Epämukavia tissiliivejä sietämättömät, luetellaan vinkkejä
Nyt on pakko tulla kehumaan Miss Mary Exhale Comfort urheiluliivejä.
Minun on tosi vaikeaa löytää liivejä jotka ei ala ahdistaa jossain vaiheessa päivää.
Nämä on mukavat, ei kaaritukia jotka painaa, eivät kaivaudu ihoon kyljistä. Keinokuitua, mutta ei hiosta ällösti. Ihan kivan muotoiset tissit tekee, itse en olisi pistänyt pahaksi, vaikka olisi ollut minimizer efektiä
Ja joo, olen käynyt liikkeissä joissa mitattu oikean kokoiset liivit, mutta ne on silti olleet todella epämukavia.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää aina vääränkokoisia rintsikoita. Jopa minä miehenä näen, että nyt kinnaa naisen rintaliivit.
Se on totta, liivejä ei voi ostaa sovittamatta. Ja todella istuvat liivit maksaa,, johon kaikki ei ole valmiita satsaamaan.
Mutta vaatteet istuu hyvin päällä, kun rintsikat istuu.
Totta. Ja kaikilla ei kerta kaikkiaan ole varaa satsata. Minä käytin ennen ainoita muotoihini täydellisesti sopivia liivejä, Prima Donnan Madisoneja, mutta en enää voi istaa yksiäkään. Hinta alkaa 110 eurosta, eikä alennuksia ole koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan aina ensin aluspaidan nurinperin saumat ulospäin ja sitten vasta liivit. En voi kutituksen vuoksi pitää liivejä suoraan iholla. Kotona en pidä liivejä lainkaan, vaikka rintani ovat isohkot ja painavat.
Kadonnut kaksoissisareni? Ei äiti kyl koskaan sanonu mittää, et semmonen olis. Toimin täsmälleen samoin niin pitkään kun ylipäätään viitsin liivien kanssa taistella. Nykyisin garderoobi on sellainen, ettei ole niin väliä niiden liivien kanssa. Olen päättänyt olla kunnolla täti, kun eivät nuo ketään kiinnosta muutenkaan enää.
Vierailija kirjoitti:
En enää tykkää kaarituetuista, kaikkein vähiten paksuilla toppauksilla. Sekä helvetin rumat että epämiellyttävän raskaat, kuin jokin kaksiosainen haarniska. Ja nuo on helposti vielä pieniä omassa koossani, olen tehnyt monta nettikirppishutia noissa kun en pystynyt kuvasta oikein tajuamaan mallia. Välittömästi kiertoon.
Parhaat on metallittomat ja ehkä hieman joustaa muttei liikaa. Sekin tullut nähtyä että voivat olla liian lötköt, siis venyvät, eli eivät sitten tue sopivasti. Samoin voivat olla ohuetkin, pelkistetyt ovat usein sellaisia mihin kovasti tykästyy.
On totta että pushup- mallilla saa povesta (tarvittaessa) näyttävän mutta kyllä nuo luonnolliset ja kevyehköt on silti niitä joista pidän eniten. Vähän hassulta tuntuu viisissäkymmenissä enää esitellä rintavarusteluaan jonain valttina yhtään missään. Tärkeintä että kuppi ei tee nelitissiä mikä sekä tuntuu että näyttää kamalalta.
&nbs
Minulle ei valitettavasti istu kunnolla muut kuin kaarituelliset. Jotkut halpisrintsikatkin ovat istuneet hyvin, mutta aiheuttaneet sitten käytössä hankaumia/ihottumaa mihin epäilen syynä olevan rin4sikoiden ommellangan.
Käytän oikeastaan aina urheilutoppeja, vain joskus juhliin laitan kaarituelliset, jos vaatteet eivät muuten istu. Koko about 75D, henssyn topista koko m.
Ostin riskillä netistä Comfit tissiliivejä kun sai kolmet 70 euroa. Kokoni on 80F joten yleensä en saa edes yksiä tuolla hintaa. Yllättäen onkin aika kivoja, ei purista mistään ja piilottaa selkäläskin leveän osan alle. Ainoa negatiivinen asia mulle on, että työntää rinnat liian " yhteen". Oon tottunut kaarituellisiin, niissä ei käy noin. Voi olla tottumiskysymys. En saa provikkaa :) vaan ihan aidosti pidän hintaansa parempina, joku Classic oli mallin nimi.
Ostan (urheilu)toppimallisia ja niistäkin leikkelen kylmän viileästi saksilla pois ne kohdat mitkä tekee elämästä h*lvettiä. Eli esim kaula-aukon kanttauksen tai kädentiekanttaukset. Aina joku sauma painaa, hiertää tai kiristää. Zerofeel oli pehmeä malli mutta löystyi hyvin nopeasti käytössä eikä pysynyt enää olkapäillä vaan valui.
Se on totta, liivejä ei voi ostaa sovittamatta. Ja todella istuvat liivit maksaa,, johon kaikki ei ole valmiita satsaamaan.
Mutta vaatteet istuu hyvin päällä, kun rintsikat istuu.