Miksi jotkut laittavat huuhteluainelokeroon pesuainetta?
Kysymys otsikossa.
P.S. Jos olet huomannut pyykkituvassa tällaista toimintaa, voit tulostaa tämän keskustelun ja kiinnittää sen pyykkituvan seinälle kaikkien iloksi.
Kommentit (49)
Lokerot on varmaan menneet sekaisin jonkun mielessä.
Olisiko se hyvä, jos olisi oma kone. Ellei ole opiskelija.
Jos ei ole tottunut tai näe symboleita. Luultavasti kaikilla on neljän lokeron koneita pyykkituvalla?
Mummot. Käyttävät myös käteistä koska Isoveli tarkkailee.
En ole huomannut sellaista toimintaa. Sen olen huomannut, että toiset laittaa esipesulokeroon, vaikka eivät laita esipsua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi, mutta pesukoneet ovat kalliita eikä kaikilla ole paljon rahaa. Myös sähkö on nykyään hyvin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Mummot. Käyttävät myös käteistä koska Isoveli tarkkailee.
Mummot käytti pesukonetta ennenkuin olit syntynyt. Minun eka automaattipesukone oli vuonna 1969 ja siitä lähtienolen osannut, mutta huuhteluaineet ovat kyllä niin vanhanaikaista, että niitä ei kyllä kaik kukaan enää käytä. Pesuainelokeron tuntee kaikki paitsi pissikset.
Noiden pesukoneiden pitäisi olla sellaisia, joissa ei ole lainkaan huuhteluainelokeroa.
Pyykkituvassa vois olla isoilla kirjaimilla olla ohjeet mihin lokeroon mikäkin aine laitetaan, vanhukset eivät näe lukea niitä symboleja lokeroiden pohjalta tai tiedä mitä ne tarkoittavat.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut sellaista toimintaa. Sen olen huomannut, että toiset laittaa esipesulokeroon, vaikka eivät laita esipsua.
Se ei haittaa ollenkaan kun ainakin Electroluxit huuhtelee molemmat lokerot, vaikka ei ottaisi esipesua tai alapesua.
Miksi jotkut ottavat Satosen lainan tehdäkseen töitä matalapalkka-alalla!?
Vierailija kirjoitti:
Pyykkituvassa vois olla isoilla kirjaimilla olla ohjeet mihin lokeroon mikäkin aine laitetaan, vanhukset eivät näe lukea niitä symboleja lokeroiden pohjalta tai tiedä mitä ne tarkoittavat.
Monet eivät edes tiedä millä planeetalla ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei haittaa ollenkaan kun ainakin Electroluxit huuhtelee molemmat lokerot, vaikka ei ottaisi esipesua tai alapesua.
Ai huuhtelee sen toisenkin lokeron, vaikka ei olisi alapesua valittuna? Aika hyvä palvelu.
Pyykkituvassa voisi olla älykkyystesti joka on läpäistävä ennen kuin kone lähtee käyntiin
Joskus olen kusassut huuhtelulokeroon kun näen että mulukeronaapurilla pyykkivuoro minun jälkeen. Tuoksuu kyllä virtsalle koko äijä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi, mutta pesukoneet ovat kalliita eikä kaikilla ole paljon rahaa. Myös sähkö on nykyään hyvin kallista.
Pesukone maksaa 300€ ja kestää monta vuotta, ja sitä sähköä menee vaan ensimmäiseen pesuveden lämmittämiseen, pesukerta on luokkaa 1 kW, pesukerran hinta on n.50 snt konekustannus mukaanlukien.
Miten aikuiset ihmiset eivät osaa käyttää pesukonetta?