Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viisi kertaa tavannut naisen kanssa, ja emme ole edes suudelleet koska nainen ei halua. Onko ihan normaalia?

Vierailija
23.03.2024 |

Tähän astisissa suhteissa seksiä on ollut viimeistään kolmansilla treffeillä...Enteileekö tämä nykyisen käytös ja suhtautuminen läheisyyteen vain ongelmia?

Itselleni seksi on tärkeää parisuhteessa.

M

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suole jutuinesi.Aihe oli käsillä eilisessä taas tosi Tv sarjassa teeve kanava 11.

Vierailija
42/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on normaalia. Miettikääpä enstisaikaan, kun ei ole ollut ehkäisyä, niin kyllä naisen on ollut järkevää harkita pitkään ja tarkkaan kenen lasta alkaa kantaa. Tämä on nyt vain nykyajan suomia mahdollisuuksia hässiä ympäriinsä varttitunnin tutustumisen jälkeen kuin koirat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika erikoista on kyllä. Yleensä suutelua on jo toisilla tai viimeistään kolmansilla treffeillä. Tuo valitettavasti vähän viittaisi siihen, että nainen deittailee useampia miehiä samanaikaisesti, ja ainoastaan sen ykkösmiehen kanssa suudellaan ja harrastetaan seksiä. Muita miehiä pidetään varalla, jos homma sattuukin kaatumaan tuon parhaan vaihtoehdon kanssa.

Tai sitten nainen vain on erilainen kuin sinä ja haluaa edetä hitaammin. Ei kaikki ole heti valmiita iholle. Syitä siihen, miksi ei, voi olla hyvinkin monia. Ehkä kaikkein epätodennäköisin mahdollinen syy on se, että naisella olisi monia miehiä kierroksessa samaan aikaan. 

No itse ainakin toimin juuri tuolla tavalla, ja samaa olen kuullut monilta muiltakin, joten ei se nyt minusta aivan epätodennäköistä ole.

Vierailija
44/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Noissa asioissa on turha kiirehtiä, vaan mennä sen tunteen mukana. Te kuitenkin olette viidesti tavanneet, eli naisenkin mielestä sinussa on jotain mitä hän haluaa tässä arvioida. Ei sua vielä romukoppaan ole viskattu. Älä nyt turhaan mokaa hommaa ainakaan millään kömpelöllä yrityksellä. Kyllä se hetki sitten tulee jos on tullakseen.

Vierailija
45/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat erilaisia. Omalla kohdallani nykyisen naisen kanssa seksiä oli vasta 3kk siitä kun ekan kerran tavattiin. Halusi että on täysi luotto ennen sitä ja enemmän muutenkin harrastaa sitä minun mielikseni kuin itsensä. On siinä hyvätkin puolet kun ei tarvitse ainakaan miettiä koskaan onko nainen pettämässä.

Sen sijaan voi miettiä, pettääkö itse vai viettääkö loppuiän puutteessa. Voin nimittäin kertoa että kovin monta vuotta ei nainen pelkästään miehen mieliksi seksiä harrasta.

Vierailija
46/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika erikoista on kyllä. Yleensä suutelua on jo toisilla tai viimeistään kolmansilla treffeillä. Tuo valitettavasti vähän viittaisi siihen, että nainen deittailee useampia miehiä samanaikaisesti, ja ainoastaan sen ykkösmiehen kanssa suudellaan ja harrastetaan seksiä. Muita miehiä pidetään varalla, jos homma sattuukin kaatumaan tuon parhaan vaihtoehdon kanssa.

Tai sitten nainen vain on erilainen kuin sinä ja haluaa edetä hitaammin. Ei kaikki ole heti valmiita iholle. Syitä siihen, miksi ei, voi olla hyvinkin monia. Ehkä kaikkein epätodennäköisin mahdollinen syy on se, että naisella olisi monia miehiä kierroksessa samaan aikaan. 

No itse ainakin toimin juuri tuolla tavalla, ja samaa olen kuullut monilta muiltakin, joten ei se nyt minusta aivan epätodennäköistä ole.

Se, että sinä ja kaverisi levittelette jalkojanne kaikille vastaantulijoille, ei tarkoita, että se olisi todennäköistä. 

Vierailija
47/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan on normaalia. Miettikääpä enstisaikaan, kun ei ole ollut ehkäisyä, niin kyllä naisen on ollut järkevää harkita pitkään ja tarkkaan kenen lasta alkaa kantaa. Tämä on nyt vain nykyajan suomia mahdollisuuksia hässiä ympäriinsä varttitunnin tutustumisen jälkeen kuin koirat.

Ihan yhtä lailla ne entisajan ihmiset olisivat tilaisuutta käyttäneet, jos olisi mahdollisuus ollut!

Vierailija
48/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olet indikoinut, että suutelu kiinnostaa? Vai odotatko aloitetta siihen naiselta?

Vierailija
49/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin toimin juuri tuolla tavalla, ja samaa olen kuullut monilta muiltakin, joten ei se nyt minusta aivan epätode

Se, että sinä olet umpimielinen uskovainen tai vastaava, ei tarkoita, että kaikki muutkin ovat :D

Vierailija
50/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aivan epätodennököistä, mutta huomattavasti epätodennäköisempää kuin se, että nainen esimerkiksi haluaa tutustua rauhassa ennen kuin etenee sänkyyn asti. Kaikille seksi ei ole mitään "hoidetaan alta pois" juttu, vaan siihen liittyy tunteitakin. Ja kaikilla ne tunteet ei syty sormia napasauttamalla kolmella tapaamisellla. 

Vierailija
51/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mädät hampaat ja paskanen haiseva parta eivät halukkuuden suudella

Vierailija
52/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä olet umpimielinen uskovainen tai vastaava, ei tarkoita, että kaikki muutkin ovat :D

Ai sä olet niin pieni lapsi, ettet tiedä, että on olemassa myös välimuotoja jokaiselle jakamisen ja umpimielisen uskovaisen välissä. Esimerkiksi normaali nainen, joka on tarkka tavarastaan, mutta ei kiihkoiluun asti. 

Vierailija
53/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, taustalla voi olla useita syitä. Ikäluokallakin merkitystä.

Vierailija
54/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia. Eka normaali tutustuminen, sitten läheisyys, sitten suuseksi ja sitten myöhemmin yhdyntää.

Muistakaa sitten kordongit ja elmukelmut, tai visvasyylä kiittää ja syöpä uhkaa.

Mitä ihmettä sä selität? Tottakai suojaudutaan taudeilta, mutta suuseksi on ihan normaali osa esileikkiä. En ikinä harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei nuole ensin.

Vierailija
55/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aivan epätodennököistä, mutta huomattavasti epätodennäköisempää kuin se, että nainen esimerkiksi haluaa tutustua rauhassa ennen kuin etenee sänkyyn asti. Kaikille seksi ei ole mitään "hoidetaan alta pois" juttu, vaan siihen liittyy tunteitakin. Ja kaikilla ne tunteet ei syty sormia napasauttamalla kolmella tapaamisellla. 

En varsinaisesti pidä suutelua seksinä, ja siitä varmaan oli tässä nyt kyse.

Vierailija
56/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseeko se nainen seisaaltaan?

Vierailija
57/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia en deittaile. Kaikki pitäisi saada heti, tässä ja nyt. Jos joku, kuten esim minä, haluaakin tutustua vähän hitaammin, heti on outo ja epänormaali. Haukut saa osakseen. Yksikin mies suuttui kun sanoin että eihän kolmet treffit riitä tutustumiseen mitenkään, siis minulle. Haukkui huo/raksi vaikka eikös se ole juuri päinvastoin 😅. Enivei, pysyn nykyään kaukana miehistä ja olen onnellinen.

Vierailija
58/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua ottaa riskiä, että saisin lapsen ihmisen kanssa, jonka olen tavannut vain kolme kertaa. Siksi ei seksiä niin pian. 

Niin, ja tauteja!! Nykyään vieläpä tauteja joita ei voi edes parantaa.

Vierailija
59/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joka tykkää erotiikasta paljon. Uutta ihmistä deittaillessa pidättäydyn kuitenkin intiimiasioista todella kauan, sillä en halua että mahdollinen hyvä match s-elämässä hämärtäisi arvioni kaverista muuten. Siksi pihtaan pitkään ja sen jälkeen, se on menoa 😁

Vierailija
60/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi