Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin tota ilmoitusta: en ikinä kiinnostuisi.
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Et näe kuvasta että kyseessä on nuorekas ja urheilullinen mies?
Jos sen näkee kuvista, miksi se pitää vielä kirjoittaa?
Sukupuolesta riippumatta ihmettelen profiileja, joissa ei kerrota mitään profiilin omistajasta vaan annetana vaatimus-/toivelista mllainen kumppaniehdokkaan tulisi olla. Tiedän millainen itse olen ja vaikka sovin tuntemattoman toiveisiin/vaatimuksiin, niin se ei riitä. Haluan tietää sopiiko hän minun toiveisiin/vaatimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset on niitä jotka vaatii pitkällä vaatimuslistalla. Jos yksikin kohta ei täyty niin olet ulkona. Ja mitä väliä mitä profiilin edes kirjoitat. Eikö ole tarkoitus myös kysellä ja olla kiinnostunut uudesta ihmisestä. Loppuu jo ensitreffeillä kaikki kiinnostavat puheenaiheet jos heti kaikki kortit avaa profiilissaan. Ne on ne naiset jotka eivät anna itsestään yhtään mitään. Viiniä tykkää lipittää joka muija ja matkustelu kiinnostaa. No ketäpä ei kiinnostaisi.
Nainen, jolla on lista tietää mistä viehättyy. Itse en ymmärrä miksi sellainen mies lähestyy naista, joka ei täytä tämän listaa. Jos siellä on vaatimuksena akateeminen, niin ei se nainen halua kirvesmiestä. Jos siellä on vaatimuksena vähintään 180cm niin ihan turhaa kokeilee 165cm mies mitään. Ja jos siellä lukee, että nainen etsii tositarkoituksella parisuhteeseen miestä, niin ihan turhaa ehdottelette salapanojanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä keskustelut aina muuttuu kilpailuksi siitä kuka pääsee panemaan läskejä naisia ja kuka ei? Jos ei ne läskit naiset kuitenkaan kiinnosta, eikö ole ihan sama kuka heitä panee ja mitä he itsestään luulee?
Keskittykää niihin naisiin jotka kiinnostaa teitä. Muilla ei ole mitään väliä.
Joo, antaisi niiden rumien läskien olla ja menisi sinne ulkomaille oikeasti. Mutta ei, hirveä kateus niistä rumista suomiakoista, jotka ei siis muka yhtään kiinnosta. Totuus taitaa olla, että on liian kuspäinen luonne niille rumimmillekin, ei saa edes niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.
Miksi olet pyyhkäissyt heidät oikealle, jos jo ensimmäisestä kuvasta näet, että he eivät sinua miellytä? Ei niitä osumia ja viestejä tule kuin heiltä, joista olet itse tykännyt.
Niinpä. Miesten logiikkaa.
Sit niitä osumia ei tule yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaus baarissa notkumiseen: ehdoton ei. Lopusta ei saa selville muuta kun että mies kuvittelee olevansa nuorekas (nämä ei koskaan oikeasti ole) ja on nyt keksinyt jonkin harrastuksen, kun oikein on väkisin yrittänyt. Ilmoitus yrittää mielyttää kaikkia, eikä sitten miellytä ketään.
Niin, kun se kuviteltu nuorekkuus ei ole sitä mitä naiset hakee, tuo on tyhjäpään ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.
Jos otetaan 100 44 vuotiaasta miestä riviin. He ovat kaikki samanlaisia. Kukaan ei ole nuorekkaampi kuin muut? Jotenkin luulen että olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset on niitä jotka vaatii pitkällä vaatimuslistalla. Jos yksikin kohta ei täyty niin olet ulkona. Ja mitä väliä mitä profiilin edes kirjoitat. Eikö ole tarkoitus myös kysellä ja olla kiinnostunut uudesta ihmisestä. Loppuu jo ensitreffeillä kaikki kiinnostavat puheenaiheet jos heti kaikki kortit avaa profiilissaan. Ne on ne naiset jotka eivät anna itsestään yhtään mitään. Viiniä tykkää lipittää joka muija ja matkustelu kiinnostaa. No ketäpä ei kiinnostaisi.
Jos henkilön kanssa potentiaaliset puheenaiheet on mahdollista listata profiiliin, se tarkoittaa, että jutulla ei ole mahdollisuutta kehittyä pitkäaikaiseksi suhteeksi. Oman kokemukseni mukaan oikeanlaisen ihmisen kanssa eivät puheenaiheet lopu edes vuosikymmenissä. Ja mitä vaatimuslistaan tulee, niin kyllä se tietysti niin on, että jos jokin itselle olennainen ja tärkeä asia puuttuu, ei ole mitään mieltä deittailla. Ja ei, ei deittailussa ole tarkoitus olla kiinnostuntu kenestä tahansa ja kysellä kysymyksiä jokaiselta randomilta - no, toki näin SAA tehdä, mutta aika monella on pointtina löytää itselle sopiva kumppani, ei niinkään tutustua vaan monenlaisiin erilaisiin ihmisiin.
Ja hei miksi ette swaippaa vasemmalle noita viini&matkustelu-naisia? Olen itse nähnyt jonkin verran heteronaistenkin deitti-ilmoituksia, ja vain osalla on noita viini&matkustelu-juttuja. Luulisi, että helposti sieltä löytää muunkinlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koen tuon itsevarmuutena. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.
Miksi olet pyyhkäissyt heidät oikealle, jos jo ensimmäisestä kuvasta näet, että he eivät sinua miellytä? Ei niitä osumia ja viestejä tule kuin heiltä, joista olet itse tykännyt.
No se on sinun tasosi. Mitä teet osumilla, jotka ei miellytä? Et mitään.
"Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua. Ota yhteyttä."
Ihan karsea profiiliteksti. En missään nimessä ottaisi tähän tyyppiin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan, "nuorekkuus" on merkki lapsellisuudesta (ei ole toivottua) ja luuloista. Ei ihmiset ole nuorekkaita muuta kun omassa päässään. Toi alkoholiviittaus on ehdoton ei, ryypätköön räkälässä keskenään, sieltä löytyy sopivia pubiruusujakin.
Jos otetaan 100 44 vuotiaasta miestä riviin. He ovat kaikki samanlaisia. Kukaa
Luule vaan, mutta 14 v onnellista avioliittoa on totuus. Kyllä miehissä on eroja, mutta kun se ulkonäkö ei ole naisille se pointti, kun nyt ei ole suorastaan vastenmielisen ruma. Tavis kelpaa hyvin, jos korvienvälissä on muutakin kun pubi ja "nuorekkuus".
Hyvin kyllä huomaa tässäkin tuon "ongelman" sama ilmoitus aiheuttaa lukuisia eri ajatuksia ja reaktioita naisille. Tuo kuka laittoi että notkuu baarissa " joo notkuu siellä mut saattaa illan aikana juoda 2 viskiä ja kaljan". Ei todellakaan ongelmainen tapaus. Mutta tiesin heti että se pitää poistaa ilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolesta riippumatta ihmettelen profiileja, joissa ei kerrota mitään profiilin omistajasta vaan annetana vaatimus-/toivelista mllainen kumppaniehdokkaan tulisi olla. Tiedän millainen itse olen ja vaikka sovin tuntemattoman toiveisiin/vaatimuksiin, niin se ei riitä. Haluan tietää sopiiko hän minun toiveisiin/vaatimuksiin.
Tämä. Kaikki negaajat ja listaajat lentää heti vasuriin. En käsitä, kuka tuollaista laittaa profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
"Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua. Ota yhteyttä."
Ihan karsea profiiliteksti. En missään nimessä ottaisi tähän tyyppiin yhteyttä.
Komps. Minä luen ilmoituksen näin: vähintään alkavan alkoholiongelman omaava, itsestään harhainen ja ikääntymistä kovasti pelkäävä mies vailla harrastuksia tai kiinnostuksenkohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa. Olen kanssa tinderis ja Happy pancakes. En varsinaisesti etsi tai halua suhdetta. Käytän noita ainostaan seksuaalisen tyydytyksen hakemiseen. Olen itsekkin huomannut että helpointa on swaipata oikealle vähän tason alle olevia naisia. Ei tarvita kynttilä illallisia, viikkojen chättäilyä, 5 treffejä et pääsee panemaan. Yleensä riittää Netflix ja chill kutsu.
Eivät he ole oman tasosi alapuolella vaan tismalleen sitä tasoa, millaista seuraa tuohon tarkoitukseen saat. Vai väitätkö, että valitset tarjolla olevien naisten joukosta vähiten sinua miellyttävät?
Niin he ovat juuri sitä tasoa mihin oma ulkonäköni riittää saadakseni heiltä helposti seksiä.. Jos oikeasti haluaisin pariutua en swaippaisi heistä ketään oikealle. Vaan huomattavasti kauniimpia, joiden kanssa voisin mennä 5
Ne naiset todennäköisesti ajattelee sinusta tuolla tavalla myös. Eli kyllä ne tasot kohtaa ihan niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä huomaa tässäkin tuon "ongelman" sama ilmoitus aiheuttaa lukuisia eri ajatuksia ja reaktioita naisille. Tuo kuka laittoi että notkuu baarissa " joo notkuu siellä mut saattaa illan aikana juoda 2 viskiä ja kaljan". Ei todellakaan ongelmainen tapaus. Mutta tiesin heti että se pitää poistaa ilmoituksesta.
Miksi se on ongelma että naiset suhtautuvat eri tavalla? Jos nainen ei tykkää baarissa notkuvista miehistä, niin ei hän ala tykätä vaikka ei sitä alkuun kertoisi. Parempi etsiä niitä jotka ovat samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyväksy sitten tasosi äläkä itke.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on sanottu 500 merkissä, emme todellakaan ole yhteensopiva pari. Mistä edes lähdet kyselemään, jos profiilin tekstissä tai kuvissa ei ole mitään, mihin tarttua?
Ja ei, mua ei kiinnosta matkustelu tai viini. Matkustan harvoin enkä koskaan lentämällä ja juon vain alkoholittomia juomia.
Tossahan oli 2 ilmoitusta toisessa oli baari joka oli toisesta poistettu. Mainittu urheilullinen ja nuorekas. Mukana kuvia mistä näet tuon itsekkin. Ei ihme ettei miehet saa seuraa jos tollasetkin on negoja.