Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni viettää vapaapäivänsä mieluummin kaverin raksalla auttamassa kuin lastensa kanssa

Vierailija
24.03.2024 |

Meillä on neljä- ja kuusivuotiaat lapset. Mies tekee arkisin pitkiä työpäiviä, tai siis työmatkan takia päivät venyy pitkiksi. Tulee yleensä kotiin kun minä laittelen lapsille jo iltapalaa. Viikonloput sitten vapaat. Mutta mitä tekee mies? Menee lauantaisin ja sunnuntaisin auttelemaan kaverinsa raksalle. Ilmaiseksi. Kun kaveria pitää auttaa. Kyllähän minä lapset hoidan ja mielelläni vietän viikonloput lasten kanssa, mutta ihmettelen kyllä. Miksi halusi perheen jos kaverin raksakin on tärkeämpi kuin omat lapset.

Kommentit (307)

Vierailija
301/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja viihdyn paljon paremmin pikkulasten kanssa  kotona kuin kaverin raksalla. Mies taas viihtyy siellä raksalla paremmin. Nämä ovat niitä biologisia eroja naisten ja miesten välillä eikä ne muuksi muutu, vaikka kuinka kohkattaisiin.

Minäkin olen nainen ja viihdyn paljon paremmin kaverin raksalla kuin pikkulasten kanssa kotona. Nämä ovat niitä biologisia eroja eri ihmisyksilöiden välillä eikä ne muuksi muutu, vaikka kuinka kohkattaisiin.

Vierailija
302/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä höpöhöpöä. Mikään sopimus ei ikinä velvoita ketään harrastamaan seksiä kanssasi. Paina tämä kalloosi ennen kuin alkaa sataa syytteitä.

No sepäs se olisikin.

En tiennytkään että vieraissa käymisestä voi joutua syytteeseen! :D

Ei, mutta siitä voi jos toimit sen mukaan että joku toinen on sinulle jonkun ihmeen sopparin verukkeella seksiä velkaa. Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva normaali mies viihtyy pikkulasten kanssa. Tämä on yksi isoimpia perhe-elämään liittyviä tabuja. Nykyään halutaan väkisin vääntää maailma sellaiseksi, että isillä olisi ihan yhtä suuri hoivavietti kuin äideilläkin. Biologia ei kuitenkaan muutu vain siksi, että tasa-arvon vaatijat niin haluavat.

Tästä asiasta pitäisi puhua enemmän, niin tilanne ei tulisi niin monille lapsiperheelle yllätyksenä. 

Älä väännä tähän mitään äitien " hoivaviettiä" naiset hoitaa lapset koska jonkun on pakko. Se ei ole kivaa, ei hauskaa, ei viihdyttävää, ei mielenkiintoista, mutta kun on jonkun on pakko kun naiset ei voi valita elämäänsä niin että tekee vain kivoja asioita. Sitä vaihtoehtoa ei ole kuin miehillä ja sinkku naisilla joilla ei ole lapsia.

Höpö höpö..miksi sitten tarvii niitä lapsia tehdä???? Kyllä minä ainakin viihdyin ja halusin viettää lasteni kanssa aikaani ja ihan mielettömän kivaa oli:). Mutta jos lapset tarvii tehdä koska niitä pitää olla, niin johan siinä mennään heti alkuun ihan mettään. Ei nimittäin tarvi jos tuntuu siltä. Ja mitäpä jos oikeasti hankkii niitä jo heti alkuun sillä ajatuksella että voi olla jälkikasvunsa kanssa ilman miestäkin!?No, mutta tarkoituksellahan tämä touhu on laitettu ihan päälaelleen sekoittaen sukupuoliroolit että saadaan perheet voimaan huonosti.  

Vierailija
304/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata kulli niin miestä kiinnostaa sun seurasi enemmän

Vierailija
305/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva normaali mies viihtyy pikkulasten kanssa. Tämä on yksi isoimpia perhe-elämään liittyviä tabuja. Nykyään halutaan väkisin vääntää maailma sellaiseksi, että isillä olisi ihan yhtä suuri hoivavietti kuin äideilläkin. Biologia ei kuitenkaan muutu vain siksi, että tasa-arvon vaatijat niin haluavat.

Tästä asiasta pitäisi puhua enemmän, niin tilanne ei tulisi niin monille lapsiperheelle yllätyksenä. 

Älä väännä tähän mitään äitien " hoivaviettiä" naiset hoitaa lapset koska jonkun on pakko. Se ei ole kivaa, ei hauskaa, ei viihdyttävää, ei mielenkiintoista, mutta kun on jonkun on pakko kun naiset ei voi valita elämäänsä niin että tekee vain kivoja asioita. Sitä vaihtoehtoa ei ole kuin miehillä ja sinkku naisilla joilla ei ole lapsia.

Höpö höpö..miksi s

Miksi miehet tekee niitä lapsia jos niitä ei huvita hoitaa?

Vierailija
306/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä väännä tähän mitään äitien " hoivaviettiä" naiset hoitaa lapset koska jonkun on pakko. Se ei ole kivaa, ei hauskaa, ei viihdyttävää, ei mielenkiintoista, mutta kun on jonkun on pakko kun naiset ei voi valita elämäänsä niin että tekee vain kivoja asioita. Sitä vaihtoehtoa ei ole kuin miehillä ja sinkku naisilla joilla ei ole lap

Jos alettaisiin selvitellä asioita, niin aika monessa suhteessa nainen on kyllä se joka ne lapset päättää tehdä. Ja kyllä, hieman "munatonta" mieheltä suostua alkuhuumassa moiseen, mutta on myös lukematon määrä naisia jotka ihan vaan "vahingossa" tulevat raskaaksi jopa useampaan otteeseen.  Ja se että miehellä pitäisi muka olla vastuu ehkäisystä myös. No jos kumppani minulle sanoo esim syövänsä ehkäisypillereitä niin lähtökohtaisesti kyllä haluan uskoa ja luottaa häneen. 

Vierailija
307/307 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, ap:n talo täynnä rempattavaa, mutta ukko ei ehdi, kun pitää tehdä kaverille priimaa. Näin meillä.