Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viisi kertaa tavannut naisen kanssa, ja emme ole edes suudelleet koska nainen ei halua. Onko ihan normaalia?

Vierailija
23.03.2024 |

Tähän astisissa suhteissa seksiä on ollut viimeistään kolmansilla treffeillä...Enteileekö tämä nykyisen käytös ja suhtautuminen läheisyyteen vain ongelmia?

Itselleni seksi on tärkeää parisuhteessa.

M

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan on normaalia. Miettikääpä enstisaikaan, kun ei ole ollut ehkäisyä, niin kyllä naisen on ollut järkevää harkita pitkään ja tarkkaan kenen lasta alkaa kantaa. Tämä on nyt vain nykyajan suomia mahdollisuuksia hässiä ympäriinsä varttitunnin tutustumisen jälkeen kuin koirat.

Ennen oli ennen, ja nyt on nyt.

Toimiiko ihmiset kaikessa muussakin kuten ennen vanhaan?

Vierailija
62/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia. Eka normaali tutustuminen, sitten läheisyys, sitten suuseksi ja sitten myöhemmin yhdyntää.

Muistakaa sitten kordongit ja elmukelmut, tai visvasyylä kiittää ja syöpä uhkaa.

Mitä ihmettä sä selität? Tottakai suojaudutaan taudeilta, mutta suuseksi on ihan normaali osa esileikkiä. En ikinä harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei nuole ensin.

Selitän että kelmu väliin, tsi muuten altistat syövälle sekä kumppanin että itsesi. Eikö tämä ole nykypäivänä jo selvä juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia. Eka normaali tutustuminen, sitten läheisyys, sitten suuseksi ja sitten myöhemmin yhdyntää.

Muistakaa sitten kordongit ja elmukelmut, tai visvasyylä kiittää ja syöpä uhkaa.

Mitä ihmettä sä selität? Tottakai suojaudutaan taudeilta, mutta suuseksi on ihan normaali osa esileikkiä. En ikinä harrastaisi seksiä miehen kanssa, joka ei nuole ensin.

Jos joku ukko joskus sanoisi mulle ettei ikinä harrasta seksiä naisen kanssa jos tämä ei ensin ota poskeen, niin kylläpä naurattaisi mehevästi. Saattaa olla että vielä seuraavassa tyttöjen illassa hekoteltaisiin tälle kultakimpaleelle. Ja toki myös vastaavia ehtoja sanelevalle naiselle.

Vierailija
64/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi alkaa heti intiimisuhteeseen? Jos ollaan etsimässä vakavassa mielessä ihmissuhdetta, on paljon tärkeämpää, että luonteet, arvot ja huumori mätsää. Sen jälkeen voi ruveta miettimään, onko mitään intohimoa.

Tai sitten vain et ole osannut luoda tarpeeksi hyvää ilmapiiriä läheisempään kanssakäymiseen. Naisen suurin seksielin on aivot, miehellä se on siellä metrin verran alempana.

Vierailija
65/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kanssa voi jutella, ilman että koskettaa. 

Vierailija
66/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut ja tapailen nytkin useampia naisia samanaikaisesti. Olen noin viisikymppinen. Naisystävät ovat yksinäisiä, eronneita, karanneita ja leskiä. Joku haluaa seksiä enemmän, hän saa sitä toisella tapaamiskerralla kotonaan. Joku haluaa myöhemmin. Ei kysellä, vietetään aikaa yhdessä,nähdään ja naidaan, ei siinä mitään. Nuorena oli vaan se yksi tavoite, seksi. Nyt on aikaa ja malttia. Poimitaan rusinat pullasta eli vietetään yhdessä laatuaikaa ilman parisuhteen huonoja puolia. Ei edes tahdo ehtiä käydä kaikkien luona. Mutta malttia ja ota asia puheeksi, mitä kumpikin haluaa.

Vierailija
67/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka tykkää erotiikasta paljon. Uutta ihmistä deittaillessa pidättäydyn kuitenkin intiimiasioista todella kauan, sillä en halua että mahdollinen hyvä match s-elämässä hämärtäisi arvioni kaverista muuten. Siksi pihtaan pitkään ja sen jälkeen, se on menoa 😁

Olet niinkuin minun exä. Kaunis, seksikäs, akateeminen, virolainen yh- äiti. Tapailtiin, käytiin rannoilla ja matkoilla ja hän sanoi kyllä että pitää minusta paljon. Piti tutustua tyttäreen ja anoppiin ensin. Sitten kerran kun hänkin oli poikkeuksellisesti nauttinut juomia musiikkibaarissa, hotellissa himot saivat vallan. Ja se oli menoa sitten. Muutaman vuoden sitä menoa kesti, ollaan ystäviä vieläkin ja hän kertoo avoimesti kaiken, miehiä jotka haluavat seksiä heti, on paljon. Myös pettureita, perheellisiä, juoppoja ynnä muita. Kuitenkaan ei ole ketään joka osaisi/haluaisi kasata Ikean yksinketaisen hyllyn tai pöydän. Käydään yhdessä vielä anopilla, hän jää sinne ja minä hommaan jonkun paikallisen seuralaisen. Kerron että baarikierroksen vedin. Hän ja anoppi sanovat että vähennä juomista. Se on hauskaa kun eivät tiedä mitä puuhailen.

Vierailija
68/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ukko joskus sanoisi mulle ettei ikinä harrasta seksiä naisen kanssa jos tämä ei ensin ota poskeen, niin kylläpä naurattaisi mehevästi. Saattaa olla että vielä seuraavassa tyttöjen illassa hekoteltaisiin tälle kultakimpaleelle. Ja toki myös vastaavia ehtoja sanelevalle naiselle.

Siis se suuseksi on seksiä. Minulle on täysin normaalia ja välttämätön osa seksiä. Ensin suudellaan, sitten suuseksiä puolin ja toisin ja vasta sitten yhdyntä. Jos mies ei kykene normaaliin esileikkiin, niin hän ei sovellu minulle. Itselleni seksi on sen verran tärkeää.

Vierailija
69/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitän että kelmu väliin, tsi muuten altistat syövälle sekä kumppanin että itsesi. Eikö tämä ole nykypäivänä jo selvä juttu?

Tottakai on mutta kyllähän yhdyntä on syövän kannalta  ja muutenkin riskialttiimpi. Se altistaa naisen emättimen syövälle. Mutta sillä ilmeisesti ei ole väliä, vain miehen syöpäriskillä on väliä?

Vierailija
70/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi alkaa heti intiimisuhteeseen? Jos ollaan etsimässä vakavassa mielessä ihmissuhdetta, on paljon tärkeämpää, että luonteet, arvot ja huumori mätsää. Sen jälkeen voi ruveta miettimään, onko mitään intohimoa.

Tai sitten vain et ole osannut luoda tarpeeksi hyvää ilmapiiriä läheisempään kanssakäymiseen. Naisen suurin seksielin on aivot, miehellä se on siellä metrin verran alempana.

Kyllä se elin naisellakin on se alapää.

Vierailija
71/71 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat erilaisia. Omalla kohdallani nykyisen naisen kanssa seksiä oli vasta 3kk siitä kun ekan kerran tavattiin. Halusi että on täysi luotto ennen sitä ja enemmän muutenkin harrastaa sitä minun mielikseni kuin itsensä. On siinä hyvätkin puolet kun ei tarvitse ainakaan miettiä koskaan onko nainen pettämässä.

Sen sijaan voi miettiä, pettääkö itse vai viettääkö loppuiän puutteessa. Voin nimittäin kertoa että kovin monta vuotta ei nainen pelkästään miehen mieliksi seksiä harrasta.

Siksi ollaan asiasta keskusteltu ja ollaan sovittu paljon sitä on ja tietää etten seksittömään suhteeseen jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi