Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Olen nähnyt enkeleitä kun äitini kuoli .Oli minun katto täynnä enkeleitä. Ikinä en unohda. 

Jaa. Mitä ne teki ja miltä näyttivät?

Jos et olisi aloittanut sanala JAA , olisin kertonut lähemmin. Oli jännä kokemus . Surullinen. 

Ahaa. Miksi noin herkkänä?

Vierailija
22/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda henkioppaat, ne on saat anasta. Pyydä Jeesukselta apua <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Olen nähnyt enkeleitä kun äitini kuoli .Oli minun katto täynnä enkeleitä. Ikinä en unohda. 

Jos et olisi aloittanut sanala JAA , olisin kertonut lähemmin. Oli jännä kokemus . Surullinen. 

Kävitkö lääkärissä? Hallusinaatiot olisi hyvä selvittää.

Vierailija
24/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti yleensä muista uniani.

En minäkään niitä juuri muistele mutta nämä ovat niin selviä ja erikoisia unia olleet, ettei jäänyt arvailun varaan, että niissä oli tärkeä sanoma. Minulle oikeastaan näytettiin totuus ja enteen. Sain sellaista tietoa, joka osoittautui todeksi ihmeellisellä tavalla. Tuo viimeisin kerta oli oikeastaan niin kamala painajainen ja enne, että olisinpa vain kuunnellut. Se kävi toteen todella. 

Ap 

Oma alitajuntasi vain yritti varoittaa sinua unessa, koska oli havainnut vaaratekijät, mitä tietoinen ajattelusi ei osannut yhdistää.

Vierailija
25/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ne määrätyt pillerit pois niin nuo "henkioppaat" palaavat takaisin.

Vierailija
26/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

No mulla on neuvova esihenkilö, mutta hän on kyllä ihan elävä ihminen.

Enkelit auttavat myös toisten ihmisten kautta. Olen saanut itsekin paljon kiitosta elämässäni siitä että minulta on saanut hyviä neuvoja, vinkkejä, tietoa asioihin, apu siis erilaisin tavoin. Joillakin on elämässä hyviä sekä viisaita neuvonantajia ja ystäviä.

Vierailija
27/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeli, henkiopas, unet ja usko.. 

Miten nämä edes liittyvät toisiinsa.

Oletko sukeltanut pimeälle puolelle.

Kaikki mikä liittyy elämäämme kuuluu tähän pakettiin. Se mikä on pimeää puolta on pahuus. Ei siis kannata alkaa pahaksi ihmiseksi eikä tekemään pahoja asioita. Olet ymmärtämätön jos et näitä itsestäänselvyyksiä ymmärrä aikuisena ihmisenä. 

Vierailija
28/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset uskotte kaiken maailman hölynpölyyn? Ei ihme kun lehdestä saa lukea jatkuvasti kun huijarit vieneet tyhmiltä rahat. Sitten täällä itketään kun miestä ei löydy. Kuka sellasen kanssa haluaa olla joka on tyhmä kun saapas.

Vierailija
29/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ahdistuksen kohdatessa, pyydän enkeliä suojaamaan minua, kietomalla turvalliseen valkoiseen valoon ja antamaan lohtua ja jotain helpotusta, saan siitä ihmeellisen rauhan tunteen.

Vierailija
30/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda henkioppaat, ne on saat anasta. Pyydä Jeesukselta apua <3

Miksi ne pitäisi unohtaa koska ovat neuvoa antavia oppaita? Henkiopas on minulle tarkoittanut edesmenneitä ihmisiä jotka voivat toimia apunamme elämässä mutta olen tehnyt havaintoja siitä että monet pitävät nykyisin sanoa henkioppaiksi omia henkilökohtaisia auttajia. Kaikki eivät tunne varsinaisesti enkeleitä omaksi tai tiedä miksi kutsua niitä omia auttajia joten henkiopas kuvastaa oman henkemme opasta joka auttaa meitä elämässä kuten enkelitkin ovat aina tehneet.

Vierailija
31/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minua on autettu henkien puolelta.Se on ääni johon herää täysin pirteänä ja tietää täysin, eli tulee ymmärrys, mitä sillä tarkoitettiin.Joskus se on naisen ääni ja toisinaan miehen.

Naisen uskon olleen korkeampi minäni , koska hän puhui" minuna"., minä muodossa.Miestä epäilen edesmenneeksi isäkseni,koska tytötteli minua.

Vierailija
32/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Kävitkö lääkärissä? Hallusinaatiot olisi hyvä selvittää.

Haluaisin kertoa sinulle että koskaan aiemminkaan ei ole kenenkään ollut tarvetta mennä lääkäriin jos näkee enkelin. Onnettomuustilanteissakin, traumaattisten kokemuksien jälkeen tai aikana tai sitten muina vaikeina aikoina ihmiset ovat nähneet enkeleitäkin tai saaneet johdatusta erilaisin tavoin. Monet pysäyttävät asiat ovat elämämme tärkeitä virstanpylväitä sekä etappeja, meitä herätellään myös aika ajoin huomaanaan asioita tai vaihtamaan suuntaakin. Kaikki kuuluu elämään eikä meitä mikään paha pääse koskettamaan mistään henkimaailmasta sillä olemme aina turvassa Jumalan lapsina.

Vierailija
33/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kohtaa edes unissani satuolentoja, koska olen jo aikuinen mies.

Vierailija
34/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti yleensä muista uniani.

En minäkään niitä juuri muistele mutta nämä ovat niin selviä ja erikoisia unia olleet, ettei jäänyt arvailun varaan, että niissä oli tärkeä sanoma. Minulle oikeastaan näytettiin totuus ja enteen. Sain sellaista tietoa, joka osoittautui todeksi ihmeellisellä tavalla. Tuo viimeisin kerta oli oikeastaan niin kamala painajainen ja enne, että olisinpa vain kuunnellut. Se kävi toteen todella. 

Ap 

Oma alitajuntasi vain yritti varoittaa sinua unessa, koska oli havainnut vaaratekijät, mitä tietoinen ajattelusi ei osannut yhdistää.

Mites se alitajunta sellaiset tajuaa meille kertoa? Vähän kummallinen ajatus varsinkin kun aloittaja kertoo nimenomaan saaneensa tietoa oppaalta. 

Vierailija
35/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolento tai ei, mutta olen erittäin kiitollinen hänelle, koska hän pelasti henkeni.Minä mielelläni pidän tällaisia satuolentoja henkivartioinani.

Vierailija
36/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset uskotte kaiken maailman hölynpölyyn? Ei ihme kun lehdestä saa lukea jatkuvasti kun huijarit vieneet tyhmiltä rahat. Sitten täällä itketään kun miestä ei löydy. Kuka sellasen kanssa haluaa olla joka on tyhmä kun saapas.

No ei se varmaan tee kaikista tyhmiä jos yksi mokaa tai hän ei opi ikinä esimerkiksi mitään? Ovatko kaikki kaupat sinulta boikotissa kun yksi kauppa tai kauppaketju huijaa jossakin tai nostaa hintoja? Voisitkohan sinä keskittyä omaan elämääsi. Olisi myös jokaisen omalla vastuulla se kehen luottaa ja kehen ei luota. Varoittakaa muitakin huijareista niin katkaisette sitäkin kierrettä tehokkaammin kuin sallimalla sen jatkuvan.

Vierailija
37/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiopas/enkeli käski ostamaan osakkeita 2008 ja myymään 2022 kaikki pois. Tienasin hyvät rahat.

Vierailija
38/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joku aktiivinen enkeli tai henkiopas tms, joka on vuosien varrella varoittanut yhdestä miehestä. Ihan syystäkin. Erikoinen juttu, että on puuttunut elämääni niin konkreettisella tavalla ja tietysti myös hienoa.

Eikö sun järki sitten toimi kun kerran todistettavasti sen olisi pitänyt sua varoittaa?? Vai onko se vaan hienoa, että saa hieman leveillä?

Niin?

Vierailija
39/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eläimet toimivat usein kuoleman sanansaattajina. Kun isäni oli kuolemaisillaan sairaalassa ja olin matkalla sinne, näin pitkin tienvartta kuolleita eläimiä. Harakoita, pikkulintuja, jopa ketun. Äitini kuolinpäivänä näin vain täysmustia eläimiä, koiria kaksin kappalein, molemmat olivat irtaallaan, toinen pieni pentukoira, toinen irtaallaan omistajaltaan, juoksivat perheeni luokse,  täysmustan linnun, sirkutti voimakkaasti kun kuljin hotellille jossa olimme ulkomaan reissun ajan. Jonkin ajan päästä sain kuolinuutisen. Perhoset myös kuoleman sanansaattajia.

Vierailija
40/151 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kohtaa edes unissani satuolentoja, koska olen jo aikuinen mies.

Voipi olla mutta aikuisetkin näkevät joskus vauhdikkaitakin unia. Olemme erilaisia jokainen. Useimmin taitaa aikuiset kuitenkin nähdä painajaisia tai muita pahoja unia valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän