Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Pidin vaatimustason ilmoituksessa matalana: Kirjoitin, että kumppanin olisi hyvä osata soutaa kalaverkot huopaamalla niin, ettei puikkari sotkeennu. Profiilikuvaksi löysin hyvän kuvan savusiiasta. No, vähän kuivempaa on ollut noiden vastausten kanssa. Mutta olen toivorikas, kyllä se tästä jahka kevät etenee.
Savusiika on niin hyvää! Kumma jos ei tuolla tärppää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ettei suomalaisten miesten ulkonäkö miellytä. Tiedän muutaman itäsuomalaisen miehen, jotka ovat tosi mukavia ihmisinä ja varmasti luotettavia puolisoita mutta naama on sen näköinen ettei geenit mene jatkoon. Perunanenä, pienet silmät ja kasvonpiirteet muutenkin kuin venäläisellä.
Seurustelin viimeksi itäsuomalaisen miehen kanssa ja kyllä oli ihan hyvännäköinen. Ylipäätään suomalaiset miehet ovat komeita, fiksuja ja ahkeria.
Slaavitkin ovat komeita, poislukien Puten näköiset gopnikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään naamasta kiinni. 2007 olin viimeksi parisuhteessa. M38
Oletko siis alkanut panostamaan ulkonäköösi? Miten on peseytyminen ja erityisesti hampaiden pesu? Onko hiukset leikattu ja vaatteet puhtaat?
Kun alkaa 40 lähestymään niin sitä on turha enään nais rintamalta mitään odotella, olisi vaikka kuinka hyvät vaatteet, hiukset leikattu ja hampaat kunnossa ja vaikka ja mitä. Kannattaa vaan keskittyä harrastuksien pariin ja lopettaa naiset kokonaan, saavat olla siellä omissa oloissaan kun mikään ei kelpaa, tulee vastaan jos tullakseen.
Lääkäreillä, hyvin tienaavilla lentäjillä on varmasti eriasia ja jos ei ole rokotettu niin sekin voi auttaa.
No 40 v. on keski-ikäinen ei vielä vanhus. Eri asia tietysti jos haet 20 vuotiasta nuorta neitoa. Sillehän voi joko tehdä jotain tai tosiaan jättäytyä sinkuksi loppuelämäkseen. Miksi ne oman ikäiset ei kiinnosta? Oletko miettinyt? Oletko katsellut viimeiset parikymmentä vuotta tinderin ym. sivustojen nuorten neitosten herutuskuvia ja aivoillesi on tapahtunut ikävä saneeraus vain tietyn ikäisiin kiinnostus.
Tuo internet on monessa suhteessa elämää latistava. Jospa sen jättäisit ja alkaisit ihan vaan jutteleen kaiken ikäisille ja näköisille naisille ilman sen kummempaa tutustumis tarkoitusta ihan vaan ihminen ihmiselle tyyppisesti niin kuin muutkin joiden koko elämä ei vielä ole jämähtänyt sinne näytön ja tuolin väliin.
Jos pikku hiljaa pääsisit siitä tissi-perse osastosta ihminen ihmiselle osastoon jossa voi ihan oikeasti syntyä ihania ihmissuhteita. Lykkyä suhteen luomiseen 👍
Ja lopuksi: muistakaa aina että naiset valehtelevat vaikuttaakseen itseään paremmilta - ja useimmiten muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Pidin vaatimustason ilmoituksessa matalana: Kirjoitin, että kumppanin olisi hyvä osata soutaa kalaverkot huopaamalla niin, ettei puikkari sotkeennu. Profiilikuvaksi löysin hyvän kuvan savusiiasta. No, vähän kuivempaa on ollut noiden vastausten kanssa. Mutta olen toivorikas, kyllä se tästä jahka kevät etenee.
Mä tykkäisin tällasesta profiilista. Ei mua soutaminen tai kalat kiinnosta, mutta ilmo sai hymyilemään ja henkilöstä tulee itsevarma ja hauska kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset kyllä näkevät se sisäisen rumuuden. Katkeruuden, kaunan ja mitä nämä incelmiehet täällä nyt ulisevatkaan. Se katkera asenne näkyy ilmeissä ja eleissä.
Naiset ovat itse asiassa aivan hämmästyttävän surkeita näkemään miehen sisäistä rumuutta. Juuri tämän takia "dark triad" tyyppiset, narsistiset tai jopa psykopaattiset pelimiehet ovat niin menestyksekkäitä naisten iskemisessä.
Niin vai onko kyse siitä, että se narsismi nimenomaan vetää naisia puoleensa, eikä se näitä naisia tippaakaan edes haittaa, vaikka he näkevät miehen narsistiset piirteet itsekin.
Narsistiset naisetkin saavat ympärilleen hovin toisista naisista.
Narsismia on tutkittu kyllä. Narsistitv eivät itse kerää hovia ympärilleen vaan se hovi kerääntyy itse narsistin ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha, työ, auto on myös aika kiinnostavaa.
Tuli mieleeni tosta autosta sellanen pieni tarina, kun muinoin oli treffit miehen kanssa ja tämä kertoi ilmestyvänsä paikalle Pajerolla. Kysyin voiko kertoa tuntomerkkejä autosta, jotta erotan. Mielessäni mietin, että tulee vaikka komerolla, kunhan kertoo miltä se näyttää. Yleisesti ottaen naisella ei ole autoilla minkäänlaista merkitystä. Eteenpäin täytyy päästä ja siinä se aika tasan on autojen kanssa. Ovat siis täysin miesten omia asioita nuo. Verrattavissa sukkien neulomiseen. Monetko on kirjoittaja neulonut...
Rahaa on naisella itselläänkin, ei ole miehiltä sitä vailla. Taisi olla jopa niin, että naiset ovat miehiä työllistyneempiäkin tällä hetkellä. Työpaikka miehellä olisi mukava olla tai jokin muu keino, jolla itsensä voi elättää ja elää samalla tasolla naisen kanssa. Tarkoittaen sitä, et
Kyllä nimenomaan naisettomia ja seksitöntä elämää eläviä miehiä on sankoin joukoin.
Yli 40 vuotias nainen joka on tinderissä ja omistaa kissan tai useamman kissan. Miehenä asun maalla ja kissa nainen helsingistä ei kiinnosta yhtään. Tinder tuo fiksujen ja kultivoituneiden ihmisten oksennus. Mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen, mistä ne naiset sitten löytävät miehiä, jos kerran miehet eivät löydä naisia. Eikö heteropareissa ole aina yksi nainen ja yksi mies? Niin että miten teidän mielestänne on mahdollista, että kaikilla naisilla on mies, mutta kenelläkään miehellä ei ole naista?
Ihmettelen, miksi olet noin yksinkertainen ja kaiken lisäksi röyhkeä? Kukaan ei ole väittänyt, että kaikilla naisilla olisi mies, muttei kenelläkään miehellä naista. Mikään tilasto, kysely tai arkiset kokemukset, edes uutiset aiheesta eivät sinua vakuuttaisi asioiden todellisesta laidasta.
Naisethan ne kaiken aikaa muka iskevät kaikenlaisia miehiä minkä kerkiävät. Miehille tulvii pelkkää naisten huomiota ja mitään muuta eivät miehet ehdi tehdä kuin torjua naisia. Vai eivätkö ne asiat menekään näin?
Tinderiä selailevana oikeaa parisuhdetta etsivänä 40 v. naisena sanoisin että jos miehen profiilissa ei lue mitään, siitä ei käy selväksi edes sitä etsiikö mies parisuhdetta vai pelkkää seksiä niin ei mene jatkoon vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.
Jos löytää profiilin josta selvästi henkilön kiinnostukset ja harrastukset kolahtaa omiin niin ulkonäkö ei ole pääasia.
Silläkin on merkitystä jos mies on kuvassa tupakka tai alkoholijuoma kädessä niin siinä vaiheessa ei taas edes hyvä profiiliteksti pelasta...
Vierailija kirjoitti:
Osaa miehistä ei ihan oikeasti kiinnosta vapaa-ajalla muu kuin sohvalla makaaminen kaljan kanssa ja TV:n kyttääminen/pelaaminen. Eli ne lyhyet ja yksinkertaiset deittiprofiilikuvaukset kuvastavat vain todellisuutta, niin hyvä että totuus paljastuu jo tuossa vaiheessa. Monia naisia ei vaan kiinnostaa tuollaiset miehet.
Tästä tuli mieleen jatkoajatuksena, että olemattomat tai lyhyet profiilikuvaukset voivat kieliä huonosta itsetuntemuksesta. Monessa profiilissa lukeekin suoraan, että on vaikea keksiä kerrottavaa itsestään. Samaan kategoriaan menevät nämä kysymällä selviää -profiilit. Minulle on iso varoitusmerkki, jos henkilö ei edes deittiprofiiliin keksi muutamaa itseään kuvailevaa virkettä. Ei siihen tarvitse alkaa sydänvertaan vuodattaa, mutta jotain olisi hyvä osata kertoa.
19v lukiotyttö ja 40v keski-ikäinen mies on luonnollinen ja oikea vaihtoehto. Näin luojakin on miehen luonnon rakentanut. Nuoret naiset nousevat loistoon aivan uudella tavalla kun pääsevät palvelemaan vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta lähtökohtaisesti mikään muu kuin itse ihminen. Muut asiat tulevat sen jälkeen. Rahaa saa kun käy töissä ja elämä on.
Älä puhu paskaa. Nainen putsaa mieheltä kaikki rahat, sitten lähtee ja etsii seuraavan uhrin.
Olen yli 50v eikä mulla ole koskaan ollut tyttöystävää,olen kokeillut kaikki treffipalvelut mutta ei ole koskaan kukkan ollut kiinnostunut Minusta.Naiset sanoo että olen niin ruma.En ole lihava,harrasta liikuntaa, olen omasta mielestäni lähinnä tavallisen näköinen.olen kasvanut erittäin seksuaalivihamielisessä ympäristössä.Isäni oli kommunisti ja äitini lestadiolainen, he halusivat että olen aina yksin ja teen töitä, töitä ja töitä. Äitini olisi halunnut että poistaisin sukuelimet,koska ne ovat rumat. Minulle sanottiin lapsena että olen ruma,että miehet ovat kaikki likaisia mieleltään.Äitini olisi halunnut että olisin tyttö,hän vihasi minua koska olen mies.Tunnen olevani likainen ja ruma koska olen mies.Minun on vaikea lähestyä naisia koska tunnen olevani naisten seurassa ruma ja tyhmä,yleensäkin vastenmielinen.Äitini ja siskoni mielestä miehet ovat rumia ja vastenmielisiä,he ovat naimisissa omien sanojensa mukaan siksi että Jumala käskee.Siskoni saa raivarin jos olen jonkun naisen kanssa,hän huutaa että on moraalitonta. Hän on hurskas kristitty.Haluaisin löytää naisen jota saisin rakastaa,ja haluaisin löytää hänet kiusatakseni siskoani ,sukulaisia ja naapureita,koska he haluavat että olisin yksin.Minua viluttaa tuo ahdasmielinen usko jossa olen joutunut elämään.Mulle on opetettu että seksuaalisuus ja seurustelu on syntiä ja sukuelimet ovat rumat,varsinkin miehen.Olen aina inhonnut itseäni koska olen mies,ja ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta lähtökohtaisesti mikään muu kuin itse ihminen. Muut asiat tulevat sen jälkeen. Rahaa saa kun käy töissä ja elämä on.
Älä puhu paskaa. Nainen putsaa mieheltä kaikki rahat, sitten lähtee ja etsii seuraavan uhrin.
Mulle kävi näin. Mies esitti niin rakastunutta ja välittävää ja kosi ja naimisiin mentiin. Lapsen synnyttyä tippui miehellä työkalut kädestä ja iästä 20 vuotta pois ja huomasin asuvani teinikumppanin kanssa. Kun perhearki ei auvoa ollutkaat, mies haki eroa ja osituksessa yritti kupata omaisuuden avioehdosta huolimatta itselleen. Muuttui katkeraksi kostajaksi mies. Siispä oon sinkkuna 10 v ollut, kun miehet on vain hyötymistarkoutuksessa parisuhteessa.
N50
Pahimpia on yh-naiset, onneksi noin 80% miehistä osaa varoa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 50v eikä mulla ole koskaan ollut tyttöystävää,olen kokeillut kaikki treffipalvelut mutta ei ole koskaan kukkan ollut kiinnostunut Minusta.Naiset sanoo että olen niin ruma.En ole lihava,harrasta liikuntaa, olen omasta mielestäni lähinnä tavallisen näköinen.olen kasvanut erittäin seksuaalivihamielisessä ympäristössä.Isäni oli kommunisti ja äitini lestadiolainen, he halusivat että olen aina yksin ja teen töitä, töitä ja töitä. Äitini olisi halunnut että poistaisin sukuelimet,koska ne ovat rumat. Minulle sanottiin lapsena että olen ruma,että miehet ovat kaikki likaisia mieleltään.Äitini olisi halunnut että olisin tyttö,hän vihasi minua koska olen mies.Tunnen olevani likainen ja ruma koska olen mies.Minun on vaikea lähestyä naisia koska tunnen olevani naisten seurassa ruma ja tyhmä,yleensäkin vastenmielinen.Äitini ja siskoni mielestä miehet ovat rumia ja vastenmielisiä,he ovat naimisissa omien sanojensa mukaan siksi että Jumala käskee.
Hae Thaimaasta joku vanha baarityttö vaimoksesi, niille kelpaa rumatkin miehet. Sillä on varmaan muutama lapsikin, niin saat pikaperheen. Se on paras kosto äidillesi ja siskoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on yh-naiset, onneksi noin 80% miehistä osaa varoa näitä.
Just päinvastoin. Vauvan kanssa kotona oleva yh on ollut minulle napakymppi. Hän ei päässyt mihinkään iskumestoihin ja silloin ei tinderiä vielä ollut. Tapasin hänet lastenvaunuineen lähikaupassa. Autoin häntä ostosten kanssa ja päädyimme vuoteeseen. Olen ollut hänen kanssaan aviossa 16 vuotta ja molemmat käymme työssä ja elämme ihan mukavasti. Seksiä on aina, kun jompikumpi haluaa.
Hyvä aloitus. Ja lisäksi ne 10v vanhat kuvat pois!
Juu, ei ota eteen, jos naisella on tukkijalat, miehen hartiat ja pullamaha