Kyseletkö pienestä vaatekaupasta esim: puolipitkää violettia vekkihametta ?
Eli
menette kauppaan , joka on täynnä tavaraa.
Kysytte myyjältä:
väri: esim violetti
kuosi: vekki
malli: hame
JA LUULETTE ETTÄ LÖYTYY?????????????????????????????????
kertokaa toki miksi..
haluaisin tietää
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos joku sun putiikkiin eksyy, niin pitäis tyytyä siihen mitä myyt eikä etsiä sitä millasen haluaa. Tää on kyllä syy miksi en shoppaile kaupoissa, siellä oo koskaan mitään edes sinne päin... netistä löytää sen mitä on vailla.
Aivan
onhan se tyydyttävä
Ammattitaidolla olen valmiiksi valinnut mallistot
joista löytyy istuvaa joka keholle.
Silti aina kysytään JOTAIN TIETTYÄ, ei katsota esim äkkiä hyllyjä läpi
Ei minulla satojen neliöitten liiketilaa ole:)
Ammattitaitoinen myyjä tuntee asiakassegmenttinsä. Kaikkia ei tarvitse onnistua palvelemaan, mutta jos ei koskaan saa mitään kaupaksi, sun mallisto on silloin väärässä, ei asiakas.
Tottakai asiakas voi kysyä tuollaista! Hyvä asiakaspalvelija vastaa ystävällisesti, ei ole valitettavasti juuri sellaista. Saattaa jopa neuvoa mistä saattaisi löytyä.
Myyntihenkinen asiakaspalvelija kysyy, minkätyyppiseen tilaisuuteen ollaan vaatetta etsimässä, ja ehdottaa jotain muuta jota valikoimista löytyy.
Paikan löytyminen voisi olla vaikea.
Cbz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos joku sun putiikkiin eksyy, niin pitäis tyytyä siihen mitä myyt eikä etsiä sitä millasen haluaa. Tää on kyllä syy miksi en shoppaile kaupoissa, siellä oo koskaan mitään edes sinne päin... netistä löytää sen mitä on vailla.
Aivan
onhan se tyydyttävä
Miksi alapeukut?
Ennen nettiä kauppojen valikoimat kelpasi?
Kerrotko missä sun kusinen kauppasi on niin kierrämme kaukaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan
onhan se tyydyttävä
Ammattitaitoinen myyjä tuntee asiakassegmenttinsä. Kaikkia ei tarvitse onnistua palvelemaan, mutta jos ei koskaan saa mitään kaupaksi, sun mallisto on silloin väärässä, ei asiakas.
Kadulta tulee muitakin kuin segmenttiä.
En voi estää.
Kysynkin : miksi kyselette , kun tiedätte et ei löydy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan puolipitkän liilan vekkihameen, en osta mustaa nahkaista roiskeläppää sitä varten että sä et muuta myy.
Minulla on puolipitkiä mustia vekkihameita
Melkein kaikki alaosat mustana ..koskaa sopii useimmille.
Tosi kauniita :)
Ap
Jos etsin liilaa vekkihametta, mulla luultavasti on jo se musta. Tai tarvitsen jostain muusta syystä juuri liilaa.
Kuukauden vaatemyyjä -mitali ap:lle🥇
Vierailija kirjoitti:
Tottakai asiakas voi kysyä tuollaista! Hyvä asiakaspalvelija vastaa ystävällisesti, ei ole valitettavasti juuri sellaista. Saattaa jopa neuvoa mistä saattaisi löytyä.
Myyntihenkinen asiakaspalvelija kysyy, minkätyyppiseen tilaisuuteen ollaan vaatetta etsimässä, ja ehdottaa jotain muuta jota valikoimista löytyy.
En tasan ala neuvomaan miten tilataan netistä.
Myyn tavaroita liikkeestäni.
jOS ETSIT WC:TÄ, KIRJASTOA, BUSSIA, neuvon
ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko missä sun kusinen kauppasi on niin kierrämme kaukaa?
Kauppani ei ole kusinen...
siinäpä sinulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan
onhan se tyydyttävä
Kadulta
Mistä me kysymättä voidaan tietää? Ja sitten ihmetellään kun kivijalka ei kannata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan puolipitkän liilan vekkihameen, en osta mustaa nahkaista roiskeläppää sitä varten että sä et muuta myy.
Minulla on puolipitkiä mustia vekkihameita
Melkein kaikki alaosat mustana ..koskaa sopii useimmille.
Tosi kauniita :)
Ap
Jos etsin liilaa vekkihametta, mulla luultavasti on jo se musta. Tai tarvitsen jostain muusta syystä juuri liilaa.
Meet sit RANDOMISTI kauppoihin kyselemään? :)
Onko onnistanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan
onhan se tyydyttävä
Miksi alapeukut?
Ei kelvanmnut, mutta alastikaan ei voinut kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden vaatemyyjä -mitali ap:lle🥇
Kiitos:)
Olen erinomainen myyjä, jos tulet liikkeen valikoimaan tutustumaan:)
Ap
Mitä olette kyselleet viime aikoina kauppiailta/kaupoista?
Ap
Ap: "meennyvittusiitä muualle kyselemään".
Voisin hyvin kysyä, jos kauppa näyttäisi siltä, että siellä voisi olla sen sortin vaatetta. Mistä sitä koskaan tietää. Miksi ei kysyisi, jos on sellaista etsimässä. Helpompi sitä kysyä on kuin alkaa itse etsimään kaupasta. Pienissä liikkeissä ainakin myyjä yleensä tietää, mitä siellä on ja missä koossa.
Yleensä kyllä teen tai teetän itse jos on noin tiukat ohjeet. Mutta violetti vekkohame voisi olla vähän haastava, koska pliseerausta ei jaksa kukaan tehdä itse, eikä sitä saa pysymäänkään ja valmiita pliseerattuja kankaita myydään aika vähän ja lähinnä vain mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan
onhan se tyydyttävä
Miksi alapeukut?
Silloin saattoi joutua käymään yli kymmenessä vaatekaupassa, ennenkuin löytyi sopiva.
Vekki ei ole kuosi.