Hei sinä ylipainoinen tai ei niin kaunis nainen, minulla miehenä olisi kysymys sinulle.
Kelpaako sinulle oman tasoisesi mies eli lyhyt,ruma ja matalastikoulutettu? Jos ei kelpaa niin miksi ei kelpaa?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies. Mulle kelpaa tatuoidut wt-muijat panoiksi. Usein ovat todella hyviä panemaan.
Ylipainoisia en kuitenkaan pane.
Nyt olet väärässä ketjussa. Kysymys on naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi myös jatkokysymys, jota olen pohtinut usein. Miksi otsikossa mainittu naistyyppi hyvin usein vielä leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää hiukset räväkällä huomiovärillä? Aivan kuin sillä yritettäisiin karkoittaa viimeisetkin miesehdokkaat 😐 Ymmärrän jos ok lepso, mutta kun oletettavasti heterotkin tekee sitä..
M45
Viddu mitä pazkaa taas.
Mulla on pitkä tumman ruskea tukka. Aika paksu hiuslaatu. On oma hiusväri. Ei ole koskaan ollut huomioväriä hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi myös jatkokysymys, jota olen pohtinut usein. Miksi otsikossa mainittu naistyyppi hyvin usein vielä leikkaa hiukset lyhyeksi ja värjää hiukset räväkällä huomiovärillä? Aivan kuin sillä yritettäisiin karkoittaa viimeisetkin miesehdokkaat 😐 Ymmärrän jos ok lepso, mutta kun oletettavasti heterotkin tekee sitä..
M45
No mun tukka nyt ei pitkänä ohuena luiruna kyllä asiaa paranna, eikä se kovin pitkäksi kasvakaan. Nytkin on ongelmia jo hartiapituisen takkuuntumisen kanssa.
Kiva itseä miellyttävä värikin olisi mukava, itse tykkäisin kyllä shokkiväreistä, tukka ei vaan taida kestää enää lyhyempänäkään.
En ole matalasti koulutettu mutta kelpaisi kyllä jos olisi kunnollinen, asiallinen, fiksu, empaattinen ja silleen. Enpä vaan ole sellaiseen törmännyt, joka olisi musta kiinnostunut ja onhan niillä yleensä jo vaimot ja lapset kotona.
Miehet jotka on kiinnostunut on olleet kaikkea muuta kuin fiksuja, asiallisia ja kunnollisia, joten heistä en ole puolestani kiinnostunut.
Aikonaan rakastuin kouluttamattomaan mieheen. Tavallisen näköinen, mutta pitkä 192 cm.. Koin, että hän on "mun tasoinen" mies silloin. Siinä oli paljon tekemistä taustojen kanssa, eikä ulkonäön. Yhdessä sitten tehtiin arkemme ja ylettiin tasomittarilla.
Aina olen löytänyt ns. rumista ihmisistä jonkun hyvän, kauniin piirteen.
Olsn lihava ja ruma mutta korkeasti koulutettu, yksi Suomen parhaita työssäni, tienaan hyvin. Miksi ottaisin elätikseni matalasti koulutetun miehen jolla ei olisi varaa jakaa elämäntapaani?
Pituus ja ulkonäkö ei ole ratkaisevia, nytkin hieman ihastunut lyhyeen perusjampan näköiseen mieheen joka kuitenkin on kouluttautunut ja jonka kanssa voimme keskustella myös työstämme siten että kumpikin ymmärtää mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole matalasti koulutettu mutta kelpaisi kyllä jos olisi kunnollinen, asiallinen, fiksu, empaattinen ja silleen. Enpä vaan ole sellaiseen törmännyt, joka olisi musta kiinnostunut ja onhan niillä yleensä jo vaimot ja lapset kotona.
Miehet jotka on kiinnostunut on olleet kaikkea muuta kuin fiksuja, asiallisia ja kunnollisia, joten heistä en ole puolestani kiinnostunut.
Tähän vielä lisään että tatskat, hiukset, värit sun muut on koska musta ne on hauskoja, kivoja jne. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä joku muu niistä ajattelee eikä mun elämän syvin tarkoitus ole miellyttää jotain random ukkoja. Ihan yhtä hyvin mä voisin kysellä, hei ukot, mikä tää kalju pää juttu on??? Aika homoo eikö kiinnosta houkutella naisia?
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko joku kuvittelee, että kaikki rumat tai ylipainoiset ovat köyhiä tai matalastikoulutettuja?
voi hyvää päivää taas
Niin minä olen lyhyt, ylipainoinen ja ruma nainen. Mutta koulutettu ja ansaitsen enemmän kuin suurin osa miehistä.
Ei kelpaa. Olen lihava, mutta kasvoista nätti, mulla on hyvä iho ja paksut luonnonkiharat. Olen hauska, älykäs ja kiva. Huolehdin hygieniastani, pukeudun nätisti, meikkaan sopivasti. Teen hyvää ruokaa, harrastan liikuntaa noin 7 tuntia viikossa ja luen paljon. Mulla on viihtyisä, tilava koti ja hyvä palkka.
En halua treenipelleä, itseäni lyhyempää, tupakoivaa, työtöntä, ilkeää, tyhmää, mitään lukematonta, huonoihoista ja/tai -hampaista miestä, joka ei huolehdi kunnolla hygieniastaan. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu, jos lukee muuten ihan vaan vaikka perusdekkareita, kunhan lukee oikeita kirjoja. Töissä pitää käydä, en ole huolinut akateemisesti koulutettuakaan elämäntapatyötöntä.
Edellinen mies oli mun pituinen eli ei lyhyt, mutta ei mieheksi kovin kummoisen pituinen. Hän oli myös jo nuorena kaljuuntunut rillipää. Mahaakin oli. Ei varmastikaan muiden silmiin lainkaan komea, mutta minun silmiin kyllä.
Miesten elämä olis NIIN paljon helpompaa, kun ymmärtäisivät, että suurin osa naisista ei tee kumppanivalintaansa juuri lainkaan samoilla kriteereillä kuin miehet näyttävät tekevät. Ihan jo toi rumuus on näemmä miehille ja naisille erilainen käsitys. AP:n mielestä rumuus ja lihavuus ovat synonyymit, naisista valtaosa ei ajattele näin. Nainen rakastuu "rumaan" mieheen, mutta miehelle ei kelpaa lihava nainen, muuta kuin silloin kun mies itse on lyhyt, matalasti koulutettu ja kokee olevansa ruma?!
Ihanaa, etten ole parisuhdemarkkinoilla.
Olen ok näköinen mutta ylipainoinen. Mieheni on normaalipainoinen ja aika hyvän näköinen. Et varmaan ollenkaan hyväksy parisuhdettamme? Olemme olleet yhdessä kauemmin kuin avaajalla on ikää tai henkistä ikää. Pitäisiköhän meidän nyt erota ja minun etsiä ylipainoinen mies.
Olen ruma ja korkeasti koulutettu ja tienaan 6k kuussa. En ymmärrä aloittajan ajatusta siitä, että ulkonäön takia pitäisi seurustella matalapalkkaisen kanssa ja elättää tätä? Itselläni on puoliso joka tienaa saman kuin minä. Parisuhde on aika epätasapuolinen jos toisen pitää elää toisen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
M45
Mä just leikkautin hiukseni suht lyhyeksi. Mä en enää jaksanut ylläpitää sitä vyötärölle pitkää tukkaa. Etenkin niskavillojen harjaaminen ja suoraksi saanti oli vaikeeta. Siten niskaan alkoi kertymään takkuja kavereineen. Joten päädyin lyhyeen ratkaisuun. Lyhyemmäksi meni kuin suunnittelin, mutta hitto mä olen tykännyt tästä. Sain tehtyä myös hyväntekeväisyyttä, kun lahjoitin leikatun osan syöpäsairaille.
Huomioväriä ei ole tulossa, kun en niitä itsekään siedä. Tumman ruskeena pysyy.
N43 käsireumainen pullukka
Ei, sillä olen korkeakoulutettu ja saan laittautumalla luotua itselleni ihan (todistetusti) viehättävän olemuksen, joka itseänikin miellyttää. Pidän hyvää huolta siitä vähästä ulkonäöstä jota minulla on hoitamalla ihoani hyvin, juomalla paljon vettä ja käyttämällä paljon vaivaa siihen, että meikkini on minua korostava, kiinnostava, muttei liian vahva ja paksu.
No, lyhyys ei haittaa sillä jopa korkokengät jalassa oikeasti lyhyehkö mies ei ole minua lyhyempi. Ja rumuuden kokemus on niin yksilöllistä, pidän itse usein viehättävinä ihmisiä joita todella keskivertotallaaja varmaankaan usein ei.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa koska naiset eivät halua pariutua miehen kanssa joka on naista itseään alhaisempaa tasoa. Alhaisen tason miehet jää ikisinkuiksi, keskitason mies voi saada alhaisen tason naisen ja tasokkaimmat miehet voi valita naisen ja ne valitsee usein ne kauniit naiset.
Vierailija kirjoitti:
M45
Ok no enää en ihmettele naisettomuuttasi. Voi luoja mikä törppö ukko.
Pituudella tai koulutuksella ei ole mitään väliä, eli niiden puolesta kelpaa kuka vain. Rumuus taas on katsojan silmässä. En edes tavoita, miten ihminen voisi olla ruma ellei sitten niin, että on jättänyt hampaat hoitamatta, hiukset kampaamatta jne. Jos pitää tuollaisista asioista huolta ja on mukava niin minun silmään kukaan ei näytä rumalta.
Itse tosin en ole miehille kelvannut. Ylipainoa on 2 kiloa, kasvot eivät ole täydellisen symmetriset ja virheettömät, ja teen matalapalkkaista työtä. Roskiskamaa siis miesten mielestä.
Minulle kelpaa mies johon rakastun. Yhtä tyhmään mieheen kuin sinä en kyllä voisi koskaan rakastua.
Ylipainoinen, ruma nainen voi olla pitkä ja korkeasti koulutettu. Kaunis ja hoikka puolestaan lyhyt ja kouluttamaton. En ymmärrä kysymyksen tasonäkökulmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin läheisriippuvaisia ja holhottavia, että miettivät vaan miten heidän pitäisi kelvata? Ei mitään itsekunnioitusta, ei halua löytää puolisoa joille eivät ainoastaan kelpaa vaan joka viehättyy heistä ja haluaa parisuhteeseen juuri heidän kanssaan.
Kiitos, juuri tätä samaa olin tulossa pohtimaan. Koko ihmissuhde, parhaimmillaan elämänmittainen kumppanuus ajatellaan kelpaamisen ja muutaman ulkoisen tekijän kautta.ja näitä sitten vatkataan täälläkin ketjutolkulla. Todellakin, ei mitään itsekunnioitusta.
Miten kasvatatte omat poikanne? Miten haukutte miehiä täällä? Ehkä se "kelpaamattomuus" tulee vanhoista kaksoisstandardeista. Onko ihme jos miehet uskoo niitä sitten? Mies ei ole mitään, jos ei "kelpaa" naisille.
N38
Vastaus aapeen kysymykseen: Ei, minulle ei kelpaa matalatasoinen mies. Ja miksikö ei kelpaa? No siksi, että en halua miehen vetävän elämääni alaspäin, tekevän siitä ankeampiaa. Mulla on hauskempaa ilman. Miksi ottaisin miestä ollenkaan, jos siitä ei kerran ole mulle itselleni mitään iloa?