Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?

Vierailija
21.03.2024 |

Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.

Entä te?

Kommentit (323)

Vierailija
161/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 kg tällä hetkellä -> laihtunut ylimmästä painosta 8 kg, tavoite saada vielä 5 kg pois. Painoin 18-vuotiaana 56 kiloa. Ikää nyt 55.

Olet jo melko iäkäs joten ei se elämän ehtoopuolella enää ole niin justiinsa sen painon kanssa. 

Ehtoopuolella? Salli mun nauraa 😂

Vierailija
162/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kiloa. olen 55v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en osaa tuntea pätkääkään myötätuntoa ylipainoisiksi itsensä syöneitä kohtaan? Ehkä siksi kun ovat ihan tahallaan itsensä siihen kuntoon saaneet.

https://www.iltalehti.fi/palat/4e72f3e4-ba00-41c0-8beb-f9a64b5aad54

Sinä olet sillä tavalla sairas.

Kaikki eivät ihan tahallaan itseänsä saa ylipainoisiksi. Ihmiset ovat psykofyysisiä kokonaisuuksia. Ymmärrän,  että sinä et ymmärrä. 

Taas vetoat siihen pieneen prosenttiin ihmisistä joilla on jokin sairaus pyhittääksesi ne joille se on pelkkä elintaso ja ylensyönti huvi. Se se vasta sairasta on. Perustelet omaa lihavuuttasi sillä että joku toinen on sairas,tai sitten olet sairas itse. Toisaalta ylipainoinen ihminenhän on sairas joten ehkä sittenkin olet asian ytimessä. Jokainen ylipainoinen on sairas. Olet oikeassa. Se on lääketieteellinen tosiasia.

Vierailija
164/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg ja olen 43-v. 175 cm pitkä.

18-vuotiaana painoin 50 kg.

Vierailija
165/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 kg jäi raskaudesta, mutta tarkoitus on laihduttaa taas siihen 18v painoon :) 

Mutta niitä arpia etkä riipputissejä et valitettavasti enää pois saa 😢 siinä hymy hyytyy kun miettii, että ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Riipparit saa kyllä kohotettua leikkauksella ja arvet poistettua laserilla, jos siis on rahaa ja tarpeeksi pinnallinen tuohon ryhtyäkseen.

Vierailija
166/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10kg. 58kg -> 70kg.

Nyt olen tosin lihonut hieman kun on tullut lihasta.

M

Vierailija
167/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en osaa tuntea pätkääkään myötätuntoa ylipainoisiksi itsensä syöneitä kohtaan? Ehkä siksi kun ovat ihan tahallaan itsensä siihen kuntoon saaneet.

Kaikki eivät ihan tahallaan itseänsä saa ylipainoisiksi. Ihmiset ovat psykofyysisiä kokonaisuuksia. Ymmärrän,  että sinä et ymmärrä. 

Taas vetoat siihen pieneen prosenttiin ihmisistä joilla on jokin sairaus pyhittääksesi ne joille se on pelkkä elintaso ja ylensyönti huvi. Se se vasta sairasta on. Perustelet omaa lihavuuttasi sillä että joku toinen on sairas,tai sitten olet sairas itse. Toisaalta ylipainoinen ihminenhän on sairas joten ehkä sittenkin olet asian ytimessä. Jokainen ylipainoinen on sairas. Olet oikeassa. Se o

Sulta puuttuu empatia. Sä olet sillä lailla sairas itse. Mutta tuotakin puolta voi yrittää kehittää itsessään joko yksin tai terapiassa. Tsemppiä!

Vierailija
168/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 14-22 -vuotiaana 62 kg. Olen 180 cm pitkä, joten tuo oli aika hyvä hoikan ihmisen paino.

Jokaisen lapsen myötä olen lihonut ja viimeisen jälkeen ei laihtuminen ole enää onnistunut ollenkaan. Painan nyt nelikymppisenä noin 87,5 kg eli liikaa. Jos saisin 8 kg pois, olisin taas normaalipainoinen.

Vierailija
169/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hauska tää ketju, kun tähän vastaa vaan lähinnä ne kenellä ei olennaisia muutoksia ole tapahtunut. Keskiarvollahan ihminen ottaa ainakin sen parikymmentä kiloa ihan vaan rehellisesti rasvaa kroppaansa varhaisvanhuuteen mennessä. Sen jälkeen paino lähtee taas monella tippumaan, kun ikä alkaa olla yli +80v. Ei toki kaikilla. 

Älä nyt vedä sitä sukuasi tähän ollenkaan mukaan! Normaali ihminen ei syö enempää kuin kuluttaa joten tuo "ottaa ainakin parikymmentäkiloa" on täyttä pskapuhetta. 

Aikuisista naisista 30% ja miehistä 28% täyttää ihan suoraan jo lihavuuden määritelmän. Vain neljännes yli 30-vuotiasta suomalaisista on normaalipainoisia, eli ylimääräistä rasvaa on 75% aikuisista. Ja vielä kertaalleen siis aikuisista yli 30-vuotiaista siis kääntäen vain 25% on normaalipainoisia. Ja tätä kysyttiin nyt tällä hetkellä aikuisena olevilta ihmisiltä. Tuolloin 70-80 ja vielä 90-luvullakin lasten lihavuus ei ollut mikään iso ongelma. Eli se kehon rasva on nimenomaan kerätty matkalla lapsuudesta aikuisuuteen. Nyt tällä hetkellä lapsena olevista tilanne on toki heikompi ja joka neljäs poika ja joka viides tyttö on ylipainoinen tai lihava. Nyt tämän hetken lapsistakin kuitenkin tytöistä 83% on normaalipainoisia ja pojista 73%.

Finterveys -tutkimuksen mukaan varusmiespalvelukseen astuvat 1830-vuotiaat miehet painoivat keskimäärin 70,8 kiloa vuonna 1993 ja koska skaala on noin suuri iän suhteen, niin varmasti juuri nimenomaan silloin 18-vuotiaana se on vielä tuota alhaisempi. Sitten taas 50-59 vuoden iässä nyt miehen keskimääräinen paino on 90kg.

Vierailija
170/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso maha,se riippuu.

Jos on iso perse,se riippuu.

Jos on isot tissit, ne riippuu.

"Oon laihiksel"..

Syöt terveellisesti porkkanaa ja vetelet salaattia , sitten syöt salaa makkaraa vessas,vedät rasvankestävää ripsarii silmiin mut et  katseen kestävä oo silti. 

No joo joo,sulla on aineenvaihdunta ongelma,pytty tukos ja paperikin loppu,mut pyyhi hittoon toi majoneesi naamasta! Yllättävän vähän sä hikoot noin isoks ihmiseks kun raahaat ittes treffeil syömään taas ilmaseks. Älä kysy oikeest miksei toisii treffei tullu,kun toisen piti maksaa ja sä söit niinku hullu! Joo joo, siin miehes oli vika vaik ite olit nättinä niinku pieni sika. Törkein oli loput ruuat koiran pussiin laittaa,kehuu siin samal,et nää hyvin muksuil maittaa. 

Vierailija
171/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas vetoat siihen pieneen prosenttiin ihmisistä joilla on jokin sairaus pyhittääksesi ne joille se on pelkkä elintaso ja ylensyönti huvi. Se se vasta sairasta on. Perustelet omaa lihavuuttasi sillä että joku toinen on sairas,tai sitten olet sairas itse. Toisaalta ylipainoinen ihminenhän on sairas joten ehkä sittenkin olet asian ytimessä.

Sä oot niin symppis etten jaksa kanssas kinaa jätän tän tähän ja se on viimeinen sana. Oon aina tottunut sen sanomaan kuitenkin.

Vierailija
172/323 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36kg

Vierailija
173/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg tullut lisää, kaikki vasta äskettäin.

Painoindeksi on nyt 22 ja ikää yli 60.

Pitäisi saada edes jakautumaan tasaisemmin kun talvella alkoi jo vatsakin pömpöttää. 

Vierailija
174/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet on tullu lisää.

Kilogrammoissa, kiitos.

Miksi? Tässä ketjussa 90% naisista valehtelee muutenkin

Vierailija
175/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ylipainoinen teini, nyt painoa 10 kg vähemmän ja olen 34. Olen löytänyt liikunnan ilon, olen huomattavasti paremmassa kunnossa ja kehonkoostumus on täysin eri kuin nuorena. 

Voiko joko olla noin ymmärtämätön?

Vierailija
176/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 18 vuotiaana 58kg ja nyt painan 107kg.

Olen 163cm pitkä.

T:kehoposiitivinen nainen

177/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ~70kg painoin silloinkin. Tosin olin tuossa välillä kauan yli 50kg painavampi 😅 

Vierailija
178/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 66 ja nyt 123 kg, ikää 55.

Vierailija
179/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus! On jotain 12-15kg välillä? Painoin about 55 tai alle. Onneksi iso osa selittyy lihaksilla mutta läskiäkin on :D

T. 44

Vierailija
180/323 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kiloa enemmän painan, kuin sotavoimien punnituksessa 30 vuotta sitten.

Rasvaa on kyllä hitusen enemmän toisin paikoin. Lähinnä vyötärön ympärillä pientä pehmeyttä. Eikä reisien verisuonet enää pullota koholla.

Käsivarsissa ja olkavarsissa suonet ovat puolestaan pinnassa.

Niin se vanhuus tekee tehtävänsä ja kehon ulkonäkö rapistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän