Muita joilla ei ole kinkkua jouluna?
Tåmä on viides joulu ilman kinkkua. Käytännössä myös viides jouluaatto, jonka vietämme perheen kanssa kotona, eli saamme päättää ruuat itse.
Olen huomannut, että yhä useampi tuttava jätää kinkun hankkimatta.
Kommentit (18)
Ei paisteta kinkkua tänäkään vuonna. Ostan paketin kinkkuviipaleita.
Tämä on 37:s joulu kun ostan oman kinkun.
Ei olebtarkoitis olla ilman, koskaan.
Vain homoilla ei ole joulukinkkua.
Ei ole joulukinkkua ollut varmaan 27 vuoteen, eikä
tulekaan meidän joulupöytään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole joulukinkkua ollut varmaan 27 vuoteen, eikä tulekaan meidän joulupöytään.
Oletko siis homo?
Minä en kaipaa kinkkua, syön peuran paistia. Mies taas haluaa ehdottomasti kinkun. Eli meillä on sitten pieni kinkku ja paisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole joulukinkkua ollut varmaan 27 vuoteen, eikä tulekaan meidän joulupöytään.
Oletko siis homo?
Jo 27 vuotta
t.vassarihomo jonka lapsilla ei ole ollut koskaan joulua itsekkäistä syistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis homo?
Sinä luulet olevasi hauska tai jotenkin nokkela; olet moukka.
Muslimeilla ei ole kinkkua jouluna.
Tosin ei nillä ole jouluakaan. Eivätkä sallim että muillakaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis homo?
Jo 27 vuotta
t.vassarihomo jonka lapsilla ei ole ollut koskaan joulua itsekkäistä syistä
Mites sä kapsia olet saanut? Taidat olla bi.
Ei tuntuisi joululta, jos ei olisi joulupuuroa, laatikoita ja kinkkua. Glögi ja joulutortut kuuluu myös jouluun.
Pitsaa ja kebabia voi sitten vetää muuhun aikaan vuodesta.
Valmiita siivuja oon ostanut. Nyt en osta niitäkään.
Mohammed, Mahmud, Ali, Serof, Ahmed jne... onhan näitä.
Minulla ei ole mitään kinkkua vastaan, mutta en sinkkuna viitsi itselleni sellaista paistaa kun tulisi niin paljon hävikkiä. Valmiit viipaleetkin on vähän nääh. Pikkukinkussakin on liikaa.
Ei ole ollut vuosiin. Otin kyllä kinkkusiivun, kun kävin työpaikan joululounaalla. Kotona meillä on enemmän kalapainotteista. Kinkku ei ole vaivan väärti.
Kinkku on jäänne, joka joutaa jo historiaan. Jotenkin junttimaista syödä kinkkua juhlapäivänä
Taitaa tulla kymmenisen vuotta siitä kun viimeksi kinkun paistoin. Viime jouluna ostin semmoisen pienen rasia valmiita siivuja. Se riittää minun kinkunhimon tyydyttämiseen.