Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut

Vierailija
21.03.2024 |

Esim +30-50 kg ja ulkonäkö rupsahtanut, tukka lyhyt ja hoitamaton ja maantien värinen, ei meikkiä koskaan ja käyttävät mummomaisia kenkiä ja vaatteita. Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia. 

Juuri äsken alakerran pariskunta, jossa mies oli viisikymppinen, sporttinen ja timmi mutta vaimo vyötärölihava, peppu lattea ja tissit pienet riippurinnat ja näytti ihan lesbolta kynittyneineen tukkineen niin mies jäi kiinni sivusuhteesta nuoremman ja kauniimman naisen kanssa ja ero tuli. 

Naiset! Huolehtikaa ulkonäöstänne tai muuten tulette jätetyksi. 

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tiedän pariskunnan, jossa se vähän pullukoitumaan päässyt vaimo nelikymppisenä päätti tehdä elämäntaparemontin. Nyt on vimpan päälle timmissä tikissä. Miehellä on semmoinen perus dadbody ja hiljattain aloitettu sivusuhde. 

Vierailija
42/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen otsikko. Olen muuten lihonut 17 v. aikana 2kg ja on pitkät hiukset. 

No, sitten aihe ei koske sinua. Miehesi on onnekas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin, että nainen ei ole suhteen aikana nainen?

Vierailija
44/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä tiedän pariskunnan, jossa se vähän pullukoitumaan päässyt vaimo nelikymppisenä päätti tehdä elämäntaparemontin. Nyt on vimpan päälle timmissä tikissä. Miehellä on semmoinen perus dadbody ja hiljattain aloitettu sivusuhde. 

Juurikin näin. Nainen satsasi kauneuteen ja haluttavuuteen. Ja mies jäi soittamaan lehdellä

Vierailija
45/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muunlaisia suhteita:)Todella usein näkee tukevan, huolimattoman näköisen naisen timmin puolison kanssa. Tähän vielä se, että mies usein pysyy nuorekkaana ja komeana leijonana vielä 60-kymppisenäkin ja vierellä kulkee rupsahtanut vaimo. Tämä toki koskee vain niitä yleensä paremmin toimeentulevia miehiä, jotka pitää itsestään huolta. Luonto jostain syystä on miesten puolella. Ja usein se avioero tulee viimeistään siinä vaiheessa ja vaimo jää katkerana yksin.

Vierailija
46/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta 

Rakastaakohan se miehes sua "puhtaasta rakkaudesta" ?

Mies arvostaa minua poikiensa äitinä ja sanoo aina, että ei olisi ikinä voinut ottaa tyhmää naista kumppanikseen. 

Mutta toki hyväksyn sen, että miehille naisen ulkonäkö on myös tärkeää. Hyväksyn sen kyllä.

No vanhahan alat olla. Kohta aika päivittää nuorempaan, kun kerran sinutkin on huolinut 12 v nuorempana.

Vierailija
47/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpaa tällaisena niin ukon tosiaan sopii lähteä.

Todella huono asenne, eikä kumppanisi tosiaan ansaitsisi sellaista parisuhteessa. Mielestäni parisuhde vaatii työtä, eikä työ ole vain henkistä tai emotionaalista, vaan myös fyysistä. Romanttiset suhteet perustuvat myös fyysisyyteen, joten huomaavainen kumppani pitää huolta omasta ulkonäöstään ja näin ollen saa odottaa samaa toiselta. Minä ainakin yritän aina näyttää hyvältä kumppanilleni, ja haluan luonnostaan muutenki näyttää edustavalta. Masentuneet laskimukset luovuttavat elämässä eivätkä edes yritä olla parhaimmillaan. 

Valitettava asenne tuntuu olevan: mä olen sen jo saanut että mitä väliä. Minusta voisi hieman tehdä työtä sen eteen että myös saa sen pitää. Minä ainakin kumppanini ja itseni vuoksi huolehdi itsestäni 

Vierailija
48/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerokin on miehen keksintöä. Nimittäin Henri The Kÿrpä aka kuningas Henri VIII. Mokomakin kusipää narsisti jätti vaimonsa Katariina Aragonialaisen voidakseen mennä naimisiin Anna Boleyn kanssa. No toisen vaimon kohdalla ei enää avioero riittänytkään vaan se oli samantien teloitus voidakseen mennä samantien kolmannenkin kerran naimisiin Jane Seymourin kanssa jonka kanssa Henri sai sen kauan kaivatun pojan. Jane parka kuiten kuoli kahden viikon sisällä lapsivuodekuumeeseen ja eikä se ainakaan eloon jäänyt poika Edvard VI myöskään ollut pitkäikäinen; kuoli nimittäin 15 vuotiaana 6vuotta isänsä jälkeen joten lopputulos oli se, että Elisabeth I tuli kuningatar jonka edellä oli vähän aikaa hänen siskopuolensa 

Vierailija
49/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina kun äitini kehui veljensä vaimoa kun laittoi itsensä kuntoon synnytettyään 3 lasta, ei tarvinnut käydä veljen vieraissa enää. Ei kehunut kuitenkaan sitä että tämä vaimo työn ohessa suoritti yo-tutkinnon ja AMK-tutkinnon. Ulkonäkö on aina tärkeä oli se mitä tästä opin. 

Vierailija
50/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surku että jopa yli 10v nuoremmalta vaatii oikein töitä että mies jaksaa katsella.

Vierailija
51/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä minä, nainen,  mahdollistan sen, että mies syö terveellisesti, tekee pitkää työpäivää silloin kun haluaa, harrastaa mm. monipuolisesti liikuntaa, käy kavereiden kanssa ulkona ja pääsee lataamaan akkuja yksin tarvittaessa. Hän pukeutuu hyvin, minä hankin hänen toiveestaan hänelle vaatteet ja pesen, silitän ja huollan ne. Hän käy säännöllisesti parturissa ja hieronnassa.

Itse siivoan, pyykkään, hoidan muksut kokonaan, järjestän suvun vanhusten asiat, hoidan kaikki juhlat, syön silloin kun ehdin, en raaski käydä missään, enkä kyllä voisikaan ja olen väsynyt.

Kysymys kuuluukin, että miksi? No siksi, että mies teki osuutensa lapsien syntymään saakka. Sen jälkeen hän lipsuu kuin saippua kaikesta. Meitä on kaksi aikuista, joilla ei ole kuitenkaan lähellekään samanarvoinen elämä.

Varmasti näytän vähemmän viehättävämmältä, kuin mieheni. Vaihtoehto on lähteä ja selvitä totaalisen yksin tai sitten sietää. Mikään puhe ei tehoa. 

Ehkä muillakin sama syy.

Vierailija
52/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut" Monessako pariskunnassa se 1 mies liihottaa?

"Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia." = Mies tuli jätetyksi eikä ihme.

Sori, mutta näin umpityhmään mensasilinkilinkolin sössötykseen kykenee vain oman elämänsä Peräkammarin-Suppo T.

nainen on suhteen aikana nainen on lihonut

Vierailija
53/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myönnän kyllä että näin kuusikymppisenä en ole enää yhtä hoikka ja kaunis kuin kolmekymppisenä, mutta ei puolisonikaan näytä nykyään samalta kuin aikoinaan. Eikö ihminen muka saa lihoa yhtään edes vanhemmiten, ei kai kukaan näytä kuusikymppisenä samalta kuin 20-30 vuotiaana?

Vierailija
54/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, meillä minä, nainen,  mahdollistan sen, että mies syö terveellisesti, tekee pitkää työpäivää silloin kun haluaa, harrastaa mm. monipuolisesti liikuntaa, käy kavereiden kanssa ulkona ja pääsee lataamaan akkuja yksin tarvittaessa. Hän pukeutuu hyvin, minä hankin hänen toiveestaan hänelle vaatteet ja pesen, silitän ja huollan ne. Hän käy säännöllisesti parturissa ja hieronnassa.

Itse siivoan, pyykkään, hoidan muksut kokonaan, järjestän suvun vanhusten asiat, hoidan kaikki juhlat, syön silloin kun ehdin, en raaski käydä missään, enkä kyllä voisikaan ja olen väsynyt.

Kysymys kuuluukin, että miksi? No siksi, että mies teki osuutensa lapsien syntymään saakka. Sen jälkeen hän lipsuu kuin saippua kaikesta. Meitä on kaksi aikuista, joilla ei ole kuitenkaan lähellekään samanarvoinen elämä.

Varmasti näytän vähemmän viehättävämmältä, kuin mieheni. Vaihtoehto on lähteä ja selvitä totaalisen yksin t

Miksi jaksat tuota? Lähde. Et ole onnellinen. Raha on tekosyy, pärjäät kyllä.

Vierailija
55/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinto pynttäämiseen loppui itsellä,  kun miehelle ei kelvannut mikään. Vaikka olin kuinka sporttinen ja  laiha niin mies vaan haukkui lihavaksi. Olisi kuulemma pitänyt olla Hollywood tähtien vartalo. Mietin sitten, että mitä minä tässä yritän kun mies vain haukkuu ja vaatii enemmän. Vielä kun itse ei välittänyt vaatteistaan, eikä käynyt parturissa ja mahaakin oli. Viimeinen niitti oli kun ei käynyt enää suihkussakaan vaan haisi vanhalle miehelle. Mies jätti, mutta luojan kiitos pääsin eroon ja vielä ilman tunnontuskia 🙏

Vierailija
56/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta 

Ap kirjoittaa omaa runkkufantasiaan 👌🍆💥💫💯💣

Vierailija
57/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.

Nainen1969

Vierailija
58/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan provo, mutta onhan tuossa hiven totuudensiementäkin. Kyllä esim. seksuaalinen vetovoima perustuu osittain myös fyysiseen viehätykseen. Jos puoliso on lihonut kymmeniä kiloja vuosien aikana, menettänyt itseluottamuksensa ja pahimmillaan haluaa seksiä vain silmät kiinni pimeässä, niin kyllähän se loven tekee parisuhteeseen. Toki parisuhde ei kokonaan perustu seksiin, mutta suurimmalle osalle se on kyllä yksi tärkeä osa sitä.

Vierailija
59/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa avioliitoissa suomalaismies on vanha, lihava ja ruma. Jostain mystisestä syystä hänen huolteltu ja hoikka vaimonsa sietää kulahtanutta puolikaljua läskipossumiestä.

Outoa.

Vierailija
60/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla miehet maksaa naisten ylläpidon, mites Suomessa. Kun tajusin, että minulla menee aivan törkeästi rahaa itseni hoitamiseen, lopetin sen. Laitan senkin rahan osakkeisiin. Jos mies haluaa katsella kaunista naista, hän maksaa kauneuden ylläpidon, kiitos.

Nainen1969

Säälittävää. N