Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin täydellisen kaunis vai huippukoulutettu?

Vierailija
19.03.2024 |

Jos saisit valita?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis. 

Huippukoulutettu nainen ei välttämättä saa töitä tästä p...amaasta, mutta kaunis nainen saa aina elättäjän.

Vierailija
22/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti. Koska oppia voi muuallakin paljon. Säästyisi huippukoulujen stressiltä, jos prosessi olisi liian hankala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin mukava, ystävällinen, lämmin ja avulias.

Minä olen jo sellainen, eikä siitäkään ole mitään iloa ollut, on vain kusetettu ja pidetty tylsänä. Raha se on ainoa asia mikä merkitsee. Sen avulla saa viettää turvattua elämää. 

Vierailija
24/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin mukava, ystävällinen, lämmin ja avulias.

Minä olen jo sellainen, eikä siitäkään ole mitään iloa ollut, on vain kusetettu ja pidetty tylsänä. Raha se on ainoa asia mikä merkitsee. Sen avulla saa viettää turvattua elämää. 

Näinhän se on. Olen aspa-hommissa ja täällä on paljon mukavia ja avuliaita ihmisiä. Mitä ovat sillä saavuttaneet? Palveluammatin eli ns. paskaduunin.

Rahaa nainen saa varmimmin kauniina. Huippukoulutetulle ei välttämättä löydy töitä, kun työpaikat jaetaan suhteilla.

Tämän olen elämässä oppinut.

Vierailija
25/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa molempia. En tiedä täydellisen kauniista, se on jokaisen oma kokemus, mikä on niin upeaa ihmisessä. Kuitenkin, olen yleisesti ottaen tavista viehättävämpi, minulla on hyvät geenit sattuneet. Kiiitos porukoille niistä :D Sen lisäksi huolehdin ulkonäöstäni, urheilen ja elän terveesti. 

Ulkonäöstä on ollut paljon hyötyä. Varmastikin työpaikan saannissa ja pariutumisessa. Lisäksi se on tuonut paljon itsevarmuutta mikä tietysti tuo elämään hyvinvointia itsessään. 

Kaiken hyvän ohella ulkonäköni on myös romuttanut minua. Moni ihminen on määritellyt arvoani sen mukaan miltä näytän. Moni on epäilyt taitojani koska miltä näytän. Pahimpia juttuja kauniina olemisessa on tietysti jatkuva ahdistelu ja epämieluisat kohtaamiset joidenkin miesten kanssa. 

Olen koulutukseltani lääkäri, tai opiskelut vielä toki kesken. Minusta tulee gynekologi. Jopa suvussani hämmästeltiin kuinka suvun kaunein on myös ainoa lääkäri. 

Itselleni tärkeämpää tällä hetkellä, 28-vuotiaana on koulutukseni. Mikään ei anna parempaa turvaa ja elämänlaatua kuin taloudellinen turva. Sen olen oppinut. En halua olla riippuvainen kenestäkään. Koulutukseni ja ammattini takaa minulle itsenäisyyteni ja sen että kukaan tuleva tai nykyinen kumppanini ei voi ostaa minua rahalla. Se on kauneutta 100 kertaa arvokkaampaa.

Vierailija
26/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella saa työn jolla saa rahaa jolla saa kauneuden

Vierailija
27/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin tajuaa että raha ratkaisee ja tekee turvaa. Ei mikän muu.

Vierailija
28/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis. 

Vierailija
29/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis. Minulta puuttuu täysin kunnianhimo, joten en hyötyisi mitään siitä että olisin huippukoulutettu. Nytkin löytyy ylempi korkeakoulututkinto mutten ole kiinnostunut hyödyntämään sitä. Vastuullisen työn tekeminen ei ole minun juttuni, tykkään ennemmin elää helppoa elämää.

Vierailija
30/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukoulutettu, mutta en millään supersankari-jamesbond-tappokone-tyylillä vaan jollain paljon tavanomaisemmalla ja tylsemmällä tavalla eli joko juridiikassa tai lääketieteessä. Tosin olisihan sekin kieltämättä mielenkiintoista kokea millaista kauniin naisen elämä olisi ja kuinka paljon se eroaa tästä omasta, seinätapetin, elämästä. 

Vierailija
31/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis. Sitten saa sen hyvin tienaavan kumppanin, joka ei varmaan muutenkaan hassumpi eli on valinnanvaraa ja jos hyvin kaunis niin säilyy yleensä vanhuuteen asti.

Sitten voi ottaa sen what ever osa-aika työn ettei ihan elätettävä ole.

Vierailija
32/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. 

Huippukoulutettu nainen ei välttämättä saa töitä tästä p...amaasta, mutta kaunis nainen saa aina elättäjän.

Mistä muka löydät sellaisen miehen, joka elättää sut vanhaksi asti, maksaa sun eläkkeet sun muut? 

Vierailija
33/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi luonnollisesti todella hyvännäköinen, sitten pienellä vaivalla päälle vielä huippukoulutus. Tadaa.

Vierailija
34/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kauniina voisi olla rasittavaa kun olisi aina stalkkereita perässä. Kauneudesta voi olla myös haittaa. 

Vierailija
35/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paremmin tajuaa että raha ratkaisee ja tekee turvaa. Ei mikän muu.

Näin juuri. Ei tarvitse turvautua ihmisiin koska ihmissuhteet ovat häilyviä. On itse turvassa ja mitään ei tarvitse pelätä. Voi jopa asua paremmalla alueella ja kulkea joka paikkaan omalla autolla. Voin myös mennä yksityiselle lääkäriin. Ihan kaikissa asioissa huomaan olevani paljon onnellisempi nykyään kun minulla on rahaa, verrattuna siihen kun olin nuori ja kaunis, mutta köyhä. 

Vierailija
36/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella saa työn jolla saa rahaa jolla saa kauneuden

Miksi sitten on niin paljon koulutettuja, jotka eivät halua olla kauniita? Voisivat nämä rumat koulutetut edes vähän panostaa ulkonäköön. Tavallinen ulkonäkö riittäisi.

Vierailija
37/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukoulutettu tietenkin. Täydellisellä kauneudella voisi päästä ehkä lätkävaimoksi ja myöhemmin tappelemaan elatuksesta oikeuteen ja avautumaan voimaantumisesta naistenlehtiin. Huippukoulutuksella taas voi päästä melkeinpä minne vain.

Vierailija
38/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaunis. Siitä on enemmän iloa itselleen kun katsoo peilistä. Mulla on aika hyvä koulutus mutta ei siitä niin paljon iloa ole ollut.

Vierailija
39/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin ihmiselle voi olla täydellinen riippumatta siitä mikä koulutus on tai miltä muiden mielestä näyttää.

Tärkeintä on rakkaus. Sellainen rakkaus johon ei tarvitse ketään muuta väliin. Rakkaus joka on ja pysyy vaikka olisi muun maailman mielestä kuinka ruma tahansa. Ja se rakkaus saisi toisen viehättävämmäksi kuin kukaan muu.

Aikamoinen satu, mutta on meitäkin jotka rakastaa aidosti, eikä tarvitse muita virikkeitä.

Vierailija
40/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis, tienaisin sillä ensin miljoonat ja sen jälkeen kävisin koulut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän