Olisitko mieluummin täydellisen kaunis vai huippukoulutettu?
Kommentit (96)
Täydellisen kaunis. Huippukoulutusta en kaipaa mihinkään, haluan tehdä ihan perustöitä. Toki täydellisen kauniina varmaan ura urkenisi myös jotain pinnallista työtä tehden, mikä voisi olla ihan hyvin vaurastuttavaa ja johtaa tilanteeseen, missä rahaa kyllä riittäisi. Voisin tehdä vaikka eläinten parissa hyväntekeväisyyttä sitten työkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttuneisuus ei takaa ihmissuhteita, kauneus takaa. Eli olisin mieluummin kaunis.
No ei todellakaan takaa mitään ihmissuhteita. Itse olen melko kaunis ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Olen miehille kuin ilmaa.
Kommentissasi on erittäin paljon epäloogisuuksia ottaen huomioon sen lyhyyden. "Itse olen melko kaunis." Kukaan ei kehu ketään noilla sanoilla. Tuo on siis oma mielipiteesi ja voi olla erittäin kaukana yleisestä totuudesta eli siis ts. ihanteesta. Erittäin suurella todennäköisyydellä onkin, nimittäin...
"Olen miehille kuin ilmaa." Kaunis ei ole koskaan ilmaa. Minä tiedän ihan omasta kokemuksestani. Olen myös saanut kuulla olevani kaunis noin miljoona kertaa.
Vakava suhde on vaikea saada, mutta viehättävä ihminen ei koskaan ole ilmaa. Niin ja Itse olen nyt löytänyt vakavan suhteen. Tätä ennen vuosia ja vuosia sinkkuna. Ei sillä, että siinä olisi mitään vikaa ollut, mutta kertoo jotain siitä kuinka vaikeaa on saada vakava suhde kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kaunis. Minulta puuttuu täysin kunnianhimo, joten en hyötyisi mitään siitä että olisin huippukoulutettu. Nytkin löytyy ylempi korkeakoulututkinto mutten ole kiinnostunut hyödyntämään sitä. Vastuullisen työn tekeminen ei ole minun juttuni, tykkään ennemmin elää helppoa elämää.
Sama. Hyödynsin toki ylempää korkeakoulututkintoani, mutta se vaati pitkiä työmatkoja, matkustamista, hirveiden kiipijä-työkavereiden sietämistä, terveydelle vaarallista istumista, ainaista stressiä jne. Perhe-elämä kärsi valtavasti. Mieluummin elän vaatimattomasti, mutta nautin elämästä, harrastuksista, kodista ja läheisistäni.
Harmi etten ole kaunis, niin olisin voinut tehdä tämän downshiftauksen jo nuorena, ja keskittyä lapsiini paremmin.
Täydellisen kauniina olisi varmaan kivempaa. Riittävästi koulutettukin kyllä voisi silti olla, ei ainakaan ulkonäkö estä, vaikkei olisikaan huippukoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kaunis.
Huippukoulutettu nainen ei välttämättä saa töitä tästä p...amaasta, mutta kaunis nainen saa aina elättäjän.
Mistä muka löydät sellaisen miehen, joka elättää sut vanhaksi asti, maksaa sun eläkkeet sun muut?
No tossa naapurissa asustaa esim. tehtaanomistajan leski isossa omakotitalossa järvenrannalla. Kaikki pihatyötkin teettää ulkopuolisilla firmoilla.
Koulutettu tietenkin. Nyt olen keskitasoa molemmissa, enkä koe että tämän paremmasta ulkonäöstä olisi mitään erityisiä etuja. Minua kohdellaan hyvin, saan ystäviä ja miehiltäkin huomiota jos haluan.
Kaunis. Ne asiat ja työtehtävät jotka itseäni kiinnostavat eivät vaadi huippukouluttautumista, ihan perus maisteri riittää. Sen sijaan kyllä olisi ihanaa olla huippukaunis, pakko myöntää. Siis että olisi ilman meikkiäkin tai hiusten värjäämistä ja vaikka verkkarit päällä kaunis, niin olisihan se mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin ihmiselle voi olla täydellinen riippumatta siitä mikä koulutus on tai miltä muiden mielestä näyttää.
Tärkeintä on rakkaus. Sellainen rakkaus johon ei tarvitse ketään muuta väliin. Rakkaus joka on ja pysyy vaikka olisi muun maailman mielestä kuinka ruma tahansa. Ja se rakkaus saisi toisen viehättävämmäksi kuin kukaan muu.
Aikamoinen satu, mutta on meitäkin jotka rakastaa aidosti, eikä tarvitse muita virikkeitä.
Lucky ones.
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kaunis. Huippukoulutusta en kaipaa mihinkään, haluan tehdä ihan perustöitä. Toki täydellisen kauniina varmaan ura urkenisi myös jotain pinnallista työtä tehden, mikä voisi olla ihan hyvin vaurastuttavaa ja johtaa tilanteeseen, missä rahaa kyllä riittäisi. Voisin tehdä vaikka eläinten parissa hyväntekeväisyyttä sitten työkseni.
Mä en missään nimessä haluaisi tehdä ulkonäölläni töitä. En ole yhtään huomionhakuinen. Toki se monella naisella on ainoa vaihtoehto, että kai minäkin pakon edessä sen valitsisin. Mieluummin kuitenkin koulutus ja työ.
Minä olen molempia. Ulkonäkö helpottaa elämää, ikävä huomata. Opinnot ja työ tietysti tuovat elämään enemmän sisältöä. Ne minulla olisi joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Huippukoulutettu, mutta en millään supersankari-jamesbond-tappokone-tyylillä vaan jollain paljon tavanomaisemmalla ja tylsemmällä tavalla eli joko juridiikassa tai lääketieteessä. Tosin olisihan sekin kieltämättä mielenkiintoista kokea millaista kauniin naisen elämä olisi ja kuinka paljon se eroaa tästä omasta, seinätapetin, elämästä.
Mulla on käynyt silleen jännästi, että vaikka oon itse ruma, olen saanut nähdä kauniin tyttäreni kautta, millaista on kauniin naisen elämä. Miehiä riittää, koskaan ei tarvitse olla yksin. Yksinhuoltajuuskin on käytännössä mahdotonta, kun miehiä löytyy mistä tahansa, aina vaan kun tarvii. Mä en saa miestä yrittämälläkään. Enkä hyvää kroppaa liikunnalla, enkä painonvartijoissa. Ja vaikka olen suunnilleen maailman mukavin nainen, niin saan miehistäkin vain kavereita.
Kummallakaan noista jutuista ei yksinään oikein mitään tee, mutta hyvin verkostoituneilla tai rahakkaaseen sukuun syntyneillä tyhmillä ja rumilla näyttää menevän oikein hyvin.
Mun pitkä vastaus katosi. Koin tarvetta perustella että haluaisin olla täydellisen kaunis. Haaveilin koko teini-iän mallin ja näyttelijän töistä ja oisin varmasti niihin hakeutunut jos pituus ja naama olisi ollut kohdallaan. Toimistotyöt ja opiskelut oli tylsää.
Tässä nyt ilmeisesti oletetaan, että huippukaunis olisi sitten täysin tyhjäpää, ehkä juuri puhekykyinen?
Jos ei, niin tietysti kaunis. Kouluja voi aina käydä, ja "huippukoulutettu" ei juurikaan takaa sen suurempaa auvoa kuin kauneuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellisen kaunis.
Huippukoulutettu nainen ei välttämättä saa töitä tästä p...amaasta, mutta kaunis nainen saa aina elättäjän.
Mistä muka löydät sellaisen miehen, joka elättää sut vanhaksi asti, maksaa sun eläkkeet sun muut?
No tossa naapurissa asustaa esim. tehtaanomistajan leski isossa omakotitalossa järvenrannalla. Kaikki pihatyötkin teettää ulkopuolisilla firmoilla.
Nojoo mutta ei niitä tehtaanomistajia ja rokkitähtiä Suomessa jokaiselle kauniille naiselle riitä. Ja tavismiehet ei halua rupsahtavaa kantturaa elättää.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitkä vastaus katosi. Koin tarvetta perustella että haluaisin olla täydellisen kaunis. Haaveilin koko teini-iän mallin ja näyttelijän töistä ja oisin varmasti niihin hakeutunut jos pituus ja naama olisi ollut kohdallaan. Toimistotyöt ja opiskelut oli tylsää.
Varmaan huomionhaluiselle on unelma olla malli tai missi tms. Mutta kaikkien unelma ei ole se, että päät kääntyy kun kävelet tuolla. Sen takia suurin osa haluaa hukkua massaan. Sen näkee hyvin kaduilla ja kaupoissa, suurin osa ei halua herättää mitään huomiota.
Että sekin on yksi syy miksi en koskaan halunnut esimerkiksi tienata ulkonäölläni. Mun tavoitteena on aina ollut se, että saisin elää mahdollisimman etäällä kaikesta huomiosta. Asua vähän syrjässä, hankkia oma koti vain omiin nimiini ja olla turvassa. Ei mitään levotonta elämää vaihtuvine parisuhteineen vaan OMA RAUHA.
Ei tällaista elämää oikein saa kuin rahalla.
Koulutettu. Kauneus on katoavaista
Olen jo koulutettu ja kelvollisen näköinen, mutta näistä kahdesta kyllä valintani osuisi koulutukseen. Enemmän se antaa lopulta, ja ulkonäköön voi panostaa muilla tavoin jos geenit ei olleet suotuisat.
Aitoa kauneutta ei saa helposti. Koulutuksen saa kovalla työllä. Eli olisin kaunis ja opiskelisin.
Koulutettu tietenkin. Olen jo valmiiksi ihan tarpeeksi nätti, vaikka en mikään täydellisen kaunis ole ikinä ollutkaan.