Jäätelökioskin myyjä flirttaili avoimesti
Olen 40-kymppinen hiljattain eronnut mies. Lapset olivat minulla tämän pe-la ja käytiin torilla jäätelökioskilla. Myyjä oli n. 18-22v nuori nainen enkä mene sen enemmän yksityiskohtiin mutta hän selkeästi flirttaili minulle ja havaitsin myös pilkettä silmäkulmassa.
Mikä on paras keino lähestyä naista tässä tilanteessa, kun hän on jonkin verran minua nuorempi?
M47
Kommentit (48)
"Tosi säälittävää jos mies ei löydä muka seuraa muualta kuin jäätelökioskilta tai kaupan kassalta. Ei se aspalainen sulle flirttaa vaan hymyilee, juttelee ja nauraa sun jutuille työkseen."
Mistä muualta, kirjastosta vai salilta? Baaristahan ei kuulemma seuraa kannata tai ainakaan tarvitse hakea, kun sitä voi löytää ihan mistä tahansa.
"Flirttaili" eli kysyi mitä jäätelöä laitetaan?, Kuppiin vai Tötteröön? Haluatko kuitin?
ja ehkä hymyili ja toivotti hyvää päivänjatkoa.
..
Pyysin kerran jäätelökioskin naista treffeille. Se suostui ja tapailtiin pari vuoden ajan.
Rohkeasti vaan lähestyt tätä tyttöä. Voihan olla että hänkin kiinnostui sinusta. Menet vaikka yksin jäätelöä hakemaan ja samalla annat puhelinnumerosi paperilapulla
Erittäin suurella todennäköisyydellä kuvittelit. Näit sen, mitä halusit nähdä. Totuus on toinen.
Nuoret tytöt flirttailevat töissä ollessaan usein vanhoille pieruille kuten minä. Ei kannata antaa tämän hämätä itseään, kyseessä on vain myynnin edistäminen.
Vierailija kirjoitti:
"Flirttaili" eli kysyi mitä jäätelöä laitetaan?, Kuppiin vai Tötteröön? Haluatko kuitin?
..
Näin hänen silmistään, että vanhempi sivistynyt herrasmies kiinnostaisi. On kai tylsistynyt oman ikäisiinsä "miehiin".
AP
Ap, kerrot olevasi 40-kymppinen. Olet siis 400-vuotias! Aika vanha. Ymmärrän hyvin, että 400-vuotisen elämäsi aikana asiat ovat saattaneet vähän muuttua, ja olet nyt ehkä 40-50 vuoden ajan ihmetellyt, miten naiset julkeavat puhua ja jopa hymyillä. Selitän sulle nyt yhden, hyvin tärkeän asian: Se tyttö hymyili sulle ihan vain siksi, ettei hämmästykseltään muuta osannut tehdä nähdessään vampyyrin. Olethan melkoinen harvinaisuus tuolla iällä!
Hymyily ja iloinen jutustelu eivät tarkoita sitä, että nainen olisi kiinnostunut. Oikeasti on raivostuttavaa, kun jotkut miehet tulkitsevat tavanomaisen jutustelun ja hymyilyn flirttailuksi. Asiakaspalvelijan kuuluu hymyillä. Se on hänen työtään.
Hän on sinua lähes 30 vuotta nuorempi. Voit olla melko varma, että hän ei ole kiinnostunut sinusta muutoin kuin asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Työnnät ensi kerralla puikkoasi sen tuuttiin kioskissa. Panette siksi aikaa lapun luukulle.
😂
Vierailija kirjoitti:
Tosi säälittävää jos mies ei löydä muka seuraa muualta kuin jäätelökioskilta tai kaupan kassalta. Ei se aspalainen sulle flirttaa vaan hymyilee, juttelee ja nauraa sun jutuille työkseen.
Kyllä minäkin tulkitsisin tuon flirtiksi. En usko, että aspalaiset ovat niin taitavia työssään. Kyllä se flirttiä on.
Ei kannata antaa hymyn hämätä. Joskus jos nuorehko nainen hymyillen tervehtii minua kaupassa, vilkaisen ohimennen hänen kasvojaan ohi mennessäni; aika nopsaan norsunrömpsälle valahtaa.
Eikö yksi ketju riittänyt typerille fantasioillesi?
Meet kysymään että laitetaanko puikkoa sun tötteröön?
Sait asiakaspalvelua, etkä rakkautta
Kysy ensi kerralla kuuluvalla äänellä: "Näytänkö miten halkaistaan partaa." Hänen työnkuvaan kuuluu flirtti, koska se lisää myyntiä vanhoille äijille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi ketju riittänyt typerille fantasioillesi?
Tätä samaa tuubaa postataan ympäri vuoden tänne. Ap on siis pakkomielteinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..
Näin hänen silmistään, että vanhempi sivistynyt herrasmies kiinnostaisi. On kai tylsistynyt oman ikäisiinsä "miehiin".
AP
Hyi,ap on oksettava.
Tosi säälittävää jos mies ei löydä muka seuraa muualta kuin jäätelökioskilta tai kaupan kassalta. Ei se aspalainen sulle flirttaa vaan hymyilee, juttelee ja nauraa sun jutuille työkseen.