Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rapussa poltetut rattaat, olivat 5-vuotiaan Jennan rattaat.

Vierailija
18.01.2007 |

Kysymys kuuluu, miksi viisivuotiaalla on vielä rattaat? Mä olisin vienyt rattaat jo varastoon, antanut tai myynyt.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö saa syytteen siitä että pelastuslakia ei ole noudatettu. Polttaja saa syytteen tuhopoltosta. Eri asia.

Vierailija
42/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en jaksa enää jauhaa noista vaunuista että missä niitä pidetään jos ja jos jne. Mä ajan takaa sitä että taloyhtiöissä ei muutenkaan saa hoitaa asioita miten sattuu ja päättäjillä (hallituksella) on vastuu tekemisistään. Jos leikkipaikkaa ei kunnosteta ja Jenna seuraavaksi satuttaa itsensä kun keinu hajoaa niin se on hallituksen syy vaikka se alakerran Niko oliskin antanut liian kovaa vauhtia. Eli ei kannata mennä taloyhtiön tehtäviin jos jaksaa vaan vetästä nimen johonkin pöytäkirjaan vaan pitää oikeasti tajuta mitä päätetään ja mistä. Ei mulla muuta. Olinkohan mä 44. *karkas vähän alkup. aiheesta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos joku säilyttää paloturvallisuusmääräysten vastaisesti rattaita rapussa, niin kuka on vastuussa jos joku sytyttää ne tuleen? Voisiko mitenkään ajatella, että vastuu olisi sen sytyttäjän?

Kuka korvaa vahingot, se on eri asia. Veikkaisin, että kyllä käräjäoikeus määrää sen tuhopolttajan korvaamaan aiheuttamansa vanhingot. Ja jos ei rikolliselta saada perityksi näitä summia, niin Valtiokonttori jeesaa uhria (eli taloyhtiötä) jos/kun vakuutusyhtiö pesee kätensä.

Onhan se typerää säilyttää rattaita vastoin paloturvallisuusmääräyksiä, mutta jos lähdetään syyllistämään uhria, niin ollaan kaltevalla tiellä: samalla logiikalla voitaisiin syyllistää seksuaalista väkivaltaa kokenutta naista, että miksi käytit minihametta, miksi juttelit vieraalle miehelle flirtaten jne. Tai pedofiilin uhriksi joutunutta lasta, että miksi menit sen sedän luo, vaikka äiti on kieltänyt juttelemasta vieraille.

Vierailija
44/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä yleensä jaksa olla tällainen oikeustaistelija mutta olen joutunut kuuntelemaan tarinoita leikkipaikan kunnostuksen liittyvistä asioista ja siinä yhteydessä tieto iski päähän kuin metrinen halko että noinhan se menee. 44 jne.

Vierailija
45/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki!

Vierailija
46/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikki!

Vierailija
47/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on pointtina se että jos joku taloyhtiön jäärä ei anna teille lupaa säilyttää vaunuja portaikossa niin se ei johdu siitä että hlö olisi automaattisesti kusipää vaan siitä että sillä on vastuu asiasta jos jotain sattuu. Noi seksuaalirikosjutut ei liity tähän nyt mitenkään.

Vierailija
48/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhutaan tuhopolton syyllisestä!

Vierailija
49/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä etsinyt syyllistä tuhopolttoon.

Vierailija
50/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei mun mielestä etsinyt syyllistä tuhopolttoon.

Vierailija
51/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä tuhopolttotapauksella. Jos se ei asiaan mitenkään liity niin otsikoksi voi laitttaa " Tarvitseekö mielestänne 5-vuotias rattaita?"

Vierailija
52/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun 5-vuotias käyttää rattaita tai jos jonkun 5-vuotias imee tuttia tai juo iltamaitonsa tuttipullosta. Miksi ihmeessä se minua haittaisi. Eihän se mitenkään vahingoita noita lapsia. Kaikkien ei tarvitse mennä saman kaavan mukaan. Me lopetimme rattaiden käytön jo 3-vuotiaana, mutta meillä käytetään useimmiten autoa.

Vierailija
53/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla samanlainen kun mun miehen siskosta, ei jaksa edes kilometriä kävellä ilman, että alkaa se valitus että väsyttää...

Vierailija
54/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias rattaissa, kun ei muka jaksa kävellä?!?

Eikö kantti kestä sanoa lapselle, että ei ole vaihtoehtoja?

En ikimaailmassa kehtaisi työnnellä tervettä 5-vuotiasta rattaissa :O

Vierailija
55/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiönimi, ettei tottakaan. Missä tää muuten tapahtu? Jossain Vantaan slummissa, eikö?

Vierailija
56/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menevät pilalle tutin syönnistä tai tuttipullosta. Ai ettei haittaa, että hänelle tulee sosiaalisia ongelmia esim. päiväkodissa ja muuallakin, kun kaikki katsovat kieroon 5-vuotiasta tuttisuuta. Ettei ole haittaa lapselle, että hänestä tulee liikunnanpuutteesta ylipainoa.

Että voit olla yksinkertainen.

Vierailija
57/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei oo normaalia, jos terve 5-vuotias istuu rattaissa alvariinsa.

Vierailija
58/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, äiti ostaa uudet.

Vierailija
59/71 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olivat esikoulupäivän aikana luistelleet reilun tunnin ajan

Vierailija
60/71 |