Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin täydellisen kaunis vai huippukoulutettu?

Vierailija
19.03.2024 |

Jos saisit valita?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täydellisen kaunis tietenkin. Voin itsekin opiskella itselleni hyvän koulutuksen, mutta kauneuden lahjan saavat vain harvat. Se avaa ovia ja sosiaalisia suhteita. 

Mitä ovia se erityisesti avaa? Täällä tuntuu olevan jotain vähän harhaisia käsityksiä, että kauniit ja hyvännäköiset ihmiset elävät jossain satumaailmassa. Tosiasiassa aika monennäköisille avautuu ovia ja monennäköisillä on sosiaalisia suhteita - eikä toisaalta kauneus avaa kaikkia ovia. Joten jos juuri se ovi, minkä itse haluaisi, sattuu olemaan kiinni eikä sitä avata ulkonäöllä, niin mitä väliä silloin on, että jotkut epäkiinnostavat ovet silti olisivat sepposen selällään?

Vierailija
82/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettuna vastaan että huippukaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä introvertti ruma kolho esim. lääkäri. Kuukausipalkalla.

Vierailija
84/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippukoulutettu tietenkin

Kauneus on katoavaista ja kauneutta voi saada rahalla,   kun hyvin tienaa

Myös muisti ja aivosolut ovat katoavaisia.

Vierailija
85/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua luopua kummastakaan.

Vierailija
86/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis, huippukoulutus ei ole geenien sanelemaa, joten sen voi hankkia Suomessa muutenkin.

Vierailija
87/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen kaunis. Huippukoulutuksen voi hankkia melkein jokainen, kauneus taas tulee syntymälahjana.

Vierailija
88/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täydellisen kaunis tietenkin. Voin itsekin opiskella itselleni hyvän koulutuksen, mutta kauneuden lahjan saavat vain harvat. Se avaa ovia ja sosiaalisia suhteita. 

Mitä ovia se erityisesti avaa? Täällä tuntuu olevan jotain vähän harhaisia käsityksiä, että kauniit ja hyvännäköiset ihmiset elävät jossain satumaailmassa. Tosiasiassa aika monennäköisille avautuu ovia ja monennäköisillä on sosiaalisia suhteita - eikä toisaalta kauneus avaa kaikkia ovia. Joten jos juuri se ovi, minkä itse haluaisi, sattuu olemaan kiinni eikä sitä avata ulkonäöllä, niin mitä väliä silloin on, että jotkut epäkiinnostavat ovet silti olisivat sepposen selällään?

Muistan tutkimuksen jossa haettiin työpaikkaa eri kuvilla. Täysin samalla koulutuksella/kokemuksella. Ylläri kaunein sai kutsun haastatteluun. Siinä sulle harhaa.

Vierailija
89/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan tutkimuksen jossa haettiin työpaikkaa eri kuvilla. Täysin samalla koulutuksella/kokemuksella. Ylläri kaunein sai kutsun haastatteluun. Siinä su

Huippukoulutetun toisaalta ei tarvitse hakea sellaisia töitä, joita haetaan kuvalla. Toisaalta sitten nuo työt tuskin ovat elämän tärkein asia, joten jos joku huippukaunis "pääsisi" haastatteluun nenäni edestä, niin tuskin asiaa jaksaisin viikkoa kauemmin surra, koska tuollaisia töitä nyt maailmassa riittää, ja aina joskus niihin palkataan muitakin kuin huippukauniita. Eivät nuo työt kenenkään elämänsisältö tai minäkuvan jatke ole, joten en ehkä pitäisi suurena uhkakuvana, että muutamakin paikka menisi sivusuun siksi, että joku muu on "kauniimpi".

Vierailija
90/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. 

Tällainen saa heti kaiken sen, mitä tuolla koulutuksella yritetään tavoitella vuosia.

Ai kuten syvälle menevän tiedon ja ymmärryksen itseään eniten kiinnostavista ihmisen tieteen alueista? Vai erinomaisen yleissivistyksen, sivistyksen? Osaamisen, taituruuden? Ei, kaikkeen ei ole mitään oikoteitä. Ei edes ulkonäkö 😖

"Kaikki se, mitä koulutuksella yritetään tavoitella vuosia" on sinusta saavutettavissa vain ulkomuodolla. Tarkoitat kai sitten rahaa tai muita materiaalisia asioita, kuten purjeveneitä tai käsveskoja? Ja kenties arvostat naisia, jotka hankkivat "kaiken" sen vain sukupuolellaan, jolloin oikeastaan joku toinen hankkii sen ja ulkonäkö vain hyödyntää muita ihmisiä. OK, sinun maailmankuvasi... 🤔

Vierailija
91/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
92/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis.

-tekniikan tohtori

Vierailija
93/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. 

Tällainen saa heti kaiken sen, mitä tuolla koulutuksella yritetään tavoitella vuosia.

Eli minkä siis saa vain olemalla kaunis?

Vierailija
94/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin mukava, ystävällinen, lämmin ja avulias.

Miksi et sitten ole? Noihinhan voit itse vaikuttaa, ja voit ihan omalla päätöksellä olla kaikkea tuota.

Vierailija
95/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. 

Huippukoulutettu nainen ei välttämättä saa töitä tästä p...amaasta, mutta kaunis nainen saa aina elättäjän.

Itse olisin mieluummin köyhä ja työtön kuin parisuhteessa rahan takia.

Vierailija
96/96 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisen kaunis. Sitten saa sen hyvin tienaavan kumppanin, joka ei varmaan muutenkaan hassumpi eli on valinnanvaraa ja jos hyvin kaunis niin säilyy yleensä vanhuuteen asti.

Sitten voi ottaa sen what ever osa-aika työn ettei ihan elätettävä ole.

Nuo what-ever työt vaan ovat todella TYLSIÄ. Itse olisin jo sen vuoksi mieluummin koulutettu, niin olisi mahdollista tehdä oikeasti mielenkiintoista ja mielekästä työtä. En itse jaksaisi jotain kaupankassan, puhelinmyyjän tai koulunkäyntiavustajan töitä.

Ja hassua, mutta itse en ole koskaan ajatellut, että "hyvintienaava kumppani" olisi joku päämäärä. Minulla on ihan erilaiset kriteerit kumppanille, kuten henkinen ja seksuaalinen yhteensopivuus, intohimo, romantiikka, jne. Toki tällainen voi toteutua hyvin tienaavankin kohdalla, mutta itse en vain ajattele ollenkaan rahaa - mutta ehkä se, kun on koulutettu, tekee sen, että voi keskittyä miesvalinnassakin olennaiseen eikä tarvitse miettiä ollenkaan sitä, pystyykö toinen "elättämään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme