Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko liekki syttyä tapailussa hitaasti?
20.03.2024 |
Jos tuntuu, että toinen on kaikin puolin mukava ihminen, arvot ja ajatukset kohtaa, mutta kipinä puuttuu? Haluaisin suhteen kehittyvän, mutta voiko se romanttinen yhteys löytyä ajan kanssa?
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
"Minun kokemukseni kyllä on, että on ihan sama mitä miehelle koettaa sanoa tai etukäteen selvittää. Monilla tuntuu olevan pakkomielle valehdella silmät ja suut täyteen, silloinkin jos nainen sanoo jo ensimmäisenä viestittelypäivänä että vaatteet heti nurkkaan ja pelkkää seksiä."
Joo no totta, välillä tuntuu että miehet jopa uskovat itse niihin valheisiinsa. Olen ihan samaa mieltä siitä että tavata kannattaa mahdollisimman pian, tai vielä parempaa ettei edes tapaa minkään deittisovelluksen kautta vaan ihan muualla. Näkee heti mikä mies on miehiään, ja toisaalta mies näkee heti millaista tyyppiä mä olen, eikä ehdi kiintyä vääränlaiseen ihmiseen liian pitkän jutustelun kautta. Olen Tinderissä yrittänyt selvittää miesten luonteenpiirteitä ennen tapaamista mutta huomannut, ettei sekään mitään auta, koska vastaukseksi saa aina sitä mitä mies odottaa minun kuulevan. Sitten tavatessa tyyppi paljastuu ihan päinvastaiseksi. Nyt en kyllä enää edes ole Tinderissä, meni viimeisen kerran hermot noihin valehtelijoihin.