Miksi jotkut laittavat huuhteluainelokeroon pesuainetta?
Kysymys otsikossa.
P.S. Jos olet huomannut pyykkituvassa tällaista toimintaa, voit tulostaa tämän keskustelun ja kiinnittää sen pyykkituvan seinälle kaikkien iloksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen kusassut huuhtelulokeroon kun näen että mulukeronaapurilla pyykkivuoro minun jälkeen. Tuoksuu kyllä virtsalle koko äijä aina.
Nykyään laitan aina extra-huuhtelun kaiken varalle.
T: Eversti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se hyvä, jos olisi oma kone. Ellei ole opiskelija.
Kyllä olisi, mutta pesukoneet ovat kalliita eikä kaikilla ole paljon rahaa. Myös sähkö on nykyään hyvin kallista.
Pesukone maksaa 300€ ja kestää monta vuotta, ja sitä sähköä menee vaan ensimmäiseen pesuveden lämmittämiseen, pesukerta on luokkaa 1 kW, pesukerran hinta on n.50 snt konekustannus mukaanlukien.
Ei kaikilla ole ylimääräistä 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi, mutta pesukoneet ovat kalliita eikä kaikilla ole paljon rahaa. Myös sähkö on nykyään hyvin kallista.
Pesukone maksaa 300€ ja kestää monta vuotta, ja sitä sähköä menee vaan ensimmäiseen pesuveden lämmittämiseen, pesukerta on luokkaa 1 kW, pesukerran hinta on n.50 snt konekustannus mukaanlukien.
Sosu maksaa jos ei ole pesukonetta. Tämä perusoikeus puhtaaseen hygieniaan jokaisella on.
Koska haluan pestä vaatteeni perusteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosu maksaa jos ei ole pesukonetta. Tämä perusoikeus puhtaaseen hygieniaan jokaisella on.
Ei maksa, jos talossa on pesutupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa, jos talossa on pesutupa.
Mistä tietävät onko pyykkitupaa vai ei!? Eivät kai tule kotiin tarkistamaan.
Kylllä ne pyykit puhdistuvat ilman pesuainettakin, kun 3 tuntia jauhaa koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkituvassa vois olla isoilla kirjaimilla olla ohjeet mihin lokeroon mikäkin aine laitetaan, vanhukset eivät näe lukea niitä symboleja lokeroiden pohjalta tai tiedä mitä ne tarkoittavat.
Vanhukset kyllä tietävät, ovat vuosikymmeniä käyttäneet pyykkikonetta. Nuoret on ne, jotka ei ymmärrä. Naapuri kertoi parikymppisestä pojastaan, joka muutti viime syksynä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, muutti opiskelijakerrostalo-asuntoon, jossa oli pyykkitupa. Pisti vaatepyykkinsä pyörimään koneeseen ja valitsi 90 asteen ohjelman, että tulee varmasti puhdasta. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut sellaista toimintaa. Sen olen huomannut, että toiset laittaa esipesulokeroon, vaikka eivät laita esipsua.
Se ei haittaa ollenkaan kun ainakin Electroluxit huuhtelee molemmat lokerot, vaikka ei ottaisi esipesua tai alapesua.
Jaa, mulle oli uutta, että Electroluxin pyykkikoneella saa alapesunkin tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori.fi on nytkin yli 20 ilmoitusta, joissa annetaan pyykinpesukone.
Koska välillä vain tulee kapinallinen olo.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut sellaista toimintaa. Sen olen huomannut, että toiset laittaa esipesulokeroon, vaikka eivät laita esipsua.
Se ei haittaa ollenkaan kun ainakin Electroluxit huuhtelee molemmat lokerot, vaikka ei ottaisi esipesua tai alapesua.
Markkinoiden parhaat koneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö myös integroitu jukeboksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö myös integroitu jukeboksi?
On tekoälyohjattu jukeboksi joka valitsee musiikin käyttäjän eritteiden koostumuksen perusteella. Pyykkituvasta raikaavan musiikin perusteella voi päätellä onko siellä jazz-pappa vai alakerran panomirkku.
Pian keskimääräinen ihminen ei osaa edes kirjoittaa nimeään.
Meillä Klaukkalassa huuhteluainelokeroon laitetaan vain nestemäistä kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkituvassa vois olla isoilla kirjaimilla olla ohjeet mihin lokeroon mikäkin aine laitetaan, vanhukset eivät näe lukea niitä symboleja lokeroiden pohjalta tai tiedä mitä ne tarkoittavat.
Vanhukset kyllä tietävät, ovat vuosikymmeniä käyttäneet pyykkikonetta. Nuoret on ne, jotka ei ymmärrä. Naapuri kertoi parikymppisestä pojastaan, joka muutti viime syksynä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, muutti opiskelijakerrostalo-asuntoon, jossa oli pyykkitupa. Pisti vaatepyykkinsä pyörimään koneeseen ja valitsi 90 asteen ohjelman, että tulee varmasti puhdasta. .
Hyvin voi ymmärtää opiskelijaa kun asuu niissä ludelinnoissa! Monet opiskelija-asuntolat ovat hyvin likaisia ja täynnä tuholaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai huuhtelee sen toisenkin lokeron, vaikka ei olisi alapesua valittuna? Aika hyvä palvelu.
Huuhtelee ykkös ja kakkospesän samalla rahalla! On myös kova vibrato lopussa.
Eikö teitä itseänne väsytä kaiken kääntäminen alapääjutuiksi jos olette aikuisia? Pikkupoikien innostuksen ymmärtää, mutta tuskin ne vauvapalstalla hengailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai huuhtelee sen toisenkin lokeron, vaikka ei olisi alapesua valittuna? Aika hyvä palvelu.
Eikö teitä itseänne väsytä kaiken kääntäminen alapääjutuiksi jos olette aikuisia? Pikkupoikien innostuksen ymmärtää, mutta tuskin ne vauvapalstalla hengailee.
Mielestäni parempaa huumoria kuin MTV3:n uusissa viihdeohjelmissa.