Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä ylipainoinen tai ei niin kaunis nainen, minulla miehenä olisi kysymys sinulle.

Vierailija
23.03.2024 |

Kelpaako sinulle oman tasoisesi mies eli lyhyt,ruma ja matalastikoulutettu? Jos ei kelpaa niin miksi ei kelpaa? 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen pölvästiä aloitusta. Miä tekemistä on tuolla ulkoisella olemuksella ja koulututaustalla? M57

Vierailija
62/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi myös jatkokysymys, jota olen pohtinut usein. Miksi otsikossa mainittu naistyyppi hyvin usein vielä leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää hiukset räväkällä huomiovärillä? Aivan kuin sillä yritettäisiin karkoittaa viimeisetkin miesehdokkaat 😐 Ymmärrän jos ok lepso, mutta kun oletettavasti heterotkin tekee sitä.. 

M45

Viddu mitä pazkaa taas.

Mulla on pitkä tumman ruskea tukka. Aika paksu hiuslaatu. On oma hiusväri. Ei ole koskaan ollut huomioväriä hiuksissa.

No jos ei sulla oo ni ei sit voi muillakaan olla! Nii! Mullakin on vaalea tukka? Miten se on mahdollista, jos sulla on tumma!??

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oke kouluttamaton, sitä et kysynyt mutta oletit. Miehelläni on yhtä astetta alempi koulutus mutta aivan hitusen verran parempi paikka nettona. Olimme opiskelijoita kun tavattiin. 

Vierailija
64/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi miestä. En tarvitse onnelliseen elämään miestä. Voisin kyllä pariutua, jos mukava miellyttävä omillaan toimeentuleva mies osuisi kohdalle. Sellainen joka saa sydämen hypähtelemään onnesta ja jonka kanssa on kivaa yhdessä. Ulkonäöltään mies voisi mennä hyvinkin monenlaiseen kategoriaan. Ulkonäkö ei ole se keskeisin asia ihmisessä.

Omakin ulkonäkö on vaihdellut vuosien varrella. Olen ollut laiheliini sekä pullukka. Aina olen pukeutunut naisellisesti ja itseäni viehättäviin vaatteisiin. Osalle miehistä pullukan pukeutuminen kauniisiin vaatteisiin on vastenmielistä. En kyllä ymmärrä miksi. Eikö muodokas nainen saisi pukeutua itseään ilahduttavalla tavalla. 

Vierailija
65/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat oman tasonsa koska naiset eivät halua pariutua miehen kanssa joka on naista itseään alhaisempaa tasoa. Alhaisen tason miehet jää ikisinkuiksi, keskitason mies voi saada alhaisen tason naisen ja tasokkaimmat miehet voi valita naisen ja ne valitsee usein ne kauniit naiset. 

So? Biologiaa se vain on. Kaikille ei ole paria, opi hyväksymään.

Vierailija
66/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat niin läheisriippuvaisia ja holhottavia, että miettivät vaan miten heidän pitäisi kelvata? Ei mitään itsekunnioitusta, ei halua löytää puolisoa joille eivät ainoastaan kelpaa vaan joka viehättyy heistä ja haluaa parisuhteeseen juuri heidän kanssaan.

Kiitos, juuri tätä samaa olin tulossa pohtimaan. Koko ihmissuhde, parhaimmillaan elämänmittainen kumppanuus ajatellaan kelpaamisen ja muutaman ulkoisen tekijän kautta.ja näitä sitten vatkataan täälläkin ketjutolkulla. Todellakin, ei mitään itsekunnioitusta.

Miten kasvatatte omat poikanne? Miten haukutte miehiä täällä? Ehkä se "kelpaamattomuus" tulee vanhoista kaksoisstandardeista. Onko ihme jos miehet uskoo niitä sitten? Mies ei ole mitään, jos ei "kelpaa" naisille.

N38

Mistä ihmeen kaksoisstandardeista? Onko nainen sitten muka jotain jos ei kelpaa miehille? Ei ole, ihan pelkkä roska sekä ihmisten että yhteiskunnan silmissä. Näitä naisia haukutaan täällä aamusta iltaan.

Vierailija
67/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat niin läheisriippuvaisia ja holhottavia, että miettivät vaan miten heidän pitäisi kelvata? Ei mitään itsekunnioitusta, ei halua löytää puolisoa joille eivät ainoastaan kelpaa vaan joka viehättyy heistä ja haluaa parisuhteeseen juuri heidän kanssaan.

Kiitos, juuri tätä samaa olin tulossa pohtimaan. Koko ihmissuhde, parhaimmillaan elämänmittainen kumppanuus ajatellaan kelpaamisen ja muutaman ulkoisen tekijän kautta.ja näitä sitten vatkataan täälläkin ketjutolkulla. Todellakin, ei mitään itsekunnioitusta.

Miten kasvatatte omat poikanne? Miten haukutte miehiä täällä? Ehkä se "kelpaamattomuus" tulee vanhoista kaksoisstandardeista. Onko ihme jos miehet uskoo niitä sitten? Mies ei ole mitään, jos ei "kelpaa" naisille.

N38

Tarkoitit varmaan M28 ;)

Vierailija
68/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat oman tasonsa koska naiset eivät halua pariutua miehen kanssa joka on naista itseään alhaisempaa tasoa. Alhaisen tason miehet jää ikisinkuiksi, keskitason mies voi saada alhaisen tason naisen ja tasokkaimmat miehet voi valita naisen ja ne valitsee usein ne kauniit naiset. 

Miten tässä nainen yliarvioi tasonsa, kos nainen ei halua itseään alhaisempaa tasoa olevaa? Ihmettelen vain logiikkaasi. 

Mikset syyllistä tasokkaita miehiä siitä, että valitsevat vain niitä kauneimpia? 

Vierailija
69/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt puhut palturia. Naisia valtaosa varmaan palstan käyttäjistä... Mutta joka tapauksessa. Varmaan huomaat itsekin, et yksi suosituimpia lyömäaseita miestä kohtaan on naisen/seksin puute. 

Kyllä nämä loukkaukset selvästi ovat vahvasti painottuneita miesten suuntaan. 

Mutta se on hyvä, jos täällä nyt on alettu rohkaisemaan miehiä siihen suuntaan, että antavat piutpaut noille kelpaamattomuus-puheille. Ihan virkistävää vaihtelua!

Vierailija
70/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olee jo HIEMAN väsynyt tuo läppä et miehet ja naiset ajattelee aina systemaattisesti tietyllä tavalla.

On se niin hirveän suuri uhka, että naisena ajattelee jotain muuta kuin omaa napaansa.

Vierailija
71/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin tapauskohtaista. Kun molemmat tykkää toisistaan, ei ulkonäkö tai koulutus ratkaise. 

Mutta ei kannata ihmetellä, jos ei löydy parisuhdetta, jos hygienia ja käytöstavat ovat hukassa. 

Vierailija
72/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei sulla oo ni ei sit voi muillakaan olla! Nii! Mullakin on vaalea tukka? Miten se on mahdollista, jos sulla on tumma!??

Ohis

Täh? Nyt oletettiin että on lyhyt punainen tukka. Tai huomioväriä hiuksissa.

Vierailija
73/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisen ei-nätin naisen vastakohta ei ole lyhyt, ruma ja matalastikoulutettu mies vaan ylipainoinen ja ei-komea (ei siis varsinaisesti ruma kuten ei tuo nainenkaan) mies. Tietenkin.

Vierailija
74/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen.Rakkaus.

Siinä kaksi parisuhteisiin liittyvää käsitettä, joita nämä tasoteoreetikot ja tinder-uli-incelit eivät millään ymmärrä.

Keskustelu on siksi yhtä hyödytöntä ja turhauttavaa kuin yrittäisi sokealle selittää värejä.

Ei siitä tule mitään.

Vierailija
75/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Ja taasko kaikki palstan naiset ovat yksihuoltajia, eivätkä ne isät mitenkään osallistu lastensa kasvattamiseen? Mistähän kaksoisstandardeista on kyse?

Vierailija
76/76 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi lyhyt tai matalastikoulutettu, koska olen itse akateeminen ja sen verran pitkä, että tuntisin itseni hyvin lyhyen miehen kanssa liian isoksi. Onneksi olen jo 25 vuotta viettänyt juuri sopivan mittaisen (187 cm) miehen kanssa, jolle vuosien varrella on itselleenkin tullut sen verran kiloja, ettei tuuli vie mennessään.

Mielestäni olemme molemmat ihan mukavan näköisiä kiloistamme huolimatta. Olin ylipainoinen jo silloin, kun aloimme seurustella, joten ei onneksi tarvitse pelätä sitäkään, että miehestä yhtäkkiä kuoriutuisi ulkonäkökeskeinen tasoteoreerikko, jolle ylipaino on ainoa, kaiken muun ylittävä ominaisuus naisessa. Säälin kovasti niitä ihmisiä, joiden pariutumisessa ulkonäkö on tärkein kriteeri. Elämän täytyy olla jotenkin tosi erilaista kuin omani, jossa pinnallisuus ei ole toivottava ominaisuus vaan odotan ihmissuhteilta ennemmin syvyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi