Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut
Esim +30-50 kg ja ulkonäkö rupsahtanut, tukka lyhyt ja hoitamaton ja maantien värinen, ei meikkiä koskaan ja käyttävät mummomaisia kenkiä ja vaatteita. Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia.
Juuri äsken alakerran pariskunta, jossa mies oli viisikymppinen, sporttinen ja timmi mutta vaimo vyötärölihava, peppu lattea ja tissit pienet riippurinnat ja näytti ihan lesbolta kynittyneineen tukkineen niin mies jäi kiinni sivusuhteesta nuoremman ja kauniimman naisen kanssa ja ero tuli.
Naiset! Huolehtikaa ulkonäöstänne tai muuten tulette jätetyksi.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Niin, meillä minä, nainen, mahdollistan sen, että mies syö terveellisesti, tekee pitkää työpäivää silloin kun haluaa, harrastaa mm. monipuolisesti liikuntaa, käy kavereiden kanssa ulkona ja pääsee lataamaan akkuja yksin tarvittaessa. Hän pukeutuu hyvin, minä hankin hänen toiveestaan hänelle vaatteet ja pesen, silitän ja huollan ne. Hän käy säännöllisesti parturissa ja hieronnassa.
Itse siivoan, pyykkään, hoidan muksut kokonaan, järjestän suvun vanhusten asiat, hoidan kaikki juhlat, syön silloin kun ehdin, en raaski käydä missään, enkä kyllä voisikaan ja olen väsynyt.
Kysymys kuuluukin, että miksi? No siksi, että mies teki osuutensa lapsien syntymään saakka. Sen jälkeen hän lipsuu kuin saippua kaikesta. Meitä on kaksi aikuista, joilla ei ole kuitenkaan lähellekään samanarvoinen elämä.
Varmasti näytän vähemmän viehättävämmältä, kuin mieheni. Vaihtoehto on lähteä ja selvitä totaalisen yksin t
No kannattiko ruveta porsimaan ja pilata vartalonsa ja elämänsä? Niinpä. You should've known better!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.
Nainen1969
Miten voi mennä "törkeästi rahaa" itsensä hoitamiseen. Tietenkin jos haluaa silikoonitissit ja perseimplantit.
Keskivertoduunarilla - varsinkaan perheellisellä - ei ole nykyään enää varaa käydä säännöllisesti (jos koskaan) kasvohoidoissa, hieronnassa, kampaajalla, jalkahoidossa, kynsi- ja ripsihuollossa ja tähän päälle vielä ostella alati uusia muodin mukaisia vaatteita ja asusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.
Nainen1969
Miten voi mennä "törkeästi rahaa" itsensä hoitamiseen. Tietenkin jos haluaa silikoonitissit ja perseimplantit.
Et ole ilmeisesti käynyt kampaajalla, kosmetologilla, manikyyrissä ja pedikyyrissä?
Mensan kunniajäsen tusinatsirpula-sillikonisirpa, joka näkee vaivaa muiden naisten lihomisista ja exnyx-suhteista?
Kyllä Jorma, nyt oli "ainutlaatuista", "kekseliästä" ja "käänteentekevää", sillä toki nainen on suhteen aikana nainen.
Kunnon ulkonäköautisti taas. Lopeta se muiden kyttääminen ja keskity omaan kehoosi.
Vierailija kirjoitti:
Maantien väri on muotia ympäri maailman.
Niin, pitkä hyvin hoidettu ja viimeistelty ei tämä littana rättitukka mitä Suomessa näkyy.
Mies saa plösähtää ja olla oma itsensä variksenpelätin petolinnunpersenaama, mutta vastaa aina laatikkoleukalentäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.
Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä.
Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta
🤣🤣
Luonnostaan siron muhkeat sporttisilikonitissit, joilla saan johtoporsastyössäni palkkaa enemmän kuin paviaani, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioerokin on miehen keksintöä. Nimittäin Henri The Kÿrpä aka kuningas Henri VIII. Mokomakin kusipää narsisti jätti vaimonsa Katariina Aragonialaisen voidakseen mennä naimisiin Anna Boleyn kanssa. No toisen vaimon kohdalla ei enää avioero riittänytkään vaan se oli samantien teloitus voidakseen mennä samantien kolmannenkin kerran naimisiin Jane Seymourin kanssa jonka kanssa Henri sai sen kauan kaivatun pojan. Jane parka kuiten kuoli kahden viikon sisällä lapsivuodekuumeeseen ja eikä se ainakaan eloon jäänyt poika Edvard VI myöskään ollut pitkäikäinen; kuoli nimittäin 15 vuotiaana 6vuotta isänsä jälkeen joten lopputulos oli se, että Elisabeth I tuli kuningatar jonka edellä oli vähän aikaa hänen siskopuolensa
Kaikkea kanssa, eihän Tudorilta nyt seksiä ja naisia koskaan puuttunut. Syy, miksi
Henri vielä kehtasi syyttää naisia siitä että itse ampui alapäästään pelkkiä suutareita. Tuskin edes jaksoi könytä pukille vaan daamien piti hyppelehtiä hänen royal sausagensa päällä. Henrillä varmaan hikikarpamot puskivat silmiin, varmaan ne siimahännätkin aina vain väsähtivät matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin avovaimoni jos se lihoisi edes 15 kg. Mutta en usko että lihoo koska harrastaa urheilua ja harrastamme urheilua usein. Itse pelasin salibandya pitkään ja sen jälkeen olen salilla käynyt avovaimon kanssa. Pyöräilemme 20 km lenkkejä kesällä varmaan lähes joka päivä joten kyllä siinä kunto pysyy hyvänä.
Yksi sairastuminen. Yksi lääke.
Siinä meni sitten parisuhde. Mahtaa olla rakkausliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen1969
Oletko vähän pihalla? Etsihän hinnastot kosmetologista, kampaajasta, sokeroinneista, erilaisista jumpista ja personaalitreenareista, kuntosaleista, miten rusketus?, ripset, kynnet?, hampaat?
Ja sitten ne meikit, rasvat, hiustenhoitotuotteet, vaatteet, kengät...
Kallista on olla "kaunis".
Ja koodi on muuten 666
Vierailija kirjoitti:
Joo myönnän kyllä että näin kuusikymppisenä en ole enää yhtä hoikka ja kaunis kuin kolmekymppisenä, mutta ei puolisonikaan näytä nykyään samalta kuin aikoinaan. Eikö ihminen muka saa lihoa yhtään edes vanhemmiten, ei kai kukaan näytä kuusikymppisenä samalta kuin 20-30 vuotiaana?
Kyllä kun ikää tulee saa ja pitäiskin vähän armollisempi olla. Muut asiat tulee tärkeämmiksi.
Ei kiinnosta.
Parisuhde ei ole minulle mikään pakko.
Nautin omasta ajasta sekä siitä kun voin itse määrittää ajankäyttöni milloin mihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.
Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä.
Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta
Mensan jäsen, joopa joo. Ja oikein silikonitissitkin. No enpä katselis toista kertaa.
M36
Harva älykäs nainen asennuttaa silikonitaskuja omien rintojensa päälle tai alle. Niistä seuraa monille terveysongelmia. Nykyään ihan yleinen tieto. Moni poistaa näitä aiemmin asennettuja implantteja nykyään.
Tottakai silikoni on kimmoisaa ja kiinteää. Sehän on.. silikonia! Ei ne ole rinnat.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Mä oon tuommoisen naisen miehen rakastajatar.
En tiedä, mutta nämä vähemmän ulkonäköönsä satsaavat hlöt ovat aina olleet sellaisia. Ainakin omassa tuttavapiirissä. Itse olen laittautunut joskus enemmän, nyt vähemmän. Mutta tykkään olla huoliteltu, hiukset ojennuksessa, siistit istuvat vaatteet. Se on ihan rutiinia arjessa. En tee sitä toisen vuoksi, vaan ihan oman itseni.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Otsikosta päätellen, et edes tiedä, mikä on Mensa. Ihme solkotusta.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
🤣🤣🤣 Kiitos!
Paitsi jenkeissä, runggari katsoo liikaa pokea.