Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?

Vierailija
24.03.2024 |

Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja. 

Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se iskeminen sitten alkaa? Jos mies tulee juttelemaan, niin ajatellaanko siitä heti, että se on iskemistä? Olen kaunis, mutta en ole kokenut mitään treffikutsu ruuhkaa kaupassa tms. juttelemaan miehet kyllä voivat tulla, mutta en näe sitä iskemisenä. Sosiaalisessa mediassa sitä vastoin viestein pommitetaan, mutta mitään vastaavaa en ole "live" elämässä kokenut.

Mies pysäyttää, tervehtii ja yleensä heittää jonkun kehun, tavallisimmin liittyen ulkonäköön. Joku joskus sanoi minulle että vaikutan kiinnostavalta. Kerran mies tuli lenkkipolulla viereen ja alkoi selittämään jotain "miksi sä olet lenkkeilemässä kun voisit olla tutustumassa muhun" tai jotain vastaavaa. Aina näitä ei heti osaakaan tulkita iskemiseksi, mutta sitten kun tulee se treffikutsu, asia on selvä.

Jäätkö siis kuuntele

Yleensä nämä miehet vaikuttavat asialliselta ja silloin ei ole mitään syytä miksen jäisi kuuntelemaan mitä sanottavaa heillä on. Ja miksen voisi vähän aikaa vaikka höpötelläkin jos ei ole kiire minnekään. Jos minua lähestyy joku häirikön oloinen, silloin tietysti jatkan matkaani kuin en edes huomaisi miestä.

Vierailija
42/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on vain taipumusta kuvitella, että kaikki yrittävät iskeä heitä. Tulkitsevat myyjän ole hyvä-toivotuksen iskemiseksi.

Koiraa ulkoiluttaessa eilenkin yksi moikkatuttu mies alkoi juttelemaan. Hän ei siinä yrittänyt iskeä, vaan se on normaalia small talkia kaikkien koiranomiatajien kesken.

Kerran kun juttelin jollekin miehelle, jonka koiraa omani haisteli, niin se mies selvästi luuli minun yrittävän iskeä häntä. Oli hyvin vetäytyvän oloinen ja yhtäkkiä töksäytti seurustelevansa. Oli kummallinen tilanne, sillä ei ollut tullut mieleen ollenkaan, että joku voisi tulkita normaalin small talkin niin. En ole edes flirttaileva vaan perusvakava aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tilanteita oikeasti on. Minulle huudeltiin jatkuvasti nuorempana että lähde mukaan, tule pyörän tarakalle, hei ota mun puhelinnumero, puhelimessa puhunut mies lopetti puhelunsa sanoen että "hei tuolla menee kaunis nainen, pitää lopettaa" ja juoksi perääni. Jätskikiskalla takanani ollut mies halusi maksaa jätskini, bussipysäkillä pari sanaa vaihdoin ja seuraavana päivänä tyyppi ilmestyi työpaikalleni, ohikulkijat saattoi huikata että näytät hyvältä, bussissa vieras nainen alkoi kehua ulkonäköäni, kahvilassa asiakas oli jättänyt pöydälle lapun että olet kaunis jne. Nuorena tuo oli mulle arkipäivää. 

Vierailija
44/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen. Minua on kaksi kertaa pyydetty treffeille ruokakaupassa. Olen mielestäni melko tavallinen. Tummahkot pitkät hiukset, ihan nätit kasvot, normaalipainon ylärajalla. 

Noin niinkuin ylipäätään treffikutsuja tuntemattomilta tulee noin kerran vuodessa eli ei mitenkään häiriöksi asti todellakaan. Mutta sen verran että ihan pelkästä urbaanilegendasta ei ole kysymys; ruokakauppatreffipyyntöjä on tapahtunut.

Vierailija
45/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen nätti, mutta en kaunotar. Olen perustyytyväisen näköinen ja liikun yksin. Kauppareissulle tultiin iskemään ja kyselemään ja ihan tuossa pihalla kerran. Baarissa aina. En tiedä syytä, ehkä olen helposti lähestyttävän näköinen.

Vierailija
46/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että laittavat jotain herutuskuvia nettiin. Tietenkin osa miehistä sellaisesta riehaantuu. 

Ystäväni oli nuorena juuri sellainen joka pojan ihanneblondi. Kyllähän häntä paljon iskettiin, mutta ei nyt sentään jatkuvasti ja aivan kaikkialla. 

Vierailija
47/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita tilanteita oikeasti on. Minulle huudeltiin jatkuvasti nuorempana että lähde mukaan, tule pyörän tarakalle, hei ota mun puhelinnumero, puhelimessa puhunut mies lopetti puhelunsa sanoen että "hei tuolla menee kaunis nainen, pitää lopettaa" ja juoksi perääni. Jätskikiskalla takanani ollut mies halusi maksaa jätskini, bussipysäkillä pari sanaa vaihdoin ja seuraavana päivänä tyyppi ilmestyi työpaikalleni, ohikulkijat saattoi huikata että näytät hyvältä, bussissa vieras nainen alkoi kehua ulkonäköäni, kahvilassa asiakas oli jättänyt pöydälle lapun että olet kaunis jne. Nuorena tuo oli mulle arkipäivää. 

Nuoria naisia huomioidaan aina. En nyt kutsuisi tuollaista huomioimista vielä iskemiseksi. 

Vierailija
48/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Minua on kysytty kahville usein, kotikaupungissa ja muualla liikkuessani. En ole lähtenyt kenenkään kanssa, mutta ystävällisesti muutaman sanan vaihtanut ja kertonut, että olen varattu, jota en aina ollut, mutta miesten on mukavampaa ajatella, että vika ei ole heissä. En itse pidä itseäni kauniina, mutta minulle sanotaan usein, että olen kaunis, sekö miehet, että naiset, siis vaikkapa työkaverit. 

Vierailija
49/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä miehet vaikuttavat asialliselta ja silloin ei ole mitään syytä miksen jäisi kuuntelemaan mitä sanottavaa heillä on. Ja miksen voisi vähän aikaa vaikka höpötelläkin jos ei ole kiire minnekään. Jos minua lähestyy joku häirikön oloinen, silloin tietysti jatkan matkaani kuin en edes huomaisi miestä.

Mutta jos olet lenkkeilemässä, sinä siis keskeytät lenkkeilysi ja jäät kuuntelemaan, kun mies puhuu siitä, miten sinun ei pitäisi lenkkeillä vaan tutustua häneen? Ja jos asiallisen näköinen mies alkaa kehua ulkonäköäsi, niin sinäkö sitten jäät kuuntelemaan tällaista? Mitä oikein vastaat noihin ulkonäkökehuihin? "Hih, no kiitos" vai "onpa kiva kuulla" vai "joo, tykkään itekin" - ja sittenkö sinä vain odotat. milloin se treffikutsu tulee, ja sitten vastaat - niin, mitä?

Vierailija
50/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että suomalaisen kasvatuksen saaneet terveet suomalaiset miehet lähestyisivät ketään vierasta naista ilman syytä yhtään missään. Ainakaan treffitarkoituksessa. Paitsi baarissa ja netissä, missä lähestyminen on ainakin jossain määrin "sallittua".

Vierailija
51/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Minua on kysytty kahville usein, kotikaupungissa ja muualla liikkuessani. En ole lähtenyt kenenkään kanssa, mutta ystävällisesti muutaman sanan vaihtanut ja kertonut, että olen varattu, jota en aina ollut, mutta miesten on mukavampaa ajatella, että vika ei ole heissä. En itse pidä itseäni kauniina, mutta minulle sanotaan usein, että olen kaunis, sekö miehet, että naiset, siis vaikkapa työkaverit. 

Jatkan, eniten huomiota nuoruusiän jälkeen sain 45 - 66 -vuotiaana, 22 v menin naimisiin ja mieheni kuoli kun olin 44 v, kun liikuin edesmenneen mieheni kanssa ei tietysti kahvikutsuja tullut. Nyt olen eläkkeellä, en liiku paljon missään, mutta kun lenkillä olen, huomaan kyllä miesten katseet. Voi saada ihailua myös näin liki 70 v. 

Vierailija
52/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Minua on kaksi kertaa pyydetty treffeille ruokakaupassa. Olen mielestäni melko tavallinen. Tummahkot pitkät hiukset, ihan nätit kasvot, normaalipainon ylärajalla. 

Noin niinkuin ylipäätään treffikutsuja tuntemattomilta tulee noin kerran vuodessa eli ei mitenkään häiriöksi asti todellakaan. Mutta sen verran että ihan pelkästä urbaanilegendasta ei ole kysymys; ruokakauppatreffipyyntöjä on tapahtunut.

Wau! Ihailen rohkeita miehiä ruokakauppatreffien takana.

Miten itse voit? Oliko pyynnöt ok vaikka olisit kieltäytynyt? Koitko tilanteet uhkaaviksi vai neutraaleiksi?

Olen nainen ja itse olisin häkeltynyt ja erittäin yllätetty olo.

Vierailija
53/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nuorempana. Enää nyt päälle kolmikymppisenä harvemmin kukaan enää lähestyy. Viimeksi mua iskettiin muualla kuin baarissa viime kesänä n.15 kertaa. Nuorempana se oli ihan viikottaista, ruokakaupassa, kadulla, junassa yms. missä liikuinkaan.

Paljon vaikuttaa pukeutuminen ja meikkaaminen sekä kulkeeko lasten kanssa vai yksin. Varmimmin tullaan iskemään kun liikkuu yksin vähän räjähtäneen näköisenä vaikka darrassa. En tiedä miksi. Ei mitään logiikkaa ja tätä oonkin ihmetellyt.

Vierailija
54/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jos olet lenkkeilemässä, sinä siis keskeytät lenkkeilysi ja jäät kuuntelemaan, kun mies puhuu siitä, miten sinun ei pitäisi lenkkeillä vaan tutustua häneen? Ja jos asiallisen näköinen mies alkaa kehua ulkonäköäsi, niin sinäkö sitten jäät kuuntelemaan tällaista? Mitä oikein vastaat noihin ulkonäkökehuihin? "Hih, no kiitos" vai "onpa kiva kuulla" vai "joo, tykkään itekin" - ja sittenkö sinä vain odotat. milloin se treffikutsu tulee, ja sitten vastaat - niin, mitä?"

Tuossa lenkkeilykeississä en pysähtynyt vaan jatkoin lenkkiä ja mies kulki siinä vierellä. Mutta esim kaupungilla olen näissä tilanteissa joskus pysähtynytkin, jos ei ole ollut kiire minnekään. Kehuihin vastaan yleensä kiittämällä. Treffikutsuun olen vastannut kahdella tapaa, joko kieltäytynyt kertomalla etten valitettavasti ole kiinnostunut, tai jos mies on vaikuttanut inttäjätyypiltä joka ei usko sanaa ei, olen todennut että katsellaan ja vaihtanut numeroita. Ja huom, olen aina ollut sinkku näissä tilanteissa.

Vierailija
55/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nuorempana. Enää nyt päälle kolmikymppisenä harvemmin kukaan enää lähestyy. Viimeksi mua iskettiin muualla kuin baarissa viime kesänä n.15 kertaa. Nuorempana se oli ihan viikottaista, ruokakaupassa, kadulla, junassa yms. missä liikuinkaan.

Paljon vaikuttaa pukeutuminen ja meikkaaminen sekä kulkeeko lasten kanssa vai yksin. Varmimmin tullaan iskemään kun liikkuu yksin vähän räjähtäneen näköisenä vaikka darrassa. En tiedä miksi. Ei mitään logiikkaa ja tätä oonkin ihmetellyt.

Kyllä varmasti lähestyi joo.

Vierailija
56/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Bussissa vieras nainen alkoi kehua ulkonäköäni" - joo, on mullekin tätä tapahtunut, mutta en kuitenkaan ajattele, että kaikki naiset ovat minua iskeviä lesboja, olivat sitten itseni ikäisiä tai esim. reippaasti vanhempia. Pidätkö oikeasti iskuyrityksenä noita "lähde mukaan" -huuteluita??? Ja anteeksi MITÄ, vaihdoit muutaman sanan bussipysäkillä jonkun tuntemattoman kanssa ja hän ilmestyi seuraavana päivänä työpaikallesi - mistä hän tiesi, missä olet töissä? Ja sori vaan, mutta tuo ei kuulosta normaalilta tulla tuntemattoman ihmisen työpaikalle parin minuutin juttelun perusteella. Vähän creepyä. Et kai sinä kerro työpaikkaasi noin vain tuntemattomille?

Vierailija
57/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos olet lenkkeilemässä, sinä siis keskeytät lenkkeilysi ja jäät kuuntelemaan, kun mies puhuu siitä, miten sinun ei pitäisi lenkkeillä vaan tutustua häneen? Ja jos asiallisen näköinen mies alkaa kehua ulkonäköäsi, niin sinäkö sitten jäät kuuntelemaan tällaista? Mitä oikein vastaat noihin ulkonäkökehuihin? "Hih, no kiitos" vai "onpa kiva kuulla" vai "joo, tykkään itekin" - ja sittenkö sinä vain odotat. milloin se treffikutsu tulee, ja sitten vastaat - niin, mitä?"

Tuossa lenkkeilykeississä en pysähtynyt vaan jatkoin lenkkiä ja mies kulki siinä vierellä. Mutta esim kaupungilla olen näissä tilanteissa joskus pysähtynytkin, jos ei ole ollut kiire minnekään. Kehuihin vastaan yleensä kiittämällä. Treffikutsuun olen vastannut kahdella tapaa, joko kieltäytynyt kertomalla etten valitettavasti ole kiinnostunut, tai jos mies on vaikuttanut inttäjätyypiltä joka ei usko sanaa ei, olen todennut että katsellaan ja vaihtanut numeroita.

Siis annat puhelinnumerosi inttäjätyypille??? En tajua kanssaihmisiä pätkääkään. Ja jännä, että koet iskuyritykseksi tuon, että joku alkaa lenkkeillä vieressäsi jankuttaen, että sinun ei pitäisi lenkkeillä, vaan olla hänen kanssaan - aika moni pitäisi tuollaista epämiellyttävänä, ahdistavana ja häiritsevänä käytöksenä.

Vierailija
58/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan itsevarmuutta ja rentoutta.

Vierailija
59/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina ratkaisevinta on tämä: kuinka moni nainen lähti treffeille ja kuinka moni saavutti jonkinlaisen romanttisen suhteen tällaisen "rohkean" miehen kylmän lähestymisen (cold approach) ansiosta?

Vierailija
60/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan itsevarmuutta ja rentoutta.

Kaupungilla näkee rentoja ihmisiä kaikkialla, varsinkin kesäisin. Miksi se silti saisi minut miehenä lähestymään jotain vierasta naista treffikutsun kanssa? En ole koskaan kuullut kenenkään suhteen alkaneen tällaisesta klassisesta "pokaamistilanteesta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme