Kyseletkö pienestä vaatekaupasta esim: puolipitkää violettia vekkihametta ?
Eli
menette kauppaan , joka on täynnä tavaraa.
Kysytte myyjältä:
väri: esim violetti
kuosi: vekki
malli: hame
JA LUULETTE ETTÄ LÖYTYY?????????????????????????????????
kertokaa toki miksi..
haluaisin tietää
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden vaatemyyjä -mitali ap:lle🥇
Kiitos:)
Olen erinomainen myyjä, jos tulet liikkeen valikoimaan tutustumaan:)
Ap
Kirjoitustesi perusteella ei ole pelkoa, että kauppaasi tulisi kukaan toiste häiritsemään.
Olen ollut yrittäjä 10 vuosia.
Maksan veroja
Maksatko itse?e
Ok, no mites pisnekset sujuu?
Kyllä vaan, maksan veroja. Mitä todennäköisimmin olen maksanut veroja enemmän kuin sinä olet elämäsi aikana ehtinyt tienaamaan.
En usko..mulla oli 4 kauppaa 2000 luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mä muistan niin nuoruuden ajoilta, kun joskus eksyi pikkuliikkeeseen, jossa ei saanut rauhassa katsella valikoimaa, vaan myyjä alkoi tuputtaa jotain mitä piti mulle sopivana. Väri oli kaamea eikä muutenkaan sen tyylinen asu, jota oli etsimässä, mutta piti vain yrittää pakolla myydä. HUOH! En totisesti kaipaa niitä aikoja, onneksi vanhemmalle rouvalle ei samalla tavalla iletä tungea väkisin kurkusta alas väkisin tavaraa, uskovat kun sanoo, ettei sovi.
Tulee tästä mieleen eräs M-alkuinen vaihtoehtovaateliike Helsingistä...
Kerro mikä..kiinnostaa?
Onko tää se huhlapukuliike meslewin soile, kun avautuutaas???
Ap. on joku kuuskymppinen kouluttamaton ylimielinen äm.mä, joka luulee olevansa jotakin, kun on ihan putiikin saanut perustettua. Kirjoittelee usein typeryyksiä, tyyli on helposti tunnistettava. Nyt tiedämme, että hän on myös sysipas.ka asiakaspalvelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos joku sun putiikkiin eksyy, niin pitäis tyytyä siihen mitä myyt eikä etsiä sitä millasen haluaa. Tää on kyllä syy miksi en shoppaile kaupoissa, siellä oo koskaan mitään edes sinne päin... netistä löytää sen mitä on vailla.
Aivan
onhan se tyydyttävä
Ammattitaidolla olen valmiiksi valinnut mallistot
joista löytyy istuvaa joka keholle.
Silti aina kysytään JOTAIN TIETTYÄ, ei katsota esim äkkiä hyllyjä läpi
Ei minulla satojen neliöitten liiketilaa ole:)
Voithan aina sanoa, että juuri sitä ei ole, mutta kiinnostaisiko esim tämän mallinen violettihame tai vekkihame tässä värissä. Eli jos sinulla olisi jotakin hieman siihen suuntaan. Mutta jos ei ole sinnepäinkään, niin ei kannata ehdottaa jotain täysin päinvastaista.
Asenteesi vaikuttaa kuitenkin oudolta kauppa-alalle. Sinun tehtäväsi on palvella asiakasta, ei toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kirjoitustesi perusteella ei ole pelkoa, että kauppaasi tulisi kukaan toiste häiritsemään.
Maksan veroja
Maksatko itse?
Uuu, että ihan verommmmmaksaja! Haluutko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis jos etsin violettia vekkihametta niin tietenkin kysyn jos sitä sattuisi kaupassa olemaan. Jos olen etsimässä kivaa hametta, katson kaupan valikoiman läpi, mutta jos etsin jotain ihan tiettyä niin toki kysyn. Miksi tää on jotenkin ongelma?
Ihmiset kokee nykyään olevansa erityisiä.
Vain tietynlainen kelpaa...
Johtuu googlesta...
Otapa kuule nöyrempi asenne. Sinä olet asiakasPALVELIJA. Asiakas maksaa palkkasi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä olette kyselleet viime aikoina kauppiailta/kaupoista?
Ap
Minä kysyin 85-vuotiaalle pyörätuolissa istuvalle äidilleni joustovyötäröistä hametta. Kävin valehtelematta kuudessa eri kaupassa Helsingin keskustassa, yhdessäkään ei ollut. Tämä oli joulukuussa, ehkä keväällä on parempi onni.
Pyörätuoli on äidilleni uusi asia joten hänellä ei ole hameita ennestään. Nyt halusi sellaisia kun ajatteli että ovat kätevämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että jos joku sun putiikkiin eksyy, niin pitäis tyytyä siihen mitä myyt eikä etsiä sitä millasen haluaa. Tää on kyllä syy miksi en shoppaile kaupoissa, siellä oo koskaan mitään edes sinne päin... netistä löytää sen mitä on vailla.
Aivan
onhan se tyydyttävä
Ammattitaidolla olen valmiiksi valinnut mallistot
joista löytyy istuvaa joka keholle.
Silti aina kysytään JOTAIN TIETTYÄ, ei katsota esim äkkiä hyllyjä läpi
Ei minulla satojen neliöitten liiketilaa ole:)
Voithan aina sanoa, että juuri sitä ei ole, mutta kiinnostaisiko esim tämän mallinen violettihame tai vekkihame tässä värissä. Eli jos sinulla olisi jotakin hieman siihen suuntaan. Mutta jos ei ole sinnepäinkään, niin ei kannata ehdottaa jotain täysin päinvasta
Tuo on väkisin myyntiä.
Pitää neuvoa mistä asiakas löytää etsimänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maksan veroja
Maksatko itse?e
Ok, no mites pisnekset sujuu?
Kyllä vaan, maksan veroja. Mitä todennäköisimmin olen maksanut veroja enemmän kuin sinä olet elämäsi aikana ehtinyt tienaamaan.
En usko..mulla oli 4 kauppaa 2000 luvun alussa.
Ja nyt ei ole kuin yksi jossa asiakkaatkin häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vekki ei ole kuosi.
Mikä on vekki???
kerro oi viisas:)
Tätä pilkun nssimista taas. Se vekki on tästä ikuisuuteen KUOSI 🤜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvin kysyä. Silloin en tuhlaa omaa tai myyjän aikaa jos ei muu vaihtoehto kelpaa.
No onko koskaan löytynyt ..kun oot kysynyt?
Ap
Ei löydy.
Koska a) koko on loppu ja myyjä harmistuu kun pienempi tai kaksi numeroa isompi ei kelpaa.
b) Muoti ei seuraa minua eikä laatu. Myyjä harmistuu, jos en ota polyesterimekkoa tai minaria jota ei saa pestä. Kaikille muillekin käy koska kaikki pitää nyt näitä koska ne on muotia. Kukaan ei halua puuvillaista kukkamekkoa tai ainakin polveen asti ylettyvää hametta, jonka voi pestä.
Netistä löytyy. Pakko vaan ottaa sovitukseen ainakin kolme kokoa, koska koot ovat VIITTEELLISIÄ.
Harkitsen vakavasti, että opettelisin tekemään vaatteeni itse, jotta en olisi vaivaksi myyjille enkä ilmastolle. 😡
Ollut yrittäjänä 10 vuotta, mutta omisti neljä liikettä 2000-luvun alussa🤭
Pitäisiköhän sinun vaihtaa alaa jos kysely ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollut yrittäjänä 10 vuotta, mutta omisti neljä liikettä 2000-luvun alussa🤭
Mitä sinä omistat?
Ei tarvi kertoo....
Rahat tilillä lämmittää mieltäni..
Oli kovat myynnit ennen googlea :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan puolipitkän liilan vekkihameen, en osta mustaa nahkaista roiskeläppää sitä varten että sä et muuta myy.
Minulla on puolipitkiä mustia vekkihameita
Melkein kaikki alaosat mustana ..koskaa sopii useimmille.
Tosi kauniita :)
Ap
Jos en ole menossa hautajaisiin tai naamiaisiin mustana leskenä, en halua mustaa vekkihametta. Hautajaisiin ottaisin kyllä mieluummin jotain yksinkertaisempaa.
Eri
Hyvää palvelua EI OLE
Se että neuvoo kyselijälle mistä se saisi haluamansa.
On kysytty:
Mistä sitten löytyisi, kerro
Kun vastaan: google
Suututaan????
En minä tiedä kaikkea
Hame ei ole malli, se on vaate. Vekki ei ole kuosi. Ylimääräisenä tietoiskuna: pehmeä tai läpikuultava ei ole materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Ap. on joku kuuskymppinen kouluttamaton ylimielinen äm.mä, joka luulee olevansa jotakin, kun on ihan putiikin saanut perustettua. Kirjoittelee usein typeryyksiä, tyyli on helposti tunnistettava. Nyt tiedämme, että hän on myös sysipas.ka asiakaspalvelija.
Olempahan tehnyt itse rahani.
Harmittaako?
Olen myös opiskellut.
Opintolainalla,
En ole saanut kotoa mitään.
Tulee tästä mieleen eräs M-alkuinen vaihtoehtovaateliike Helsingistä...