En halua miestäni synnytykseen.
Mies eli lapsen isä varmaan loukkaantuu..
Oletko sinä synnyttänyt mieluummin yksin?
Onko mielestäsi lapsen isällä oikeus päästä synnytykseen?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
moni mies sanoo,että jatkoseksuaaliset halut katosi,kun näkee sukuelimen siinä jamassa,se piirtyy verkkokalvolle,näkyä ei unohda just sen ihmisen vaimon kohdalla, jopa näky tullut uuden naisen kohdalla silmiin vaikka eri ihmine.
Vai moni mies!? 😂 isoilta pojilta kuulit juttua? Kyllä harvassa on tuollaiset luuerit.
Ellet ole mennyt lisääntymään täyden luuserin kanssa, niin mies tukena synnytyksessä on aina vain plussaa. Miehen ei tarvitse vilkuilla alakertaa ja voit erikseen kertoa miehen olla kattomasta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millaisten ukkojen kanssa te niitä mukuloita väännätte, jos ei synnytykseen haluta mukaan!?
Ei kai sen nyt tarvitse olla ukosta kiinni? Jos nyt en vaan halua siitä mitään sosiaalista tapahtumaa ja ylimääräisiä ihmisiä, vaan sitä haluaisi vaan keskittyä hoitamaan homman pois alta niin pian, kunhan vaan arvon vatsa-asukas suvaitsee siirtyä ulkomaailmaan. En minä ainakaan tarvitse mitään päähänsilittelyä silloin, kun sattuu saati tuollaiseen tilanteeseen henkilöitä, joilla ei ole ammatillista osaamista ja heitäkin vain siinä kohden, kun/jos apua oikeasti tarvitsee.
No helpompi se on silti tilanteen ollessa päällä heittää mies ulos salista, kuin saada se sinne ulkopuolelta, jos iskeekin ikävä.
Kyllä meille ainakin synnytys on yhteinen muisto, ja mies muistaa siitä jopa enemmän kuin minä. Ja hän näki kaiken, eikä se ole vienyt haluja kummaltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moni mies sanoo,että jatkoseksuaaliset halut katosi,kun näkee sukuelimen siinä jamassa,se piirtyy verkkokalvolle,näkyä ei unohda just sen ihmisen vaimon kohdalla, jopa näky tullut uuden naisen kohdalla silmiin vaikka eri ihmine.
Sellainen mies voisi samantien pistää putket kiinni, joka ei synnytyksen näkemistä kestä ilman traumoja. Ei kannata lisääntyä sellaisten
Ei välttämättä kunnollinen äitikään kestä synnytyksen näkemistä ilman traumoja. Samoin kaikki ihmiset eivät pysty katsomaan esim leikkauksia.
Minä sovin mieheni kanssa jo ennen synnytystä, että kun ponnistusvaihe alkaa, haluan olla rauhassa kätilön kanssa ja hän odottaa käytävässä. Niin teimme ja kun lapsi oli syntynyt, kätilö haki tuoreen isän ottamaan vauvansa syliin. Meille se oli oikein hyvä ratkaisu.
Toisen lapsen synnytyksen aikaan mies odotti esikoisen kanssa salin ulkopuolella. Näkivät uuden vauvan heti kun meidät oli siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies voisi samantien pistää putket kiinni, joka ei synnytyksen näkemistä kestä ilman traumoja. Ei kannata lisääntyä sellaisten
Ei välttämättä kunnollinen äitikään kestä synnytyksen näkemistä ilman traumoja. Samoin kaikki ihmiset eivät pysty katsomaan esim leikkauksia.
Luulenpa, että tämä "jatkoseksi"-tyyppi tarkoitti asiaa naista/synnytystä irvailevalla tavalla. Miten vielä paikatkin varmaan löystyy kamalasti...
Vierailija kirjoitti:
Minun jatkoseksuaaliset halut katoaisi, jos oma mies kirjoittaisi noin surkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä sovin mieheni kanssa jo ennen synnytystä, että kun ponnistusvaihe alkaa, haluan olla rauhassa kätilön kanssa ja hän odottaa käytävässä. Niin teimme ja kun lapsi oli syntynyt, kätilö haki tuoreen isän ottamaan vauvansa syliin. Meille se oli oikein hyvä ratkaisu.
Toisen lapsen synnytyksen aikaan mies odotti esikoisen kanssa salin ulkopuolella. Näkivät uuden vauvan heti kun meidät oli siistitty.
Miksi et halunnut miestä ponnistusvaiheeseen? Ihan mielenkiinnosta. Itse en taas tähän olisi kyennyt ilman miestä.
Nainenko sen päättää mitä mies saa tehdä?
Mitäs jos mies ei halua tulla vaan menee mielummin kavereiden kanssa vaikka jääkiekko-otteluun. Saako nainen loukkaantua?
Vierailija kirjoitti:
Joo no ei se mikään uusi asia olisi, että miehet pidetään poissa synnytyksistä. Näin on ollut vuosi satoja yleistä. Isien pääsy synnytyksiin ns. yleistynyt muutamassa vuosikymmenessä ja nykyään se olisi yleisessä käsityksessä toivottavakin asia.
Kuka haluaa mitäkin, se riippuu ihmisistä.
Luuletko, että ennen ei miehet joutuneet avustamaan vaimoaan synnytyksessä? Ihan varmasti siihen hommaan joutui, jos apua ei ollut saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekseni lapseni syntyivät 70-luvulla ja isät eivät päässet ainakaan niissä sairaaloissa synnytyksiin.
Törkeä.
Housuissas on😏
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos mies ei halua tulla vaan menee mielummin kavereiden kanssa vaikka jääkiekko-otteluun. Saako nainen loukkaantua?
Kyllä minä loukkaantuisin. Toki en tällaisen miehen kanssa olisi lapsia tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllä miesten seksihalujen ympärillä koko maailman on pyörittävä. Äidistä viis. Pärjäilköön.
Ei ne joskus muutama aika takaperin miehet olleet lainkaan synnytyksissä mukana,
eikä edes päässeet mukaan.
Mielestäni ihan turhaan mies on mukana, se on usein kiusallista myös hoitajille.
Eiköhän se synnytyshomma ole ihan vaan naisten juttu, ei siellä mielestäni miestä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ero tulee miehelle ihan puskista, kun "meillähän on kaikki niin hyvin".
Vierailija kirjoitti:
Ei ne joskus muutama aika takaperin miehet olleet lainkaan synnytyksissä mukana,
Mielestäni ihan turhaan mies on mukana, se on usein kiusallista myös hoitajille.
Eiköhän se synnytyshomma ole ihan vaan naisten juttu, ei siellä mielestäni miestä tarvita.
Ei ole kiusallista hoitajille. Päin vastoin, hoitaja ehtii tehdä muutakin, kun salissa on aikuinen seuraamassa synnyttäjän vointia.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Nimenomaan itse olen kokenut synnytyksen olevan minun ja lapsen isän juttu. Ei ole yhdellekään hoitajalle kiusallista, jos isä on normaali ihminen. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kovin moni sano. Ihan olet itse tuon keksinyt.
Odotin toista lastamme. Kysyin onko tulossa synnytykseen. Meillä oli tosi huonot välit. Vastasi, että hänhän on ollut jo kerran.
Kiitos vastauksesta.