Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä ylipainoinen tai ei niin kaunis nainen, minulla miehenä olisi kysymys sinulle.

Vierailija
23.03.2024 |

Kelpaako sinulle oman tasoisesi mies eli lyhyt,ruma ja matalastikoulutettu? Jos ei kelpaa niin miksi ei kelpaa? 

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut oman tasoni yläpuolelta miehet, noin ulkonäöllisesti siis. 

Olen korkeammin koulutettu kyllä ja palkka on ollut parempi. 

Sanoisin kuitenkin, että kyllä ruma mies voi olla haluttava myös, pitää vain olla sitä jotain

Vierailija
22/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuohon matalasti koulutetun vedit kun naisen koulutuksesta ei ollut mitään puhetta. 

Eikö samantasoinen olisi ei niin komea ja ylipainoinen mies? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymys. Miksi tatuoinnit? Eikö kannattaisi rahat pistää PT:hen, jos investoi ulkonäköön?

Niin mitkä tatuoinnit? Mulla ei ole eikä tule. Mä olen laihtunut ilman investointia. Kävely on ilmaista.

Vierailija
24/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kysymys. Miksi tatuoinnit? Eikö kannattaisi rahat pistää PT:hen, jos investoi ulkonäköön?

Ei ole tatuointeja, ei lävistyksiä, ei läskiä ja löytyy maisterin tutkinto, mutta ruma naama on silti :D

Vierailija
25/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut oman tasoni yläpuolelta miehet, noin ulkonäöllisesti siis. 

Olen korkeammin koulutettu kyllä ja palkka on ollut parempi. 

Sanoisin kuitenkin, että kyllä ruma mies voi olla haluttava myös, pitää vain olla sitä jotain

Rumissa miehissä on pelureita yhtälailla. Etsivät naisia jotka todistavat itselleen, että eivät ole miesten kanssa vain ulkonäkösyistä. Sitten pettävät. Se oli näille naisille viimeinen kerta kun katsoivat tämän kortin. 

Vierailija
26/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tatuointeja. Älä yleistä. Ja sitä samaa sulle, hommaa itsellesi pt. Tyhmää miestä en todellakaan huoli.

Vierailija
27/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa minkäänlainen mies ja rumat kasvot on. Mitäs nyt ap?

Vierailija
28/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut et nykyään ihmisten tapaaminen parisuhdemielessä on hirveän kylmää, kolkkoa, pinnallista ja vahingollista.

Teen äitinä kaikkeni, että omat lapset oppisivat  löytämään seuraa ilman noita kaiken maailman kamalia appeja ym. Onneksi ovat sosiaalisia ja on laaja ystäväpiiri, molempia sukupuolia edustavia ym.

Hirveäksi mennyt tuo touhu. Tuohan tuhoaa ihmisen täysin.

Oma ystäväni on juuri sellainen, jonka perään moni mies muka on: Hoikka, kaunis, lapseton, suht nuori..hyvässä työssäkin - vaikka tämähän ei kuulemma naisessa merkkaa (??) 

Mutta ei löydä ketään itselleen.  

Vierailija
29/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainon puolella, mutta edelleen kaunis nainen. Ei todellakaan kelpaisi aloituksessa kuvattu miestyyppi.

Vierailija
30/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat niin läheisriippuvaisia ja holhottavia, että miettivät vaan miten heidän pitäisi kelvata? Ei mitään itsekunnioitusta, ei halua löytää puolisoa joille eivät ainoastaan kelpaa vaan joka viehättyy heistä ja haluaa parisuhteeseen juuri heidän kanssaan.

Kiitos, juuri tätä samaa olin tulossa pohtimaan. Koko ihmissuhde, parhaimmillaan elämänmittainen kumppanuus ajatellaan kelpaamisen ja muutaman ulkoisen tekijän kautta.ja näitä sitten vatkataan täälläkin ketjutolkulla. Todellakin, ei mitään itsekunnioitusta.

Vierailija
31/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä aika yksioikoinen näkemys lihavista. Olen ylipainoinen, kasvoista kuitenkin aina olen ollut kaunis (ja kyllä parhaillani laihdutan takaisin normaalipainoon). Olen käynyt yliopiston ja minulla ei ole tatuointeja. 

Vierailija
32/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa tietysti, kelpasi silloinkin kun olin nätti ja hoikka.

Akateeminen olen kyllä, muttei kumppanin tartte olla.

Vierailija
33/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyys, rumuus tai koulutustaso ratkaise. 

Mutta persoona ja itsestään huolehtiminen ratkaisee. 

Tupakoiva, juoppo, Treffit24:ssä vuosia roikkuva, tahallisesti työtön, riippuvainen mistä tahansa (aikuisviihde, päihteet, peliriippuvuus...), elämän hallinta hukassa jne... yksikin lueteltu ominaisuus, niin ei kiitos. 

Vierailija
34/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen mies. Mulle kelpaa tatuoidut wt-muijat panoiksi. Usein ovat todella hyviä panemaan.

Ylipainoisia en kuitenkaan pane. 

Vierailija
35/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä pariutuisi sellaisen kanssa, joka arvioi ihmisiä jonkin "tason" mukaan eikä miehet muutenkaan kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
36/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvot, huumori ja elämäntavat käy yksiin, niin kovasti kelpaa. 

ps.pahoittelut, että kehtasin vastata, vaikka olen hoikka ja ikäisekseni nätti. Olen kuitenkin yli 40v, joten kuulun kuitenkin naisten paarialuokkaan.

Vierailija
37/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lyhyt määritellään? Pitääkö olla itseäni lyhempi?  Olen 150cm, en ole vielä tavannut ketään itseäni lyhempää. Entä jos tapaan ja hän ei olekaan ruma, riittääkö pelkkä lyhyys?

Vierailija
38/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myös jatkokysymys, jota olen pohtinut usein. Miksi otsikossa mainittu naistyyppi hyvin usein vielä leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää hiukset räväkällä huomiovärillä? Aivan kuin sillä yritettäisiin karkoittaa viimeisetkin miesehdokkaat 😐 Ymmärrän jos ok lepso, mutta kun oletettavasti heterotkin tekee sitä.. 

M45

Vierailija
39/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko AP ettei miesten tarvitse pitää huolta itsestään. Naistenkin pitää.

Kukaan mitään tolloa miestä halua.

Vierailija
40/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juurikin kuvailemasi ulkoisesti. Lisäksi olen rehellinen, ahkera ja pidän huolta hygieniastani. Eipä ole tullut elämässä vastaan tasoistani miestä. Kelpaisi hyvinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän