Epämukavia tissiliivejä sietämättömät, luetellaan vinkkejä
Nyt on pakko tulla kehumaan Miss Mary Exhale Comfort urheiluliivejä.
Minun on tosi vaikeaa löytää liivejä jotka ei ala ahdistaa jossain vaiheessa päivää.
Nämä on mukavat, ei kaaritukia jotka painaa, eivät kaivaudu ihoon kyljistä. Keinokuitua, mutta ei hiosta ällösti. Ihan kivan muotoiset tissit tekee, itse en olisi pistänyt pahaksi, vaikka olisi ollut minimizer efektiä
Ja joo, olen käynyt liikkeissä joissa mitattu oikean kokoiset liivit, mutta ne on silti olleet todella epämukavia.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kustantaisi tai itse jotenkin mystisesti rikastuisi, niin voisin poistattaa nuo tissit kokonaan. Inhottavia ihan kaikki liivit, mutta ilmankaan ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
En haluaisi käyttää liivejä, eikä kiinnosta esitellä kellekään mitään tissejä. En voi ymmärtää miksi ne ei voi imetyksen jälkeen ihan vaan kuihtua kokonaan pois
Mielelläni hankkiutuisin itsekin eroon jos voisin. Tuskaa tissien kanssa on lisännyt, mistään ei löydy siedettäviä liivejä.
En ymmärrä oikein sitäkään, että minkä hemmetin takia kaikki liivit on selän takaa suljettavia? Siksikö, että sitä liiviä täytyy sitten pyörittää ympäriinsä ja sovitella paikoilleen?
Töissä mulla meni jostain syystä liiveistä ihan yhtäkkiä hakanen rikki, oli kiva siinä sitten rynnätä vessaan korjaamaan niitä auki riippuvia kamaluuksia. Täytyi sitoa ne solmulle, että pysyivät edes jotenkin loppupäivän kiinni.
Vihaan liivejä niin syvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset haluaisin, mutta ei ole kokoja. Juuri missään ei ole minulle sopivia liivejä, saati sitten, että rahat riittäisivät niihin. Oli niin kivaa parikymppisenä, kun koko oli 85, ja tarvitsi vain mennä kauppaan valitsemaan.
85 ei ole koko, vaan rinnan alapuolen mitta. Koot merkitään numero+kirjain, esim. 85C.
Oli koko tai ei, niin usein noita alapuolen mittoja on kaupoissa rajoitetusti. Sitten kun mennään oikeasti reiluihin ympäryksiin (selvästi yli sadan) ei niitä sopivia liivejä olekaan niin helppo löytää,varsinkin, jos vielä kuppi on pieni.
Eikö tuolla ole sopivia kokoja? Ennen kuin tilaa sieltä tai mistään muustakaan nettikaupasta mitään, kannattaa mitata. Liiveille on usein rinnakkaiskokoja, mutta niissä osaa neuvoa liivimyyjä paremmin.
Jatkopaloja voi ostaa myös
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä oikein sitäkään, että minkä hemmetin takia kaikki liivit on selän takaa suljettavia? Siksikö, että sitä liiviä täytyy sitten pyörittää ympäriinsä ja sovitella paikoilleen?
Töissä mulla meni jostain syystä liiveistä ihan yhtäkkiä hakanen rikki, oli kiva siinä sitten rynnätä vessaan korjaamaan niitä auki riippuvia kamaluuksia. Täytyi sitoa ne solmulle, että pysyivät edes jotenkin loppupäivän kiinni.
Niinpä, miksi ei voi olla enemmän edestä suljettavia liivejä. Tiedäthän liikkeen timarco.fi, sieltä löytyy paljon kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaiset haluaisin, mutta ei ole kokoja. Juuri missään ei ole minulle sopivia liivejä, saati sitten, että rahat riittäisivät niihin. Oli niin kivaa parikymppisenä, kun koko oli 85, ja tarvitsi vain mennä kauppaan valitsemaan.
85 ei ole koko, vaan rinnan alapuolen mitta. Koot merkitään numero+kirjain, esim. 85C.
Tiedän tiedän, mutta sorruin pilkunviilaukseen: lisäsin pilkun, ja samalla onnistuin poistamaan E-kirjaimen. Enkä tietenkään oikolukenut. :D
Mä tykkään Nike Alate sporttiliiveistä arkikäytössä. Olen kokoa 75D mutta näissä menee ympärysmitalta pienempi eli S (C-E).
Prima Donna. Kalliit mutta hyvät. Kaaritukea ilman olis kuin pussi vaan päällä. Urh.liivi litistää sopivasti eli tosi napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä selkävaivainen olen viime aikoina etsinyt edestä suljettavia liivejä juuri tuon vuoksi: ensinnäkään tavallisia ei saa kovin hyvin kiinni, mutta ihan mahdottomaksi menee silloin, kun niiden avaaminen jää puolitiehen, eivätkä kädet riitä.
Kaupoissa ei ole tarpeeksi isoja kokoja. Löysin Ellokselta yhdet edestä kiinnitettävät ja ostin ne, vaikka arvosteluissa joku sanoikin, että se yksi ainoa (!) muovihakanen menee helposti rikki. Nyt sitten saan jännittää, milloin hakanen väistämättä pettää ja H/I-kuppiseni räjähtävät esille. Minullehan ne toimivat turvatyynynä, mutta sopii toivoa, ettei kukaan juuri silloin notku liian lähellä.
En käytä liivejä. Joskus jos tarvitsee peittoa tai extralämpöä, käytän Sloggin zerofeel- toppeja. Ei mulle kokoja olekaan, leveä rintakehä 85AA tai 90 AAA olisivat sopivia, eikä tällaisia tehdä. Yhtään pienempi ympärys ei mene kiinni (ympärys tulee rintakehän luista, ei rasvasta), ja A kuppi jää puoliksi tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma on takaa suljettavissa? Siis eikö joidenkin kädet taivu? Pidän itseäni tosi jäykkänä, mutta ei mitään hankaluuksia laittaa takaa hakasia kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma on takaa suljettavissa? Siis eikö joidenkin kädet taivu? Pidän itseäni tosi jäykkänä, mutta ei mitään hankaluuksia laittaa takaa hakasia kiinni.
Kaikkien kädet eivät tosiaan taivu. Mitä enemmän hakasia, sitä hankalampaa. Myös kuppikoko vaikuttaa, koska on ihan eri juttu sulkea C-kupin liivejä kuin saada H-kuppisia pysymään paikoillaan samalla, kun huseeraa selkäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule taivu, itselläni on vaikeaa nivelrikkoa olkapäissä ja rintsikat on aina kiepautettava niin, että edestä saan kiinni ja sitten pyörittäen paikalleen.
Ei tee hyvää liiveille. Poisottaminen sama nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli koko tai ei, niin usein noita alapuolen mittoja on kaupoissa rajoitetusti. Sitten kun mennään oikeasti reiluihin ympäryksiin (selvästi yli sadan) ei niitä sopivia liivejä olekaan niin helppo löytää,varsinkin, jos vielä kuppi on pieni.
Eipä löydy myöskään 70 ympäryksellä D-E kupin liivejä. Ei ainakaan niistä liikkeistä missä minulla on varaa käydä, netistä on tilattava.
Mulla on oikean kokoisia liivejä eikä ole ongelmia kaaritukien kanssa. En mä voi isorintaisena käyttää kaarituettomia liivejä koska ei ne tue tarpeeksi. Kaarituellisilla saa myös rinnat nätimpään muotoon kun taas kaarituettomilla olisi yks iso möykky tuossa edessä.
Eikä tällä kuppikoolla ja toisella kipeällä olkapäällä todellakaan saa laitettua hakasia kiinni selän takana. Vaikea yrittä sohia hakaset oikeisiin kohtiin. Hakaset edessä kiinni ja sitten pyöräytys taakse. Ei tee hyvää liiveille, mutta minkäs teet. Auki saan sitten takakautta, mutta se onkin helpompaa.
Mä laitan aina ensin aluspaidan nurinperin saumat ulospäin ja sitten vasta liivit. En voi kutituksen vuoksi pitää liivejä suoraan iholla. Kotona en pidä liivejä lainkaan, vaikka rintani ovat isohkot ja painavat.
Ärsyttää, kun ympärysosa on niin hemmetin korkea: kaivautuu kainaloon ja jättää sauman/kaarituen kuvan ihoon. Koko 90 E. Etenkin istuessa painaa kylkiä, vaikka useita merkkejä ja malleja olen kokeillut.
050496 kirjoitti:
Ärsyttää, kun ympärysosa on niin hemmetin korkea: kaivautuu kainaloon ja jättää sauman/kaarituen kuvan ihoon. Koko 90 E. Etenkin istuessa painaa kylkiä, vaikka useita merkkejä ja malleja olen kokeillut.
Oletko sovittanut eri kokoa? Kuulostaa nimittäin siltä, että sulla on väärän kokoisia liivejä kun tuolla tavalla käy. Mulla on kaarituellisia liivejä eikä mulla ole ongelmia kaaritukien kanssa.
Jos joku kustantaisi tai itse jotenkin mystisesti rikastuisi, niin voisin poistattaa nuo tissit kokonaan. Inhottavia ihan kaikki liivit, mutta ilmankaan ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
En haluaisi käyttää liivejä, eikä kiinnosta esitellä kellekään mitään tissejä. En voi ymmärtää miksi ne ei voi imetyksen jälkeen ihan vaan kuihtua kokonaan pois