Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?

Vierailija
24.03.2024 |

Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja. 

Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tollomagneetti. Tuota tapahtuu usein, varsinkin kesäaikaan, kun ollaan enemmän ulkona ja ihmisten ilmoilla. Torjun kohteliaasti kaikki tunkeutujat ja lähentymisyritykset.

T: Kaunis Kaarina 34v.

Vierailija
22/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.

Mistä tiedät, että ovat iskuyrityksiä? Etenkin tupo iskuyritys rappukäytävässä kiinnostaa - kuka oli kyseessä ja mistä puhuitte? Olitko menossa jonnekin, vai hengailitko muuten vaan portaissa? Mietin vaan, että jos olen itse kulkemassa rappukäytävässä, tuskin jäisin sinne niin pitkäksi aikaa puhumaan jonkun tuntemattoman kanssa, että hän ehtisi iskuyritykseen asti. Ja sitten taas, jos kyseessä olisi ennestään tuttu, silloinhan on kyse ihan eri asiasta kuin ketjun aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja nätit. Ei kauniit. Kauniita miehet pelkäävät. Ja myöskään pitkä ei saa olla. Myös niitä miehet pelkäävät.

Vierailija
24/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 16-vuotias tuota tapahtui, ja mies oli yleensä paljon vanhempi. Kun aikuistuin, kukaan ei osoittanut kiinnostusta. Itse sai kaikki aloitteet tehdä.

Sama! Kun olin lukioikäinen, mua tultiin kysymään treffeille tai kehumaan kauniiksi mm. bussipysäkillä ja ruokakaupassa monta kertaa. Yökerhossa oli aina pilvin pimein tanssittajia ja juomien tarjoajia nippanappa 18-vuotiaalle. 

Joka kerta nämä lähestyjät olivat 30-40-vuotiaita miehiä eli ei lainkaan itseäni kiinnostavia. Omanikäiset pojat eivät lähestyneet, mutta jos niitä vaikka Facebookissa itse lähestyi ja kysyi hengailemaan, niin lähtivät kyllä yleensä, pakkeja ei tullut.

Siinä ikävuoden 20 kieppeillä huomio loppui pikkuhiljaa. Nyt olen 25 ja olen kuin ilmaa, missä liikunkin. Paino on noussut pari kiloa mutta edelleen olen normaalipainoinen, ja hiukset olen leikannut olkapäämittaan. Muuten mielestäni ulkonäkö ei ole muuttunut, mutta jotenkin ne muutamat ikävuodet ilmeisesti näkyvät tavalla, joka latistaa setämiesten kiinnostuksen. En toki valita, monesti nuo tilanteet mitä lukioikäisenä koin olivat ahdistavia ja uhkaavia nuorelle naiselle. Esimerkiksi jossain ruotsinlaivalla, missä et pääse siitä paatilta minnekään karkuun, kukaan ei halua 15 vuotta vanhempaa huppelista äijää iholle.

Vierailija
25/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten Suomessa mutta itse olen kyllä nähnyt näitä kadulta "iskemisiä". Ei mitään uutta eikä ihmeellistä.

Nämä ovat naisia jotka antavat tiettyä viestiä, ja kohta pysähtyy auto kohdalle, vaihdetaan pari sanaa ja ajetaan jonnekin. 

Olen ollut tilanteessa missä näin nuoren naisen menevän vanhemman äijän kanssa hotelliin, ja myöhemmin saman naisen itkemässä kadulla. Kysyin voinko auttaa, mikä hätänä mutta hän vakuutti että kaikki ok. Todella sydäntä riipaisevaa, en tiedä oliko se äijä asiakas vai parittaja. 

Sitten on näitä joihin itsekin nuorena teini-iässä ja hiukan vielä yli, vielä Suomessa asuessani  jouduin. Tulttiin tarjoamaan rahaa, pyydettiin tulemaan "siivoamaan" kämppää ja luvattiin siitä palkkaa. Niljakkaita vanhempia äijänraatoja. 

Mutta kyllä, olen itse löytänyt nuorena kumppanin erään kaupan näyteikkunaa katsoesssani. Tämä pysähtyi viereen, alettiin jutella ja käveltiin yhdessä eteenpäin. Hän oli kiva nuori mies, sovimme tapaamisesta seuraavana iltana. Siitä alkoi tutustuminen joka johti reilun vuoden seurusteluun. Tämä nuori mies olikin fiksu ja luotettava. Missään nimessä en olisi lähtenyt hänen matkaansa yhtään mihinkään, mutta turvallista tutustumista vastaan ei ollut mitään. 

Vierailija
26/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se iskeminen sitten alkaa? Jos mies tulee juttelemaan, niin ajatellaanko siitä heti, että se on iskemistä? Olen kaunis, mutta en ole kokenut mitään treffikutsu ruuhkaa kaupassa tms. juttelemaan miehet kyllä voivat tulla, mutta en näe sitä iskemisenä. Sosiaalisessa mediassa sitä vastoin viestein pommitetaan, mutta mitään vastaavaa en ole "live" elämässä kokenut.

Mies pysäyttää, tervehtii ja yleensä heittää jonkun kehun, tavallisimmin liittyen ulkonäköön. Joku joskus sanoi minulle että vaikutan kiinnostavalta. Kerran mies tuli lenkkipolulla viereen ja alkoi selittämään jotain "miksi sä olet lenkkeilemässä kun voisit olla tutustumassa muhun" tai jotain vastaavaa. Aina näitä ei heti osaakaan tulkita iskemiseksi, mutta sitten kun tulee se treffikutsu, asia on selvä.

Vierailija
27/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista ja normaalipainoista on helppo lähestyä. Vahvasti, tatuoitu, meikattu ja laittautunut nainen näyttää pelottavalta. En uskaltaisi Megan Foxia lähestyä.

M37

Meghan Fox muistuttaa Morticia Addamsia vaan enemmän joka kerta kun leikkelee itseään. Ei ole minusta mikään kaunis.

Vierailija
28/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sain treffikutsuja, kun kävelin kadulla päivällä, muutaman kerran auto pysähtyi ja tarjottiin kyytiä sateelta jne. 

Ja paljon muuta. Minulla on karismaa ja voimakas libido. 

Okei eli laskette siis iskuyritykseksi myös nuo autokyytiä tyrkyttävät... Tiedoksenne, että tuollaisia ovat saaneet myös ei-hyvännäköiset, ja valtaosa ei pidä noita iskuyrityksinä vaan lähinnä jonain häirintänä. Osa noista voi päätyä rikosuutisiin, jos tuollaiseen kyytiin erehtyy nousemaan. Nyt hei valoja päälle!

Vierailija
29/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Eräs kaverini vetää miehiä puoleensa niin hoikempana kuin yli satakiloisenakin. On vähän sellainen "hupsuttelija" luonteeltaan. Siskoani on jokainen minun tuttu mies lähestynyt kun saanut hänestä tietää, on hoikka ja nätti vaikkakin hiljainen. Eli tästä päätellen jos luonteeltaan on helposti lähestyttävä tai sitten ulkonäkö. Jos on ulkonäkö ja luonne kummatkin njääh niin sitten ei varmaan lähestytä?

Vierailija
30/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.

Jotkut tulkitsevat vilkaisunkin iskuyritykseksi. 

Vierailija
31/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm varmaan joskus n. 18-21 -vuotiaana, mutta en edes kiinnittänyt huomiota asiaan sen enempää. Jos halusin jonkun kanssa lähempää tuttavuutta, tein aloitteen itse. Nämä minua "iskemään" tulleet ei yleensä täyttäneet omia kriteerejä, ehkä joskus.

Eli siis: Nuori ja urheilullinen olin. 

Vierailija
32/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat ja nätit. Ei kauniit. Kauniita miehet pelkäävät. Ja myöskään pitkä ei saa olla. Myös niitä miehet pelkäävät.

Lasten serkku on miesmagneetti. On hymyilevä ja eloisa. On 180 cm pitkä. Ja päätä lyhyemmätkin tyypit lumoutuvat hänestä. Tosin tästä on aikaa 10 vuotta. Nykytilannetta en tiedä.

Vierailija
33/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Olen kyllä. Työkaveria, blondi, pitkät hiukset. Kantoi itsensä kauniisti, hoikka. Nätti naamaltaan, korkeat poskipäät. Totinen perusolemus, ei tyhjän nauraja.

Vierailija
34/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla se iskeminen sitten alkaa? Jos mies tulee juttelemaan, niin ajatellaanko siitä heti, että se on iskemistä? Olen kaunis, mutta en ole kokenut mitään treffikutsu ruuhkaa kaupassa tms. juttelemaan miehet kyllä voivat tulla, mutta en näe sitä iskemisenä. Sosiaalisessa mediassa sitä vastoin viestein pommitetaan, mutta mitään vastaavaa en ole "live" elämässä kokenut.

Mies pysäyttää, tervehtii ja yleensä heittää jonkun kehun, tavallisimmin liittyen ulkonäköön. Joku joskus sanoi minulle että vaikutan kiinnostavalta. Kerran mies tuli lenkkipolulla viereen ja alkoi selittämään jotain "miksi sä olet lenkkeilemässä kun voisit olla tutustumassa muhun" tai jotain vastaavaa. Aina näitä ei heti osaakaan tulkita iskemiseksi, mutta sitten kun tulee se treffikutsu, asia on selvä.

Jäätkö siis kuuntelemaan noita sönköttäjiä? Keskeytät siis oman lenkkisi ja alat kiltisti ja kuuliaisesti kuunnella jotain "miksi sä olet lenkkeilemässä kun voisit olla tutustumassa muhun" jorinoita? Itse pitäisin tuollaista lähinnä häiritsemisenä - jatkaisin lenkkiäni enkä todellakaan jäisi kuuntelemaan hänen selostustaan. Sama koskee tuota ekaa lausettasi, joka alkaa "mies pysäyttää" - siis miten niin pysäyttää? Estääkö hän sinua kulkemasta vai ilmaiseeko kohteliaasti, että hänellä on asiaa? Jos vastaantulija puhuttelee minua, niin kyllä minäkin toki pysähdyn ja kuuntelen, mitä asiaa hänellä on (koska joskus joku on eksynyt ja kysyy vaikka tietä tms), mutta sitten jos alkaa tulla kehuja ulkonäöstä, niin kyllä minä sen keskustelun lopetan aika lyhyeen. Juu, mies kiinnostui minusta ulkonäön perusteella, mutta itselläni tuskin on mitään kiinnostusta häntä kohtaan. Eli minä en olisi paikalla niin kauan, että mies ehtisi treffikutsuun asti. Kiinnostaisi kuulla, miksi sinä itse pysähdyt kiltisti kuuntelemaan näitä kaikkia?

Vierailija
35/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan normaali tullut koskaan kadulla juttelemaan mutta olen saanut tuntemattomasta samaa työmatkaa kulkevasta henkilöstä stalkkerin itselleni.

Olisin todella halunnut olla huomaamaton, inkognito mutta niin vain tämä jostain syystä iski silmänsä minuun, änkeää viereen, kosketuksiin jne.

Vierailija
36/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle parikymppisenä olin se nainen. Valehtelematta ihan häiritsi normaalia elämää. Nyt nelikymppisenä on hiljaisempaa, haha. 

Vierailija
37/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Olen omin silmin todistanut. Pystyn ajatuksen voimalla lumoamaan ihmisiä. Saan miehen seuraamaan minua bussista ulos ja pyytämään treffeille. Mutta en halua käyttää noitakeinoja. Saan miehen tai naisen haluamaan minia ihan sikana. Ongelma on, että en jaksa noitua kokoajan. 

Taio itsellesi parempi äidinkielentaito. "Kokoajan" ei ole yhdyssana.

Vierailija
38/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v, enkä ole ikinä elämässäni todistanut tuollaista tilannetta kaupassa, kirjastossa tmv paikassa.

Vierailija
39/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tulkitsevat vilkaisunkin iskuyritykseksi. 

On tämäkin totta.

Miesvaltaisella työmaalla ensimmäinen kuukauden aikana eräs vanhempi mies sattui olemaan katselinjallani tekemässä työtään. Tehdastyö ja olen nainen.

Itse en pitänyt sitä minään että katseemme kohtasi työvuoron aikana useamman kerran. Myöhemmin kuulin flirttailleen hänelle. WTF? Ilmeisesti olisi pitänyt olla huppu päässä.

Vierailija
40/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis (en operoitu) ja keskimääräistä pidempi, jos sillä on merkitystä. Meikkaan todella maltillisesti, usein en ollenkaan. Ei ole ikinä tultu iskemään arjessa, katsottu kyllä on paljonkin. Olen huomannut saaneeni eniten huomiota silloin, kun olen ollut meikitön ja rönttävaatteissa. En tiedä, mistä johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme