Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki pariskunnat, joissa nainen on suhteen aikana nainen on lihonut

Vierailija
21.03.2024 |

Esim +30-50 kg ja ulkonäkö rupsahtanut, tukka lyhyt ja hoitamaton ja maantien värinen, ei meikkiä koskaan ja käyttävät mummomaisia kenkiä ja vaatteita. Nämä tällaiset suhteet on kaikki loppuneet miehen jättämiseen nuoremman naisen takia. 

Juuri äsken alakerran pariskunta, jossa mies oli viisikymppinen, sporttinen ja timmi mutta vaimo vyötärölihava, peppu lattea ja tissit pienet riippurinnat ja näytti ihan lesbolta kynittyneineen tukkineen niin mies jäi kiinni sivusuhteesta nuoremman ja kauniimman naisen kanssa ja ero tuli. 

Naiset! Huolehtikaa ulkonäöstänne tai muuten tulette jätetyksi. 

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa? Kuvaile vielä itseäsi ja parisuhde status? 

Vierailija
2/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en kelpaa tällaisena niin ukon tosiaan sopii lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantien väri on muotia ympäri maailman.

Vierailija
4/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap, että elämä loppuu yhteen päättyneeseen suhteeseen? Jos mies on mennäkseen niin ei sitä voi väkisin pidätellä. Se on sitten moro!

Vierailija
5/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallisia miehiä tuollaiset. 

Vierailija
6/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtui ukosta eikä vaimosta? 

Vierailija
7/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa avioeroista aloitteen tekee nainen, eli miesten lihominen ja rupsahtaminen on se ongelma.

Vierailija
8/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Naiset vielä rupsahtavat nuorempia. 

Vierailija
9/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silmä on jo tottunut vaimoon. Ei ulkonäkö ole se syy, suhteessa on jokin muu pielessä jos noin tapahtuu.

Vierailija
10/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelenkin maantienvärisine tukkineni mieluummin netistä, kun miehet runkkailee rakkaudella toisiaan. On kiihottavaa ja tulee hyvät orkut! T. Annaliisa

Vierailija
11/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on varsin mustavalkoinen näkemys parisuhdeasioista.. 😂

Vierailija
12/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä johtui ukosta eikä vaimosta? 

Vaimo syö suruunsa ja se on miehen vika!

Vierailija
13/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Joten olen vapaa rakastamaan miestäni vain puhtaasta rakkaudesta 

Vierailija
14/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpaa tällaisena niin ukon tosiaan sopii lähteä.

Todella huono asenne, eikä kumppanisi tosiaan ansaitsisi sellaista parisuhteessa. Mielestäni parisuhde vaatii työtä, eikä työ ole vain henkistä tai emotionaalista, vaan myös fyysistä. Romanttiset suhteet perustuvat myös fyysisyyteen, joten huomaavainen kumppani pitää huolta omasta ulkonäöstään ja näin ollen saa odottaa samaa toiselta. Minä ainakin yritän aina näyttää hyvältä kumppanilleni, ja haluan luonnostaan muutenki näyttää edustavalta. Masentuneet laskimukset luovuttavat elämässä eivätkä edes yritä olla parhaimmillaan. 

Vierailija
15/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Shakiraa ja Megan Foxia on myös petetty ja jätetty, en kyllä jaksa vaivata päätäni tuollaisella kun maailman seksikkäimmäksi naiseksi en muuttuisi millään konstilla, eikä edes se tältä kohtalolta suojelisi. 

Vierailija
16/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Olen miestäni 12 vuotta nuorempi, hoikka, siro, sporttinen. Silinkoni rinnat DD kuppia ja erittäin kiinteät.

Harrastan fitness urheilua. Pitkä ja paksu, kiiltävä tukka. Isot siniset silmät, ja muhkeat huulet luonnostaan. Peppu treenattu ja pyöreä. 

Lisäksi olen Mensan jäsen ja älykäs. Töissä johtoportaassa. Saan palkkaa enemmän kuin mediaani. Olen menestynyt. Omistusasunto kantakaupungissa.,

Oletan että miehellä paksu lompakko, teillä on 3 eri leikkelettä pöydässä. Mies on isomahainen, lyhyt ja kalju. Mut sun mielestä komea. 

Vierailija
17/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäukko antoi vinkin kun olin teini: jos haluat että akka pysyy hoikkana, ota erittäin laiha nuorena nalkkiin. Jos tykkää hieman kurvikkaista niin menetettyjä ovat jo 30+. Langanlaiha pysyy hoikkana.

Vierailija
18/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Jos olisit oikeasti nainen, niin tietäisit kyllä, ettei DD ole kuppikoko. 

Vierailija
19/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Mensan jäsen, joopa joo. Ja oikein silikonitissitkin. No enpä katselis toista kertaa.

M36

Vierailija
20/103 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. 

Mulla sentään luomut 75H tisut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä