Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Olen 27-vuotias ja elämäni kunnossa. Lihasmassaa tullut lisää 18-vuotiaasta, ja tissit kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukutettavaa näissä vastauksissa on?
On niissä jos on lihonut paljon
Lihonut ja lihonut: 20 kiloa tullut lihasta ja 5 kiloa lähtenyt fläsää. Nyt 60 v ja paino 80 kg, 18 v 65-kiloinen laihalöski. Mies 180 cm.
Olin silloin niin hurjasti alipainoinen, että on tullut 15 kg lisää. Ikää 45 ja painoa 55 kg.
60 kiloa. :/ Painan nyt 140 kg. Yritän kyllä laihduttaa.
Suunnilleen kilo per vuosi, eli 11 kiloa. Kotoa muuttaessa taisin olla 57 kiloa ja nyt viimeksi vaa'alla 68 :(
Haluan takaisin samoihin mittoihin joten aloitin juoksemisen ja rajoitan syömistä. Ekaksi pudotan 63 kiloon ja siitä katson miltä näyttää.
35 kg tullut lisää. Juu ei ole juhlimisen aihetta.
Painoin 18 vuotiaana 52kg. Nyt 43 vuotiaana 64kg. Tosin olen painanut nyt saman n. kolmikymppisestä. Tähän on paino jämähtänyt. Kolme raskautta on, mutta niistä ei ylimääräistä jäänyt. Ihan tyytyväinen olen tähän, olen kuitenkin 170cm pitkä.
18v: 75kg, nyt 34v: 103kg
eli melkein 30kg.
10kg.
Olen nyt 45 ja painan 60kg, pituus 164cm. Kolme lasta (vaikka se ei vaikuta painooni).
43 -> 56 eli 13 kg tullut 12 vuoden aikana. 4 kg olen yrittänyt saada pois, mutta tähän oon jämähtäny.
M 178 cm: 73 kg (1987) 80 kg (1994) 65 kg (1996) 73 kg (2024). Vuosittain liikuntaa nykyisin n. 350 h / 190000 kcal.
En ole lihonut, mutta painoa on tullut 20kg lisää. M 51v.
En muista sen aikaista painoa, veikkaan, että painoin silloin noin 55 kg. Olen 170 cm, eli aika hoikassa kunnossa olin. Nyt painan noin 75 kg eli +20 kiloa on tullut lisää. N41.
Huh, paljon. Olin alipainoinen, hyvä kun just ja just 50 kg painoin. Pituus 175. Nyt oon melkein 40v ja paino vakiintunut 62-65 kg välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan, päinvastoin. Olin 18-vuotiaana masennuslääkkeiden turvottama, en tiedä tarkalleen paljonko enimmillään painoin, yli 60kg. Nyt nelikymppinen ja 53kg.
Viiltelitkö myös silloin? Tunsitko jääneesi ulkopuoliseksi?esiintyikö sinulla silloin,taikka nyt jokin seuraavista sairauksista taikka oireista?
Lavantauti
Keuhkotauti
Tuberkkeli
Hinkuyskä
Keltatauti
Syyhyä
Struuma
Unettomuutta
Masennusta
Sydänvika
Kouristusta
Karsastusta
Värisokeus
Piilokives
Kuulovika
Kuulolaite
Nivelreuma
Sydänvika
Rintakipu
Huimausta
Heinänuha
Verta on
Keuhkoku
Ööö, what? :D En ole viillellyt koskaan, kärsin tuolloin masennuksesta. Mikä innoitti moiseen listaukseen, oletko itse kärsinyt ko. oireistoista? Oletko parhaillaan lääkityksen takia pöhöttynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olin riisikeppi, 190/80/18.
Nyt olen Mies, 190/120/50.
20 kg liikaa mun makuun. Oma mies 193/100. Vain vähän vatsaa, enemmän lihasta
Painoin noin 63 kg ollessani lukiossa. Sitten kävin sen jälkeen välillä 71 kg:ssa. Lihoin yhden kesän aikana tuohon painoon. Nyt painan taas vähemmän eli 65 kg. Pari kiloa siis nyt on enemmän painoa.
Olen itse asiassa jokusen kilon kevyempi. Silloin söin pelkkää karkkia, nuudelia, paistopistetuotteita ja energiajuomia, ja olin laihaläski, löllö rimpula. Nykyään syön terveellisemmin ja liikun, joten rasva on korvautunut lihaksella ja vartalo näyttää paremmalta. Olisipa naama vain samaa paria. N35