Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.

Vierailija
21.03.2024 |

Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."

Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.

Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.

Kommentit (352)

Vierailija
121/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein ymmärrä tätä vikinää. En ole ikinä ollut missään treffipalvelussa, ja silti pesää on tullut kuin ovista ja ikkunoista, vaikken edes yritä.

Naimisissa tosin jo kohta 10 vuotta, enkä käy vieraissa, mutta hienovaraiset vinkit osoittavat että vientiä olisi kyllä, jos haluaisi.

Joten mistähän mahtaa kenkä puristaa näissä incel-porukoissa?

Vierailija
122/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

No en viitti itsestäni laittaa mut laitan kaverista..

Hänen alkuperäinen teksti..

Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua.  Ota yhteyttä.

Mitä muutin.  No kyseessä pitkä sopusuhtainen mies, kuvista ei selvinnyt.  Kuvat vaihdettiin mun käskystä.

Moi, Minä olen Xxxxx. Niinkuin kuvista näkyy olen nuorekas 44vuotias urheilullinen mies. Mun päivät kuluvat  töissä ja vapaa-aika liikunnan parissa. Toisinaan tykkään istuskella vaan sohvalla, kattoa tai TV.tä tuijotellen. Riippuen fiiliksistä.

Mitä mä haluaisin?  Olisi joku mulle täydellinen nainen, kuka tekisi mun jo valmiiksi mukavasta elämästä vielä parempaa. 

Matchataan ja katsotaan oletko se sinä.

Toi kuvien vaihto ja tekstin vaihto toi kaverille tyyliin

Naisena.  Eka ilmoitus on just deitti sivujen normi. Minua häiritsisi baarissa notkumisen maininta. Tulisi ajatus onko tuo jo ongelma?2. Ilmoitus on lyhyt ja ytimekäs jos kuvissa näkyy lajit joita harrastaa hyvä. Tulee myös itsevarma tunne kun sanoo olevansa nuorekas ja urheilullinen.Hakee itselleen täydellistä naista ei niinsanotusti täydellistä naista. Pidän myös tuosta lopusta elää mukavaa elämää mutta kokee parisuhteen voivan parantaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Miksi olet pyyhkäissyt heidät oikealle, jos jo ensimmäisestä kuvasta näet, että he eivät sinua miellytä? Ei niitä osumia ja viestejä tule kuin heiltä, joista olet itse tykännyt.

Vierailija
124/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yksinkertaistit. Aika moni mies saa kirjoittaa huomattavan paljon profiiliinsa, eikä siltikään kelpaa yhdellekkään naiselle. Naisella taas ei tarvitse olla tekstiä eikä edes kuvaa kun ihan vaan se että on nainen tuo enemmän vientiä kuin suurella osalla miehistä on sitä ikinä.

Niin, kertonee jotain miehistä ja siitä mikä kiinnostaa.... jotenkin vaan niin selittää sen, miksi sinkkuja on aina vaan enemmän. Koskahan miehet ottavat seuraavan askeleen (toki on jo pieni prosentti ottanutkin) edes jonkun verran evoluutiossa, uskomattoman kauan on tuo pelkkä sukupuolivietti isossa roolissa miehillä. 

Vierailija
125/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.

Miksi olet pyyhkäissyt heidät oikealle, jos jo ensimmäisestä kuvasta näet, että he eivät sinua miellytä? Ei niitä osumia ja viestejä tule kuin heiltä, joista olet itse tykännyt.

Tiesitkö että on muitakin palveluja kuin Tinder 

Vierailija
126/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että sanat urheilullinen, katseenkestävä ja naisellinen tarkoittavat eri ihmisille eri asioita. Jos käytät noin epämääräisiä termejä, ei ole toisen vika, jos tämä ei tasan tarkkaan tiedä, mitä tarkoitat.

Vierailija
127/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 114:

Justiinhan tuossa ketjussa ylempänä joku kirjoitti:

"Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään?"

Ja korjasin vaan tälle kommentoijalle, että kyllä se nimenomaan noin toimii. Joidenkin naisten luokse kirjaimellisesti mennään vaan panemaan sitä naista, ja kun akti on ohi niin mies poistuu välittömästi. Eli vastaukseni oli siis kohdistettu tälle nrolle 114. 

Se mitä nämä kyseiset naiset saivat siitä että kävin heitä panemassa, on tosiaan minulle sangen yhdentekevää. Jos saivat orgasmin, hieno homma. Jos eivät saaneet orgasmia, ei kiinnosta. 

Nämä naiset ovat yleensä jo ikääntyneempiä ja alkoholisoituneita, syrjäytyneitä naisia. 99% naisista ei suostu tuohon. Sen sijaan 99% miehistä kokeilee tuota 100%:iin naisista. Tämän vuoksi niitä matchejä ja treffejä ei suurimmalle osalle miehistä ole lainkaan tarjolla. Kiittäkää noita hyväksikäyttäjiä siitä. 

Vierailija
128/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin jo lähes 20 vuotta sitten. Hyvin olen pärjännyt yksinkin.

M37

Vierailija
129/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos swaippaat heidän oikealle ja tulee match, niin ei kai se silloin mikään ihme ole, että kuvittelevat sinun olevan kiinnostunut. Sun kannattaa alkaa swaipata oikealle vain kiinnostavia naisia - kahdesta syystä. Ensimmäinen syy on juuri tuo turhien viestien minimointi, koska sinua selvästi häiritsee ja inhottaa, jos saat yhteydenottoja epämiellyttäviltä naisilta. Silloin ei kannata itsekään swaipata oikealle epämiellyttäviä. Ja toinen syy on se, että Tinderin algoritmi oppii swaippauksistasi, millaiset ovat sinun "tasosi". Jos swaippaat jatkuvasti epämiellyttäviä naisia oikealle, alkaa Tinder näyttää korttiasi enemmän sen kaltaisille naisille. Sitten taas, jos swaippaat kaikki naiset oikealle, voi Tinder alkaa näyttää korttiasi entistä harvemmille.

Vierailija
130/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otos 20 miehen tykkäyksestä. Pelkät aurinkolasikuvat, puolet profiileista. Maisema-, auto- ja koirakuvia ilman miestä tai epäselvä hahmo kuvassa, muutama. Loput profiileja ilman tekstejä, suttuisilla kuvilla, kaljakuvilla tai kuvauksena pari sanaa tai emojirivi.

Ja lopulta, yksi profiili parilla kivalla hymykuvalla ja kuvauksella itsestä, treffit sovittu. Ihan tavallisen oloinen mies, se riittää.

Naisille on enemmän kysyntää, mutta se on laiha lohtu kun sisältö on tätä. Lähtisikö joku mies treffeille laiturin tai koiran kanssa?

Vierailija
131/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei löydä naisia koska suomessa miehiä on huomattavasti paljon enemmän kuin naisia alle 40 vuotiaissa. Suomeen on tuotu nappisilmiä ulkomailta ja ne on lähes kaikki miehiä.

Myös naisten nirsous tekee kumppanin etsimisestä vaikeaa.

Naiset pariutuu aina  ylös päin eli miehen tulee olla korkeampi tasoisempi kuin mitä nainen itse on, nainen ei ikinä pariudu miehen kanssa joka on naista itseään alempi tasoisempi.

Tavallisena miehenä pariutuminen on vaikeaa suomessa.

Naiset eivät pariudu ylöspäin, ihan tutkittu asia ja toteat sen itsekin menemällä Prismaan. 

Ongelma on siinä, että kaiken maailman sekopäät ja geenipoikkeamat Allut sun muut ovat omasta mielestään se "tavallinen mies". Ja haluavat normaalin naisen. 

Olen samaa mieltä tuosta että naiset

Huoh, entäs sitten? Aika harvaa naista kiinnostaa "panna ylöspäin" ja jos kiinnostaakin, mitä sitten? Eikö naiset saisi panna?

Vierailija
132/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis ole mielestäni mikään ihme, että tavis naiset me

Eiköhän jokainen nainen kuitenkin tiedä, millainen mies on käytännössä mahdollista saada. Eiväthän nuo Tinderin tykkäykset mikään suhde ole. Toisaalta sitten, jos käytännön kokemus näyttää, että mahdollista on saada vain joku epäkiinnostava mies, niin ei se tarkoita, että nainen itse aloittaa suhteen tämän epäkiinnostavan kanssa. Elämässä voi vaikka loppuikänsä elätellä toivoa ja "katsella", josko kuitenkin löytyisi joku, joka oikeasti kolahtaa, ja joka myös kiinnostuu vastavuoroisesti.

Mutta mikäli kuvaamasi ongelma on todellinen, niin te miehethän siitä täysin olette vastuussa. En ainakaan minä heteronaisena tykitä ylipainoisille naisille tykkäyksiä Tinderissä, enkä voi mitenkään vaikuttaa siihen, kuinka paljon miehet swaippaavat ylipainoisia naisia oikealle. Eikä minua edes kiinnosta vaikuttaa asiaan - omasta puolestani on täysin samantekevää, miten ylipainoisten ja kasvoiltaan keskinkertaisten naisten seksielämä tai tinderöinti sujuu, eikä minua haittaa yhtään, vaikka miehet vehtailisivat näiden naisten kanssa kuinka paljon vain.

Vierailija
133/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos swaippaat heidän oikealle ja tulee match, niin ei kai se silloin mikään ihme ole, että kuvittelevat sinun olevan kiinnostunut. Sun kannattaa alkaa swaipata oikealle vain kiinnostavia naisia - kahdesta syystä. Ensimmäinen syy on juuri tuo turhien viestien minimointi, koska sinua selvästi häiritsee ja inhottaa, jos saat yhteydenottoja epämiellyttäviltä naisilta. Silloin ei kannata itsekään swaipata oi

Ettekö te palikat osaa lukea?

On muitakin seuranhakupalveluita kun Tinder. Vissiin 5 kertaa sanottu jo.

Vierailija
134/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että sa

Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi. 

Vierailija
135/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 114:

"Uskotko sinä reppana, että joidenkin naisten luo mennään vaan töitten jälkeen käymään?"

Ja korjasin vaan tälle kommentoijalle, että kyllä se nimenomaan noin toimii. Joidenkin naisten luokse kirjaimellisesti mennään vaan panemaan sitä naista, ja kun akti on ohi niin mies poistuu välittömästi. Eli vastaukseni oli siis kohdistettu tälle nrolle 114. 

Se mitä nämä kyseiset naiset saivat siitä että kävin heitä panemassa, on tosiaan minulle sangen yhdentekevää. Jos saivat orgasmin, hieno homma. Jos eivät saaneet orgasmia, ei kiinnosta. 

Nämä naiset ovat yleensä jo ikääntyneempiä ja alkoholisoituneita, syrjäytyneitä naisia. 99% naisista ei suostu tuohon. Sen sijaan 99% miehistä kokeilee tuota 100%:iin naisista. Tämän vuoksi niitä ma

"Nämä naiset ovat yleensä jo ikääntyneempiä ja alkoholisoituneita, syrjäytyneitä naisia. 99% naisista ei suostu tuohon."

No huh huh mitkä naisvihat sieltä. Kyseiset naiset oli ainakin mun tapauksessa yliopistotutkinnon omaavia, töissä käyviä ja asuntonsa omistavia 35-40v naisia. Yksi heistä mainitsi erikseen olevansa feministi. 

Kannattaako sun oikeasti kommentoida asioita, joista selkeästi et tiedä yhtään mitään?

Vierailija
136/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te palikat osaa lukea?

On muitakin seuranhakupalveluita kun Tinder. Vissiin 5 kertaa sanottu jo

Juu huomasin sen maininnan vasta kirjoitettuani tuon viestini. Kannattaisko sitten kokeilla sitä Tinderiä, kun siinä saa kohtalaisen kätevästi vältettyä ei-toivottujen henkilöiden viestit? Nuo muut seuranhakupalvelut eivät nyt tunnu toimivan kovin hyvin teille. Ja toisaalta miksi ne viestit nyt niin kauheasti häiritsevät, kun eikö niitä voisi vain ignoorata tyystin?

Vierailija
137/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus numerolle 114:

Nämä naiset ovat yleensä jo ikääntyneempiä ja alkoholisoituneita, syrjäytyneitä naisia. 99% naisista ei suostu tuohon. Sen sijaan 99% miehistä kokeilee tuota 100%:iin naisista. Tämän vuoksi niitä ma

Höpö höpö. itellä oli useampi pullukka ns teini just tälläsinä pannaan halvalla meininkinä.

Vierailija
138/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että urheilullinen ei ole 20 kg ylipainoinen vaikka kuinka haluaisi.

Aijaa, kyllä tuolla salilla vaan näkee ylipainoisia, monta kertaa viikossa treenaavia. Osasta on tullut naamatuttuja, kun molemmat käydään siellä niin usein. Toki tarkoitat urheilullisuudella hoikkuutta, mutta jostain syystä et vaan halua sanoa sitä suoraan.

Vierailija
139/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada". 

Ei siis

"Eiköhän jokainen nainen kuitenkin tiedä, millainen mies on käytännössä mahdollista saada."

Ei jokainen tiedä. Enemmistö kyllä tietää, sen myönnän, mutta tunnen myös sellaisia naisia joilla on täysin todellisuudesta irtaantunut käsitys siitä mihin heidän kilpailukykynsä riittää.

Nämä on juuri niitä naisia, jotka kerta toisensa jälkeen päätyvät jonkun komean supliikkimiehen seksileluksi, ja kun mies kyllästyy niin alkaa taas itku siitä kuinka kaikki miehet on sitä ja tätä. Me sivusta katsojat kyllä näemme jo kaukaa että taas kyseinen nainen roikkuu miehessä johon hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia, mutta jos ihminen ei halua oppia virheistään niin minkäs teet. 

Vierailija
140/352 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt miehenä 46v et pitäskö oikeasti laittaa firma pystyyn. 

Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.

En usko että vika on siinä. Yhteiskunta vaan toitottaa miehille että miehet ovat täydellisiä. Jos käyvät töissä, he luulevat olevansa töydellisiä miehiä kenelle tahansa. Ei tule edes mieleen, että naisille ei riitä että mies on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi