Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?
Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja.
Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui.
Mitäs sitten pitäisi sanoa? Ai niin, pitää tietenkin olla ilkeä ja täräyttää, että "Sun kanssas en halua jutella, et kiinnosta mua yhtään" tai vielä pahempi, mutta valitettavasti monen sanavarastoon kuuluva toivotus: "Painu v*ttuun". Oisko kuitenkin ystävällisempää vedota siihen, että on jo parisuhteessa, ja valehdellakin voi, jos ei halua loukata toista.
Mä olen nainen jota on isketty mm kaupassa. Lenkillä, kahvilassa viimeksi oli lentokoneen jonossa.
ulkomailla se on tosi ahdistavaa. Koskaan en ole missään saanut olla rauhassa. Jos vaikka halusin istua puistossa penkillä, eikö joku tuu siihenkin lärpyttään jotain.
Toivon että ikä toisi tähän muutoksen mutta vielä se ei näy. Olen nyt 54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui.
Mitäs sitten pitäisi sanoa? Ai niin, pitää tietenkin olla ilkeä ja täräyttää, että "Sun kanssas en halua
Eikö muita tapoja ole kuin suoranainen ilkeily tai suhteeseen vetoaminen? Jos joku tulisi kaupassa kysymään treffeille, saattaisin itse todeta, että "kiitos, mutta juuri nyt en etsi seuraa". Ymmärrän toki tuon näkökulman, mitä kirjoitit, ja onhan se totta, että on tavallaan helpompaa antaa ymmärtää, että "muuten kyllä kiinnostaisi, mutta olen jo varattu" kuin sanoa suoraan, että ei ole kiinnostunut.
Minua on joskus lähestynyt kaupungilla joku tuntematon mies, jonka olemassaoloon en ollut kiinnittänyt mitään huomiota. Hän tuli kysymään saisiko tarjota minulle drinkin. Vastasin vain "ei kiitos".
Vierailija kirjoitti:
"En sanonut, etteikö ulkonäöstä saisi kiinnostua. Mutta mikä motiivi ja syy naisella olisi lähteä treffeille? Mies oli tuossa kiinnostunut naisen ulkonäöstä niin kovasti, että haluaa tutustua - mutta tekeekö hänen ulkonäkönsä vastaavanlaisen vaikutuksen naiseen? Jos ei tee, niin miksi nainen lähtisi treffeille? Mies ei ymmärrä tätä vaan kuvittelee, että vain hänen oma kiinnostuksensa riittää - että vain se riittää, että hän viehättyi naisen ulkonäöstä."
Joten miehen tulisi ennalta tietää, pitääkö nainen tämän ulkonäöstä ja ylipäätään, että millaiset mieltymykset hänellä on. Sitten vasta saa lähestyä? Menee kyllä vähän vaikeaksi, etenkin, kun aina toitotetaan miten naisten miesmaut ovat NIIN paljon monipuolisempia, kuin miesten naismaut.
Nainen ei selvästi ole ollut yhtä vaikuttunut miehestä kuin mies naisesta, jos kerran nainen ei tullut juttelemaan miehelle. Ja todennäköisyys siihen, että täysin tuntematon mies saa naisen kiinnostumaan vain ulkonäkönsä perusteella on vähemmän kuin 1%. Eikä ole kyse edes siitä, pitääkö nainen miehen ulkonäöstä - en ainakaan itse kiinnostu jokaisesta miehestä, jonka ulkonäkö on miellyttävä. En muista KERTAAKAAN edes kiinnostuneeni kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella. Joten mies voisi realistisesti olettaa, että mitä todennäköisimmin nainen ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En sanonut, etteikö ulkonäöstä saisi kiinnostua. Mutta mikä motiivi ja syy naisella olisi lähteä treffeille? Mies oli tuossa kiinnostunut naisen ulkonäöstä niin kovasti, että haluaa tutustua - mutta tekeekö hänen ulkonäkönsä vastaavanlaisen vaikutuksen naiseen? Jos ei tee, niin miksi nainen lähtisi treffeille? Mies ei ymmärrä tätä vaan kuvittelee, että vain hänen oma kiinnostuksensa riittää - että vain se riittää, että hän viehättyi naisen ulkonäöstä."
Joten miehen tulisi ennalta tietää, pitääkö nainen tämän ulkonäöstä ja ylipäätään, että millaiset mieltymykset hänellä on. Sitten vasta saa lähestyä? Menee kyllä vähän vaikeaksi, etenkin, kun aina toitotetaan miten naisten miesmaut ovat NIIN paljon monipuolisempia, kuin miesten naismaut.Nainen ei selvästi ole ollut yhtä vaikuttunut miehestä kuin mies naisesta, jos kerran nainen
Itsehän alan olla jo niin epätoivoinen että olen päättänyt että seuraava mies joka lähestyy ja on edes vähän sinnepäin ulkonäöltään saa multa myönteisen vastauksen treffikutsuun. Tähän mennessä olen aina torpannut kaikki miehet suoralta kädeltä, mutta kun tuntuu olevan mahdotonta löytää just oman tyyppistä joka kiinnostuisi, pakko kai alkaa antamaan muillekin mahiksia. Ei kai siinä mitään menetä.
