Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.

Vierailija
21.03.2024 |

Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."

Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.

Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.

Kommentit (352)

Vierailija
101/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Miksi olet antanut tykkäyksen niille naisille kun ekasta kuvasta näet ettei ole mitä sinä haet? Kummallista toimintaa sinulta.

Vierailija
102/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan.

Tarkoittaako tuo, että pitää olla minimissään 5 vuotta sinua nuorempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

84/88 ei ollut sama kirjoittaja. Eikä mua haittaa yhtään tuo ilmiö. Mä olen puolisoni löytänyt ihan muualta kuin tinderistä.  Mutta seuraan vierestä kun työkaverit/ kaverit käyttää kyseistä sovellusta ja toi on oikeasti ongelma siinä. 

Monesti naureskelevat keskenään/mulle et kyl tota vetäis, laitetaan viesti. Ihan selkeästi eivät mitään suhdetta tän naisen kanssa hae. 

Miksi nää tekee noin? On se että ton tason nainen on helppo, huomattavan paljon useammin kuin paremman tason. ton tason naista ei tarvi viedä treffeille, riittää kun menee töiden jälkeen käymään.

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostuneita alaspäin ja varmistaa tällä ettei voi saada p

Tai sitten sä et vaan ymmärrä lukemaasi. jos mä laittaisin tinderin ja saisin sieltä mielettömästi kauniilta naisilta osumia.  Alkaisin ajatella että toi on mun taso.

Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
104/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Miksi olet antanut tykkäyksen niille naisille kun ekasta kuvasta näet ettei ole mitä sinä haet? Kummallista toimintaa sinulta.

On muitakin sivustoja kuin Tinder. Esim HP. 

Vierailija
105/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan.

Tarkoittaako tuo, että pitää olla minimissään 5 vuotta sinua nuorempi?

Kyllä.

Vierailija
106/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

84/88 ei ollut sama kirjoittaja. Eikä mua haittaa yhtään tuo ilmiö. Mä olen puolisoni löytänyt ihan muualta kuin tinderistä.  Mutta seuraan vierestä kun työkaverit/ kaverit käyttää kyseistä sovellusta ja toi on oikeasti ongelma siinä. 

Monesti naureskelevat keskenään/mulle et kyl tota vetäis, laitetaan viesti. Ihan selkeästi eivät mitään suhdetta tän naisen kanssa hae. 

Miksi nää tekee noin? On se että ton tason nainen on helppo, huomattavan paljon useammin kuin paremman tason. ton tason naista ei tarvi viedä treffeille, riittää kun menee töiden jälkeen käymään.

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostuneita alaspäin ja varmistaa tällä ettei voi saada parisuhdetta.

Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään? Tämän vuoksi me naiset olemme niin kranttuja. Me seulomme teistä juuri nämä nopean pesän havittelijat pois. Näille ei vastauksia heru. Jos haluat vain nopeaa pesää, maksa siitä ammattilaisille. 

Vierailija
107/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis ole mielestäni mikään ihme, että tavis naiset me

Siis sinä ajattelet että kun joku antaa virtuaalitykkäyksen niin se tarkoittaa että tuollaisen sinun "kuuluu saada". Se olet sinä jonka itsetunto riippuu niistä tykkäyksistä. Kuten sanot, naiset niitä saa joten naisille ne ei merkitse mitään. Niin kauan kuin netti ja some on ollut olemassa, on naisille yhteydenotto siellä ollut merkityksettömiä.

Vierailija
108/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostuneita alaspäin ja varmistaa tällä ettei voi saada p

En usko kun tiedän. olen ollut tinderissä 2009-2011. Ja 2020-2021.

Vierailija
109/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostune

Niin se on se miten sinun pää toimii. Ei kannata omia ajatusvinoumia, jotka ei edes perustu kokemukseen, yleistää muihin.

Vierailija
110/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis

Kun tämä on nähty niiin monta kertaa. Kavereissa mitä toi tekee kun saat 800 tykkäystä viikossa. Vaikka olet tasoa baarissa kukaan ei tule juttelemaan. Pissa nousee päähän.

Vierailija
111/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.

Myös naisten nirsous tekee kumppanin etsimisestä vaikeaa.

Naiset pariutuu aina  ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.

Tavallisena miehenä pariutuminen on vaikeaa suomessa.

Naiset eivät pariudu ylöspäin, ihan tutkittu asia ja toteat sen itsekin menemällä Prismaan. 

Ongelma on siinä, että kaiken maailman sekopäät ja geenipoikkeamat Allut sun muut ovat omasta mielestään se "tavallinen mies". Ja haluavat normaalin naisen. 

Vierailija
112/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään?"

Kyllä mulla on elämäni aikana ollut joitakin sellaisia fuckbuddy kuvioita, joissa kirjaimellisesti tein juuri noin: menin töiden jälkeen käymään naisen luona, olimme yhdynnässä, ja lähdin heti seksin jälkeen kotiin. Puhdasta seksuaalisen paineen purkamista, ilman mitään tunteita. En tiedä miksi ne naiset tuollaiseen suostuivat, eikä suoraan sanottuna ihan kauheasti kiinnostakaan.

Vierailija
113/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut..

Niin kuten kerroin meillä on työyhteisössä tapana tinderöidä. On ollut jo vuosia. Työkaverit on sinkkuja ja kyllä mä olen aika hyvin nähnyt miten ihmisen mieli toimii.

Vierailija
114/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostune

Et tiedä miksi ne naiset siihen suostui? Siis siihen että tilaa seksiä kotiin ilmaiseksi? Etkö itse siihen suostuisi? Oletko niitä jotka tosissan luulee ettei naiset pidä seksistä? :D

Vierailija
115/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.

Myös naisten nirsous tekee kumppanin etsimisestä vaikeaa.

Naiset pariutuu aina  ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.

Tavallisena miehenä pariutuminen on vaikeaa suomessa.

Naiset eivät pariudu ylöspäin, ihan tutkittu asia ja toteat sen itsekin menemällä Prismaan. 

Ongelma on siinä, että kaiken maailman sekopäät ja geenipoikkeamat Allut sun muut ovat omasta mielestään se "tavallinen mies". Ja haluavat normaalin naisen. 

Olen samaa mieltä tuosta että naiset eivät pariudu ylöspäin. Ihmiset pariutuu lähes aina oman tasoisensa kanssa (tietenkin satunnaisia poikkeuksiakin on).

Mutta naiset voivat kyllä panna ylöspäin. Eli tavis Tiinakin kykenee kyllä saamaan korisjoukkueen kapteenin nussimaan itseään, mutta ei se korisjoukkueen kapteeni Tiinaa suhteeseen ota, tai edes välttämättä suostu näyttäytymään Tiinan kanssa yhdessä julkisella paikalla. Tässä on yksi ero miesten ja naisten välillä: miehillä ei ole optiota panna ylöspäin.

Vierailija
116/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia miehen pitäisi löytää joku nainen vaivoiksi. Aina sitten saa kuunnella valitusta kuinka kaupassa tahallaan menit nätin näkösen naisen kassalle ja vielä kehtasit hymyillä sille. Paljon vähemmällä pääsee kun on yksin, ei tartte kestää mököttämisiä ja valituksia. Sitten kun alkaa panettamaan, netin kautta kyllä löytyy siihen ammattilaisia jotka hoitaa asian paljon paremmin.

Vierailija
117/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut..

Oman ja kavereiden kokemuksen mukaan ei se seksi ole heille ollut ykkösasia. Kun jäävät epätoivoisesti roikkumaan sen kerta panon jälkeen.

Vierailija
118/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus numerolle 114:

Justiinhan tuossa ketjussa ylempänä joku kirjoitti:

"Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään?"

Ja korjasin vaan tälle kommentoijalle, että kyllä se nimenomaan noin toimii. Joidenkin naisten luokse kirjaimellisesti mennään vaan panemaan sitä naista, ja kun akti on ohi niin mies poistuu välittömästi. Eli vastaukseni oli siis kohdistettu tälle nrolle 114. 

Se mitä nämä kyseiset naiset saivat siitä että kävin heitä panemassa, on tosiaan minulle sangen yhdentekevää. Jos saivat orgasmin, hieno homma. Jos eivät saaneet orgasmia, ei kiinnosta. 

Vierailija
119/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

No en viitti itsestäni laittaa mut laitan kaverista..

Hänen alkuperäinen teksti..

Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua.  Ota yhteyttä.

Mitä muutin.  No kyseessä pitkä sopusuhtainen mies, kuvista ei selvinnyt.  Kuvat vaihdettiin mun käskystä.

Moi, Minä olen Xxxxx. Niinkuin kuvista näkyy olen nuorekas 44vuotias urheilullinen mies. Mun päivät kuluvat  töissä ja vapaa-aika liikunnan parissa. Toisinaan tykkään istuskella vaan sohvalla, kattoa tai TV.tä tuijotellen. Riippuen fiiliksistä.

Mitä mä haluaisin?  Olisi joku mulle täydellinen nainen, kuka tekisi mun jo valmiiksi mukavasta elämästä vielä parempaa. 

Matchataan ja katsotaan oletko se sinä.

Toi kuvien vaihto ja tekstin vaihto toi kaverille tyyliin 10* enemmän matcheja"

Parempi tämä kuvaus on kuin alkuperäinen, mutta kiinnostusta se ei herätä. Kuvaus on todella geneerinen ja tuollaisia kuvauksia on Tinderissä pilvin pimein. Ensimmäisenä epäilyttää itsensä kuvaaminen nuorekkaaksi. Mitä se edes tarkoittaa? Miksi ajattelee sen olevan etu? Miksi sanoa olevansa urheilullinen ja toistaa tismalleen sama asia seuraavassa virkkeessä? Liikkuminen ja kotona lepäily vapaa-ajalla ovat asioita, joita melkein kaikki tekevät. Ilmeneekö miehen harrastamat lajit edes kuvista?

Mies ilmoittaa haluavansa itselleen täydellisen naisen. Täydellistä naista ei olekaan eli tuo on minulle iso varoitusmerkki miehen joustamattomuudesta ja liian korkeista odotuksista. Tärkeämpänä huomiona vielä, että mies ei mitenkään kuvaile, millaisen suhteen tai kumppanin haluaisi. Tämän voi tehdä tekemättä ahdistavia tai epärealistisia vaatimuslistoja. 

Joka tapauksessa tuon perusteella minulle ei muodostu minkäänlaista mielikuvaa miehestä eikä tekstissä ole mitään kiinnostusta herättävää tai muista profiileista erottuvaa.

Vierailija
120/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 114:

Justiinhan tuossa ketjussa ylempänä joku kirjoitti:

Ja korjasin vaan tälle kommentoijalle, että kyllä se nimenomaan noin toimii. Joidenkin naisten luokse kirjaimellisesti mennään vaan panemaan sitä naista, ja kun akti on ohi niin mies poistuu välittömästi. Eli vastaukseni oli siis kohdistettu tälle nrolle 114. 

Se mitä nämä kyseiset naiset saivat siitä että kävin heitä panemassa, on tosiaan minulle sangen yhdentekevää. Jos saivat orgasmin, hieno homma. Jos eivät saaneet orgasmia, ei kiinnosta. 

Jep. Ja kyllä sen nyt huomaa halusiko toinen vaan seksiä vai jotain muuta.. Jos se nainen haluaa vaan munaa. Ei se jää roikkumaan sun perään aktin jälkeen pahimmillaan kuukausiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme