Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin täydellisen kaunis vai huippukoulutettu?

Vierailija
19.03.2024 |

Jos saisit valita?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. Sitten saa sen hyvin tienaavan kumppanin, joka ei varmaan muutenkaan hassumpi eli on valinnanvaraa ja jos hyvin kaunis niin säilyy yleensä vanhuuteen asti.

Sitten voi ottaa sen what ever osa-aika työn ettei ihan elätettävä ole.

Jos sille miehellesi täytyy olla täydellisen kaunis, niin viimeistään viidenkympin tienoissa mies vaihtaa sinut 20-30 vuotta nuorempaan täydellisen kauniiseen. Kerää itsellesi varma pesämuna tätä silmällä pitäen.

Vierailija
62/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn itseltäni: Ne asiat elämässä, jotka viime kädessä kiinnostavat minua kaikkein eniten, saavuttaako ne helpommin täydellisen kaunis (mies) vai huippukoulutettu mies? Vastaus on itsestään selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. 

Tällainen saa heti kaiken sen, mitä tuolla koulutuksella yritetään tavoitella vuosia.

Vierailija
64/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koulutus menee ulkonäön edelle. Ulkonäössä tavallisuus riittää, mielellään hoikka ja pitkä kuitenkin. 

Vierailija
65/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Olisin mieluiten terve. Olen jo riittävän fiksu ja voin opiskella mitä haluan. Ulkonäöllä ei ole niin väliä.

Vierailija
66/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis, ehdottomasti!

Minulla on jo yliopistotutkinto, ja voisin varmasti halutessani lukea toisenkin akateemisen tutkinnon. Mutta näillä geeneilläni en saa itsestäni kaunista mitenkään, vaikka mitä tekisin. Joten jos saisin muutettua itseni kauniiksi, tekisin sen heti epäröimättä hetkeäkään.

Vierailija
67/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tottakai kaunis. Hyvä koulutus ei takaa hyvää työpaikkaa. Kilpailu työpaikoista on kovaa.

Vierailija
68/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvojen kauneutta pataan panna.

Vierailija
69/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja mulla on huippukoulutus. Yliopistopiireistä sain sen miehen kenet halusin. Lapset ei ole perineet rumaa naamaani. Oon saavuttanut elämässäni kaikki mitä olen aina halunnut, vaikka olen ruma. Joten valitsisin koulutuksen, sen ansiosta löysin miehenikin :) 

Vierailija
70/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä varmaan olisin mieluummin kauniina syntynyt, kun sen koulutuksen voi kyllä sitten hankkia ja kouluttautuminen on hauskaakin. Vai pitääkö tässä valita silleen, että sitten ei saa sitä toista hankkia, eli ei saa kouluttautua tai ei saa tehdä mitään tullakseen kauniimmaksi?

Vierailija
71/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma ja mulla on huippukoulutus. Yliopistopiireistä sain sen miehen kenet halusin. Lapset ei ole perineet rumaa naamaani. Oon saavuttanut elämässäni kaikki mitä olen aina halunnut, vaikka olen ruma. Joten valitsisin koulutuksen, sen ansiosta löysin miehenikin :) 

Älä kuvaile itseäsi rumaksi. Olet varmasti viehättävä ainakin miehesi mielestä. Voisin kuvitella, että äly tuikkii silmistäsi ja se on kaunista jos mikä. 

Vierailija
72/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin mieluummin huippukoulutettu - mikäli opiskelemani ala siis olisi minusta mielenkiintoista. En oikeastaan edes pidä täydellistä kauneutta ulkonäköihanteenani, koska minusta hyvännäköiset, siis parhaimmat näköiset ja seksikkäimmät ihmiset eivät ole jotain "täydellisen kauniita". Ja jotkut täydelliseen kauneuteen kuuluvat piirteet ovat vieläpä sellaisia, joita en ehkä edes haluaisi itselleni, koska oma ihanteeni on vähän erilainen. Olen nyt sellainen ihan hyvännäköinen, vaikka ulkonäössä epätäydellisyyksiäkin on, enkä usko, että elämänlaatuni paranisi mitenkään, jos olisin vielä paremman näköinen. Joten ei se täydellinen kauneus toisi itselleni mitään sellaista, mitä kaipaisin ja mitä minulla ei nyt olisi mahdollisuutta saada. Sen sijaan opiskelu on parhaimmillaan todella kiinnostavaa ja antoisaa, ja aina on mahtavaa tietää itseä kiinnostavasta asiasta mahdollisimman paljon.

Vierailija
73/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä varmaan olisin mieluummin kauniina syntynyt, kun sen koulutuksen voi kyllä sitten hankkia ja kouluttautuminen on hauskaakin. Vai pitääkö tässä valita silleen, että sitten ei saa sitä toista hankkia, eli ei saa kouluttautua tai ei saa tehdä mitään tullakseen kauniimmaksi?

Juuri niin, joko tai, muutenhan aloituksen kysymyksessä ei olisi mitään mieltä. 

Vierailija
74/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. Sitten saa sen hyvin tienaavan kumppanin, joka ei varmaan muutenkaan hassumpi eli on valinnanvaraa ja jos hyvin kaunis niin säilyy yleensä vanhuuteen asti.

Sitten voi ottaa sen what ever osa-aika työn ettei ihan elätettävä ole.

Minun tuntemillani hyvin tienaavilla miehillä on aika tavallisen näköiset naiset kumppaneina. Että ei tarvitse todellakaan olla erityisen kaunis "saadakseen" hyvin tienaavan miehen. Toisaalta, miksi Suomen kaltaisessa maassa edes miehen tarvitsee olla erityisen hyvin tienaava? En näe mitään syytä, miksi kenenkään täytyisi tässä maassa mennä suhteeseen rahan takia ja siksi kelpuuttaa joku, joka "ei ole hassumpi". Suomessa voi kyllä mennä suhteeseen rakkaus, intohimo ja molemminpuolinen vetovoima edellä, rahaa ei tarvitse edes miettiä

Vierailija
75/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella saa työn jolla saa rahaa jolla saa kauneuden

Miksi sitten on niin paljon koulutettuja, jotka eivät halua olla kauniita? Voisivat nämä rumat koulutetut edes vähän panostaa ulkonäköön. Tavallinen ulkonäkö riittäisi.

Ihmiset haluavat eri asioita. Ehkäpä nuo koulutetut eivät ole niin kiinnostuneita ulkonäöstä. Voi tulla sulle yllätyksenä, mutta kaikille kauneus ei ole mikään arvo sinänsä - ja toisaalta ihmisillä on erilaisia ulkonäköihanteita. Se, mikä yhden mielestä on hyvännäköistä, ei ole sitä toisen mielestä - tämän vuoksi jotkut tykkäävät vaikka huulitäytteitä ja irtiripsistä, kun taas joku toinen tykkää vaikka punasankaisista silmälaseista ja mustasta polkkatukasta. Niin, ja kaikki eivät edes ajattele hyvännäköisyyttä kauneuden kautta - vähän tulee jotkut köyhemmät maat mieleen näistä kauneuspuheista muutenkin.

Vierailija
76/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta koulutus. Tykkään työstäni duunarina, vaikken paljon ansaitsekaan, mutta teen juuri sitä mitä haluan. En haluaisi istua missään toimistossa tai muutakaan valkokaulutyötä.

Siksipä valitsisin olla huippukaunis. 

Vierailija
77/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitkä vastaus katosi. Koin tarvetta perustella että haluaisin olla täydellisen kaunis. Haaveilin koko teini-iän mallin ja näyttelijän töistä ja oisin varmasti niihin hakeutunut jos pituus ja naama olisi ollut kohdallaan. Toimistotyöt ja opiskelut oli tylsää.

Varmaan huomionhaluiselle on unelma olla malli tai missi tms. Mutta kaikkien unelma ei ole se, että päät kääntyy kun kävelet tuolla. Sen takia suurin osa haluaa hukkua massaan. Sen näkee hyvin kaduilla ja kaupoissa, suurin osa ei halua herättää mitään huomiota. 

Että sekin on yksi syy miksi en koskaan halunnut esimerkiksi tienata ulkonäölläni. Mun tavoitteena on aina ollut se, että saisin elää mahdollisimman etäällä kaikesta huomiosta. Asua vähän syrjässä, hankkia oma koti vain omiin nimiini ja olla turvassa. Ei mitään levotonta elämää vaihtuvine parisuhteineen vaan OMA RAUHA. 

Ihme oletuksia taas ihmisistä vauva palstan lyhyestä kommentista. En ole lainkaan huomionhakuinen. Harrastin nuorena teatteritaidetta ja rakastan huippumuotia. Näytteleminen oli mun harrastus. Olen visuaalinen ja kauniit valokuvat malleista kauniit vaatteet päällä  ovat jotain mitä katselen edelleen mielelläni. Nuorena omaksi iloksi myös suunnittelin pöytälaatikkoon vaatteita ja näin niistä unia. Minusta olisi ihanan olla osa huippumuodin maailmaa. Olen luova ja toi nyt vaan oli yksi tapa luovuuden ruokkimiseen ja itsensä toteuttamiseen.

Todellisuudessa hankin ylemmän korkeakoulututkinnon ja teen etätyötä itsenäisesti. Saan erinomaista palkkaa, mutta eipä se raha ole tärkeintä. Kyllä hyväpalkkaisessa työssä on paljon vastuuta eikä mielenrauhaa aina saa todellakaan vastineeksi rahasta. Varsinkin jos tosiaan sen rahan eteen on tehtävä kovasti töitä. Sanoisin jopa että päinvastoin. 

Vierailija
78/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, joko tai, muutenhan aloituksen kysymyksessä ei olisi mitään mieltä. 

No monet täällä kyllä vastaa sitten "väärin", kun sanovat, että koulutuksen tuomalla rahalla saa sitten kauniin ulkonäönkin.

Vierailija
79/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttuneisuus ei takaa ihmissuhteita, kauneus takaa. Eli olisin mieluummin kaunis.

No ei todellakaan takaa mitään ihmissuhteita. Itse olen melko kaunis ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Olen miehille kuin ilmaa.

No sanoisin, että et voi olla kovin kaunis tai et olisi miehille kuin ilmaa. Kukaan kaunis nainen ei ole miehille kuin ilmaa.

Vierailija
80/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täydellisen kaunis tietenkin. Voin itsekin opiskella itselleni hyvän koulutuksen, mutta kauneuden lahjan saavat vain harvat. Se avaa ovia ja sosiaalisia suhteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi