Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
141/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sille nyt sanoa, että lopeta hyvä mies hyvän sään aikana. Muuten jatkuu pommitus. 

Vierailija
142/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mäkään pakottanut tätä varattua miestä yhtään mihinkään. Meillä oli joskus vuosia sitten seksiä muutaman kerran kun olimme sinkkuja. Erosin viime kesänä ja otin mieheen yhteyttä vaikka tiesin hänen olevan varattu. Mies oli heti valmis. Ei tarvinnut pakottaa. Suhde kestänyt nyt 8kk. 

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheellinen mies viestittelee toisten naisten kanssa?

Vierailija
144/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mäkään pakottanut tätä varattua miestä yhtään mihinkään. Meillä oli joskus vuosia sitten seksiä muutaman kerran kun olimme sinkkuja. Erosin viime kesänä ja otin mieheen yhteyttä vaikka tiesin hänen olevan varattu. Mies oli heti valmis. Ei tarvinnut pakottaa. Suhde kestänyt nyt 8kk. 

Olet alimman luokan saastaa.

Vierailija
145/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Älä viitsi aikuinen ihminen. Olet typerä. No joku elämäänsä kyllästynyt seksin puutteessa oleva sekopää säkin taidat olla.

Vierailija
146/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen työkaveri, perheellinen mies, välillä minulle viestittelee ja toki vastaan takaisin. Huomaan kyllä että monesti viikonloppuna ja aika myöhään, eli varmaan vähän ottaneena. Kuulumisia kyselee ja minä kerron ja kysyn hänen kuulumisiaan. Viesteissä ei ole mitään epäilyttävää, mutta en tiedä mitä hänen vaimonsa tästä ajattelisi. Saattaa olla että tietääkin. Mutta ei mun omaatuntoani kolkuta vähääkään! 

Vierailija
147/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet alimman luokan saastaa.

No voi että. Helpottiko? Mulle on kuule ihan sama mitä tuollaisen saasta musta ajattelee.

Vierailija
148/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perheellinen mies viestittelee toisten naisten kanssa?

Ei sillä ole väliä. Pääasia, että katkerat puutteessa elävät eukot pääsevät oksentamaan pahan olonsa heidän miestensä kanssa parittelevien naisten niskaan. 

Vierailija
149/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vapaassa maailmassa ei tarvii olla kenenkään nylkytettävänä, ei vapaan eikä varatun. Vähän itsekunnioitusta kehiin.

Moni on varatun setämiehen nylkytyspatjana ihan omasta halustaan. Siellä perseenhaju leviää ja taikinakehot hyllyy kun vaimoa petetään.

Otanpa lääkkeesi.

Mun lääkkeisiin et kurttuvittu koske!

Vierailija
150/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkut jotka sanotte ettei teillä ole vastuuta. 

Mun avioliiton pilasi just tälläinen vastuuton sinkku, kohtalo ja se että koko paska sattui pahimpaan mahdolliseen aikaan. Missään muussa elämänvaiheessa en olisi pettänyt vaimoa. Toki myös oma selkärangan heikkous oli syynä. Mutta ilman tän syyttömän sinkun älytöntä sinnikkyyttä ei olis petetty. Ei olis erottu. Olis lapsilla isä ja äiti.

Ei kun se selkärangan puute oli AINUT syy. Älä yritä vierittää vastuuta omista teoistasi muiden niskaan. 

Kyllä se oli loppusyy. Mutta tuota ei olis koskaan tapahtunut jos toi sinkku ei olisi roikkunut missä, mun pyynnöistä huolimatta.

Tota ei myöskään olisi tapahtunut jos maailma olisi reilu ja en olisi mennyt täysin rikki ennen tapa

No avaan vähän. Olen aina ollut todella seksuaalinen ihminen mun silloinen vaimo oli kanssa. Hän sairastui mt ongelmiin. Joka teki hänestä erittäin ilkeän ja passiivisen ihmisen. Koko meidän maailma kaatui mun niskaan.  Vaimo ei suostunut lääkärin koska ei missään ollut mitään ongelmaa.. Tuota tilaa kesti 3vuotta.  Viimeinen 2 oli täysin seksitöntä.. Mulla ei ollut ketään kenelle avautua/ keneltä saisi hellyyttä, rakkautta jne. 

Tää nainen laittoi viestiä ig.  Alettiin jutella pidin kaverina. Avauduin, olin erittäin onnellinen et mulla oli olkapää.  Nainen kertoi 4kk päästä et on ihastunut.  Sanoin kaveruus on ohi.. 

Pari kk hän oli se kuka kirjoitteli, mä olin kylmä . Kotona tilanne meni pahemmaksi ja pahemmaksi..

Hän laittoi taas viestiä ja kertoi että on edelleen ihastunut. Pahoittelin ja posutin hänet ig. 

Sit tuli vaimon kanssa massiivinen riita ja lähdin ovet paukkuen baariin. No kukas siellä sitten tuli 02.00 vastaan kun oli vetänyt ensimmäisen kännin 3vuoteen.  Hän halasi mua ja mä aloin itkeä toi tuntui paremmalta kuin mikään ikinä. Yö vietetettiin kaksin ja seuraavan päivänä poistin hänet pysyvästi elämästä.

Pakotin vaimon lääkäriin ja kun hän alkoi toipua tunnistin tuon tapauksen. Yritettiin vielä mutta hän ei pystynyt enää koskaan luottamaan ja erottiin.

Vierailija
151/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vapaassa maailmassa ei tarvii olla kenenkään nylkytettävänä, ei vapaan eikä varatun. Vähän itsekunnioitusta kehiin.

Moni on varatun setämiehen nylkytyspatjana ihan omasta halustaan. Siellä perseenhaju leviää ja taikinakehot hyllyy kun vaimoa petetään.

Otanpa lääkkeesi.

Mun lääkkeisiin et kurttuvittu koske!

Ei niin. Hoitajasihan ne sulle annostelee suoraan suuhun. Ei ne edes uskalla antaa sun niihin koskea. Ties mitä keksisit. 

Vierailija
152/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Älä viitsi aikuinen ihminen. Olet typerä. No joku elämäänsä kyllästynyt seksin puutteessa oleva sekopää säkin taidat olla.

Ihan ylisöpöä. Varattujen kanssa paneskelussa ei ole mitään hienoa. Vai miltä tuntuisi, jos kävisi omalle kohdalle ja olisit petetty osapuoli?

Vierailija
153/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Ihan ylisöpöä. Varattujen kanssa paneskelussa ei ole mitään hienoa. Vai miltä tuntuisi, jos kävisi omalle kohdalle ja olisit petetty osapuoli?

Ei voi käydä omalle kohdalle, kun vehtaa vain varattujen kanssa ilman sitoumuksia :D

Vierailija
154/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Uli uli. Ei vaikuta mun tekemiset sun elämään joten mene muualle kitisemään. Sä et määrää mun tekemisistä.

Vierailija
155/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Uli uli. Ei vaikuta mun tekemiset sun elämään joten mene muua

Näkee jo kommenteista, että rikki menit jo.

Vierailija
156/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun avioliiton pilasi just tälläinen vastuuton sinkku, kohtalo ja se että koko paska sattui pahimpaan mahdolliseen aikaan. Missään muussa elämänvaiheessa en olisi pettänyt vaimoa. Toki myös oma selkärangan heikkous oli syynä. Mutta ilman tän syyttömän sinkun älytöntä sinnikkyyttä ei olis petetty. Ei olis erottu. Olis lapsilla isä ja äiti.

Tuskinpa hän sinua pakotti pettämään, joten ihan saat syyttää itseäsi.

Omassa liitossa on kolmas pyörä ollut mukana jo puolisen vuotta (olen nainen ja kolmas pyörä myös nainen). Hän siis ihan suoraan yrittää iskeä miestäni "koko ajan", lähettelee herutuskuvia ja viestittelee flirttaillen. Yrittää miestäni työnkin kautta saada tapaamisiin kanssaan. En ole yhtään huolissani. Mieheni on sitoutunut minuun, me rakastamme toisiamme, tiedän ja voin luottaa siihen, että hän ei minua petä. Jos haluaa pois sutheestamme, hänellä on siihen kaikki oikeus ja vapaasti voi lähteä. Mieheni tuntee tuon naisen jollain tasolla ja uskoo, että hän lopettaa, kun mieheni vain ghostaa hänet ja on ne yhteydenotot vähentyneetkin.

En syytä tuota naista edes yrityksest pilata liittomme. Päinvastoin: koen ja otan tämän tilanteen sitä kautta, että voimme hänen avullaan nähdä onko liitossamme jotain kehitettävää ja onko jossain säröjä. Toistaiseksi ei ole löytynyt sellaisia.  kun kaikki on kunnossa, ei yksikään täyspäinen nainen tai mies lähde pettämään. Niin se vain on - näin uskon.

Vierailija
157/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu sisällöstä ja tuttavuuden laadusta.

Minulla oli platoninen naispuolinen hyvä ystävä joka oli "vanha" ja "rumakin" (sori lyhyt ytimekäs ilmaisu) jonka kanssa viestittelin.

Minulla oli myös sairaalloisen mustasukkainen ja kiukkuinen vaimo. Lopulta hänen ilkeytensä yms. oli liikaa, eikä kuunnellut ja kunnioittanut, niin ei jäänyt vaihtoehtoa kuin erota.

Se oli ihan hänen oman pahan luonteensa syytä, ei mitään muuta. Oli itse pettäjän tausta niin oli vainoharhainen muista. Todella surullista.

Lisäksi jos olisi vihamielisyyden sijaan ollut hyvin positiivinen luonne niin hän olisi voinut tutustua ystävääni.

Vierailija
158/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Uli uli. Ei vaikuta mun tekemiset sun elämään joten mene muua

En määrää tietenkään, mutta selvästi tunteisiin käy kuitenkin

Vierailija
159/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa hän sinua pakotti pettämään, joten ihan saat syyttää itseäsi.

Omassa liitossa on kolmas pyörä ollut mukana jo puolisen vuotta (olen nainen ja kolmas pyörä myös nainen). Hän siis ihan suoraan yrittää iskeä miestäni "koko ajan", lähettelee herutuskuvia ja viestittelee flirttaillen. Yrittää miestäni työnkin kautta saada tapaamisiin kanssaan. En ole yhtään huolissani. Mieheni on sitoutunut minuun, me rakastamme toisiamme, tiedän ja v

Nimenomaan kun kaikki on kunnossa. Pitkissä suhteissa tulee useita hetkiä ettei kaikki ole kunnossa. ja jos siinä on joku sinkku tyrkyttämäs itseään tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
160/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awww kuin söpöä!! Onnea!

Uli uli. Ei

Ai miten niin menin rikki? Mua lähinnä huvittaa nämä teidän kitinät. Kun oikeasti mun tekemiset ei vaikuta teidän elämään mitenkään ja mua ei suoraan sanottuna kiinnosta teidän mielipiteet mun tekemisistä. En mä muuta tekemisiäni teidän väninän vuoksi. Suhde jatkuu ja sekös teitä vituttaa. Mä nautin hyvästä seksistä ja sekin teitä vituttaa. Ottakaa kullia pilluunne niin loppuu tuo typerä vikinä.

Ainoa joka tässä on rikki olet sinä ja muut sun kaltaiset kun vedätte tuollaiset pultit tuntemattomien ihmisten tekemisistä. Mahtaa teidän oma elämä olla tylsää kun pitää yrittää sekaantua toisten omiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän