Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut
Esim +30-50 kg ja ulkonäkö rupsahtanut, tukka lyhyt ja hoitamaton ja maantien värinen, ei meikkiä koskaan ja käyttävät mummomaisia kenkiä ja vaatteita. Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia.
Juuri äsken alakerran pariskunta, jossa mies oli viisikymppinen, sporttinen ja timmi mutta vaimo vyötärölihava, peppu lattea ja tissit pienet riippurinnat ja näytti ihan lesbolta kynittyneineen tukkineen niin mies jäi kiinni sivusuhteesta nuoremman ja kauniimman naisen kanssa ja ero tuli.
Naiset! Huolehtikaa ulkonäöstänne tai muuten tulette jätetyksi.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.
Nainen1969
Miten voi mennä "törkeästi rahaa" itsensä hoitamiseen. Tietenkin jos haluaa silikoonitissit ja perseimplantit.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan provo, mutta onhan tuossa hiven totuudensiementäkin. Kyllä esim. seksuaalinen vetovoima perustuu osittain myös fyysiseen viehätykseen. Jos puoliso on lihonut kymmeniä kiloja vuosien aikana, menettänyt itseluottamuksensa ja pahimmillaan haluaa seksiä vain silmät kiinni pimeässä, niin kyllähän se loven tekee parisuhteeseen. Toki parisuhde ei kokonaan perustu seksiin, mutta suurimmalle osalle se on kyllä yksi tärkeä osa sitä.
Totta. Onneksi suomalaismiehistä vain 70 prosenttia on lihavia.
Mä kun luulin että vaan laatikkoleukakirurgilentäjämomoat saa nuoria sporttimimmejä! Mutta semmonen asuukin ap:n naapurissa eikä se ole edes momoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tiedän pariskunnan, jossa se vähän pullukoitumaan päässyt vaimo nelikymppisenä päätti tehdä elämäntaparemontin. Nyt on vimpan päälle timmissä tikissä. Miehellä on semmoinen perus dadbody ja hiljattain aloitettu sivusuhde.
Juurikin näin. Nainen satsasi kauneuteen ja haluttavuuteen. Ja mies jäi soittamaan lehdellä
Niin siis nainen satsasi, mies pettää silti.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa, miten ap näki sen naisen pienien rintojen riippuvan. Meinaan liki kaikki naiset käyttää rintsikoita ja niillä saa vaikka mitkä riipparit ihan normaalien näköiseksi.
varmaan kiikaroi salaa naista himoissaan
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.
Nainen1969
Juurikin näin. Minunkin mieheni painosti kuntosalille ja olisi muutenkin pitänyt näyttää kaikinpuolin hyvältä. Sanoin hänelle, että tajuaako paljonko maksaa kuntosalijäsenyys salille, minne nainen voi mennä? Antoi minulle ilmaiskupongin lehdestä, jolla sai tutustumiskäynnin (ahdistelun jäsenyyteen) ilmaiseksi.... siinä oli hänen panostuksensa asiaan, vaikka vaatimuksia kyllä oli. Luuli tekevänsä isonkin asian puolestani. Hän on ex nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Avioerokin on miehen keksintöä. Nimittäin Henri The Kÿrpä aka kuningas Henri VIII. Mokomakin kusipää narsisti jätti vaimonsa Katariina Aragonialaisen voidakseen mennä naimisiin Anna Boleyn kanssa. No toisen vaimon kohdalla ei enää avioero riittänytkään vaan se oli samantien teloitus voidakseen mennä samantien kolmannenkin kerran naimisiin Jane Seymourin kanssa jonka kanssa Henri sai sen kauan kaivatun pojan. Jane parka kuiten kuoli kahden viikon sisällä lapsivuodekuumeeseen ja eikä se ainakaan eloon jäänyt poika Edvard VI myöskään ollut pitkäikäinen; kuoli nimittäin 15 vuotiaana 6vuotta isänsä jälkeen joten lopputulos oli se, että Elisabeth I tuli kuningatar jonka edellä oli vähän aikaa hänen siskopuolensa
Kaikkea kanssa, eihän Tudorilta nyt seksiä ja naisia koskaan puuttunut. Syy, miksi Katariina Aragonialaisesta ja hänen seuraajistaan piti päästä eroon, oli se, että heille ei syntynyt poikaa tai paria. Eli vallanperimys. Ja viisihän niitä vaimoja oli. Aika vähän taisi vaarassa painaa myöskään vaimojen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tiedän pariskunnan, jossa se vähän pullukoitumaan päässyt vaimo nelikymppisenä päätti tehdä elämäntaparemontin. Nyt on vimpan päälle timmissä tikissä. Miehellä on semmoinen perus dadbody ja hiljattain aloitettu sivusuhde.
Juurikin näin. Nainen satsasi kauneuteen ja haluttavuuteen. Ja mies jäi soittamaan lehdellä
Niin siis nainen satsasi, mies pettää silti.
Juurikin näin. Itse koettu, että pettäminen ei ole naisen ulkonäöstä kiinni. Miestä ei vaan kiinnosta muuta kuin, että on edustusvaimo ja sivusuhteita huvitteluun. Miksi muuten maailman kauneimmatkin naiset joutuvat petetyksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioerokin on miehen keksintöä. Nimittäin Henri The Kÿrpä aka kuningas Henri VIII. Mokomakin kusipää narsisti jätti vaimonsa Katariina Aragonialaisen voidakseen mennä naimisiin Anna Boleyn kanssa. No toisen vaimon kohdalla ei enää avioero riittänytkään vaan se oli samantien teloitus voidakseen mennä samantien kolmannenkin kerran naimisiin Jane Seymourin kanssa jonka kanssa Henri sai sen kauan kaivatun pojan. Jane parka kuiten kuoli kahden viikon sisällä lapsivuodekuumeeseen ja eikä se ainakaan eloon jäänyt poika Edvard VI myöskään ollut pitkäikäinen; kuoli nimittäin 15 vuotiaana 6vuotta isänsä jälkeen joten lopputulos oli se, että Elisabeth I tuli kuningatar jonka edellä oli vähän aikaa hänen siskopuolensa
Kaikkea kanssa, eihän Tudorilta nyt seksiä ja naisia koskaan puuttunut. Syy, miksi Katariina Aragonialaisesta ja hänen seuraajistaan p
Tää Henrkikkihän oli itse lihava kuin mikä.
Oikeasti älykäs ei ota silikonirintoja, eikä varmaan silinkonejakaan, en ole varma mitä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Maantien väri on muotia ympäri maailman.
Muodilla ei ole mitään merkitystä.
Aika vähän tuo naisen tai miehenkään ulkonäkö tai lihavuus tuntuu vaikuttavan suhteen onnellisuuteen tai pettämiseen. Enempi se taitaa olla henkisistä jutuista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.
Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä.
Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta
Mensan jäsen, joka ei osaa edes yhdyssanoja?
Joissain suhteissa naisen kannattaa laittaa kynttilä vakan alle jos tahtoo suhteen jatkuvan. Ei saa olla liian valovoimainen. Mutta tarvitseeko joka suhteen jatkuakaan.
Siis kaikki suhteet joissa nainen on lihonut, ovat päättyneet kun mies on vaihtanut nuorempaan ja hoikempaan?
Vähän tuli nyt liioiteltua. Omasta tuttavapiiristäni yksikään tuollainen suhde ei ole päättynyt noin.
Sen sijaan, tiedän muutaman suhteen joissa mies on ns. vaihtanut nuorempaan ja itse asiassa nämä on aina suhteita, joissa edellinenkin vaimo on ollut miestä reilusti nuorempi ja hyvännäköinen. Pinnallinen mies on pinnallinen eikä hänelle riitä mikään. Jos hän arvostaa naisessa eniten nuoruutta ja pintaa niin vaihto on edessä joka kerta kun joku tarjoaa näitä enemmän. Sen takia kannattaa alusta asti välttää miehiä joille ulkonäkö ja nuoruus on hirveän tärkeitä asioita naisessa. Elämä on helpompaa jos ei edes mene yhteen sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maantien väri on muotia ympäri maailman.
Muodilla ei ole mitään merkitystä.
Huvittavaa, kun muoti on miljardibisnes, joka päätetään aina kaksi vuotta etukäteen Pariisissa väreineen päivineen. Lähde tulevana viikonloppuna baanalle vaikka 70-luvun muotivaatteissa, ja katso, kuinka käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kanssa, eihän Tudorilta nyt seksiä ja naisia koskaan puuttunut. Syy, miksi Katariina Aragonialaisesta ja hänen seuraajistaan p
Jos sä tuolla ulkonäköasialla viittaat siihen saksalaiseen, Anne of Cleavesiin, josta puhuttiin kuinka ruma nainen kyseessä oli, niin ilmeisesti ko. nainen oli todellisuudessa ihan nätti tai ainakin normaalin näköinen. Ilmeisesti kun tämä neito oli matkalla Englantiin Henrille vaimoksi, niin Henri (joka ilmeisesti oli romantikko) päätti tehdä tempauksen että matkusti salaa tätä neitoa vastaan ja ilmestyi johonkin majapaikkaan Annen huoneeseen. Hän ilmeisesti ajatteli, että Anne tunnistaisi tulevan miehensä heti tämän nähtyään ja he rakastuisivat tulisesti, kuten romanttisissa tarinoissa. Anne ei siis tiennyt kuka tämä mies oli ja löydettyään vanhan ja ruman miehen (Henri oli siis tässä vaiheessa jo vanha, lihava ja tod. näk. syfiliksen runtelema) huoneestaan tämä olikin lähinnä kiusaantunut eikä vaikuttanut olevan yhtään otettu kuninkaan sex appelista. Tämä tietenkin kävi kovasti Henrin egon päälle ja tästä loukkaantuneena hän teki mitä nöyryytetyt miehet monesti tekee, eli alkoi levittämään tarinaa siitä kuinka pettynyt hän oli Annen ulkonäköön ja kuinka ruma nainen tämä oli. Hovi tietenkin toisti kuninkaan tarinaa kuin papukaijat ja näin Anne of Cleaves jäi historiaan Henrin rumana vaimona.
Mua kiinnostaa, miten ap näki sen naisen pienien rintojen riippuvan. Meinaan liki kaikki naiset käyttää rintsikoita ja niillä saa vaikka mitkä riipparit ihan normaalien näköiseksi.