Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän jokainen nainen kuitenkin tiedä, millainen mies on käytännössä mahdollista saada."
Ei jokainen tiedä. Enemmistö kyllä tietää, sen myönnän, mutta tunnen myös sellaisia naisia joilla on täysin todellisuudesta irtaantunut käsitys siitä mihin heidän kilpailukykynsä riittää.
Nämä on juuri niitä naisia, jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät jonkun komean supliikkimiehen seksileluksi, ja kun mies kyllästyy niin alkaa taas itku siitä kuinka kaikki miehet on sitä ja tätä. Me sivusta katsojat kyllä näemme jo kaukaa että taas kyseinen nainen roikkuu miehessä johon hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta jos ihminen ei halua oppia virheistään niin minkäs teet.
Onko tämä meidän muiden ongelma? Miksi tuo esim. vaivaa joitain miehiä kovin paljon - vieläpä sellaisia miehiä, jotka kuitenkin ilmaisevat, ettei se nainen kiinnostaisi heitäkään?
Olen itse 45-vuotias, enkä kyllä ole tämän elämän aikana nähnyt tilanteita, joissa hyvännäköiset miehet pitäisivät seksisuhteita epäkiinnostavien, ulkonäöllisesti tylsien tai epämiellyttävien naisten kanssa. Sellaista toki olen nähnyt, että joku ei meinaa löytää kumppania tai kiinnostuu aina sellaisista, joita ei voi saada - mutta eivät nämä henkilöt kyllä silloin seksiäkään saa. Joten vaikea uskoa, että tuota nyt kovin paljon tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt miehenä 46v et pitäskö oikeasti laittaa firma pystyyn.
Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.
En usko että vika on siinä. Yhteiskunta vaan toitottaa miehille että miehet ovat täydellisiä. Jos käyvät töissä, he luulevat olevansa töydellisiä miehiä kenelle tahansa. Ei tule edes mieleen, että naisille ei riitä että mies on olemassa.
Miehenä. Todella vaikea kehua itseään. Pelkästään jo se että laitat profiilin joku työkaveri saa tietää niin v.......a on luvassa viikkokausia. Saati sitten jos olet siihen kirjoittanut suoraan sydämestä.
Omalla kohdallani suurin syy sinkkuuteen on, etten tee mitään parisuhteen löytääkseni. Työ ja harrastukseni täyttävät mukavasti kalenteriani. En ole nykyisellään valmis tekemään kompromissia, että jakaisin aikana jonkun kanssa.
Aiemmin kun olen deittisivustoja tai -sovelluksia käyttänyt niin olen kirjoittanut kuvausta itsestäni, mitä haen ja millainen olen. Valitettavan paljon toki tuli vastaan naisten profiileja, missä ei oltu panostettu siihen profiiliin ollenkaan. Samat perusongelmat ihmisillä sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eiköhän jokainen nainen kuitenkin tiedä, millainen mies on käytännössä mahdollista saada."
Ei jokainen tiedä. Enemmistö kyllä tietää, sen myönnän, mutta tunnen myös sellaisia naisia joilla on täysin todellisuudesta irtaantunut käsitys siitä mihin heidän kilpailukykynsä riittää.
Nämä on juuri niitä naisia, jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät jonkun komean supliikkimiehen seksileluksi, ja kun mies kyllästyy niin alkaa taas itku siitä kuinka kaikki miehet on sitä ja tätä. Me sivusta katsojat kyllä näemme jo kaukaa että taas kyseinen nainen roikkuu miehessä johon hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta jos ihminen ei halua oppia virheistään niin minkäs teet.
Onko tämä meidän muiden ongelma? Miksi tuo esim. vaivaa joitain miehiä kovin paljon - vieläpä sellaisia miehiä, jotka kuitenkin ilmaisevat, et
No selitä mulle miksi esim tinderissä eniten tykkäysiä saavat miehet ovat siellä vuosia?
Miksi ennen tinderiä aikautta 100-200 kaadettua naista oli hirveän iso luku. Nykyään puhutaan 1_-2000 samaan sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.
En usko että vika on siinä. Yhteiskunta vaan toitottaa miehille että miehet ovat täydellisiä. Jos käyvät töissä, he luulevat olevansa töydellisiä miehiä kenelle tahansa. Ei tule edes mieleen, että naisille ei riitä että mies on olemassa.
Miehenä. Todella vaikea kehua itseään. Pelkästään jo se että laitat profiilin joku työkaveri saa tietää niin v.......a on luvassa viikkokausia. Saati sitten jos olet siihen kirjoittanut suoraan sydämestä.
Vaihda työpaikkaa.
Mies vastaa. Olen kanssa tinderis ja Happy pancakes. En varsinaisesti etsi tai halua suhdetta. Käytän noita ainostaan seksuaalisen tyydytyksen hakemiseen. Olen itsekkin huomannut että helpointa on swaipata oikealle vähän tason alle olevia naisia. Ei tarvita kynttilä illallisia, viikkojen chättäilyä, 5 treffejä et pääsee panemaan. Yleensä riittää Netflix ja chill kutsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä meidän muiden ongelma? Miksi tuo esim. vaivaa joitain miehiä kovin paljon - vieläpä sellaisia miehiä, jotka kuitenkin ilmaisevat, et
Kunhan nyt kommentoin sitä väitettä että kaikki naiset tietävät mihin heillä on mahdollisuudet. Oma havaintoni on, että valtaosa tietää, mutta pieni osa naisista elää täysin omassa fantasiamaailmassaan. Eipä tuo nyt lähtökohtaisesti ole kuin heidän oma ongelmansa, toki itse ajoittain altistun sille ulinalle, mikä on seurausta näiden henkilöiden omista virhearvioista.
Kommentoin tota ilmoitusta: en ikinä kiinnostuisi.
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä jos mies ei lyö tai ole päihderiippuvainen niin naiset ovat kohtuuttoman valikoivia ja vaativia, kun eivät heti ole hyppäämässä sänkyyn tai parisuhteeseen.
Kyllä naiset ihan tarkkaan tajuaa, että ne tykkäykset on sellaista hakuammuntaa, eikä tarkoita mitään. Meitä naisia on yrittäneet ukot ihan teinistä ja jopa aiemmin, ei se ole mikään itsetuntobuusti, vaan riesa.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa. Olen kanssa tinderis ja Happy pancakes. En varsinaisesti etsi tai halua suhdetta. Käytän noita ainostaan seksuaalisen tyydytyksen hakemiseen. Olen itsekkin huomannut että helpointa on swaipata oikealle vähän tason alle olevia naisia. Ei tarvita kynttilä illallisia, viikkojen chättäilyä, 5 treffejä et pääsee panemaan. Yleensä riittää Netflix ja chill kutsu.
Eivät he ole oman tasosi alapuolella vaan tismalleen sitä tasoa, millaista seuraa tuohon tarkoitukseen saat. Vai väitätkö, että valitset tarjolla olevien naisten joukosta vähiten sinua miellyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse 45-vuotias, enkä kyllä ole tämän elämän aikana nähnyt tilanteita, joissa hyvännäköiset miehet pitäisivät seksisuhteita epäkiinnostavien, ulkonäöllisesti tylsien tai epämiellyttävien naisten kanssa."
Minä ainakin olen todistanut lukuisia tällaisia tapauksia. Ja olen itse miehenä myös aiemmin historiassani itse syyllistynyt tuollaiseen käytökseen useita kertoja. Olen mm. ylläpitänyt fuckbuddy järjestelyä naisen kanssa, jonka kanssa en olisi edes suostunut esiintymään julkisesti yhdessä, vain jotta sain kerran viikossa purkaa paineita. Olen myös lukuisia kertoja pannut naisia, joita pidin tylsinä ja/tai hyvin keskinkertaisen näköisinä.
Nyt kun oma ikä alkaa jo nelosella, en kyllä enää tuollaiseen pelleilyyn jaksa lähteä. Pahimmat sikailut omalta osaltani tapahtui kun olin 25-30 v, eli kaukana menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Et näe kuvasta että kyseessä on nuorekas ja urheilullinen mies?
Olen huomannut, että naiset on niitä jotka vaatii pitkällä vaatimuslistalla. Jos yksikin kohta ei täyty niin olet ulkona. Ja mitä väliä mitä profiilin edes kirjoitat. Eikö ole tarkoitus myös kysellä ja olla kiinnostunut uudesta ihmisestä. Loppuu jo ensitreffeillä kaikki kiinnostavat puheenaiheet jos heti kaikki kortit avaa profiilissaan. Ne on ne naiset jotka eivät anna itsestään yhtään mitään. Viiniä tykkää lipittää joka muija ja matkustelu kiinnostaa. No ketäpä ei kiinnostaisi.
Miksi nämä keskustelut aina muuttuu kilpailuksi siitä kuka pääsee panemaan läskejä naisia ja kuka ei? Jos ei ne läskit naiset kuitenkaan kiinnosta, eikö ole ihan sama kuka heitä panee ja mitä he itsestään luulee?
Keskittykää niihin naisiin jotka kiinnostaa teitä. Muilla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä meidän muiden ongelma? Miksi tuo esim. vaivaa joitain miehiä kovin paljon - vieläp
"Syyllistynyt"? Mihin sinä muka syyllistyit? Luuletko että nuo naiset olisivat vieneet sinut vihille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole oman tasosi alapuolella vaan tismalleen sitä tasoa, millaista seuraa tuohon tarkoitukseen saat. Vai väitätkö, että valitset tarjolla olevien naisten joukosta vähiten sinua miellyttävät?
Niin he ovat juuri sitä tasoa mihin oma ulkonäköni riittää saadakseni heiltä helposti seksiä.. Jos oikeasti haluaisin pariutua en swaippaisi heistä ketään oikealle. Vaan huomattavasti kauniimpia, joiden kanssa voisin mennä 5 treffeille, kynttilä illalliselle ym. Ns panostaa saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näe kuvasta että kyseessä on nuorekas ja urheilullinen mies?
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.
Mielestäni se on ihan hyvä neuvo kaikille sukupuoleen katsomatta, että jos haluaa löytää kumppanin treffi-ilmoituksen kautta, niin pitää kertoa itsestään enemmän kuin kahdella lauseella.
Yksi virhe on ap:n mainitsema tylsä, lyhyt esittely, jossa vain kerrotaan ikä ja paikkakunta. Kiinnostavampaa olisi lukea harrastuksista ja kiinnostuksenkohteista yms.
Toinen virhe on se, että itsestä ei kerrota mitään ja ladataan vaan vaatimuslista siitä, että millainen toisen pitäisi olla. Sekin on tylsää ja jotenkin antaa vähän negatiivisen kuvan.
Olen kyllä huomannut, että miehet sortuvat useammin näihin "moi olisko kestää naisesta seuraa 38 v. miehelle". En tiedä saako tuollaisilla ilmoituksilla seuraa, mutta vaikea uskoa. Jos jo se eka viesti on noin tylsä, väritön ja epäinformatiivinen, niin itse oletan, että tuollaisen kanssa ei kovin kiinnostavaa keskustelua saa syntymään.
Niinpä. Miesten logiikkaa.