"Nainen ei selvästi ole ollut yhtä vaikuttunut miehestä kuin mies naisesta, jos kerran nainen ei tullut juttelemaan miehelle. Ja todennäköisyys siihen, että täysin tuntematon mies saa naisen kiinnostumaan vain ulkonäkönsä perusteella on vähemmän kuin 1%. Eikä ole kyse edes siitä, pitääkö nainen miehen ulkonäöstä - en ainakaan itse kiinnostu jokaisesta miehestä, jonka ulkonäkö on miellyttävä. En muista KERTAAKAAN edes kiinnostuneeni kenestäkään pelkän ulkonäön perusteella. Joten mies voisi realistisesti olettaa, että mitä todennäköisimmin nainen ei ole kiinnostunut."
Joten jos mies ei pysty jotain kautta kaveeraamaan naisen kanssa ja näin tekemään itseään tykö, niin unohtakoon. Et voi esim. lähteä kahville ja tutustua, sillä et tiedä hänestä mitään... Eikö tutustumisen koko pointti ole, noh, tutustua?
Muutenkin, vieläkin monet odottavat, olettavat, että on miehen tehtävä tehdä aloite... Joten monen kohdalla tuo, että nainen ei tule juttelemaan tuskin merkkaa mitään, kun olettamus on, että mies ottaa sen ensiaskeleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen jota on isketty mm kaupassa. Lenkillä, kahvilassa viimeksi oli lentokoneen jonossa.
ulkomailla se on tosi ahdistavaa. Koskaan en ole missään saanut olla rauhassa. Jos vaikka halusin istua puistossa penkillä, eikö joku tuu siihenkin lärpyttään jotain.Toivon että ikä toisi tähän muutoksen mutta vielä se ei näy. Olen nyt 54
Alkaa olla aikamoisia voimafantasia tarinoita :D
Olin nuorempana todella nätti ja aika harvoin kukaan tuli pokaamaan, muutaman kerran joku tuli kännipäissään kertomaan kunka kaunis olen, nyt ihan ok näköinen mutta eihän kukaan tule viisikymppistä naista pokaamaan.. ja enkä haluakaan 😬 mun mies sanoi että miehet lähestyy usein sen kauneimman naisen kavereita kun eivät uskalla lähestyä sitä kauneinta.
Kysymys numerolle 166 (lainaukset ei taaskaan toimi):
Jos ne miehet joihin koet vetoa eivät lähesty sinua, niin eikö olisi fiksumpaa toimia niin että jatkossa itse lähestyisit heitä?
Tuo suunnitelmasi että seuraavaksi hyväksyt ei-kiinnostavan miehen treffikutsun kuulostaa suoraan sanottuna todella huonolta idealta. Eikö olisi paljon fiksumpaa mennä itse pyytämään ulos sellaista miestä, jonka oikeasti haluat?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.
Minulle tuli kerran yksi nuori mies kysymään treffeille ruokakaupassa. Itse olin häntä varmaan 10 vuotta vanhempi. Häkellyin niin paljon, etten saanut sanotuksi mitään, vaan jäin tuijottamaan häntä ja hän luikki pakoon. Veikkaan, että tuo mies iski siellä kaupassa kaikkia näkemiään naisia.
Muutoin hyvin harvassa ovat olleet iskukerrat, baarissa ei oikein kuin kerran ole kukaan lähestynyt.
Minulla on ystävä, jolla tuntuu olevan kyky saada jopa ne "kiltit miehet", joiden on vaikea kuvitekla lähestyvän ketään, lähestymään. Ja ne lähestymiset on sitten tyyliä ääni väristen lausuttuna: "halusin vain tulla sanomaan, että sinä olet kaunis." Ja ystäväni kiitettyä vetäydytään takaisin tulosuuntaan.
Minua pokailtiin kyllä nuorempana joskus jopa kaupassa. Autoista huudeltiin joskus myös ja noloissakin tilanteissa, olin mm äitini kanssa🤦 Ja minä olen vielä koko elämäni ollut tyylikkäästi, mutta peittävästi pukeutuja!
Nyt olen 40v, edelleen nätti ja laiha, mutta en enää sellainen, että saisin samanlaisia huomionosoituksia. Ja se on ihan mukavaa; oma mies on ja pysyy rinnalla.
Helpon näköisiä. Minua on aina ihasteltu kauniiksi ja kuumaksi ja hyvännäköiseksi sun muuta, mutta ei minua suomimiekkoset ole suoraan tulleet iskemään. Ulk. miekkoset kyllä. Ja automobiilia ajaessa ovat joskus pelleilleet hyväntahtoisesti, kun ovat nähneet minut ratissa XDDDDDD Kyllä kännisuomimiekkoset osoittavat useinkin kiinnostusta, mutta en näe heitä usein enää. Ei tule oltua niin myöhään tuolla hyörimässä ja pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Helpon näköisiä. Minua on aina ihasteltu kauniiksi ja kuumaksi ja hyvännäköiseksi sun muuta, mutta ei minua suomimiekkoset ole suoraan tulleet iskemään. Ulk. miekkoset kyllä. Ja automobiilia ajaessa ovat joskus pelleilleet hyväntahtoisesti, kun ovat nähneet minut ratissa XDDDDDD Kyllä kännisuomimiekkoset osoittavat useinkin kiinnostusta, mutta en näe heitä usein enää. Ei tule oltua niin myöhään tuolla hyörimässä ja pyörimässä.
Siis suomimiekkoset ovat pelleilleet. Esim. Kerran juhannuksena jotkut kännimiekkoset hengailivat keskellä autotietä (sellainen vähän rauhallisempi alue, ei kaupunki.) Sitten kun ajoin kohdalle niin pelleilivät siinä jotain XDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävä, jolla tuntuu olevan kyky saada jopa ne "kiltit miehet", joiden on vaikea kuvitekla lähestyvän ketään, lähestymään. Ja ne lähestymiset on sitten tyyliä ääni väristen lausuttuna: "halusin vain tulla sanomaan, että sinä olet kaunis." Ja ystäväni kiitettyä vetäydytään takaisin tulosuuntaan.
Hyvä ulkonäkö on kuin super voima, sillä voi aiheuttaa ihmisissä aivan epätavallisia reaktioita. Kerron esimerkin:
Yksi parhaimmista ystävistäni on pitkä ja äärimmäisen komea kasvoiltaan. Naiset menevät täysin sekaisin hänen lähellään: tuijottavat häpeämättä, punastelevat, takeltelevat sanoissaan, keksivät mistä tahansa "tikusta asiaa" vain jotta saavat avattua keskustelun hänen kanssaan. Tätä on todella kiehtovaa seurata vierestä, koen olevani kuin David Attenborough.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys numerolle 166 (lainaukset ei taaskaan toimi):
Jos ne miehet joihin koet vetoa eivät lähesty sinua, niin eikö olisi fiksumpaa toimia niin että jatkossa itse lähestyisit heitä?
Tuo suunnitelmasi että seuraavaksi hyväksyt ei-kiinnostavan miehen treffikutsun kuulostaa suoraan sanottuna todella huonolta idealta. Eikö olisi paljon fiksumpaa mennä itse pyytämään ulos sellaista miestä, jonka oikeasti haluat?
En tiedä olisiko fiksumpaa. Mies ei välttämättä olisi minusta kiinnostunut muttei kehtaa kieltäytyä. Ja olen sitä paitsi tosi ujo, ei tunnu luontevalta kylmiltään mennä juttelemaan tuntemattomalle. Käytännössä ainut vaihtoehto on laskea niiden varaan jotka lähestyvät minua. Mihinkään Tinderiin en enää halua mennä, se on täysin selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samanlainen 😄 ihmiset aina kuvittelevat että pelkästään playerit uskaltavat tehdä aloitteita, mutta oma kokemukseni kertoo jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.
Hohhohhehheh.. Jopa paskahuussi jonossa???
Kyllä, ei saanut jonottaa rauhassa. Lisäksi on isketty messuilla ja yhdessä kylpylässä. Minua lähinnä ahdistaa, kun osa iskijöistä ei osaa perääntyä vaan jää tivaamaan puhelinnumeroani.
Olen 40v ja elämäni aikana kaksi kertaa mies on tullut iskemään.
Täytyy sanoa että minua on kyllä koitettu pokata aika monessa eri paikassa. Metrossa, ostoskeskusessa, kadulla keskellä kirkasta päivää, rannalla, töissä ja tietenkin baarissa.
Nyt kun ikää on jo yli 40 niin tahti on hidastunut mutta viimeksi pari viikkoa sitten nuori mies pysäytti kadulla, kehui ulkonäköä ja tyyliäni ja kysyi kiinnostaisiko minua jutella hänen kanssaan hetken.
En ole mikään missi ulkonäöltäni ja luonteeni on kamala mutta jostain syystä vientiä on aina ollut.