Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamoria käsitetään väärin

Vierailija
20.03.2024 |

Kauhean moni luulee, että kyse on ympäriknsä n......sesta. Väärin. Joku saattaa vaan ihan oineasti rakastaa kahta tai useampaa ihmistä intohimoisesti ja sitoutuen.

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku aloittaisi ketjun miten varkaat käsitetään usein väärin? Kyllä jotkut säännöt ovat olemassa syystä

Vierailija
142/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epävarma valinnastasi nyt kun puolustelet?

Minä en ymmärrä silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän mitä polyamoria on ja mulle on ihan sama jos jotkut sellaisessa suhteissa on. Ei vain ole mun juttu kuten ei ole myöskään avoin suhde. Kun olen parisuhteessa, niin haluan olla yhden miehen kanssa ja haluan hänen olevan vain mun kanssa.

Sinkkuna on eri asia. Nyt olen sinkku ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Ei mitään parisuhteen velvoitteita, vain hyvää seksiä. Tuo seksisuhde jää heti jos tulee vastaan joku sopiva sinkkumies jonka kanssa voisi harkita parisuhdetta.

Vierailija
144/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse käsittävät väärin

Vierailija
145/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen ja sitoutunut voi olla kolminkin.

Mieluummin parillinen luku. 4, 6, 8, niin että molempia sukupuolia on yhtä paljon, jos kyse on heteroista. Jos miehellä on kaksi haluaisin suhteeseemme myös toisen miehen tai mieluummin kolme. 🤣

Vierailija
146/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piispakin lattapillussa ex pressan kanssa ja monien muiden

Vierailija
147/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se sama ongelma kuin kaikissa muissakin tänä päivänä trendikkäissä ilmiöissä, eli sitä tuputetaan joka tuutista ihan liikaa. Jostain kumman syystä näille fanaatikoille ei riitä se, että ei puutu tai kommentoi asiaa mitenkään, vaan sen pitäis olla sydämen asia joillekin hartaille uskovaisillekin. 

Vierailija
148/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mitä polyamoria on ja mulle on ihan sama jos jotkut sellaisessa suhteissa on. Ei vain ole mun juttu kuten ei ole myöskään avoin suhde. Kun olen parisuhteessa, niin haluan olla yhden miehen kanssa ja haluan hänen olevan vain mun kanssa.

Sinkkuna on eri asia. Nyt olen sinkku ja mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Ei mitään parisuhteen velvoitteita, vain hyvää seksiä. Tuo seksisuhde jää heti jos tulee vastaan joku sopiva sinkkumies jonka kanssa voisi harkita parisuhdetta.

Toivottavasti karma palauttaa sinulle ja miehelle vaimon tuskan joskus.

Vierailija
149/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi varatun kanssa ei voi olla kovin hyvää tai ainakin sitä on kovin harvoin. Mies ei vain pysty pitämään kahta naista tyytyväisenä tai sitten tämän varatun miehe vaimolla on rakastaja tai kaksi.

Vierailija
150/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsitetä. Polyamoriset käsittävät itse rakkauden väärin.

Vierailija
151/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohonkin on jokin pilleri saatavilla, että oireet ainakin helpottuu.

Vierailija
152/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi varatun kanssa ei voi olla kovin hyvää tai ainakin sitä on kovin harvoin. Mies ei vain pysty pitämään kahta naista tyytyväisenä tai sitten tämän varatun miehe vaimolla on rakastaja tai kaksi.

Mitä ihmettä sä oikein selität? Et sä sitä päätä toisten puolesta onko seksi hyvää. Äly hoi nyt taas. 

Vierailija
153/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi montaa kumppania, yhdessäkin on liikaa. Viihdyn paljon yksin, mutta haluaisin silti vakikumppanin, jolta saisi hellyyttä. Mutta kuka tällaisen erakon huolisi. Voisin hyvin olla jonkun suhteen ns. kolmas osapuoli, mutta harvoin nämä ovat sallittuja. Irtosuhdesäästöjä en taas jaksa. 

Vierailija
154/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti karma palauttaa sinulle ja miehelle vaimon tuskan joskus.

Miehellä ei ole vaimoa vaan avovaimo. Ihan sama mulle sun mussuttamiset. 

Vierailija
155/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epätervettä,himojenne orjat.

Vierailija
156/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en millään pysty näkemään sitä terveenä. En millään.

Psykoottinenkin luulee että on terve.

Vierailija
157/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun keskustelu osoittaa aloituksen tarpeellisuuden 😄

Vierailija
158/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tässä avoimessa nykyajassa polyamorian aiheuttama antipatia - nyt on 2020-luku.

Joku mainitsi normaalit arvot. Eletäänkö täällä arvojen voi elämisen, kasvamisen ja kokemisen takia? YOLO.

Narsismin kukkanen. 😉

Miten niin? Mitä ne arvot ovat, joiden takia pitää elää tietyllä tavalla, vaikka ei olisi tyytyväinen? Entä jos arvoja ovatkin rakkaus, kasvu, kehitys, ilo ja intohimoisuus? Miksi se on vahingollista tai narsistista?

Huvittaa muutenkin tuo miten maallikot viljelevät narsismi-käsitettä...

Silloin pitää elää rehellisesti myös toisia ihmisiä kohtaan. Eikä olla epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen.

Totta kai

Eli "polyamorisen" tarpeiden pitäisi ylittää monogamisen puolison tarpeet? Justiinsa...

Vierailija
159/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun keskustelu osoittaa aloituksen tarpeellisuuden 😄

Tuletko pois sieltä harhoista?

Vierailija
160/223 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä ajatelleet että olette väärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi