IL: MUOTI: Ethän käytä enää lyhyitä sukkia
Nyt kaikki tyylikkäät ihmiset, huomioikaapas tämä tärkeä uutinen.
Siis EI varrettomia sukkia! Nilkkasukat on ok. Samoin varrelliset sukat.
Malli Bella Hadid osaa laittaa myös sukat LAHKEIDEN PÄÄLLE!!!!!!! Aika hurjaa.
www.iltalehti.fi/muoti/a/d241152f-8fbf-47e9-9438-178ddb99606d
Kommentit (43)
Mistä pahvilaatikosta tämä Oona heräsi?
Kiitos tästä vinkistä. Melkein tuli virhe tehtyä tänään tässä tärkeässä asiassa.
Kiitos myös IL:n muotitoimitukselle. Elämäni muuttui kertaheitolla merkittävästi paremmaksi nyt.
Olemme ehdottomasti kaikkien yhteiskunnalisten ongelmien kovassa ytimessä: lyhyissä sukissa.
Käytän sellaisia sukkia kuin haluan. Muoti ei vaikuta tähän. Toisaalta olis virkistävää, jos nuoret eivät kulkisi talvisin nilkat paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Käytän sellaisia sukkia kuin haluan. Muoti ei vaikuta tähän. Toisaalta olis virkistävää, jos nuoret eivät kulkisi talvisin nilkat paljaana.
Eivät ole kulkeneet ainakaan viiteen vuoteen.
Anna-Maja Henriksson on valittu EU-parlamentin liberaaliryhmän yhdeksi varapuheenjohtajaksi.
Tämä ja sukkauutinen ovat päivän tärkeimmät uutiset.
Älyvapaan näköistä pitää jotain varrellisia valkoisua sukkia kauniissa korkeakorkoisissa sandaaleissa. Olen mielelläni vanhanaikainen ja laitan korolliset sandaalit paljaisiin jalkoihin ja muissa korottomissa kengissä kesällä varrettomat sukat.
Todellakin käytän. Ihan sama mikä muoti on, tuollaiset pitkät sukat näyttää JUNTILTA.
Lapsi on mummolassa ja juuri eilen tuli valokuva, jossa hänellä oli balleriinat, caprit ja niiden lahkeseen asti ulottuvat sukat. Vähän irvistelin asukokonaisuutta, mutta 8-vee onkin näköjään muodin aallonharjalla.
Voisiko sukka-asioita varten perustaa kenties jonkun ministeriön ja valvontaviraston? Ja tietysti joku sakko vääriä sukkia käyttäville. Ja erityinen sukkavero ei-muodissa oleville sukille?
Ihan sama, vain tyhmät kulkevat trendien perässä.
Mä olen siis nyt huippumuodikas kun käytän sandaalien kanssa pitkävartisia sukkia.
En jaksaisi enää elää. Mistä apu päivieni päättämiseen?
Just sain 9 paria tilaamiani lyhyitä sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä vinkistä. Melkein tuli virhe tehtyä tänään tässä tärkeässä asiassa.
Kiitos myös IL:n muotitoimitukselle. Elämäni muuttui kertaheitolla merkittävästi paremmaksi nyt.
Niin. Nyt tiedät, miten eletään oikein.
Kulje valoon, kulje aurinkoon.
Huhhuh, eli välillä olen trendikäs ja välillä en? Käytän nimittäin eri pituisia sukkia fiiliksen, muun asun ja puhtauden mukaan.
Vihdoin!!! Olen aina suosinut varrellisia sukkia (silloin, kun ei ole sukkahousukeli), koska ne pysyvät paremmin paikallaan. Ihanaa, jos viimeinkin sitä valintaa ei oudoksuta. :D
Sukat ja sandaalit ovat myös hemmetin hyvä kombo!
Se on kiva kun tulee kunnon rusketusraja sääreen.
Not.
Teinien typerät muotioikut ei jaksa kinostaa.
Juusto aina päälle.