaiseen kirkkoon kuuluva on mielenterveysongelmista kärsivä. Vai väitätkö?

Miksi sinä alennat ihmisiä? Miksi sinä väität valheellisia totuuksia? Uskonnot on todistettu todeksi koska ne ovat olemassa ja henkiopas on todellinen kun minä näen hänet tai myös kuulen häntä.

Vierailija
95/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: Mitään enkeleitä ja henkiä ei ole olemassa.

Väärä sähke. Enkelit, oppaat sekä henget ovat olemassa. Minä tiedän todeksi. Keskity sinä sen todistamiseen minkä sinä tiedät todeksi.

Vierailija
96/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen. Yksi hörhö näki mielestään "enkelin", kun kameran linssissä oli ollut vesipisara, joka näkyi kuvassa sumeana rinkulana.

"Se on vesipisara", sanoin. "Ei, kyllä se on enkeli. Mä oon tämmönen että tunnen nämä asiat."

Toinen tyyppi oli sitä mieltä, että kaikki mikä elämässä sattuu on tarkoitettu niin. Eli fatalisti. Eli turha yrittää mitään, kaikki menee ennalta määrätysti.

Molemmista tuli nopeasti ex-tuttavia.

Sinulla on ongelmia. Kaikki voi olla tietyiltä osin ennalta määrättyä mutta meillä on myös vapaa tahto jota saamme toteuttaa minkä pystymme. Omapa on ongelmasi jos jätät elämäsi elämättä vain siksi että et pysty mielin määrin tekemään aina juuri kuten sinun mielesi haluaisi. Mietihän jos meistä jokainen voisi täysin vapaasti tehdä mitä haluaa, mitä tapahtuisikaan? Nykyisin varsinkin on aika pahantahtoisia ihmisiä aika paljon. Kaikki on tarkoituksenmukaista kuitenkin mutta omituinen ideologia että sen vuoksi ei kannata edes yrittää mitään. Hauskasti ajateltu kuitenkin!

Vierailija
97/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei neuvo, mutta jostain syystä olen vielä hengissä kun viisi kertaa olisin voinut kuolla tai ainakin loukkaantua pahasti. Tuntuu, että mul on ollut jokin suojelusenkeli matkassa. Omaa elämäntarkoitusta en tiedä silti. Ehkä se on vaan haastavan nepsylapsen äitinä olo. 

Elämän tarkoitus on kaikilla elää ja nauttia elämästä mutta monet haaveilevat löytävänsä jotakin jota eivät sitten löydä. Sinulla on omanlainen polku ja olet varmasti oppinut paljon. Onko sinulla jokin erityinen haaste elämässä jota kipuilet tai toiveita tulevasta? Ymmärrämme ihmisen elämän tarkoituksen mutta valitettavasti jotkut ovat tässä lyhyen ajan saatossa tehneet haittaa kaikille myös näillä "elämäntehtävä"asioilla ja asiasta saattaa löytyä paljon valheellista tietoakin.

Täysin totta!

Vierailija
98/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri esim. läheisen poismenon jälkeen ihminen saattaa hallusinoida. Aivot tuottavat oman ratkaisun, jotta elämän jatkaminen olisi siedettävämpää.

No mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Vierailija
99/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Henkioppaat ovat pimeyden henkivaltoja, riivaajia ja demoneita. Niiden tarkoitus on eksyttää, pettää ja tuhota. Pysykää kaukana sellaisista.

Niin, mutta jollekin ne on saatettu lähettää juuri sitä varten

Okei, joku täällä ehkä ymmärtää tätäkin puolta. Hieno havainto tämä, kiitollista myöskin.

Kyllähän näitä pahiksia on jo ymmärretty ja heiltä sallitaan kaikki, myös ne pahat teot. Se on tottakai ymmärrettävää kuten kaikki psyykkeen ongelmat ja sairaudet tietenkin.

Vierailija
100/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#akat

#harhaisuus

#mielenterveysongelmat

Miksi sinä alennat ihmisiä? Miksi sinä väität valheellisia totuuksia? Uskonnot on todistettu todeksi koska ne ovat olemassa ja henkiopas on todellinen kun minä näen hänet tai myös kuulen häntä.

Uskonnot ovat olemassa. Niiden väitteet ovatkin sitten mielikuvituksen tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan