Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut

Vierailija
21.03.2024 |

Esim +30-50 kg ja ulkonäkö rupsahtanut, tukka lyhyt ja hoitamaton ja maantien värinen, ei meikkiä koskaan ja käyttävät mummomaisia kenkiä ja vaatteita. Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia. 

Juuri äsken alakerran pariskunta, jossa mies oli viisikymppinen, sporttinen ja timmi mutta vaimo vyötärölihava, peppu lattea ja tissit pienet riippurinnat ja näytti ihan lesbolta kynittyneineen tukkineen niin mies jäi kiinni sivusuhteesta nuoremman ja kauniimman naisen kanssa ja ero tuli. 

Naiset! Huolehtikaa ulkonäöstänne tai muuten tulette jätetyksi. 

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta 

🤣🤣

Vierailija
22/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäukko antoi vinkin kun olin teini: jos haluat että akka pysyy hoikkana, ota erittäin laiha nuorena nalkkiin. Jos tykkää hieman kurvikkaista niin menetettyjä ovat jo 30+. Langanlaiha pysyy hoikkana.

Ei pidä paikkaansa. Isäukkosi oli yhtä tyhmä kuin poikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo mies vielä on.

Vierailija
24/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut. Kaikki pariskunnat, joissa mies on suhteen aikana mies on laihtunut.

Vierailija
25/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on surkea sängyssä, joten vaimo on tarkoituksella tehnyt ulkonäöstään vastenmielisen kun miestä ei ole sänkytaitojen parantaminen kiinnostanut, ettei huonoa seksiä tarvitse sietää. Mies sitten käy lykkimässä sen kolme työntöään ilman esileikkejä ja huomioimista toiseen naiseen, kiinni jäätyä se uusikin nainen kummasti alkaa lihoamaan ja homssuuntumaan, kun todellisuus eli miehen itsekeskeisyys tulee vastaan erehdyttyään ottamaan miehen vaivoikseen.

T: se ensimmäinen vaimo

Vierailija
26/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpaa tällaisena niin ukon tosiaan sopii lähteä.

Todella huono asenne, eikä kumppanisi tosiaan ansaitsisi sellaista parisuhteessa. Mielestäni parisuhde vaatii työtä, eikä työ ole vain henkistä tai emotionaalista, vaan myös fyysistä. Romanttiset suhteet perustuvat myös fyysisyyteen, joten huomaavainen kumppani pitää huolta omasta ulkonäöstään ja näin ollen saa odottaa samaa toiselta. Minä ainakin yritän aina näyttää hyvältä kumppanilleni, ja haluan luonnostaan muutenki näyttää edustavalta. Masentuneet laskimukset luovuttavat elämässä eivätkä edes yritä olla parhaimmillaan. 

No jaa, itse olen masentunut, ylipainoinen nainen ja en välillä jaksa edes harjata hiuksiani. Olen silti tutustunut mieheen joka katselisi minua mielellään ja jakaisi elämänsä kanssani, kaikkine vikoineni. Ihmisiä on moneen lähtöön..

Vierailija
27/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Kuulostat pinnalliselta ja epävarmalta. Mutta oikeasti olet miespuolinen provo.

Vierailija
28/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Valitettavasti nuokaan ominaisuudet eivät suojaa sinua siltä ettet sinäkin voi tulla petetyksi ja jätetyksi. Uskon että pettäminen johtuu aika harvoin ulkonäöstä vaan ihan muista syistä.

Vierailija
29/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äiti kyllä lihoi kun teki neljä lasta ja oli varmaan vähän rupsahtanut ja tyylitön, ei käyttänyt meikkiä tai käynyt kampaajalla, ei kyllä tehnyt sitä ennen avioliittoakaan. Ja ei tullut avioeroa vaikka isä oli pitkä ja komea ja paikallinen julkkiskin vielä.

Vierailija
30/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtoportaassa ja silikonit :D Haluaisin nähdä tämän. 

Vierailija
31/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. 

huvittaa nämä minua dissaavat kommentit kun oma mies jumaloi minua. Eli oma kokemukseni on täysin päin vastainen kuin kerrotte. 

Rakastuin mieheni älykkyyteen ja persoonaan. Ulkokuori ei merkitse minulle mitään, näen vain mieheni silmät, ja veitsenterävän älykkyyden ja sivistyksen. Hän on silmissäni maailman halutuin ja komein mies, koska rakastan hänen persoonaansa. Meillä on samat mielenkiinnon kohteet; ruoanlaitto, kirjallisuus ja historia. Puhutaan tieteestä ja uusimmista tutkimuksista. 

Vierailija
32/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Mensan jäsen, joopa joo. Ja oikein silikonitissitkin. No enpä katselis toista kertaa.

M36

Ei kun ne on siliNkonitissit. Uusinta uutta! Ne paisuu omia aikojaan kuppikoko vuodessa. Parin vuoden kuluttua on HH tissit. Tyttis on monikansallisen firman CEO ihan kohta.

Vierailija
33/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Rakastaakohan se miehes sua "puhtaasta rakkaudesta" ?

Vierailija
34/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta rupsahtavatkin. Ja joutuvat jätetyksi, kun eivät jaksaa huolehtia itsestään. 

Vierailija
35/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies on surkea sängyssä, joten vaimo on tarkoituksella tehnyt ulkonäöstään vastenmielisen kun miestä ei ole sänkytaitojen parantaminen kiinnostanut, ettei huonoa seksiä tarvitse sietää. Mies sitten käy lykkimässä sen kolme työntöään ilman esileikkejä ja huomioimista toiseen naiseen, kiinni jäätyä se uusikin nainen kummasti alkaa lihoamaan ja homssuuntumaan, kun todellisuus eli miehen itsekeskeisyys tulee vastaan erehdyttyään ottamaan miehen vaivoikseen.

T: se ensimmäinen vaimo

Miksi ihmeessä joku tekisi itsestään ruman ja epähaluttavan sen takia, että toinen on huono sängyssä? Mikset vain itse jättänyt miestä? Kuulostaa niin kaukaa haetulta selitykseltä. Kyllä lihominen johtuu laiskuudesta eikä ole mikään tahallinen teko, koska kukaan ei halua olla lihava.

Vierailija
36/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin avovaimoni jos se lihoisi edes 15 kg. Mutta en  usko että lihoo koska harrastaa urheilua ja harrastamme urheilua usein. Itse pelasin salibandya pitkään ja sen jälkeen olen salilla käynyt avovaimon kanssa. Pyöräilemme 20 km lenkkejä kesällä varmaan lähes joka päivä joten kyllä siinä kunto pysyy hyvänä.

Vierailija
37/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap?

Mä ihan oikeasti olin miestäni 14v nuorempi, pieni, hoikka, blondi, ja jopa tuo mensan jäsen. Aina valmis seksiin ja rakastin miestä ihan täysiä. Mies oli niin epävarma itsestään kanssani, että petti minua 10 vuotta vanhemman ja 30 kiloa lihavamman kanssa. 

Ehkä syy oli se, että ei ole silikonirintoja, vaan luomut pikkutisut. 

Vierailija
38/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Ja sitten sä heräsit 😂

Vierailija
39/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Rakastaakohan se miehes sua "puhtaasta rakkaudesta" ?

Mies arvostaa minua poikiensa äitinä ja sanoo aina, että ei olisi ikinä voinut ottaa tyhmää naista kumppanikseen. 

Mutta toki hyväksyn sen, että miehille naisen ulkonäkö on myös tärkeää. Hyväksyn sen kyllä. En ole feministi tai ns voimaantunut nainen. Miehet nyt vain on visuaalisia olentoja. Ja seksuaalisesti kiinnostuneita halukkaan näköisistä naisista. Valehtelisin jos sanoisin muuta. Elämä on. Turha lässyttää muuta

Vierailija
40/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen otsikko. Olen muuten lihonut 17 v. aikana 2kg ja on pitkät hiukset.