Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräaukon pukama/hetula operaatio tulossa

Vierailija
23.03.2024 |

Siis leikataan pois. Mietin vaan, että kuinka kipeä sitä on toimenpiteen jälkeen. Ois kiva kuulla kokemuksia. Koira pitäis kuitenkin pystyä lenkittämään jo seuraavana päivänä

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauttaisin omani mutta asiakkaani pitävät niistä. T. Pekka

Vierailija
2/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava valas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten iso on ja millainen operaatio. Kipua ei itselläni ollut, mutta repesi leikkauksen jälkeen ja verentulo oli valtaisa. 

Vierailija
4/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedot pitäisi olla julkisia.

Vierailija
5/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten iso on ja millainen operaatio. Kipua ei itselläni ollut, mutta repesi leikkauksen jälkeen ja verentulo oli valtaisa. 

Hui, onpas ikävä kokemus sinulla

6/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa laitetaan kuminauha joka poistaa .......

Vierailija
7/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava valas!

Mitä tuo valas tähän liittyy. Ei sillä taida peräpukamia olla 

Vierailija
8/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Ruotsissa laitetaan kuminauha joka poistaa .......

Juu, jos on sisäisiä pukamia, niin hirtetään

Vierailija
9/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, rauhallista anaaliseksiä voi harrastaa jo parin päivän sisällä ja viikon päästä uskaltaa rynkyttää kunnolla.

Vierailija
11/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan paikasta. Ja vähän siitä miten sattuu hermoja siinä kohtaa olemaan jos ja ilmeisesti ulkoinen koska leikataan. Enpä olisi kuitenkaan huolissani, varsin pikkuoperaatio siihen nähden mitä minulle on tehty.

Vierailija
12/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteilla pääsit leikkaukseen, oletan että julkisella siis leikataan? Kaikkiahan ei suositella leikattavaksi ja olen ymmärtänyt ettei esteettiset syyt riitä ainakaan hetuloiden poistoon. Itselläni on rumat hetulat, mutta koska toiminnallista haittaa ei juurikaan (vesipesu on kyllä välttämätön ulostamisen jälkeen) ole, niin ei kuulemma leikata. 

Vierailija
13/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetulavalas

Vierailija
14/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, miten pääsit, tai pääset operaatioon. Itse olen kolmesti yrittänyt päästä hetuloiden poistoon, jopa yksityisesti, mutta en ole päässyt.

Toipuminen varmaan on yksilöllistä, älä etukäteen jännitä. Voi olla, että toivut nopeasti ja kipua ei paljoa ole. Tsemppiä.

Vierailija
16/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut leikkauksen jälkeen kipuja, pientä kirvelyä vain paskalla käynnin yhteydessä. Kannattaa syödä niin ettei tule mitään ummetusta. Elelin kyllä hyvin rauhallisesti seuraavan viikon, antaakseni haavalle aikaa parantua.

Vierailija
17/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä (kevyt) koiralenkki/lenkit aika varmasti onnistuu seuraavana päivänä. Kevyttä liikuntaahan ymmärtääkseni ihan suositellaan. Sen sijaan sellaista ei, jossa joutuu ponnistelemaan.

Vierailija
18/81 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

Kiitos vastauksista. Kaipa sitä uskaltaa toimenpiteeseen mennä. Yksityiselle menin eka ja sieltä lähete julkiselle puolelle. Tuhrimistahan tuo hetula välillä aiheuttaa. Mulla myös melkein jatkuva kipu sielä. Johtuneeko sit haavaumusta tai jostain muusta

Vierailija
19/81 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemuksia pelkkien hetuloiden poistattamisesta? Joku kirjoitti, ettei edes yksityisellä suostuta leikkaamaan jos tulkitsevat hetulat vain esteettiseksi haitaksi.

Itselläni ei ollut asian kanssa mitään ongelmia vuosiin, mutta ilmeisesti synnytyksen myötä yksi hetuloista kasvoi niin isoksi, että aiheuttaa vesipesusta huolimatta jatkuvaa hygieniaongelmaa. Olen kärsinyt erilaisista ihottumaongelmista, ja haluaisin hetulat helv*ttiin ihan siitä syystä.

Vierailija
20/81 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi päivää sitten poistettu isohko hetula. Toimenpide tehtiin yksityisellä paikallispuudutuksessa, operaatio kesti 5min. Hintaa 1400e. Julkisella ei suostuttu leikkaamaan koska ongelma esteettinen, halusin kuitenkin eroon hinnalla millä hyvänsä. Leikkaus tehtiin aamulla ja päivän ajan kivut siedettäviä, lääkkeenä panadol & burana johon sain reseptin. Kuitenkin seuraavana yönä kivut yltyivät niin koviksi että jouduin ottamaan panacodin mitä minulla löytyi kotona entuudestaan. Tämä auttoi kipuihin heti joten seuraava päivä mentiin niillä myös. Koiraa pystyin lenkittämään rauhakseen jo seuraavana päivänä ja lääkäri kehoittikin että rauhallista liikettä niin paraneminen nopeampaa. Panacodit vetivät kuitenkin vatsan kovaksi, enkä käynyt isolla hädällä ollenkaan lauantaina. Sunnuntaina tunsin että hirveä hätä mutta kakka oli aivan kivikovaa ja kauhea ummetus. Kivut olivat aivan järkyttävät ja olinkin aivan varma että tikit repeävät tms. Taju meinasi lähteä kivusta. No sain toimituksen joten kuten tehtyä mutta kipu jäi. Päätin jättää panacodit ja koittanut saada vatsaa pehmenemään ja kauhulla odotan seuraavaa vessassa käyntiä. Tässä nyt tähän astinen kokemus kun leikkauksesta reilu 2 vrk. Lääkäri lupaili että 2 viikkoa leikkauksesta pitäisi pystyä jo normaaliin elämiseen. Voin palata myöhemmin asiaan kun paraneminen etenee :) En itse löytänyt leikkausta odotellessa hirveästi kokemuksia joten ajattelin että ehkä tästä voi joku hyötyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi