Kyseletkö pienestä vaatekaupasta esim: puolipitkää violettia vekkihametta ?
Eli
menette kauppaan , joka on täynnä tavaraa.
Kysytte myyjältä:
väri: esim violetti
kuosi: vekki
malli: hame
JA LUULETTE ETTÄ LÖYTYY?????????????????????????????????
kertokaa toki miksi..
haluaisin tietää
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette kyselleet viime aikoina kauppiailta/kaupoista?
Ap
Minä kysyin 85-vuotiaalle pyörätuolissa istuvalle äidilleni joustovyötäröistä hametta. Kävin valehtelematta kuudessa eri kaupassa Helsingin keskustassa, yhdessäkään ei ollut. Tämä oli joulukuussa, ehkä keväällä on parempi onni.
Pyörätuoli on äidilleni uusi asia joten hänellä ei ole hameita ennestään. Nyt halusi sellaisia kun ajatteli että ovat kätevämpiä.
Mulla ois ollu koot: XS-4XL
Oot hyvä lapsi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos joku sun putiikkiin eksyy, niin pitäis tyytyä siihen mitä myyt eikä etsiä sitä millasen haluaa. Tää on kyllä syy miksi en shoppaile kaupoissa, siellä oo koskaan mitään edes sinne päin... netistä löytää sen mitä on vailla.
Aivan
onhan se tyydyttävä
Ammattitaidolla olen valmiiksi valinnut mallistot
joista löytyy istuvaa joka keholle.
Silti aina kysytään JOTAIN TIETTYÄ, ei katsota esim äkkiä hyllyjä läpi
Ei minulla satojen neliöitten liiketilaa ole:)
Miksi alapeukut?
Ennen nettiä kauppojen valikoimat kelpasi?
No. Ennen kaupoissa oli valikoimia, yleensä erilaisia eri kaupoissa. Sitten valikoimat vähenivät ja harvoin löysi haluamaansa mistään, mutta onneksi tuli netti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut yrittäjänä 10 vuotta, mutta omisti neljä liikettä 2000-luvun alussa🤭
Mitä sinä omistat?
Ei tarvi kertoo....
Rahat tilillä lämmittää mieltäni..
Oli kovat myynnit ennen googlea :)
Google on ollut olemassa jotain 20 vuotta. Keuli sinä vaan vuosikymmenten takaisilla puodeillasi, mummo 🤣. Kohta menee alta se viimeinenkin liike, kun asiakaspalvelu on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis jos etsin violettia vekkihametta niin tietenkin kysyn jos sitä sattuisi kaupassa olemaan. Jos olen etsimässä kivaa hametta, katson kaupan valikoiman läpi, mutta jos etsin jotain ihan tiettyä niin toki kysyn. Miksi tää on jotenkin ongelma?
Ihmiset kokee nykyään olevansa erityisiä.
Vain tietynlainen kelpaa...
Johtuu googlesta...
Oho. Nyt se on levinnyt jo vaatekauppoihin mikä on ollut kampaajilla monta vuotta.
"Minä olen asiantuntija ja päätän mitä tarvitset ja mikä sinulle sopii. Otat saman kuin kaikki muutkin, kumma ettei kelpaa!"
Johtuu varmaan asbestista..
Jos olisi ehdottoman välttämätöntä löytää joku noin ehdottoman spesiaali tuote, tuskin tulisin kysymään tai voisin kysyä, jos kauppasi olisi vähän spesiaalin oloinen, mutta silloinkin tod näk minulle voisi kelvata luumun värinen tai viininpunainen ja jos ei vekki niin joku erikoinen kuitenkin. Jos liikkeesi olisi tusinaketjuliike, tuskin kysyisin. Minulla voisi olla myös mielessä pari kolme vaatetta mitä olisin vailla ja kysyisin ne järjestyksessä enkä samaan aikaan, mutta ne loput voisi jäädä kysymättä jos kovin tylysti vastaisit ensimmäiseen. Viimeksi kävin kysymässä kietaisuvyötä ja aluspaitaa, joka olisi joko ns antibakteerinen eli harvoin pestävä (kuten merinovilla) tai hyvin pesua kestävä (joku laadukas materiaali). Kumpaakaan ei löytynyt mutta enpä vienyt paljon aikaa kun kysyin heti mitä etsin.
Haluan
Maksan vieläkin 3000-4000 eur /kk