Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehillä on useammin ulkomaailaistaustainen nainen kuin naisilla koska suomessa on huono naistarjonta.
Suomessa keskitason nainen luulee olevansa missi vaikka keskitason nainen on rumempi kuin missi.
Alhaisen tason nainen luulee taas olevansa keskitasoa.
Suomessa on vaan nyt huonoja naisia, on ylipainoa,rumuutta, epänaisellisuutta yms liikaa.
Jaa, no miksi teitä sitten häiritsee se jos muutenkin epäkiinnostavat naiset luulevat olevansa missejä? Jos teitä joka tapauksessa kiinnostaa ulkomaalaiset naiset eikä lainkaan suomalaiset, niin luulisi että teillä olisi aika samantekevää, mitä suomalaisnaiset luulevat itsestään. Eihän se teidän elämään vaikuta, kun teitä ei kiinnostaisi kuitenkaan.
Miten tämä missiksi luuleminen muuten käytännössä tapahtuu? Eli jos nainen on ylipainoinen, ruma ja epänaisellinen, niin hän jotenkin luulee kuitenkin olevansa hoikka, kaunis ja naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi miehillä on useammin ulkomaailaistaustainen nainen kuin naisilla koska suomessa on huono naistarjonta.
Suomessa keskitason nainen luulee olevansa missi vaikka keskitason nainen on rumempi kuin missi.
Alhaisen tason nainen luulee taas olevansa keskitasoa.
Suomessa on vaan nyt huonoja naisia, on ylipainoa,rumuutta, epänaisellisuutta yms liikaa.
Jaa, no miksi teitä sitten häiritsee se jos muutenkin epäkiinnostavat naiset luulevat olevansa missejä? Jos teitä joka tapauksessa kiinnostaa ulkomaalaiset naiset eikä lainkaan suomalaiset, niin luulisi että teillä olisi aika samantekevää, mitä suomalaisnaiset luulevat itsestään. Eihän se teidän elämään vaikuta, kun teitä ei kiinnostaisi kuitenkaan.
Miten tämä missiksi luuleminen muuten käytännössä tapahtuu? Eli jos nainen on ylipainoinen,
Kutakuinkin niin että tää ylipainoinen, rumakin nainen saa niin paljon osumia tinderissä että alkaa uskoa kelpaavansa parisuhteeseen komeiden miesten kanssa. Kun ei tajua että nää vaan panee halvalla.
"Kutakuinkin niin että tää ylipainoinen, rumakin nainen saa niin paljon osumia tinderissä että alkaa uskoa kelpaavansa parisuhteeseen komeiden miesten kanssa. Kun ei tajua että nää vaan panee halvalla."
Okei, tämä on minulle (hoikkana) naisena täysin uutta tietoa, että hyvännäköiset miehet (joilla olisi varmasti saumaa myös hyvännäköisiin naisiin) olisivat noin kiinnostuneita seksistä epämiellyttävien naisten kanssa. Niille miehille, joiden kanssa itse olen olltu tekemisissä, on nimenomaan ollut tärkeää kiihottua seksikumppanin vartalosta. Mutta okei, jos nyt sitten kuitenkin on niin, että lihavat ja rumat naiset saavat valtavasti seksiä hyvännäköisiltä miehiltä, niin miksi tämä haittaa teitä miehiä, joita nämä kyseiset naiset eivät kiinnosta? Haluaisitteko tekin seksiä heidän kanssaan, vai mistä kiikastaa? Justhan kerroit (oletan, että olet sama kirjoittaja) että suomalaiset naiset eivät kiinnosta muutenkaan, koska ulkomailla on kiinnostavampia naisia, niin eikö silloin kannata etsiä hyvännäköisiä naisia ulkomailta niin seksiin kuin suhteeseen ja antaa hyvännäköisten suomalaismiesten vehtailla lihavien rumien suomalaistätien kanssa?
"Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. "
Kuulostaa jotenkin oudolta. En ole koskaan itse edes yrittänyt etsiä seuraa ja kuitenkin välillä on kolme tyttöystävää samaankin aikaan, lapsia on jokaisen vaimon kanssa kymmenkunta ja kaikki viihdymme yhdessä erojen jälkeenkin. Suhteet ovat alkaneet kahviloissa, kauppareissulla, kerran yksi soitteli ja kertoi jonkun tuttunsa sanoneen meidän sopivan yhteen ja sovimme treffit. Avoimuutta peliin pojat.
Se on yhdentekevää vaikka olisit runeperi jos naama profiilissa ei miellytä.
Voin kertoa ihan kokemuksesta että naisia ei kannata etsiä. Hyödyt ja haitat puntariin oikein realistisin ajatuksin, niin se on siinä ja toteat että et tarvitse naista yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Ihan oikeasti, hyvin harvaa naista kiinnostaa autot, ja ei edes kaikkia miehiä. Sekä minulle, että miehelleni on auto vaan väline päästä paikasta a paikkaan b. Isälleni, joka oli alkoholisti koko ikänsä, ja sairasti vielä skitsofreniaakin, auto oli kallein aarre, lähetteli minullekin siitä kuvia. Ihan oikeasti. Joo, siinä on joku vihreä auto, vai oliko sininen. Sama juttu isäpuolen veli, joka vaihtoi autoa joka toinen vuosi uuteen, sairasti kaksisuuntaista, lähetteli vanhalle äidilleen kuvia jostain perämoottorista jonka oli ostanut. Miettikää nyt. Mitä helvettiä vanha mummeli tekee tiedolla, minkä näköinen perämoottori hänen pojallaan on?
Ihan yhtä paljon kuin sillä tiedolla, että nainen on vaihtanut kesäverhot. Ne kertovat toisen ihmisen harrastuksista, ilonaiheista ja elämästä. Minä otan naiselta ihan iloisena vastaan innostuneen viestin, että hän on saanut jonkun kirjailutyön valmiiksi, vaikka en itse kirjailua harrastakaan. Minulle tärkeintä on se, että nainen on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertaistit. Aika moni mies saa kirjoittaa huomattavan paljon profiiliinsa, eikä siltikään kelpaa yhdellekkään naiselle. Naisella taas ei tarvitse olla tekstiä eikä edes kuvaa kun ihan vaan se että on nainen tuo enemmän vientiä kuin suurella osalla miehistä on sitä ikinä.
Se nyt johtuu siitä että mies ei ole mielenkiintoisen näköinen. Ja se ei ole naisen vika.
Tehkää jotain ulkomuotonne eteen. Niin naisetkin tekevät.
84/88 ei ollut sama kirjoittaja. Eikä mua haittaa yhtään tuo ilmiö. Mä olen puolisoni löytänyt ihan muualta kuin tinderistä. Mutta seuraan vierestä kun työkaverit/ kaverit käyttää kyseistä sovellusta ja toi on oikeasti ongelma siinä.
Monesti naureskelevat keskenään/mulle et kyl tota vetäis, laitetaan viesti. Ihan selkeästi eivät mitään suhdetta tän naisen kanssa hae.
Miksi nää tekee noin? On se että ton tason nainen on helppo, huomattavan paljon useammin kuin paremman tason. ton tason naista ei tarvi viedä treffeille, riittää kun menee töiden jälkeen käymään.
No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostuneita alaspäin ja varmistaa tällä ettei voi saada parisuhdetta.
Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
84/88 ei ollut sama kirjoittaja. Eikä mua haittaa yhtään tuo ilmiö. Mä olen puolisoni löytänyt ihan muualta kuin tinderistä. Mutta seuraan vierestä kun työkaverit/ kaverit käyttää kyseistä sovellusta ja toi on oikeasti ongelma siinä.
Monesti naureskelevat keskenään/mulle et kyl tota vetäis, laitetaan viesti. Ihan selkeästi eivät mitään suhdetta tän naisen kanssa hae.
Miksi nää tekee noin? On se että ton tason nainen on helppo, huomattavan paljon useammin kuin paremman tason. ton tason naista ei tarvi viedä treffeille, riittää kun menee töiden jälkeen käymään.
No mitä tää tekee naisen itsetunnolle kun hän saa 50-100 hyvännäköiseltä ukolta viestejä nopean pesän toivossa? Nainen alkaa miettiä et tää on se taso mikä on musta kiinnostunut.. samalla alkaa katsoa niitä oikeastikin kiinnostuneita alaspäin ja varmistaa tällä ettei voi saada parisuhdetta.
No mutta miksi miehet ovat noin julmia. Lopettakaa heti, niin tämä ongelma poistuu.
Ja valitettavasti sitä ei voi miehen pärstästä päätellä, vaihtaako tämä heti naista, kun ulkoisesti parempaan on mahdollisuus. Kukapa haluaisi olla suhteessa tällaiseen tyytyjään, ihmiseen, jolle on jotain vain paremman puutteessa.
Vielä, jos mies on hapan ja huonotapainen, kömpelö sosiaalisesti ja huono seksissä, niin voi-voi.
Vastaus on viestissä: "90 % naisista voi laittaa suoraan roskiin."
Mikä ihme saa näin ajattelevan miehen luulemaan, että ne 10% pitäisivät häntä tavoiteltavana miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Jospa nää seuranhakuilmoitukset olisivat niin kuin yritysten työntekijähakuilmot, eli kerrottaisiin, millaista tyyppiä (yksisarvista) haetaan ja mitä hakijalla olisi tälle supertyypille tarjota. Et haastavaa näköalapaikkaa ja kilpailukykyistä seuraa vaan etsimään :D
Kannattaako mainita myös sarven koko?
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on viestissä: "90 % naisista voi laittaa suoraan roskiin."
Mikä ihme saa näin ajattelevan miehen luulemaan, että ne 10% pitäisivät häntä tavoiteltavana miehenä?
Näiden naisten kanssa mä käyn treffeillä ja on edellytyksiä parisuhteeseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2017 aikoihin tein Tinderiin feikkiprofiilin miesmallin kuvilla. Profiilitekstiin laitoin vain yhden hymiön (😉), enkä mitään tekstiä.
Sain parissa päivässä satoja tykkäyksiä, viikon kuluttua taisi jo mennä yli tuhat tykkäystä rikki. Naiset availivat keskusteluja aivan hurjaa tahtia, en olisi mitenkään ehtinyt vastata kaikille heille. Janoisimmat naisista tarjosivat seksiä jo parissa ensimmäisessä viestissään.
Juuh, luonne on tärkeintä 🤡😂
Näin se menee yhden prosentin osalta. Itse olen melko pahasti jo katkeroitunut ja elämää vihaava mies.
Koko naissukupuoli näyttäytyy minulle juuri tuolla tavalla. Sitten ihmetellään alhaista syntyvyyttä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset eivät tajuaisi miesten olevan tuollaisia. Miehet laittaa facebookissakin viestejä, vaikka siellä olisi profiilikuvana pelkkä kissa. Ja jos naisena menee tinderiin ja saa tuhat tykkäystä (tai mitä ne siellä onkaan) ei se tietenkään tarkoita "jee olen suosittu, kaikki haluaa minut, olen missi kaunotar."
Vierailija kirjoitti:
Miksi kehittelet päässäsi tarinaa jostain naisesta? Tarkoitatko että itse alkaisit ajatella että joku mies on kanssasi valmis suhteeseen siksi että laittoi sinulle viestin? Ihan älyvapaa ajatuksenkulku sinulla.
97/97 jos naiset tajuaa ton miksi eivät sitten pariudu miesten kanssa joihin mahdollisuus? Miksi Tinder datan mukaan siellä on hirveästi enemmän tarjontaa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä komppaan tota ylempää tekstiä. Mulla on ilmoitus jossa kerron itsestäni ja varsinkin naisesta jota haen. Kriteerit ovat urheilullinen, katseenkestävä, ikä on rajattu 5v mua nuorempaan. Pitää olla naisellinen jne. Nää kriteerit peilaa mua, haluan samantasoisen naisen kuin itse olen miehenä. 90% naisista ketä laittaa viestiä voi pyyhkiä suoraan roskiin. Koska ekasta kuvasta näkee ettei yksikään mun kriteeri osu. Silti nämä kuvittelevat omaavansa jotain mahdollisuuksia.
Kannattaa kuitenkin huomioida se, että ylipainoinen, kasvoiltaan hyvin keskinkertaisen näköinen nainenkin saa tinderissä hetkessä satoja tykkäyksiä, koska miehet tykittävät niitä tykkäyksiä aika matalla kynnyksellä. Tämä vääjäämättä nostaa naisen itsetuntoa ja odotuksia siitä minkälainen mies hänen ""kuuluisi saada".
Ei siis ole mielestäni mikään ihme, että tavis naiset menettävät täysin kosketuksensa siihen minkälainen mies heidän on oikeasti mahdollista saada. Veikkaan että miehille kävisi täsmälleen sama psykologinen ilmiö, jos jokainen ylipainoinen haalari-Jarmo saisi hetkessä satoja tykkäyksiä tinderissä.
Väkisinkin tulee mieleen, että tässä taas "naisella" tarkoitetaan jotain teinityttöjä, joilla ei vielä ole edes ajokorttia eikä omaa autoa.